Pažadame atsakyti kaip įmanoma greičiau, bet nevėliau kaip teisės aktuose nustatytais terminais.
Jei turite klausimų, aukščiau nurodytais būdais visuomet galite pasitikslinti, kokia yra pretenzijos nagrinėjimo eiga.
Detalios informacijos apie skundų nagrinėjimą „Swedbank“ ir antrinėse įmonėse, išskyrus „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialą bei „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialą, rasite Klientų skundų nagrinėjimo „Swedbank“, AB ir antrinėse įmonėse taisyklėse.
Išsamesnės informacijos apie skundų, susijusių su „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialu, pateikimą ir nagrinėjimą galite rasti čia, o informaciją apie skundų, susijusių su „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialu pateikimą ir nagrinėjimą, rasite šiame interneto puslapyje. Jeigu manote, kad bankas „Swedbank“ ar antrinės įmonės „Swedbank lizingas“, „Swedbank draudimo brokeris“, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas ar „Swedbank investicijų valdymas“ pažeidė su paslaugų, skirtų patenkinti Jūsų asmeninius, šeimos ar namų ūkio poreikius, teikimu susijusias Jūsų teises ar teisėtus interesus, rekomenduojame vadovautis Lietuvos banko interneto svetainėje paskelbtais išsamiais patarimais vartotojams kaip elgtis siekiant, kad tarp jūsų ir „Swedbank“ ar minėtų antrinių įmonių kilęs ginčas būtų išnagrinėtas sklandžiai ir efektyviai. Daugiau informacijos galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje.
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal teisės aktų reikalavimus, visų pirma, ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią sužinojote arba turėjote sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą turite kreiptis į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę, ir tik tuo atveju, jei gautas atsakymas netenkina arba Jums nebuvo atsakyta, įgyjate teisę per vienerius metus nuo kreipimosi į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į šias institucijas:
Vartojimo ginčų, kylančių dėl finansinių paslaugų, neteisminių sprendimų procedūros subjektas yra Lietuvos bankas, adresas Žalgirio g. 90, LT-09303, Vilnius, interneto svetainės adresas www.lb.lt Vartojimo ginčų, kylančių ne dėl Lietuvos banko kompetencijoje nagrinėjamų ginčų, neteisminių sprendimų subjektas yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, interneto svetainės adresas www.vvtat.lt Ginčų, kilusių dėl asmens duomenų ir (ar) privatumo apsaugos, neteisminių sprendimų procedūros subjektas yra Valstybinė duomenų apsaugos tarnyba, adresas L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius, interneto svetainės adresas www.ada.lt
Visais atvejais savo pažeistas teises galite ginti teisės aktų nustatyta tvarka teisme.