Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

COVID-19

Naudodamiesi banko paslaugomis saugokite save ir kitus!

Ši neįprasta situacija besitęsianti pasaulyje ir Lietuvoje kelia daug klausimų mūsų klientams. Kaip saugiai naudotis kasdien reikalingomis banko paslaugomis karantino metu? Kur kreiptis, jei neramu dėl santaupų ateities ar savo galimybių vykdyti ilgalaikius kredito įsipareigojimus? Norėdami padėti rasti atsakymus, šiame puslapyje sudėjome aktualiausią informaciją.

Kaip naudotis banko paslaugomis neišėjus iš namų?

Beveik visomis banko teikiamomis paslaugomis galite naudotis interneto banke.

Prisijungti

Naudodamiesi išmaniąja programėle visus kasdienius finansinius reikalus sutvarkysite itin greitai, lengvai ir patogiai.

Parsisiųsti programėlę:

AppStore GooglePlay

Nuotoliniu būdu teikiamos paslaugos

Daugeliu dažniausiai reikalingų banko paslaugų galite naudotis nė neišėję iš namų – „Swedbank“ interneto banke ir programėlėje:

  • kasdienė bankininkystė;
  • taupymas ir investavimas;
  • finansavimas;
  • draudimas.
Susipažinti su paslaugomis teikiamomis nuotoliniu būdu

Nė neišėję iš namų galite:

  • patys atsinaujinti „Smart-ID“ paskyrą, jei ji netrukus baigs galioti;
  • įsidiegti „Smart-ID“ naujame telefone;
  • pasikeisti „Smart-ID“ PIN kodus.
Plačiau

Rekomenduojame turėti bent dvi priemones prisijungimui bei įvairių bankinių operacijų tvirtinimui, todėl siūlome naudotis ir biometrinių duomenų funkcija.

Siekiant sumažinti galimą viruso sklidimo riziką, rekomenduojame prekybos vietose atsiskaityti naudojant:

Atsakymai į Jūsų klausimus

Atsakymus į daugelį Jums kylančių klausimų apie banko paslaugų pokyčius karantino metu rasite čia.

Jeigu Jums rūpimos informacijos neradote, tuomet prisijunkite prie interneto banko ir užduokite mums klausimą automatinių pokalbių lange arba parašykite žinutę.

Klientų aptarnavimo padaliniai

„Swedbank“ padaliniuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus.

Plačiau

Plačiau

Jei atsakymo į Jums kilusį klausimą neradote šiame puslapyje, kviečiame peržiūrėti dažnai užduodamų klausimų skiltį ir sekti naujienas mūsų tinklaraštyje blog.swedbank.lt, kur mūsų ekspertai nuolat komentuoja esamą situaciją ir dalijasi naudingais patarimais.

Įkvepiančios 12-os disciplinų pamokos, kūrybingumo namų darbai ir vertingi prizai moksleiviams.

Plačiau

Kaip iššūkius paversti galimybėmis – tikros istorijos, dalijimasis patirtimi ir ekspertų patarimai smulkiesiems verslininkams

Užklupus karantinui, siūlome nepasiduoti nuoboduliui ir su savo atžalomis kūrybiškai praleisti laiką namuose.

Plačiau

Apverskite karantino rutiną aukštyn kojom

Užklupus karantinui, siūlome nepasiduoti nuoboduliui ir kūrybiškai praleisti laiką namuose. Griebkite telefoną ar kompiuterį ir leiskitės į įtraukiančias veiklas.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Šiandienos investuotojas – Tu!

  • Pradėti paprasta – galima investuoti vos nuo 1 Eur.
  • Nereikia turėti ekspertinių žinių ar investavimo patirties.
  • Svarbiausia – nebijoti pabandyti!