Asmens duomenys – tai visa informacija, susijusi su tam tikru asmeniu: nuo asmens tapatybės duomenų – vardo ir pavardės, asmens kodo iki informacijos apie kortele atliktus mokėjimus, banko skyriuje įvykdytas bankines operacijas, sudarytas sutartis bei pokalbius su Konsultacijų centro darbuotojais.
Banko renkami duomenys priklauso nuo to, kokiomis paslaugomis naudojasi klientas. Galime rinkti tokią informaciją kaip vardas ir pavardė, asmens kodas, gimimo data ir kt. Duomenys yra gaunami ir klientui susisiekus su mumis per interneto banką, mobiliąją bankininkystę, el. paštu, telefonu ar apsilankius banko skyriuje. Asmens duomenis taip pat gauname iš tokių šaltinių kaip Gyventojų registras.
„Swedbank“ siekia užtikrinti, kad būtų tvarkomas minimalus kiekis asmens duomenų, be to, jūs galite kontroliuoti, kokius duomenis bankui atskleisite. Asmens duomenys yra saugomi tik tiek, kiek tai būtina.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 3-iame skyriuje
Jūsų duomenys yra būtini, kad bankas galėtų suteikti jums pageidaujamas paslaugas ir produktus, užtikrindamas tinkamą tokių duomenų tvarkymą. Duomenys taip pat reikalingi klientų nuomonės apklausoms ir rinkos analizei atlikti, siekiant gerinti banko produktų ir paslaugų kokybę. Taip pat svarbu, kad asmens duomenys yra tvarkomi siekiant užkirsti kelią pinigų plovimui, valdyti įsiskolinimus, įvertinti riziką. Asmens duomenis taip pat tvarkome tam, kad parengtume jums skirtą asmeninį pasiūlymą dėl paslaugų. Jūs turite teisę pasirinkti, ar norite tokius pasiūlymus gauti.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 5-ame skyriuje
Norint užtikrinti sklandų klientų aptarnavimą ir suteikti tinkamą informaciją apie visus „Swedbank“ grupės įmonių produktus, gali tekti perduoti tam tikrus asmens duomenis šioms „Swedbank“ grupės įmonėms.
Tam tikrais atvejais informacija yra perduodama kitoms trečiosioms šalims, pavyzdžiui, kai tai būtina norint suteikti jums paslaugą, dėl kurios kreipėtės (pvz., telekomunikacijų įmonė gauna kliento telefono numerį ir žinutės tekstą, kuris turi būti nusiųstas klientui apie „Swedbank“ paslaugas). Duomenys atskleidžiami ir tais atvejais, kai to reikia vykdant įstatymus ar teisiniams procesams.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 8-ame skyriuje
Visas asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančias nuostatas rasite čia: „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principai.
Apie Asmens duomenų tvarkymo principų pakeitimus „Swedbank“ informuoja trumpąja žinute, paštu, el. paštu, interneto banko žinute, „Swedbank“ programėlės pranešimu ar kitu būdu.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 13-ame skyriuje
Jei turite kokių nors abejonių, klausimų ar nusiskundimų dėl asmens duomenų tvarkymo, susisiekite su mumis jums patogiu būdu.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 12-ame skyriuje
Esame parengę kelių tipų pasiūlymus, todėl galite pasirinkti tokius, kurie konkrečiu metu geriausiai atitinka Jūsų poreikius:
- asmeniniai pasiūlymai;
- asmeniniai finansavimo ir draudimo limitai;
- bendri pasiūlymai su partneriais.
Šiuos pasiūlymus galite gauti, jei duodate sutikimą. Jūs galite pasirinkti duoti sutikimą: visiems pasiūlymų tipams, kai kuriems iš jų arba nė vienam. Savo sutikimus galite bet kada atšaukti.
Dalis pasiūlymų bus pateikiami interneto banke, mobiliojoje programėlėje, „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinyje ir Konsultacijų centre. Norėdami gauti pasiūlymus e. paštu, SMS žinute, telefonu ar paštu, pasirinkite norimus pasiūlymų gavimo būdus. Galite pasirinkti gauti pasiūlymus visais arba tik kai kuriais kanalais. Taip pat galite pasirinkti neduoti sutikimo nė vienam iš kanalų, tačiau tokiu atveju jais pasiūlymų negausite.
Savo duotus sutikimus galite bet kada peržiūrėti ir valdyti.
Daugiau apie pasiūlymų rengimą ir siuntimą
- Daugiau informacijos apie pasiūlymų tipus, jiems rengti naudojamus duomenis ir keitimąsi duomenimis tarp „Swedbank“ grupės įmonių Lietuvoje rasite čia.
- Savo duotus sutikimus galite valdyti ir atšaukti čia.
Jei neturite galimybės naudotis mūsų interneto banku, gauti daugiau informacijos ir peržiūrėti bei atšaukti duotus sutikimus galite atvykę į bet kurį „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinį arba paskambinę į Konsultacijų centrą.
Rinkodaros tikslais siunčiame ne tik geriausiai Jūsų interesus ir poreikius atitinkančius pasiūlymus, bet ir kitą informaciją. Ši informacija skirta informuoti Jus apie „Swedbank” naujienas ir įvertinti Jūsų pasitenkinimą banko paslaugomis bei produktais, todėl rengiame aktualią informaciją ir atliekame nuomonės apklausas:
- aktuali informacija, pavyzdžiui, kvietimai į renginius, sveikinimai ir naujienlaiškiai;
- klientų nuomonės apklausos, pavyzdžiui, pateikiami klausimynai apie naudojamas paslaugas ir produktus.
Rengiant šią informaciją, Jūsų asmens duomenis tvarkysime grindžiant teisėtu interesu, tačiau Jūs galite nuspręsti, ar leisti mums tai daryti, ar ne. Galite pasirinkti, kurio tipo informaciją (aktualią informaciją ar apklausas) norite gauti, t. y. kiekvieną tipą atskirai arba abu kartu.
Šią informaciją Jums pateiksime interneto banke ir (ar) mobiliojoje programėlėje, ir, jei davėte sutikimą naudoti atitinkamus komunikacijos kanalus – e. paštu, kartais telefonu.
Daugiau apie pasiūlymų rengimą ir siuntimą
- Daugiau informacijos apie pasiūlymų tipus, jiems rengti naudojamus duomenis ir keitimąsi duomenimis tarp „Swedbank“ grupės įmonių Lietuvoje rasite čia.
- Valdyti savo leidimus (nesutikti su duomenų tvarkymu), galite čia.
Jei neturite galimybės naudotis mūsų interneto banku, gauti daugiau informacijos ir peržiūrėti bei atšaukti duotus sutikimus galite atvykę į bet kurį „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinį arba paskambinę į Konsultacijų centrą.
Su „Swedbank“ paskirtu duomenų apsaugos pareigūnu galite susisiekti e. paštu: duomenuapsauga@swedbank.lt arba siųskite laišką paštu, adresu: Konstitucijos pr. 20A, Vilnius, su žyma „Duomenų apsaugos pareigūnas“.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 12-ame skyriuje
Jūs turite teisę prašyti, kad „Swedbank“ pateiktų informaciją apie tai, kokius Jūsų duomenis tvarkome, ir reikalauti, kad šie duomenys būtų ištaisyti arba ištrinti, jei jie yra neteisingi arba pasenę. Tais atvejais, kai nenorite gauti specialiai Jums pritaikytų paslaugų pasiūlymų, turite teisę atšaukti savo sutikimą arba nesutikti su duomenų tvarkymu. Šia ir kitomis teisėmis galite pasinaudoti pateikdami „Swedbank“ prašymą interneto banke, „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinyje, paskambinę į Konsultacijų centrą arba atsiųsdami kvalifikuotu el. parašu pasirašytą prašymą e. paštu. Mes atsakysime per vieną mėnesį. Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, jei manote, kad tvarkome Jūsų asmens duomenis pažeisdami Jūsų teises ir teisėtus interesus.
Daugiau informacijos „Swedbank“ asmens duomenų tvarkymo principų 11-ame skyriuje