Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Debeto kortelės

Kortelė Jūsų kasdieniams mokėjimams

Su „Swedbank“ bekontakte mokėjimo kortele:

  • greičiau ir paprasčiau atsiskaitykite už nedidelius pirkinius;
  • apsipirkite internetu;
  • taupykite kaskart, atsiskaitę kortele.
  • Naujiena! Mobiliojoje programėlėje peržiūrėkite savo kortelės PIN kodą ir kitą kortelės informaciją.

Naujiena! Nuo šiol tam tikrais bankomatais galite naudotis bekontakčiu būdu – prilietę kortelę arba išmanųjį įrenginį susietą su Jūsų kortele. Bankomatus rasite čia.

Bekontaktė „Debit Mastercard“

  • Atsiskaitykite prekybos vietose Lietuvoje ir visame pasaulyje.*
  • Užsisakykite naują kortelę gauti paštu Jūsų pasirinktu adresu.
  • Gaukite naują kortelę per 14 dienų.
  • Užsakyti galima ir paaugliams nuo 14 metų amžiaus.
  • Saugiai ir patogiai apsipirkinėkite e. parduotuvėse.
  • Visos naujai išduodamos „Debit Mastercard“ kortelės yra iš perdirbamo plastiko!
  • Naujiena! Dabar savo kortelės PIN kodą galite pasitikrinti „Swedbank“ programėlėje.
  • Naujiena! Bekontaktė „Debit Mastercard“ kortelė nuo šiol išduodama su nauju dizaino elementu – išpjovimu kortelės briaunoje, kuris padės dar paprasčiau atpažinti reikiamą kortelę.
  • Naujiena! Mobiliojoje programėlėje peržiūrėkite savo kortelės PIN kodą ir kitą kortelės informaciją.

*Jei prekybininkas priima atsiskaitymui tokio tipo kortelę

Plačiau

Bekontaktė „Mastercard WEB“

  • Kortelė išduodama tik Jaunimo programos dalyviams.
  • Galima atlikti bekontakčius mokėjimus.
  • Naudoti saugu, nes kortelei taikomos Saugumo programos sąlygos.
  • Užsisakyti galima nuo 6 metų amžiaus.
  • Naujiena! Bekontaktė „Mastercard WEB“ kortelė nuo šiol išduodama su nauju dizaino elementu – išpjovimu kortelės briaunoje, kuris padės dar paprasčiau atpažinti reikiamą kortelę.
  • Visos naujai išduodamos bekontaktės „Mastercard WEB“ kortelės yra iš perdirbamo plastiko!
  • Naujiena! Dabar mobiliojoje programėlėje galite lengvai sužinoti visų savo aktyvių kortelių numerius, galiojimo datas ir CVC/CVC2 kodus, taip pat peržiūrėti kortelės PIN kodą, jei jį pamiršote.

Plačiau

Pasirinkę Paslaugų planą, bekontaktę mokėjimo kortelę „Debit Mastercard“ gausite be papildomo mokesčio. Daugiau apie Paslaugų planus skaitykite čia.
Jei praradote kortelę ar įtariate, kad kiti asmenys gali pasinaudoti ar pasinaudojo jūsų kortele, kaip įmanoma greičiau užblokuokite ją interneto banke, „Swedbank“ išmaniojoje programėlėje arba tel. +370 5 268 4444 arba 1884.

Mums rūpi, kad pirkti internetu Jums būtų saugu. Todėl visoms „Swedbank“ išduotoms „Mastercard“ ir „VISA“ mokėjimo kortelėms reikia atskirai įjungti saugaus pirkimo internetu funkcionalumą , jei norite jomis atsiskaityti e. parduotuvėse.

Daugiau apie saugų pirkimą internetu

  • Prieš atsiskaitydami e. parduotuvėje, įsitikinkite, kad tai daryti saugu. Kiekvienoje patikimoje e. parduotuvėje turi būti pateikta informacija apie pardavėją, jo pavadinimas, adresas ir klientų aptarnavimo telefono numeris. Taip pat turi būti pateiktos e. parduotuvės taisyklės, informacija apie prekių pristatymą ir grąžinimą, skundų pateikimą bei taikomas garantijas prekėms.
  • Nepasitikėkite e. parduotuvėmis ar tinklapiais, kurie siūlo ypač dideles, nerealistiškai atrodančias nuolaidas.
  • Saugaus pirkimo internetu funkcionalumui sukurkite originalų asmeninį pasveikinimo tekstą. Apsipirkdami internete, šį tekstą matysite kaskart atlikdami atsiskaitymą.
  • Jei internete perkate retai, rekomenduojame atsiskaityti kortele įjungiant jai atsiskaitymą internetu tik tam kartui.
  • Jei kortelę atnaujinsite arba pakeisite, sąsaja su pasirinktomis e. piniginėmis ir įvairiais paslaugų teikėjais bus išsaugota, kai aktyvuosite naująją kortelę.
  • Naujiena! Dabar mobiliojoje programėlėje galite lengvai sužinoti visų savo aktyvių kortelių numerius, galiojimo datas ir CVC/CVC2 kodus, taip pat peržiūrėti kortelės PIN kodą, jei jį pamiršote.
  • Savo pinigus galite apsaugoti ir nustatę Jums tinkamiausius kortelės operacijų limitus.
  • Interneto banke arba išmaniojoje programėlėje galite nustatyti atskirus limitus pirkiniams, pervedimams ir grynųjų išėmimui.
  • Prireikus, galite laikinai padidinti savo limitus, o vėliau juos vėl sumažinti.
  • Įsitikinkite, kad visuomet žinote, kur yra Jūsų mokėjimo kortelė.
  • Kai atsiskaitote kortele, neleiskite aptarnaujančiam personalui ar kasos darbuotojams nusinešti Jūsų kortelės į kitas patalpas ir pan.
  • Jei pametėte kortelę, nedelsdami užblokuokite ją mobiliojoje programėlėje arba interneto banke. Kortelę atblokuoti arba pakeisti galėsite per 10 dienų.
  • Įsitikinkite, kad pirkdami internetu naudojatės tik saugiomis e. parduotuvėmis. Ieškokite jose „Verified by VISA“ ir/arba „Mastercard Secure“ logotipų, pasidomėkite e. parduotuvės vertinimais ir atsiliepimais, nes Jūsų kortelės duomenys gali būti pasisavinti ir panaudoti neteisėtoms operacijoms atlikti. Jeigu nėra kitos išeities, būkite ypač atidūs.
  • Būkite atidūs naudodamiesi kitų bankų bankomatais. Kai kurie bankai kortelę grąžina prieš išduodami grynuosius. Prieš nueidami nuo bankomato, visuomet įsitikinkite, kad turite ir savo kortelę, ir išsiimtus pinigus.
  • Kortele gali naudotis tik asmuo, kurio vardas yra ant kortelės. Neleiskite ja naudotis niekam kitam, net artimiems žmonėms.
  • Prieš patvirtindami kortele atliekamą operaciją, visuomet dar kartą patikrinkite, ar suma yra tokia, kokią ir turite sumokėti ar pervesti.
  • Reguliariai peržiūrėkite kortele atliktas operacijas interneto banke arba „Swedbank“ programėlėje. Jei bent viena operacija atrodo įtartinai, nedelsdami susisiekite su mumis tel. +370 5 268 4444 arba 1884.
  • Kartu su mokėjimo kortele gausite ir jos PIN kodą.
  • Įsiminkite jį ir niekam kitam jo nerodykite. Niekur jo neužsirašykite ir neišsaugokite – nei ant kortelės, nei piniginėje, nei telefone – bet kur, kur Jūsų PIN kodą galėtų pamatyti kiti asmenys.
  • Naujiena! Dabar mobiliojoje programėlėje galite lengvai sužinoti visų savo aktyvių kortelių numerius, galiojimo datas ir CVC/CVC2 kodus, taip pat peržiūrėti kortelės PIN kodą, jei jį pamiršote.
  • Niekuomet niekam nesakykite savo PIN kodo, net banko darbuotojams.
  • Stenkitės įvedinėti PIN kodą taip, kad aplinkiniai jo nematytų.
  • Jei įtariate, kad Jūsų PIN kodas tapo žinomas kitiems asmenims, arba jei gavote banko pranešimą, jog reikia PIN kodą pasikeisti, pakeiskite jį kaip įmanoma greičiau. Tai atliksite bet kuriame „Swedbank“ bankomate.
  • Naujam PIN kodui nenaudokite senojo skaitmenų. Nenaudokite vienodo PIN kodo kelioms skirtingoms kortelėms.
  • Jei Jūsų kortelė būtų pavogta ir vagys žinotų bei naudotų jos PIN kodą atsiskaitymams, tokioms operacijoms galiotų kortelės turėtojo atsakomybė.
  • Kai kursite naują PIN kodą naujai kortelei, nesirinkite anksčiau jau naudotų skaičių kombinacijų. Nenaudokite to paties PIN kodo kelioms kortelėms, net jei dėl to jį lengviau atsiminti.

Sąlygos

Debeto kortelių sąlygos

Operacijos kortele užsienio valiuta (skaičiuoklė)

Mokėjimo kortelės turėtojo atmintinė

Bekontaktės „Debit Mastercard“ kortelės įkainiai

Galioja nuo 2023-12-07

Paslaugos ar operacijos pavadinimas Įkainio dydis, EUR
Bekontaktės „Debit Mastercard“ kortelės išdavimas:
Kortelės galiojimas 4 metai
Kortelės išdavimo padalinyje mokestis1 5 Eur
Kortelės išdavimo siunčiant paštu mokestis2 2 Eur
Kortelės pristatymas skubos tvarka3 30 Eur
Mėnesinis kortelės administravimo mokestis 1 Eur
Prarastos kortelės blokavimas nemokamai
Kiti debeto kortelės įkainiai:
Sąskaitų apmokėjimas „Swedbank“, AB bankomate nemokamai
Grynųjų pinigų išėmimas:
„Swedbank”, AB, Swedbank AS (Estija), Swedbank AS (Latvija), Swedbank AB (Švedija) ir BANKOMATAS.LT tinklo4 bankomatuose 0,5%, min 0,5 Eur5
Ne „Swedbank“ AB, Swedbank AS (Estija), Swedbank AS (Latvija), Swedbank AB (Švedija) ir ne BANKOMATAS.LT tinklo bankomatuose 2%, min. 3 Eur
kitų partnerių šios paslaugos teikimo vietose6 0,5 %, min. 0,5 Eur
Grynųjų pinigų įmokėjimas „Swedbank“, AB bankomate nemokamai
Valiutos keitimo mokestis, kai operacija atliekama ne eurais7 2.45%
Lėšų likučio sąskaitoje patikrinimas bankomatuose (kuriuose yra techninė galimybė tai daryti) nemokamai
PIN kodo pakeitimas „Swedbank“, AB, bankomate nemokamai
Sąskaitos kopijos gavimas Kliento prašymu:
atsiskaičius kortele Lietuvoje 1,45 Eur
atsiskaičius kortele užsienyje 5,79 Eur
Bendrieji operacijų limitai8 Limito dydis, EUR
Bendra leistina suma atsiskaitymo už prekes ir paslaugas operacijoms 2030 Eur per dieną
Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma 870 Eur per dieną, bet ne daugiau nei 10 000 Eur per kalendorinį mėnesį9
Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma 1500 Eur per dieną, bet ne daugiau nei 10 000 Eur per kalendorinį mėnesį10
Maksimali leistina grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose suma 7 500 Eur per kalendorinį mėnesį9
  • 1 Mokestis taikomas išduodant naują, atnaujintą ar keičiant kortelę pametus, praradus ar kliento prašymu. Mokestis nurašomas aktyvavus kortelę nepriklausomai ar kortelė yra įtraukta į paslaugų planą ar ne.
  • 2 Mokestis taikomas aktyvuojant naują, atnaujintą ar pakeistą kortelę (jei kortelė nėra įtraukta į paslaugų planą). Atnaujinta kortelė gali būti siunčiama paštu „Swedbank“, AB sprendimu, t.y. be atskiro kliento prašymo.
  • 3 Pristatant kortelę skubos tvarka papildomai yra taikomas standartinis kortelės išdavimo siunčiant paštu mokestis (jei kortelė nėra įtraukta į paslaugų planą) arba kortelės išdavimo padalinyje mokestis, priklausomai nuo kliento pasirinkto kortelės pristatymo būdo. Kliento pasirinkimu debeto kortelė bus pristatyta į banko padalinį arba nurodytu adresu Lietuvoje pristatys kurjeris:
    • kitą darbo dieną, jei kortelė buvo užsakyta iki 13.00 val.;
    • per dvi darbo dienas, jei kortelė buvo užsakyta po 13.00 val.
  • 4 Informaciją apie bankomatų tinklą BANKOMATAS.LT galite rasti adresu www.bankomatas.lt.
  • 5 Mokestis nurašomas kito mėnesio 15 dieną.
  • 6 Informaciją apie partnerius, kurie teikia grynųjų pinigų išėmimo „Swedbank“, AB išduotomis kortelėmis paslaugą, galite rasti tinklalapyje internete www.swedbank.lt.
  • 7 Kai kortele atsiskaitoma kita valiuta nei eurai (įskaitant ir grynųjų pinigų išėmimą kortele), konvertavimo kursas apskaičiuojamas operacijos sumą konvertuojant į eurus, naudojant operacijos apdorojimo dieną galiojantį „Mastercard International“ tą dieną nustatytą euro ir atitinkamos valiutos keitimo kursą ir sumą didinant įkainiuose nurodytu dydžiu. Valiutos keitimo mokesčiams apskaičiuoti gali būti naudojama valiutos keitimo skaičiuoklė, pateikiama Banko tinklalapyje internete: https://www.swedbank.lt/private/home/more/calculator
  • 8 Kliento pageidavimu bendrieji dienos operacijų limitai (išskyrus grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose limitą) gali būti pakeisti.
  • 9 Tai yra bendras limitas taikomas visoms to paties kliento sąskaitoms ir su šiomis sąskaitomis susietoms kortelėms. Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma taikoma sutartims sudarytoms iki 2023-10-01.
  • 10 Tai yra bendras limitas taikomas visoms to paties kliento sąskaitoms ir su šiomis sąskaitomis susietoms kortelėms. Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma taikoma sutartims sudarytoms po 2023-10-01.

Jaunimo programos bekontaktės Mastercard WEB kortelės įkainiai

Galioja nuo 2023-12-07

Paslaugos ar operacijos pavadinimas Įkainis, Eur
Bekontaktės Mastercard WEB kortelės išdavimas:
Kortelės galiojimas 4 metai
Mėnesinis kortelės administravimo mokestis 1 Eur1
Kortelės išdavimo padalinyje mokestis2 5 Eur
Kortelės pristatymas skubos tvarka3 30 Eur
Kortelės išdavimo siunčiant paštu mokestis4 2 Eur
Prarastos kortelės blokavimas Nemokamai
Kiti debeto kortelės įkainiai:
Sąskaitų apmokėjimas „Swedbank“, AB bankomate Nemokamai
Grynųjų pinigų išėmimas bankomatuose ir kitose vietose, kur ši paslauga teikiama5:
Iki 290 Eur per kalendorinį mėn. Nemokamai
Už sumą viršijančią 290 Eur per kalendorinį mėn.6 0,5%
Grynųjų pinigų įmokėjimas „Swedbank“, AB bankomate Nemokamai
Valiutos keitimo mokestis, kai operacija atliekama ne eurais 7:
Iki 10 000 Eur per kalendorinį mėn. Nemokamai
Už sumą, viršijančią 10 000 Eur per kalendorinį mėn. 2.45%
Lėšų likučio sąskaitoje patikrinimas bankomatuose (kuriuose yra techninė galimybė tai daryti) Nemokamai
PIN kodo pakeitimas „Swedbank“, AB, bankomate Nemokamai
Sąskaitos kopijos gavimas kliento prašymu:
atsiskaičius kortele Lietuvoje 1,45 Eur
atsiskaičius kortele užsienyje 5,79 Eur
Saugumo programa
Saugumo programos mokestis Nemokamai
Laikotarpis iki pranešimo dėl kortelės blokavimo, per kurį patirtus kliento nuostolius kompensuoja bankas 24 val.
Didžiausia banko klientui nekompensuojama nuostolių suma Jaunimo programos plano „Vienas+“ dalyviams 0 Eur
Didžiausia banko klientui nekompensuojama nuostolių suma Jaunimo programos planų „Du+“, „Trys+“ ir „Keturi+“ dalyviams 28,96 Eur
Didžiausia banko klientui kompensuojama nuostolių suma Standartinis dienos operacijų limitas (pirkinių ir paslaugų apmokėjimas)
Bendrieji dienos operacijų limitai Jaunimo programos plano „Vienas+“ dalyviams8
Bendra leistina suma atsiskaitymo už prekes ir paslaugas operacijoms 30 Eur per dieną
Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma (galioja sutartims sudarytoms iki 2023-10-01) 30 Eur per dieną
Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma (galioja sutartims sudarytoms po 2023-10-01) 50 Eur per dieną
Maksimali leistina grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose suma 7 500 Eur per kalendorinį mėnesį9
Bendrieji dienos operacijų limitai Jaunimo programos planų „Du+“, „Trys+“ ir „Keturi+“ dalyviams8
Bendra leistina suma atsiskaitymo už prekes ir paslaugas operacijoms 580 Eur per dieną
Bendra leistina grynųjų pinigų išėmimo operacijoms bankomatuose suma 290 Eur per dieną, bet ne daugiau nei 10 000 Eur per kalendorinį mėnesį9
Maksimali leistina grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose suma 7 500 Eur per kalendorinį mėnesį9
  • 1 Mokestis netaikomas, jei klientui taikomas Paslaugų planas „Patogu“ Jaunimo programos plano „Vienas+“ dalyviams, Paslaugų planas „Patogu“ Jaunimo programos plano „Du+“ ir „Trys+“ dalyviams ar Paslaugų planas „Patogu“ Jaunimo programos plano „Keturi+“ dalyviams. Mokestis pradedamas taikyti, klientui netekus Jaunimo programos dalyvio statuso arba atsisakius Paslaugų plano „Patogu“ Jaunimo programos plano „Vienas+“ dalyviams, Paslaugų plano „Patogu“ Jaunimo programos plano „Du+“ ir „Trys+“ dalyviams ar Paslaugų plano „Patogu“ Jaunimo programos plano „Keturi+“ dalyviams (priklausomai nuo to kuris Paslaugų planas buvo taikomas).
  • 2 Mokestis taikomas išduodant naują, atnaujintą ar keičiant kortelę pametus, praradus ar kliento prašymu. Mokestis nurašomas aktyvavus kortelę nepriklausomai ar kortelė yra įtraukta į paslaugų planą ar ne.
  • 3 Pristatant kortelę skubos tvarka papildomai yra taikomas standartinis kortelės išdavimo siunčiant paštu mokestis (jei kortelė nėra įtraukta į paslaugų planą) arba kortelės išdavimo padalinyje mokestis, priklausomai nuo kliento pasirinkto kortelės pristatymo būdo. Kliento pasirinkimu debeto kortelė bus pristatyta į banko padalinį arba nurodytu adresu Lietuvoje pristatys kurjeris:
    • kitą darbo dieną, jei kortelė buvo užsakyta iki 13.00 val.;
    • per dvi darbo dienas, jei kortelė buvo užsakyta po 13.00 val.
  • 4 Mokestis taikomas aktyvuojant naują, atnaujintą ar pakeistą kortelę (jei kortelė nėra įtraukta į paslaugų planą). Atnaujinta kortelė gali būti siunčiama paštu „Swedbank“, AB sprendimu, t.y. be atskiro kliento prašymo.
  • 5 Išskyrus Perlo“ terminalus, kuriuose už grynųjų pinigų išėmimą taikomas mokestis 0,5%, min. 0,5 Eur už kiekvieną operaciją.
  • 6 Mokestis nurašomas kito mėnesio 15 dieną.
  • 7 Kai atsiskaitant kortele (įskaitant ir grynųjų pinigų išėmimą kortele) bendra operacijų užsienio valiuta suma perskaičiuota į EUR per kalendorinį mėnesį viršija 10 000 EUR, taikomas 2,45% valiutos keitimo mokestį nuo operacijų užsienio valiuta sumos, viršijančios šią sumą, ir mokėtina mokesčio suma apskaičiuojama operacijos sumą konvertuojant į eurus, naudojant operacijos apdorojimo dieną galiojantį „Mastercard International“ arba „VISA Europe“ tą dieną nustatytą euro ir atitinkamos valiutos keitimo kursą, ir sumą didinant nurodyto valiutos keitimo mokesčio dydžiu (2,45%). Valiutos keitimo mokesčiams apskaičiuoti gali būti naudojama valiutos keitimo skaičiuoklė, pateikiama Banko tinklalapyje internete: https://www.swedbank.lt/private/home/more/calculator.
  • 8 Kliento pageidavimu bendrieji dienos operacijų limitai (išskyrus grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose limitą) gali būti pakeisti.
  • 9 Tai yra bendras limitas taikomas visoms to paties kliento sąskaitoms ir su šiomis sąskaitomis susietoms kortelėms.

„Maestro“

Pasibaigus išduotų kortelių galiojimui jos bus atnaujintos ir pakeistos bekontaktėmis „Debit Mastercard“ kortelėmis, joms bus taikomi bekontaktės mokėjimo kortelės „Debit Mastercard“ įkainiai.

Grynųjų pinigų naudojimas ne tik palieka aplinkosauginį pėdsaką, bet ir gali prisidėti prie šešėlinės ekonomikos klestėjimo. Ženkite tvarų žingsnį visų labui – rinkitės e. mokėjimus vietoj grynųjų. Tokiu būdu Jūs būsite draugiškesni aplinkai, užtikrinsite atsiskaitymų skaidrumą ir sutaupysite laiko dėl paprastesnio piniginių reikalų tvarkymo.

  1. Atsiskaitydami e. būdu galėsite patogiai sekti savo išlaidas, nusistatyti limitus konkrečioms išlaidų kategorijoms ir sužinoti, kokius vartojimo įpročius galite pakeisti.
  2. Jeigu nerenkate čekių, jų atsisakykite. Popieriniai kasos kvitai gaminami iš specialaus terminio popieriaus, todėl jie negali būti perdirbti ir tampa taršiomis atliekomis. Jeigu yra galimybė, atsiskaitydami kortele paprašykite čekį pateikti internetu arba e. paštu.
  3. Naudokitės bekontakčiais mokėjimais, nes jie yra saugūs ir higieniški. Atsiskaitydami bekontakčiu būdu sumažinsite sąlytį su įvairiais žmonių paliekamais pėdsakais ant banknotų, bankomatų ar kortelių skaitytuvų.

Bekontakčių mokėjimų skaičius per pastaruosius ketverius metus išaugo 33,4 %. Mokėti kortele yra saugu, greita ir paprasta – atsiskaitykite tvirtindami PIN kodu arba bekontakčiu būdu.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Šaltinis: Europos centrinis bankas

Sužinokite, kokį CO2 pėdsaką palieka jūsų atsiskaitymai grynaisiais pinigais, ir kiek reikia medžių, kad būtų sugerti per metus išmetami teršalai.

Atsiskaitymų grynaisiais pėdsakas

  • 0
  • 0

Atsiskaitydami kortele, per metus galėtumėte išsaugoti:

  • 0
  • 0

Šaltinis: Lindgreen E. R., van Schendel M., Jonker N. et al. (2018); Hanegraaf R., Larçin A., Jonker N. et al (2020)

  • Kokiais atvejais mokėjimai kortele internetu gali būti atmesti?

    Nuo sausio 1 d. prekybininkai privalo užtikrinti saugų pirkimą internetu. Priešingu atveju operacija gali būti atmesta. Reikalavimai taikomi visiems Europos prekybininkams ir kortelių išleidėjams. Šių reikalavimų tikslas – internetinę prekybą padaryti dar saugesnę klientams, sumažinti sukčiavimo riziką, apsaugoti vartotojų duomenų konfidencialumą.

    Kadangi dalis elektroninių parduotuvių galimai nespės tinkamai pasirengti, siekiant išvengti nepatogumų pirkėjams, atsiskaitantiems mokėjimo kortele internetu, Lietuvoje numatytas pereinamasis 3 mėn. laikotarpis. Tai reiškia, kad sausio mėnesį klientų kortelių operacijos interneto parduotuvėse nebus atmetamos, jei neviršys 500 Eur, vasario – 250 Eur, kovo – 100 Eur. Viršijus šias ribas, o nuo balandžio mėn. – nepriklausomai nuo sumos, atsiskaitymas mokėjimo kortele internetu gali nepavykti, jeigu internetinė parduotuvė nebus pasirengusi prašyti atsiskaitymo su saugesniu autentiškumo patvirtinimu.

  • Ką turėčiau daryti, jei mano mokėjimas atmetamas?
    Jei operacija kortele buvo atmesta dėl to, kad prekybininkas neatitinka antrosios Mokėjimo paslaugų direktyvos (PSD2) ir kitų teisės aktų keliamų reikalavimų, tik pats pardavėjas gali suteikti klientams informacijos apie kitus atsiskaitymo būdus. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!
  • Kuriose šalyse galioja PSD2 reikalavimai?
    PSD2 reikalavimai taikomi visoms Europos ekonominės erdvės (EEE) šalims.
  • Ar šis reikalavimas bus taikomas JAV, Kinijoje ar Jungtinėje Karalystėje registruotoms internetinėms parduotuvėms?
    Ne, PSD2 reikalavimai yra privalomi tik Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse registruotiems prekybininkams. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad daugybė didelių parduotuvių ir prekybos platformų turi dukterinių įmonių ar filialų, registruotų Europos Sąjungoje.
  • Kaip galima patikrinti, ar operacija konkrečioje internetinėje parduotuvėje bus sėkminga?

    Vienas iš variantų – prekybininko svetainėje ieškoti saugaus pirkimo internetu logotipo.

    Tačiau turėkite omenyje, kad operacija gali būti sėkminga ir tais atvejais, kai prekybininko svetainė nepažymėta tokiu logotipu. Taip pat galite patikrinti, ar prekybininkas siūlo kitų atsiskaitymo būdų. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!

  • Ką konkrečiai nurodo naujieji reikalavimai?
    Naujieji reikalavimai nurodo, kad atsiskaitant kortele internetinėse parduotuvėse yra privaloma nustatyti kortelės savininko tapatybę, pasitelkiant saugią autentifikavimo priemonę, t.y. naudojant vieną iš šių prisijungimų: „Smart-ID”, biometrinius duomenis, PIN generatorių, mobilų parašą ar ID kortelę.
  • Ar šie pakeitimai taikomi tik privačių klientų kortelėms, ar taip pat ir įmonių kortelėms?
    Jie taikomi visoms kortelėms: ir privačių, ir verslo klientų.
  • Baigiasi kortelės galiojimas, ką reikia padaryti, norint gauti naują kortelę?
    Baigiantis turimos debeto kortelės galiojimo terminui, yra pagaminama atnaujinta kortelė, jeigu su ja per paskutiniąsias 35 dienas buvo atlikta bent viena atsiskaitymo ar pinigų įnešimo / išėmimo bankomate operacija.
  • Kaip užsisakyti naują kortelę?
    Naują mokėjimo kortelę galite užsisakyti interneto banke pasirinkę „Kortelės“ -> „Debeto kortelės“, išsirinkite kortelę ir spauskite „Užsisakykite“, būsite nukreiptas į interneto banką, toliau vadovaukitės pateikiamomis instrukcijomis.
  • Noriu turėti keletą kortelių, prie tos pačios sąskaitos, ką daryti?

    Pageidaujant, gali būti išduodamos tai pačiai sąskaitai papildomos kortelės, kurios suteikia galimybę naudotis sąskaitoje esančiomis lėšomis šeimos nariams arba kitiems asmenims.

    Prie vienos sąskaitos galite turėti tik vieną to paties tipo aktyvią kortelę.

  • Kaip užsisakyti/atsiimti kortelę nepilnamečiui asmeniui?

    Užsakyti kortelę 6-13 m. nepilnamečiui gali vienas iš tėvų/globėjų atėjęs į artimiausią banko padalinį. Kortelę atsiųsime paštu jūsų nurodytu adresu. Aktyvuoti vaiko kortelę ar keisti kortelės sąlygas gali tėvai/ globėjai savo interneto banke: „Mano kortelės“ -> „Kito asmens kortelės“.

    Užsakyti kortelę 14-17 m. nepilnametis gali kartu su vienu iš tėvų/globėjų atėjęs į artimiausią banko padalinį. Jei tėvai/globėjai prieš tai duoda sutikimą, pasiimkite savo pasą arba asmens tapatybės kortelę ir savo gimimo liudijimą ar gimimo liudijimo išrašą ir ateikite į artimiausią banko padalinį. Kortelę atsiųsime paštu jūsų nurodytu adresu. Aktyvuoti kortelę pats vaikas gali savo interneto banke (tik turint tėvų sutikimą).

  • Per kiek laiko pagaminama nauja kortelė ir pristatoma į banko skyrių?
    Paprastai kortelę pagaminame ir pristatome į Jūsų pasirinktą banko padalinį per 10 darbo dienų.
  • Mano senoji kortelė nebegalioja, o dar negavau naujos kortelės paštu. Ką daryti?
    Jei Lietuvoje siųstos kortelės negavote pasibaigus senosios kortelės galiojimui, praneškite mums interneto banko žinute (pasirinkite „Pranešimas dėl negautos paštu išsiųstos kortelės“) arba telefonu 1884. Siunčiant kortelę į užsienį, ją galite gauti vėliau, tai priklauso nuo pasirinktos šalies.
  • Kada gausiu atnaujintą kortelę?
    Atnaujintą kortelę gausite to pačio mėnesio pradžioje kada baigia galioti sena kortelė, pvz.: jei kortelė galioja iki 2020-07-31, atnaujintą kortelę gausite liepos pirmoje pusėje.
  • Kaip aktyvuoti naujai užsakytą arba pakeistą kortelę?

    Aktyvuoti naujai užsakytą ar pakeistą kortelę galite:

    • Interneto banke – pasirinkite „Kortelės“ > „Mano kortelės“ > „Aktyvuoti“.
    • Išmaniojoje programėlėje – pasirinkite „Kortelės“ > „Aktyvuoti kortelę“.
  • Kaip aktyvuoti atnaujintą kortelę?

    Jei Jūsų kortelė buvo atnaujinta (tai reiškia, kad jos PIN kodas yra toks pat kaip ir Jūsų ankstesnės kortelės), ją aktyvuoti galite Jums patogiausiu būdu:

    • Fizinėje parduotuvėje – atsiskaitydami už pirkinius įstatykite kortelę į skaitytuvą ir įveskite PIN kodą.
    • Bankomate – įdėkite kortelę, įveskite PIN kodą ir atlikite įprastą operaciją.
    • Interneto banke – pasirinkite „Kortelės“ > „Mano kortelės“ > „Aktyvuoti“.
    • Išmaniojoje programėlėje – pasirinkite „Kortelės“ > „Aktyvuoti kortelę“.
  • Noriu atsisakyti kortelės atnaujinimo, ką daryti?
    Jeigu nenorite atnaujinti kortelės, prisijunkite prie interneto banko, eikite į „Kortelės“->“Mano kortelės“ pasirinkę kortelę spauskite „Kortelės atnaujinimas“ pažymėkite „Ne“, išsaugokite pakeitimus. Kortelė atnaujinta nebus, jei apie savo sprendimą pranešite ne vėliau nei prieš 2 mėnesius iki kortelės galiojimo pabaigos.
  • Ar galima užsakyti kortelę kitam asmeniui prie mano sąskaitos? Kokia jos kaina?

    Sąskaitos savininkui pageidaujant, gali būti išduodamos tai pačiai sąskaitai papildomos kortelės, kurios suteikia galimybę naudotis sąskaitoje esančiomis lėšomis šeimos nariams arba kitiems asmenims.

    Kortelės kainas pagal kortelės tipus galite pažiūrėti čia.

  • Ar gali mano kortelę banko skyriuje atsiimti kitas asmuo (ne kortelės naudotojas)?
    Ne. Kortelė išduodama tik tam asmeniui, kurio vardas ir pavardė užrašyti ant išduodamos kortelės. Jei išduodama papildoma kortelė (susieta su kito asmens sąskaita), į padalinį turi atvykti ir sąskaitos savininkas, ir papildomos kortelės naudotojas.
  • Iki kada galioja mano kortelė?
    Ant kortelės yra nurodyta iki kada ji galioja (iki kurio mėnesio ir metų). Pvz. 03/22, vadinasi kortelė baigs galioti 2022.03.31
  • Per klaidą užsisakėte kortelę, bet jos Jums nereikia?
    Kortelę bet kada galite uždaryti paskambinę telefonu +370 5 268 4444.
  • Kaip užblokuoti mokėjimo kortelę?
    Jei praradote kortelę, nedelsdami ją blokuokite prisijungę prie mobiliosios programėlės ar interneto banko, paskambinę banko telefonu 1884 (iš užsienio +370 5 268 4444) arba atvykę į banko padalinį.
  • Kaip atblokuoti mokėjimo kortelę?
    Kortelę galite atblokuoti prisijungę prie mobiliosios programėlės ar interneto banko (jei blokavote pats), paskambinę banko telefonu 1884 (iš užsienio +370 5 268 4444) arba atvykę į banko padalinį (jei blokavote telefonu arba padalinyje). Kortelę atblokuoti galite per 10 dienų nuo jos blokavimo.
  • Kaip atblokuoti mokėjimo kortelę, užblokuotą parduotuvėje?
    Jei kortelę užsiblokavote mokėdamas už pirkinius (per elektroninį kortelių skaitytuvą), atsiblokuoti galite bankomate jei žinote kortelės PIN kodą.
  • Kaip atblokuoti mokėjimo kortelę, užblokuotą bankomate?
    Jei kortelę užblokavote bankomate, atsiblokuoti galite prisijungęs prie savo mobiliosios programėlės ar interneto banko.

Patogiau tvarkykite savo kasdienius finansus, naudokitės kelionių draudimu, saugiai pirkite internete.

Savo telefone galėsite tikrinti sąskaitų likučius, valdyti savo korteles, pervesti pinigų ir dar daugiau.

Automatiškai atsidėsite nedideles sumas kaskart atsiskaitę savo kortele.

Įsivertinkite savo finansinę sveikatą bei gaukite naudingų įžvalgų ir patarimų.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Naujiena! Obligacijos verslo centro Konstitucijos prospekte statybai

  • Obligacijas leidžia UAB „Kvartalas“.
  • Projektą vysto UAB „Lords LB Asset Management“.
  • Fiksuota metinė palūkanų norma – 8 %.
  • Minimali investicijų suma – 100 Eur.

Investavimas yra susijęs su rizika. Investicijų vertė gali tiek didėti, tiek mažėti. Pateikiama informacija negali būti interpretuojama kaip rekomendacija, kvietimas, pasiūlymas ar raginimas pirkti / parduoti konkrečias finansines priemones. „Swedbank“, AB, nevertino, ar nurodyta finansinė priemonė Jums tinka.

Rekvizitai

„Swedbank”, AB
"Swedbank", AB
Įmonės kodas 112029651
Adresas: Konstitucijos pr. 20A, LT-03502 Vilnius

SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Klientų programos

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.