Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Sąskaitos likutis telefonu 1884

Skambinkite savo mobiliuoju telefonu, išklausę meniu, spauskite 1 ir sužinokite sąskaitos likutį.

  • Skambinti galite visą parą, taip pat ir iš užsienio (tel. + 370 5 268 4444).
  • Šia paslauga gali naudotis fiziniai asmenys, kurie naudojasi „Bitė Lietuva", „Telia Lietuva" ar „Tele2" mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų paslaugomis.
  • Galite pasirinkti, apie kurios sąskaitos likutį norėsite gauti informaciją.
Sudaryti sutartį
  • Svarbu saugoti savo SIM kortelę, kad ja ir / ar jūsų mobiliojo telefono numeriu negalėtų pasinaudoti tretieji asmenys.
  • Jei manote, kad kilo grėsmė, jog jūsų SIM kortele ir / ar mobiliojo telefono numeriu gali pasinaudoti tretieji asmenys arba praradote SIM kortelę ir / ar mobilųjį telefoną, prašome nedelsiant pateikti „Swedbank" prašymą nutraukti „Sąskaitos likutis telefonu" sutartį. Tai galite padaryti:

    • Interneto banke.
    • Tel. 1884 (+370 5 268 4444, jei skambinate iš užsienio) darbo dienomis 8-20 val., šeštadieniais 9-16 val.
    • Klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Pakeitę savo mobiliojo telefono numerį ar nutrūkus jūsų sutarčiai su mobiliojo ryšio paslaugų teikėju, nepamirškite nedelsiant nutraukti esamą ir sudaryti naują paslaugos „Sąskaitos likutis telefonu" sutartį!
  • Siekdami dar labiau apsaugoti savo sąskaitos informaciją, galite pasirinkti maksimalią pranešamą sąskaitos likučio sumą.
  • Naudojantis paslaugą „Sąskaitos likutis telefonu" tereikia paskambinti tel. 1884 bet kuriuo paros metu savo mobiliuoju telefonu, o automatinis atsakiklis praneš jūsų sąskaitos likutį eurais.
  • Jeigu turite kelias sąskaitas „Swedbank", informacija bus teikiama apie tos sąskaitos likutį, kurią nurodėte paslaugos sutartyje.
  • Sudarydami sutartį galite nurodyti maksimalią sąskaitos likučio sumą - tokiu atveju:

    • jei sąskaitos likutis neviršys maksimalios sumos, sužinosite tikslų likutį;
    • jei sąskaitos likutis bus lygus maksimaliai sumai, išgirsite pranešimą: „Sąskaitos likutis lygus nustatytai maksimaliai pranešimo sumai";
    • jei sąskaitos likutis viršys maksimalią sumą, išgirsite pranešimą: „Sąskaitos likutis viršija nustatytą maksimalią pranešimo sumą."
  • Susipažinkite su paslaugos teikimo sąlygomis (PDF).
  • Paslaugos mokestis 0,00 EUR. Jums tereikės sumokėti už skambučius šios paslaugos numeriu pagal jūsų telekomunikacijų paslaugų teikėjo nustatytus įkainius.
  1. Interneto banke susipažinkite su „Sąskaitos likutis telefonu“ sutarties sąlygomis ir pasirinkite „sutinku“.
  2. Sutarties sudarymo formoje patikrinkite nurodytą mobilaus telefono numerį arba įveskite kitą, iš kurio skambinant bankas teiks paslaugą.
  3. Nurodykite maksimalią pranešimo sumą, jei pageidaujate.
  4. Paspaudus „Išsiųsti autorizacijos kodą“, į jūsų mobilųjį telefoną bus išsiųstas pranešimas.
  5. Palaukite, kol gausite pranešimą, įveskite autorizacijos kodą ir paspauskite „Aktyvuoti paslaugą“.

Galimybė valdyti savo sąskaitas ir biudžetą mobiliuoju telefonu.

Gaukite informaciją SMS žinutėmis apie įvykusius mokėjimus ar sąskaitos likutį.

"
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu info@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Didžiausia nuotolinė pamoka „Mokonomika“ sugrįžta!

  • Jau antrus metus iš eilės rengiama „Mokononika“ šiemet sugrįžta vasario 4 d. 9.00–12.20 val.
  • „Mokonomika“ skirta visiems 1–12 klasių moksleiviams, jų mokytojams ir netgi tėvams.
  • Renginio dalyvių laukia 24 pamokos apie tvarumą, pilietiškumą, finansinį raštingumą ir kitas aktualias temas.
Stebėkite tiesioginę transliaciją