Nuolat dedame pastangas, kad gerintume savo klientų aptarnavimo kokybę ir klientai gautų tik geriausiai jų lūkesčius atitinkančias banko paslaugas. Dėl šios priežasties nuo 2021 m. birželio pradedame prašyti klientų sutikimų teikti jiems dar labiau pritaikytus asmeninius pasiūlymus, asmeninius paskolų ir draudimo limitus bei kartu su partneriais paruoštus pasiūlymus.
Taip siekiame atsižvelgti į augančius savo klientų lūkesčius gauti jiems aktualią informaciją ir kartu užtikrinti tinkamą asmens duomenų tvarkymą. Tikime, kad galimybė pasirinkti, ar duoti sutikimą užtikrina tinkamą asmens duomenų tvarkymo pagrindą ir visavertę kontrolę klientui jo asmens duomenų atžvilgiu.
Taip gali atsitikti dėl kelių priežasčių:
- Turime Jums pateikti informaciją, susijusią su Jūsų sudaryta paslaugų sutartimi. Tokie pranešimai siunčiami atsižvelgiant į su Jumis sudarytas paslaugų sutartis – šią informaciją gaunate nepriklausomai nuo duotų sutikimų ar leidimų ir ji yra būtina, kad galėtume vykdyti sutartinius įsipareigojimus.
- Atliekame klientų nuomonės apklausas ir pateikiame kitą aktualią informaciją (remiantis teisėtu interesu), šią informaciją pateikiame ne tik interneto banke arba mobilioje programėlėje, bet ir el. paštu, jei esate davę sutikimą informacijos pateikimui šiuo kanalu. Esame dėkingi už Jūsų atsiliepimus apie mūsų paslaugas ir manome, kad „Swedbank“ naujienos Jums gali būti aktualios. Norėdami nebegauti pasiūlymų ir kitų žinučių, kurios nėra susijusios su sudarytomis paslaugų sutartimis iš mūsų el. paštu, jų galite atsisakyti savo interneto banke, skiltyje „Asmens duomenų tvarkymas“ paspaudus ant „Sutikimų ir pasirinkimų valdymas” kuris nuves į sutikimų portalą.
Savo sutikimus galite valdyti prisijungę prie savo interneto banko, skiltyje „Asmens duomenų tvarkymas“ paspaudus ant „Sutikimų ir pasirinkimų valdymas” kuris nuves į sutikimų portalą.
„Swedbank“ grupės įmonės, veikiančios Lietuvoje, dirba kartu ir siekia Jums suteikti geriausius pasiūlymus tinkamiausiu metu. Siekiant paruošti Jūsų poreikius atitinkantį pasiūlymą, Jūsų asmens duomenys gali būti teikiami vienos „Swedbank“ grupės įmonės kitai, tačiau, tik tuomet, kai Jūs esate davęs/-usi sutikimą/-us duomenų tvarkymui, kuriuos naudojame Jums skirtų pasiūlymų (Asmeniniai pasiūlymai, / Asmeniniais finansavimo ir draudimo limitai/ Bendri pasiūlymai su partneriais) parengimui.
Nors asmens duomenys yra perduodami tarp „Swedbank“ grupės įmonių, veikiančių Lietuvoje, už šių asmens duomenų tvarkymą atsakingas yra Duomenų valdytojas, t. y., tas juridinis asmuo ar asmenys, su kuriais esate sudarę paslaugų sutartis arba, kurių paslaugos Jums yra siūlomos, pvz., UAB „Swedbank lizingas“, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Swedbank investicijų valdymas“, UAB, UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas. „Swedbank“ grupei priklausančios įmonės yra perdavusios asmeninių pasiūlymų ruošimą „Swedbank“, AB.
Siekdami užtikrinti, kad toliau galėtumėte gauti Jums aktualius pasiūlymus bei kitą aktualią informaciją iki 2022 m. liepos 31 d. klientų palaipsniui prašysime pateikti savo pasirinkimus dėl asmens duomenų tvarkymo rinkodaros tikslais. Suteikę sutikimą, ir toliau gausite pasiūlymus, o mes galėsime juos nuolatos tobulinti.
- Jei nuspręsite neduoti sutikimo (Asmeniniais pasiūlymams, / Asmeniniams finansavimo ir draudimo limitams/ Bendriems pasiūlymams su partneriais), per 5 dienas nustosime naudoti Jūsų asmeninius duomenis Jums pritaikytiems pasiūlymams, partnerių pasiūlymams paruošti bei paskolų limitams ar draudimo sumoms bei įmokoms paskaičiuoti. Tai reiškia, kad asmeninių pasiūlymų nebematysite interneto banke bei išmaniojoje programėlėje, jų nebegausite kitais kanalais.
- Jei neprieštarausite dėl aktualios informacijos pateikimo Jūsų pasirinktais pasiūlymų teikimo būdais pvz. el. paštu, ir toliau gausite naujienlaiškius su aktualiomis naujienomis, sveikinimus ir kvietimus dalyvauti klientų nuomonės apklausose.
- Jei iki 2022 m. liepos 31 d. nesutiksite, kad tvarkytume Jūsų asmens duomenis, nuo 2022 m. rugpjūčio 1 d. nustosime tvarkyti Jūsų asmeninius duomenis anksčiau minėtais tikslais. Savo pasirinkimus dėl asmens duomenų tvarkymo, bet kada galėsite atnaujinti, Interneto banke ar apsilankę banko.
Išanalizavę asmens duomenis galime kiekvienam klientui pasiūlyti asmenines bei aktualias rekomendacijas, geriausiai atitinkančias jų situaciją ir poreikius. Pateikiame kelis pavyzdžius:
- Stebime kliento naudojamas kasdieninės bankininkystės paslaugas ir primename apie tas, kurių klientas nenaudoja, tačiau kurios jam gali būti naudingos.
- Tvarkome informaciją apie kliento pajamas, santaupas, amžių ir pan., kad galėtume užtikrinti, jog kliento pasirinkti sprendimai sustiprina jo finansinę gerovę ir atitinka finansinius poreikius, padeda išvengti situacijų, kuriose pasirinkti sprendimai reikštų papildomas išlaidas arba apribotų prieigą prie pinigų jų netikėtai prireikus.
- Analizuojame, kokius mūsų produktus ar paslaugas klientas naudoja, bei palyginame su tuo, ką naudoja panašaus profilio klientai, pagal tai pasiūlome apsvarstyti kitus pasirinkimus.
- Taip pat stebime, kokius produktus ar paslaugas klientai nustojo naudoti ir, atsižvelgdami į tai, primename klientams produkto ar paslaugos naudas arba pasiūlome alternatyvias paslaugas arba pasiūlome pratęsti produkto naudojimą.
- Vertiname, ar klientas atitinka minimalias paslaugos suteikimo sąlygas, pavyzdžiui, ar gali gauti paskolą (tikrinamas amžius, kredito istorija, pajamų lygis, įsipareigojimai) arba koks galėtų būti draudimo kainos pasiūlymas (analizuojame kliento amžių, ar klientas dalyvauja klientams skirtose programose ir dėl to gali gauti specialius paslaugų įkainių pasiūlymus).
Atšaukti savo sutikimą galite bet kuriuo metu interneto banke, banko padaliniuose arba paskambinę į Konsultacijų centrą. Tokiu atveju, „Swedbank“ per 5 dienas nustos tvarkyti asmens duomenis tuo tikslu, dėl kurio atšaukėte sutikimą.
Tai įvairūs mūsų kruopščiai atrinktų ir patikimų partnerių pasiūlymai bei nuolaidos. Pavyzdžiui:
- statybų ar baldų gamybos įmonių pasiūlymai būsto paskolos sutartį pasirašiusiems „Swedbank“ klientams;
- telekomunikacijų įmonės pasiūlymas (internetui ar internetinei televizijai ir pan.) tik ką gyvenamąją vietą pakeitusiam klientui;
- kelionių agentūros pasiūlymai klientams, turintiems „Swedbank“ kredito kortelę;
- automobilių platintojų pasiūlymai bei specialios lizingo sąlygos tam tikriems modeliams ir kt.
Peržiūrėti bendrus pasiūlymus su partneriais galima prisijungus prie interneto banko pagrindinio puslapio skiltyje „Asmeniniai pasiūlymai“ ir susijusių paslaugų puslapiuose.
„Swedbank“ neperduoda klientų asmens duomenų partneriams.
Finansavimo ir draudimo limitus galite rasti prisijungę prie interneto banko, skiltyje „Paskolos, lizingas“ –> „Įsipareigojimai“ -> „Mano sutartys“ matysite savo asmeninius paskolų limitus.
Prisijungus prie interneto banko pagrindinio puslapio skiltyje „Asmeniniai pasiūlymai“ ir susijusių produktų puslapiuose.
Iki 2022 m. liepos 31 d. pasiūlymus gausite taip pat, kaip juos gaudavote iki šiol. Davus naujus sutikimus (Asmeniniams pasiūlymams / Asmeniniams finansavimo ir draudimo limitams / Bendriems pasiūlymams su partneriais), „Swedbank“ ir toliau galės tvarkyti Jūsų duomenis, kad parengtume asmeninius pasiūlymus. Nesuteikę sutikimų dabar, turėsite mažiau galimybių sužinoti apie Jums aktualius pasiūlymus ateityje.
Savo sutikimą galite duoti bet kuriuo metu, taip pat ir po 2022 m. liepos 31 d.
Jūsų Asmens duomenys priklauso Jums. Norime, kad būtumėte informuoti apie tai, kokiu tikslu ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kokie yra Jūsų lūkesčiai mums dėl jų tvarkymo.
Sutikimai gali būti duodami nuo 14 metų amžiaus (jei prieš tai gautas vieno iš tėvų sutikimas), išskyrus Asmeninius paskolų ir draudimo limitus, kuriems sutikimai gali būti duodami nuo 18 metų amžiaus.
Įmonės gali nuspręsti duoti sutikimą gauti tiesioginės rinkodaros pasiūlymus tam tikrais kanalais (el. paštu, SMS žinutėmis, telefonu, paštu). Su asmens duomenų tvarkymu susiję sutikimų pasirinkimai aktualūs tik fiziniams klientams.
Jei nesinaudojate mūsų interneto banku arba išmaniąja programėle, galėsite gauti pasiūlymus apsilankę mūsų banko padaliniuose, paskambinę į Konsultacijų centrą ar per mūsų bankomatus.
Duodami sutikimą gauti informaciją pasirinktais kanalais, galite sulaukti skambučių, SMS žinučių, el. laiškų, o išskirtiniais atvejais – ir laiškų paštu.