Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Išmanioji programėlė

Mūsų mobilioji programėlė. Sukurta tapti Jūsų mėgstamiausia.

Kasdienius finansinius reikalus tvarkykite itin lengvai ir patogiai:

  • Biometrika – prisijunkite ir tvirtinkite pervedimus, naudodamiesi savo piršto atspaudu arba veido atpažinimu.
  • Atsiskaitykite telefonu naudodami „Google Pay™“, „Apple Pay“ ir bekontakčius atsiskaitymus.
  • „E. taupyklė“ ir „Mano biudžetas“ – padidinkite santaupas kaskart, atsiskaitydami kortele, ir stebėkite savo išlaidas.

Atsisiųskite:

Išmanioji programėlė iPhone telefonui Išmanioji programėlė Android telefonui

Palaikoma „iOS 14.0“ (ir vėlesnių) operacinių sistemų bei „Android 5.0“ (ir vėlesnių) operacinių sistemų.

Kas naujo?

PIN kodas banko programėlėje

Pristatome naują autentifikavimo būdą – PIN kodą. Išbandykite patys! Svarbu! Jei negalėsite iš karto naudoti programėlės PIN kodo, jis bus pridėtas su šiais atnaujinimais.

  • Paprasta – patvirtindami smulkius mokėjimus arba prisijungdami tiesiog įveskite PIN kodą. Patys galite susikurti savo PIN kodą ir pasirinkti jo ilgį – nuo 5 iki 8 skaitmenų.
  • Saugu – PIN kodas nėra saugomas Jūsų telefone ir jį žinote tik Jūs (visai kaip su banko kortele). Be to, šis PIN kodas gali būti naudojamas tik Jūsų telefone.
  • Universalu – PIN kodą galite naudoti tiek prisijungdami, tiek patvirtindami mokėjimus (iki 50 Eur 5 kartus iš eilės) programėlėje ir interneto banke.
  • Puikus atsarginis sprendimas – atsargai pravartu turėti bent du prisijungimo ir mokėjimų patvirtinimo būdus. Naudodami PIN kodą būsite užtikrinti, kad visada turėsite prieigą prie savo pinigų.

Kaip gauti PIN kodą?

  1. Prisijunkite prie „Swedbank“ programėlės naudodami dabartinį prisijungimo būdą.
  2. Eikite į nustatymus – juos rasite viršutiniame dešiniajame kampe, po savo inicialais.
  3. Slinkite žemyn ir atidarykite funkciją „Prisijungimo būdai“.
  4. Bakstelėkite „Programėlės PIN kodas“, kad įjungtumėte paslaugą.
  5. Nustatykite savo PIN kodą ir viskas!

Patarimas. Jei pamiršote savo PIN kodą, prisijunkite prie programėlės naudodami kitą autentifikavimo būdą ir atlikite tuos pačius veiksmus, kad susikurtumėte naują.

Išsamesnę instrukciją, kaip nustatyti PIN kodą, rasite čia

Kortelės PIN kodo peržiūra

Dabar „Swedbank“ programėlėje galite bet kada pasitikrinti savo kortelės PIN kodą. Tai saugu ir ypač pravers, jei pamiršote savo PIN ar neprisimenate jo po pakeitimo.

  • Paprasta: PIN kodą peržiūrėti galima programėlės skiltyje „Kortelės“.
  • Saugu: PIN kodą patikrinsite tik patvirtinę savo tapatybę pasirinkta prisijungimo priemone.
  • Patogu ir tvaru: užmiršus PIN kodą, Jums nebereikės užsakinėti naujos plastikinės kortelės ir laukti, kol ją gausite paštu.
  • Personalizuota: kortelės PIN kodą peržiūrėti gali tik asmuo, kurio vardas yra ant kortelės ir kuris turi prieigą prie kortelės valdymo funkcionalumo „Swedbank“ programėlėje. Jūsų PIN kodo nematys niekas kitas, net „Swedbank“ darbuotojai – tai užtikrina PSI DSS saugumo standartus atitinkantis specialus sprendimas.

Savo kortelės PIN kodo peržiūros funkcionalumą rasite prisijungę prie „Swedbank“ programėlės, skiltyje „Kortelės“. Spustelėkite ant norimos kortelės ir po kortelės paveikslėliu esančiame funkcionalumų sąraše matysite naują įrašą – „PIN kodas“. Spustelėję jį, turėsite patvirtinti savo tapatybę pasirinkta prisijungimo priemone. Tuomet 30 sekundžių telefono ekrane matysite savo kortelės PIN kodą. Įsiminkite jį. Būkite budrūs ir atsargūs naudodami šį funkcionalumą – nerodykite savo PIN kodo kitiems asmenims.

Mano biudžetas

Gaukite į kategorijas suskirstytą savo išlaidų apžvalgą. Žinokite, kur išleidžiate ir kaip sutaupyti.

  • Išlaidas suskirstykite į kategorijas.
  • Sekite, kiek išleidžiate kiekvienai kategorijai.
  • Pajamas ir išlaidas stebėkite vienoje vietoje.

Norėdami matyti įrankį „Mano biudžetas“ savo išmaniojoje programėlėje, pagrindinio meniu skiltyje „Apžvalga“ skirtuke „Išlaidos“ spustelėkite nuorodą „Detali peržiūra“. Jums tereikės duoti sutikimą naudotis „Mano biudžetu“ ir jis automatiškai atsiras programėlėje.

Plačiau

Kortelės sąsajos

Jau galite valdyti savo kortelės sąsajas su įvairiomis skaitmeninėmis piniginėmis ir peržiūrėti sąsajas su paslaugų teikėjais, naudojančiais skaitmenizuotas korteles.

  • Programėlėje matysite savo kortelės sąsajų sąrašą. Jame bus ir sąsajos su skaitmeninėmis piniginėmis: „Apple Pay“, „Google Pay“, „Fitbit Pay“, „Garmin Pay“ ir kt., ir su įvairiais paslaugų teikėjais, pavyzdžiui, „Netflix“, „Spotify“ ir pan. Svarbu žinoti, kad šiame sąraše bus tik tie paslaugų teikėjai, kurie naudoja skaitmenizuotų kortelių sprendimą.
  • Galite valdyti savo kortelės sąsajas su skaitmeninėmis piniginėmis – jas užblokuoti, atblokuoti arba ištrinti.
  • Veikia su visomis „Mastercard“ kortelėmis.
Žiūrėkite, kaip tai veikia

Naujoje programėlėje rasite ne tik naujas, bet ir ankstesnes mūsų klientų pamėgtas funkcijas. Tačiau atnaujintas ir dar patogesnes!

Biometrika ir PIN kodas yra patogiausi būdai prisijungti prie mūsų mobiliosios programėlės bei interneto banko.

  • Prisijunkite greičiau.
  • Akimirksniu pasitikrinkite banko sąskaitos likutį.
  • Tvirtinkite pervedimus. Naudojant biometriką – 10 kartų iš eilės, sumas iki 100 Eur kiekvieno mokėjimo metu, naudojant PIN – 5 kartus iš eilės, sumas iki 50 Eur kiekvieno mokėjimo metu.

Gaukite pinigų iš draugo ar kolegos, nusiuntę jam prašymą pervesti pinigų SMS žinute, e. paštu ar kitu patogiu būdu.

  • Paruoškite prašymą gauti pinigų programėlės skiltyje „Pervedimai“ paspaudę („Android“) arba „Gauti pervedimą“ („iOS“).
  • Pasirinkite, kaip siųsite mokėjimo nuorodą (SMS žinute, e. paštu ar kitu būdu).
  • Iš savo adresatų sąrašo pasirinkite žmogų, iš kurio norite gauti pinigų.
  • „Swedbank“ klientai gali atlikti tokius pervedimus vien tik atsidarę prašymo gauti pinigų nuorodą.
  • Didžiausia vieno prašymo gauti pinigų suma yra 500 EUR.

„Android“ išmaniųjų įrenginių naudotojai gali paprašyti gauti pinigų ir naudodami QR kodą.

  • Paruoškite prašymą gauti pinigų.
  • Pasirinkite prašymą su QR kodu.
  • Parodykite savo išmanųjį telefoną asmeniui, iš kurio norite gauti pinigų, kad jis galėtų nuskenuoti kodą ir atlikti pervedimą.

Kaip nusiųsti prašymą gauti pinigų

Perveskite pinigus kitiems, naudodami tik jų telefono numerį. Atlikite pervedimą šiais keliais paprastais žingsniais:

  • Tam, kad galėtumėte atlikti ir gauti šiuos pervedimus, susiekite savo telefono numerį su savo banko sąskaita prisijungę prie „Swedbank“ programėlės.
  • Kai norėsite atlikti naują pervedimą, gavėjo ieškokite savo telefono kontaktuose arba įveskite jo(s) telefono numerį ranka.
  • Nusiųskite kitiems žmonėms kvietimą susieti telefono numerį su banko sąskaita – tuomet vieni kitiems galėsite pervesti pinigų vien pagal telefono numerį.

Peržiūrėkite mokomuosius filmukus:

Daugiau sužinosite čia.

Suprantame, kad kartais pervesti pinigų reikia skubiai. Todėl programėlėje sugrupavome pervedimus į skirtingas skiltis, kad Jums būtų paprasta išsirinkti tai, ko reikia čia ir dabar:

  • aktualūs pervedimai;
  • pervedimai į savo sąskaitas;
  • mokėjimų ruošiniai;
  • momentiniai mokėjimai į kitus bankus Lietuvoje (jeigu esate prisijungę prie momentinių mokėjimų paslaugos schemos);
  • tarptautiniai mokėjimai per mobiliąją programėlę „iOS“ ir „Android“ naudotojams.

Programėlėje galite tvarkyti ne tik kortelių ir mokėjimų reikalus. Greitai ir patogiai pereikite į interneto banką, kur galėsite:

  • Peržiūrėti ir valdyti jau turimas draudimo bei paskolų sutartis.
  • Sudaryti naujas sutartis.

Galėsite patogiai valdyti korteles ir nustatyti mokėjimų limitus.

  • Blokuokite arba atblokuokite korteles.
  • Peržiūrėkite savo kortelės PIN kodą programėlėje.
  • Įjunkite arba išjunkite bekontakčių mokėjimų ir apsipirkimo internetu funkcijas.
  • Keiskite kortelių ir mokėjimų limitus.

Kortelės sąsajos

Suteikia Jums galimybę valdyti savo kortelės sąsajas. Valdykite kortelės sąsajas su įvairiomis skaitmeninėmis piniginėmis ir peržiūrėkite sąsajas su paslaugų teikėjais.

  • Skaitmeninės piniginės: „Apple Pay“, „Google Pay“, „Fitbit Pay“, „Garmin Pay“ ir kt.
  • Paslaugų teikėjai: „Netflix“, „Amazon“, „Uber“ ir kt.
Žiūrėkite, kaip tai veikia

Svarbu! Jei negalėsite iš karto naudoti programėlės PIN kodo, jis bus pridėtas su atnaujinimais.

Naujos galimybės valdyti savo sąskaitų nustatymus.

  • Keiskite sąskaitos pavadinimą.
  • Pasirinkite, kuri sąskaita bus rodoma pirmoji, atliekant pervedimus.
  • Greitai pasiekite interneto banką, norėdami keisti kortelės ir pervedimų limitus.
  • Pasirinkite, kad konkrečios sąskaitos likutis nebūtų rodomas bendroje apžvalgoje.

Esame pasiruošę atsakyti į Jūsų klausimus ir padėti. Skiltyje „Kontaktai“ rasite įvairių būdų, kaip su mumis susisiekti:

  • registruokitės į konsultaciją;
  • pasikalbėkime;
  • parašykite žinutę;
  • paskambinkite mums;
  • raskite artimiausius padalinius ir bankomatus.

Apžvalgoje matysite visas atliktas operacijas vienoje vietoje – ir atliktus pervedimus, ir atsiskaitymus kortele.

Apie pasikeitimus sąskaitoje Jus nemokamai informuos programėlės pranešimai.

Su sąskaitos likučio valdikliu galite greitai sužinoti likutį sąskaitoje:

  • pridėkite valdiklį pagrindiniame telefono ekrane;
  • matykite sąskaitos likutį nė neprisijungę prie išmaniosios programėlės.

Peržiūrėkite, kaip pridėti valdiklį:

Prieinamumas

Naujoji „Swedbank“ programėlė veiks išmaniuosiuose įrenginiuose (telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose), kurių operacinės sistemos yra:

  • iOS: 14.0 arba naujesnė
  • Android: 5.0 arba naujesnė

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu „Android“ išmaniuosiuose įrenginiuose veiks, jei:

  • operacinė sistema bus Android 6.0 arba naujesnė
  • turėsite „Swedbank“ mokėjimo kortelę su aktyvinta bekontakčių mokėjimų galimybe.

Biometriniai duomenys

Biometrinių duomenų naudojimas programėlėj veiks, jei:

  • Jūsų išmaniajame įrenginyje įdiegtas biometrinių duomenų atpažinimo sensorius;
  • „Android” operacinė Sistema - 6.0 arba naujesnė;
  • „iOS” operacinė Sistema - 14.0 arba naujesnė.
  • Nauja „Swedbank“ programėlė pritaikyta daugeliui rinkoje esančių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių. Jūsų įrenginio operacinė sistema turi būti:
    • iOS 14.0 ar naujesnė
    • Android 5.0 ar naujesnė

Jeigu Jūsų išmaniajame prietaise veikia senesnė operacinės sistemos versija, deja, tačiau atnaujinti „Swedbank“ programėlės nepavyks. Tokiu atveju siūlome naudotis interneto banku.

Jei šiuo metu neturite nei vienos mūsų programėlės versijos, tuomet:

  • Eikite į programėlių parduotuvę „Google Play“ arba „App Store“.
  • Parsisiųskite nemokamą „Swedbank“ programėlę.

Ir viskas! Tvarkykite kasdienius finansus patogiau nei bet kada!

  • Visuomet naudokite išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio ekrano užraktą.
  • Neleiskite kitiems asmenims naudotis Jūsų telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, kuriame įdiegta „Swedbank“ programėlė.
  • Nesaugokite telefone kitų asmenų biometrinių duomenų. Nuolat peržiūrėkite programėlėje atliktas bankines operacijas: pervedimų sumas ir pan.
  • Naudokite antivirusines programėles.
  • Naudodami biometrinius duomenis visuomet laikykitės savo telefono gamintojo reikalavimų.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu info@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!
Specialus pasiūlymas!

Kredito kortelė - apsipirkimui, kelionėms ir kasdieniams Jūsų poreikiams

Specialus pasiūlymas Auksinei ir Klasikinei kredito kortelei iki 2022 gruodžio 23 d.

  • Kredito limitas nuo 300 EUR.
  • Kelionių draudimas Jums ir kartu keliaujantiems šeimos nariams.
  • 180 dienų pirkinių draudimas daugeliui pirkinių.
  • Palūkanų skaičiavimo atidėjimas.