Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Klientų skundų nagrinėjimas

Mes vertiname jūsų atsiliepimus

Žinojimas, kokiose situacijose jus nuvylėme, suteikia mums galimybę pasitaisyti bei užtikrinti gerą aptarnavimą ne tik jums, bet ir kitiems klientams.

Daugiau informacijos apie skundų, susijusių su „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialu, pateikimą ir nagrinėjimą galite rasti čia. Norėdami sužinoti daugiau apie skundų, susijusių su „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialu pateikimą ir nagrinėjimą, informaciją rasite čia.

Paprasta ir patogu.

Žinutę galite parašyti bet kuriuo metu – ir po darbo valandų ar savaitgaliais.

Prisijunkite prie interneto banko privatiems arba verslui ir parašykite mums žinutę.

Svarbu! Norėdami pranešti apie nežinomą, galimai neteisėtą lėšų pervedimą ar atsiskaitymą mokėjimo kortele, pasirinkite žinutės temą „Neautorizuotos operacijos“.

Čia ir dabar – kreipkitės į profesionalių konsultantų komandą.

Tam, kad galėtume tinkamai nustatyti jūsų tapatybę, skambindami žinokite savo naudotojo ID ir turėkite prisijungimo prie interneto banko priemones.

Gyventojus konsultuojame telefonu:

phone +370 5 268 4444
(darbo dienomis nuo 8 val. iki 20 val., šeštadieniais nuo 9 val. iki 14 val.)

Verslo klientus konsultuojame telefonu:

phone +370 5 268 4422
(darbo dienomis nuo 8 val. iki 18 val.)

Gyvas bendravimas.

Pasikalbėkite su mūsų darbuotoju. Nesusipratimus stengiamės išspręsti susitikę su jumis bet kuriame mūsų padalinyje.

  • Užsiregistruokite konsultacijai internetu į norimą „Swedbank“ padalinį jums patogiu laiku.
  • Nepamirškite atsinešti asmens tapatybės dokumento: paso arba asmens tapatybės kortelės.

Paprasta kaip parašyti draugui.

Tačiau atminkite, kad šis būdas labiau tinka bendro pobūdžio klausimams.

Svarbu! Jei klausimas yra susijęs su jūsų asmenine informacija, atsakymą jums pateiksime interneto banko žinute arba banko padalinyje.

Parašykite mums info@swedbank.lt

Atsiųskite mums laišką.

Jei klausimas yra susijęs su jūsų asmenine informacija, atsakymą jums pateiksime interneto banko žinute arba banko padalinyje.

Svarbu! Saugokite savo asmeninius duomenis ir nesiųskite paštu dokumentų originalų.

Siųsti laišką galite „Swedbank“, AB, Konstitucijos pr. 20A, LT-09321 Vilnius.

  • Vardą ir pavardę / įmonės pavadinimą, gimimo datą ar asmens kodą / juridinio asmens kodą.
  • Kontaktinę informaciją (telefono numeris, el. pašto adresas ir kt.).
  • Detalų situacijos aprašymą (aplinkybes, faktus ir kt.).
  • Būdą, kuriuo norėtumėte gauti mūsų atsakymą.

Mes nenagrinėjame anoniminių ir neįskaitomų skundų.

Jei kreipiatės į mus užsienio kalba bei pateikiate dokumentus, surašytus užsienio kalba, mes galime paprašyti vertimo į lietuvių kalbą. Dokumentų vertimas į lietuvių kalbą turi būti patvirtintas vertimų biuro ir (arba) vertėjo parašas paliudytas notaro.

Mes kruopščiai išnagrinėsime jūsų nurodytas aplinkybes bei reikalavimą ir stengsimės kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 15 darbo dienų pateikti jums atsakymą. Jei turėsime papildomų klausimų ar prašysime patikslinti tam tikrą informaciją, su jumis susisieksime. Mums prireikus daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti apie tai būtinai papildomai informuosime ir supažindinsime su vėlavimo pateikti atsakymą priežastimis bei terminu, iki kada pateiksime galutinį atsakymą. Galutinį atsakymą bet kuriuo atveju pateiksime neviršydami 35 darbo dienų termino.

Skundai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, pateikiami ir nagrinėjami Asmens duomenų tvarkymo principuose numatyta tvarka. Jei teisės aktuose nenumatyta kitaip, atsakymą raštu pateiksime per 30 kalendorinių dienų nuo kreipimosi gavimo dienos.

Skundas, kurį gavome ne darbo dieną (savaitgalį ar šventinę dieną) arba darbo dieną, bet po 16 valandos, laikomas gautu artimiausią mūsų darbo dieną.

Jei mūsų pateiktas atsakymas jūsų netenkina ar jums nebuvo atsakyta per 15 darbo dienų terminą, per vienerius metus nuo kreipimosi į mus jūs galite kreiptis į Lietuvos banką. Jūsų patogumui pateikiame nuorodą į Lietuvos banko elektroninę vartojimo ginčų nagrinėjimo sistemą – www.lb.lt/gincu-sistema, taip pat nuorodą į šią elektroninę sistemą galima rasti Lietuvos banko svetainėje adresu www.lb.lt/lt/spreskite-ginca-su-finansiniu-paslaugu-teikeju. Lietuvos banko adresas Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius. Interneto svetainės adresas www.lb.lt.

Jei manote, kad buvo pažeisti jūsų, kaip asmens duomenų subjekto, teisėti interesai, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją adresu: L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius. Interneto svetainės adresas www.vdai.lrv.lt.

Vartojimo ginčų, kylančių ne dėl Lietuvos banko kompetencijoje nagrinėjamų ginčų, neteisminių sprendimų subjektas yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, interneto svetainės adresas www.vvtat.lt.

Visais atvejais jūs taip pat turite teisę kreiptis į teismą.

Pranešimai apie pažeidimus (angl. whistleblowing)

Jeigu „Swedbank“ pastebėjote galimą riziką ar įtariate kitus pažeidimus, galite apie tai pranešti naudodami toliau pateiktą vidaus perspėjimų apie pažeidimus formą. Ši forma yra anoniminė.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Kai pokyčių reikia dabar

Jei ketinate remontuoti ar iš esmės atnaujinti savo būstą – pravers vartojimo paskola namams.

Rekvizitai

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Klientų programos

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.