Prisijungimo priemonės ir saugumas

Atsisiųskite ir laimėkite 100 €!

Šiandien – geriausia diena atsisiųsti „Smart-ID“!

Nes nuo rugsėjo 1 d. kodų kortelės nebegalios. Atsisiųskite „Smart-ID“ šiandien ir laimėkite 100 €!

Smart-ID for iOS    Smart-ID for Android

Akcijos laikotarpis: 2019.06.10 – 07.28

Akcijos taisyklės

Akcijos laimėtojai

Kaip pradėti naudoti „Smart-ID“:
  1. Jums reikės Jūsų išmaniojo telefono ir dabartinės prisijungimo prie interneto banko priemonės.
  2. Į telefoną atsisiųsite nemokamą „Smart-ID“ programėlę.
  3. Telefone susikursite „Smart-ID“ paskyrą.
  4. Aktyvinsite ją su dabartine prisijungimo priemone.

Atsisiųskite „Smart-ID“ jau dabar:

Smart-ID for iOS    Smart-ID for Android

Žiūrėti video apie „Smart-ID“

Kaip įsigyti PIN kodų generatorių:

Jei neturite ir artimiausiu metu neplanuojate įsigyti išmaniojo telefono, tuomet kodų kortelę pakeiskite PIN kodų generatoriumi. Tai paprasta:

  1. Interneto banke užsiregistruokite į konsultaciją – pasirinksite laiką ir norimą „Swedbank“ padalinį.
  2. Vykdami į banką, pasiimkite galiojantį asmens dokumentą – pasą arba ID kortelę.

Kas yra „Smart-ID“?

„Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, su kuria patogiai ir greitai prisijungsite prie „Swedbank“ interneto banko ir banko programėlės, patvirtinsite pinigų pervedimus ir kitas operacijas bei pasirašysite įvairias sutartis.

Norint naudotis „Smart-ID“, Jums nebūtina būti mobilaus ryšio operatoriaus abonentu. „Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wi fi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Norint naudotis „Smart-ID“, Jums reikia:

  • išmaniojo telefono su „Android 4.1“ (ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
  • mobiliojo interneto ar belaidžio interneto ryšio.
  • „Smart-ID“ tipai

  • Apie „Smart-ID“ išmaniosios programėlės kūrėjus

Kaip naudoti „Smart-ID“: pasižiūrėkite

Kaip susikurti „Smart-ID“ paskyrą?
Kaip prisijungti prie interneto banko su „Smart-ID“?
Kaip atlikti mokėjimus interneto banke su „Smart-ID“?
Kaip prisijungti prie „Swedbank“ programėlės su „Smart-ID“?
Kaip atlikti mokėjimus „Swedbank“ programėlėje su „Smart-ID“?
Ką daryti, jei pamiršai „Smart-ID“ PIN kodus?
D.U.K.

„Smart-ID“ ir išmanieji įrenginiai

  • Kokiuose įrenginiuose galiu susikurti „Smart-ID“ paskyrą?

  • Ar savo „Smart-ID“ paskyrą galiu turėti keliuose įrenginiuose?

  • Ar, registruojant „Smart-ID“ paskyrą skirtinguose įrenginiuose, turėsiu naudoti vienodus PIN kodus?

  • Turiu „Smart-ID“ keliuose įrenginiuose. Į kurį iš jų reikės įvesti PIN kodą, kai jungsiuosi prie e. bankininkystės?

  • Ar keli žmonės gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyras viename įrenginyje?

  • Ar „Smart-ID“ privalo būti tame pačiame įrenginyje, kuriame jungiuosi prie e. bankininkystės?

Paskyros registravimas ir galiojimas

  • Kas gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyrą?

  • Kiek laiko galėsiu naudotis savo susikurta „Smart-ID“ paskyra?

  • „Smart-ID“ paskyrą susikūriau su kito banko išduotomis identifikavimo priemonėmis. Kaip man šią paskyrą naudoti jungiantis prie „Swedbank“?

  • Kaip panaikinti savo „Smart-ID“ paskyrą?

  • Ką daryti, jeigu įsigijote naują telefoną, o Jūsų naudojama „Smart-ID“ programėlė liko senajame telefone?

  • Užregistravau savo „Smart-ID“ paskyrą. Ar kitos mano turimos identifikavimo priemonės (kodų kortelė, PIN kodų generatorius ir kt.) vis dar galioja?

„Smart-ID“ naudojimas

  • Kur galiu naudoti „Smart-ID“?

  • Kokio dydžio pavedimus galiu tvirtinti su „Smart-ID“?

  • Kiek kainuoja naudotis „Smart-ID“?

  • Ar „Smart-ID“ veikia užsienyje?

  • Ar norint naudotis „Smart-ID“ reikia turėti SIM kortelę?

PIN kodai

  • Neteisingai suvedžiau savo PIN kodą. Kiek dar turiu bandymų?

  • Ką daryti pamiršus „Smart-ID“ PIN kodus?

  • Kur kreiptis susidūrus su trikdžiais naudojantis „Smart-ID“?

Privalumai lyginant su kitomis prisijungimo priemonėmis

  • Turiu kodų kortelę. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

  • Turiu PIN kodų generatorių. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

  • Kuo „Smart-ID“ skiriasi nuo M. parašo?

Saugumas

  • Ką daryti praradus įrenginį, kuriame yra sukurta „Smart-ID“ paskyra?

  • Ar saugu „Smart-ID“ įsidiegti ne asmeninio naudojimo įrenginyje (pvz. šeimos bendrai naudojamoje planšetėje)?

  • Kaip užtikrinamas „Smart-ID“ saugumas?

Kilo abejonių dėl saugumo? Praneškite mums!

Skambinkite mums 24/7 tel. privatiems klientams 1884 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4444) arba tel. verslo klientams 1633 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4422), jeigu:

  • pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje;
  • įtariate, kad Jūsų interneto bankas tapo prieinamas pašaliniams asmenims;
  • susidūrėte su sukčiais, bandančiais išvilioti prisijungimo duomenis ar pasisavinti Jūsų pinigus.

Įspėjimus dėl suaktyvėjusių sukčiavimo atvejų skelbiame „Swedbank“ žinių terasoje ir interneto banko prisijungimo lange. Pastebėję įtartinas operacijas Jūsų sąskaitoje, mes galime su Jumis susisiekti asmeniškai. Tačiau atminkite, kad paskambinę Jums banko darbuotojai niekuomet neprašo atskleisti prisijungimo duomenų, slaptažodžių, PIN kodų ar kitos slaptos informacijos. Tam tikrų prisijungimo duomenų banko darbuotojai gali paprašyti tik tuo atveju, jei Jūs pats skambinsite aukščiau nurodytais banko telefonais ir tik asmens tapatybės identifikavimo tikslu.