Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Klientų skundų nagrinėjimas

Mes vertiname Jūsų atsiliepimus. Žinojimas, kokiose situacijose Jus nuvylėme, suteikia mums galimybę pasitaisyti bei užtikrinti gerą aptarnavimą ne tik Jums, bet ir kitiems klientams.

Norėdami pateikti nusiskundimą, galite rinktis Jums patogiausią ir priimtiniausią būdą:

Interneto bankas

Telefonas

Padalinys

El. paštas

Paštas

Paprasta ir patogu – žinutę galite parašyti bet kuriuo Jums patogiu metu – ir po darbo valandų ar savaitgaliais. Čia ir dabar – kreipkitės į profesionalių konsultantų komandą: gyventojus darbo dienomis konsultuojame nuo 8 val. iki 20 val. (šeštadieniais 9 – 16 val.), įmones – nuo 8 iki 18 val. darbo dienomis. Gyvas bendravimas. Pasikalbėkite su mūsų darbuotoju. Nesusipratimus stengiamės išspręsti susitikę su jumis bet kuriame mūsų padalinyje. Paprasta kaip parašyti draugui! Tačiau atminkite, kad šis būdas labiau tinka bendro pobūdžio klausimams. „Swedbank“, AB Konstitucijos pr. 20A 03502 Vilnius
Kaip pateikti nusiskundimą?

Prisijunkite prie interneto banko privatiems arba verslui ir parašykite mums žinutę. Norėdami pranešti dėl nežinomo ar galimai neteisėto atsiskaitymo mokėjimo kortele ar lėšų pervedimo būtinai rinkitės žinutės temą „Neautorizuotos operacijos“.

Skambinkite Privatiems klientams: Tel. 1884 +370 5 268 4444 (skambinant iš užsienio), Verslo klientams: Tel. 1633 +370 5 268 4422 (skambinant iš užsienio). Užsiregistruokite konsultacijai internetu į norimą „Swedbank“ padalinį Jums patogiu laiku. Parašykite mums info@swedbank.lt Pridėkite užpildytą formą arba išdėstykite situaciją laiške. Dėl neautorizuotų operacijų, įvykdytų mokėjimo kortele, užpildykite šią formą, o dėl kitų neautorizuotų operacijų – šią formą.
Nepamirškite! Prisijungdami turėkite savo vartotojo ID ir prisijungimo priemones prie interneto banko. Skambindami turėkite savo vartotojo ID ir prisijungimo priemones prie interneto banko, kad galėtume Jus identifikuoti. Su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą: pasą arba asmens tapatybės kortelę. Jei klausimas susijęs su Jūsų asmenine informacija, atsakymą Jums pateiksime interneto banko žinute arba banko padalinyje. Svarbu! Saugokite savo asmeninius duomenis ir nesiųskite paštu dokumentų originalų.

Pažadame atsakyti kaip įmanoma greičiau, bet nevėliau kaip teisės aktuose nustatytais terminais.

Jei turite klausimų, aukščiau nurodytais būdais visuomet galite pasitikslinti, kokia yra pretenzijos nagrinėjimo eiga.

Detalios informacijos apie skundų nagrinėjimą „Swedbank“ ir antrinėse įmonėse, išskyrus „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialą bei „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialą, rasite Klientų skundų nagrinėjimo „Swedbank“, AB ir antrinėse įmonėse taisyklėse.

Išsamesnės informacijos apie skundų, susijusių su „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialu, pateikimą ir nagrinėjimą galite rasti čia, o informaciją apie skundų, susijusių su „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialu pateikimą ir nagrinėjimą, rasite šiame interneto puslapyje. Jeigu manote, kad bankas „Swedbank“ ar antrinės įmonės „Swedbank lizingas“, „Swedbank draudimo brokeris“, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas ar „Swedbank investicijų valdymas“ pažeidė su paslaugų, skirtų patenkinti Jūsų asmeninius, šeimos ar namų ūkio poreikius, teikimu susijusias Jūsų teises ar teisėtus interesus, rekomenduojame vadovautis Lietuvos banko interneto svetainėje paskelbtais išsamiais patarimais vartotojams kaip elgtis siekiant, kad tarp jūsų ir „Swedbank“ ar minėtų antrinių įmonių kilęs ginčas būtų išnagrinėtas sklandžiai ir efektyviai. Daugiau informacijos galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje.

Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal teisės aktų reikalavimus, visų pirma, ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią sužinojote arba turėjote sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą turite kreiptis į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę, ir tik tuo atveju, jei gautas atsakymas netenkina arba Jums nebuvo atsakyta, įgyjate teisę per vienerius metus nuo kreipimosi į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į šias institucijas:

Vartojimo ginčų, kylančių dėl finansinių paslaugų, neteisminių sprendimų procedūros subjektas yra Lietuvos bankas, adresas Žalgirio g. 90, LT-09303, Vilnius, interneto svetainės adresas www.lb.lt Vartojimo ginčų, kylančių ne dėl Lietuvos banko kompetencijoje nagrinėjamų ginčų, neteisminių sprendimų subjektas yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, interneto svetainės adresas www.vvtat.lt Ginčų, kilusių dėl asmens duomenų ir (ar) privatumo apsaugos, neteisminių sprendimų procedūros subjektas yra Valstybinė duomenų apsaugos tarnyba, adresas L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius, interneto svetainės adresas www.ada.lt

Visais atvejais savo pažeistas teises galite ginti teisės aktų nustatyta tvarka teisme.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu info@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Investuoti gali kiekvienas! Jūs – irgi!

Paprasta pradėti, lengva išmokti:

  • galima investuoti sumas nuo 1 Eur;
  • sandoriai ir vertybinių popierių saugojimas – nemokamai;
  • galima investuoti į tvarius fondus, tausojančius aplinką ir išteklius.

Pasirinkę investuojamą sumą, galite pasiskaičiuoti, kiek galėtumėte uždirbti

Investavimo skaičiuoklė