Swedbank Gateway

„Swedbank Gateway“ - kas tai?

„Swedbank Gateway“ - saugi elektroninė sąskaitų tvarkymo priemonė, leidžianti elektroniniu būdu pateikti nurodymus bankui atlikti operacijas sąskaitose ir gauti reikiamą informaciją apie savo sąskaitas. Paslauga neturi iš anksto numatytos grafinės sąsajos ir yra įdiegiama tiesiai į jūsų turimą informacinę sistemą (naudojamą buhalterinės apskaitos programą).

Naudodamiesi „Swedbank Gateway“, jūs galite:

  • atlikti vietinius ir tarptautinius mokėjimus;
  • pirkti ir / ar parduoti valiutą;
  • sužinoti vienos ar kelių sąskaitų likučius nurodytą dieną;
  • gauti norimo laikotarpio sąskaitos išrašą;
  • gauti periodinį išrašą, t.y. automatiškai gauti praeitos dienos sąskaitos išrašą;
  • naudotis informacinių pranešimų paslauga, t.y. automatiškai gauti informacinius pranešimus tiesiai į savo informacinę sistemą, kai sąskaitoje įvyksta operacija (kredito ar debeto);
  • sužinoti valiutų kursus (vietos centrinio banko ir „Swedbank“ valiutos keitimo kursus grynais ir pavedimu);
  • gauti periodines ataskaitas apie klientų banke pateiktus prašymus E. sąskaitai gauti ar atsisakyti jos gavimo;
  • pateikti E. sąskaitų duomenų bylas, pagal kurias „Swedbank" suformuos ir pateiks savo mokėtojams E. sąskaitas arba persiųs jas kitų mokėjimo paslaugų teikėjų mokėtojams;
  • sudarę atitinkamą susitarimą, gauti E. sąskaitų automatinio mokėjimo sutarčių bei pagal tokias sutartis atliktų mokėjimų ataskaitas;
  • gauti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) ataskaitas;
  • e. sąskaitų duomenų siuntimas ir gavimas.

Privalumai naudojantis „Swedbank Gateway“:

Paslauga itin naudinga, jei operatyvus informacijos gavimas apie sąskaitoje įvykusius mokėjimus tiesiogiai lemia tolimesnius jūsų įmonės kasdienius veiklos procesus. Ši paslauga -  nepakeičiama atliekant daug operacijų sąskaitoje. Paslauga aktuali bendrą veiklą Pabaltijyje (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) vykdančioms įmonėms.

  • galima vykdyti daug operacijų ir operatyviai gauti didelės apimties informaciją;
  • paprasta ir patogu naudotis - mokėjimo pavedimus pateikiate bankui tiesiai iš savo informacinės sistemos;
  • galima įdiegti visiškai automatizuotus sprendimus, veikiančius realiu laiku tarp banko ir jūsų informacinės sistemos;
  • visas „Swedbank Gateway" paslaugas galima atlikti tiesiai iš jūsų informacinės sistemos ne tik su „Swedbank“ banko sąskaitomis Lietuvoje, bet ir su turimomis sąskaitomis „Swedbank“ banke Latvijoje ir Estijoje;
  • paslauga suderinama su bet kuria operacine sistema;
  • saugu naudotis - informacijos apsikeitimo operacijos autorizuojamos ryšio ir operacijų sertifikatais;
  • paslauga veikia 24 val. 7 d. per savaitę.

Ar saugu naudotis „Swedbank Gateway“?

„Swedbank Gateway" naudojami visi pažangiausi saugumo sprendimai:

  • visa siunčiama ir gaunama iš banko informacija įslaptinama pažangiausiomis kodavimo technologijomis;
  • prisijungiant identifikavimui naudojamas jūsų ryšio paslaugų teikėjo turimas ryšio sertifikatas;
  • atliekant mokėjimo operacijas identifikavimui naudojamas naudotojo turimas operacijų sertifikatas;
  • atlikdami mokėjimus, galite naudoti dviejų ar daugiau parašų tvirtinimą;
  • galimi vietos ir tarptautinių mokėjimų apribojimai. Bankas, gavęs mokėjimo pavedimus iš jūsų, visada tikrins, ar neviršijami jūsų nurodyti limitai;
  • sutarčiai ir kiekvienam naudotojui gali būti nustatomi operacijų dienos ir mėnesio limitai;
  • mokėjimo operacijų saugumą papildomai galima užtikrinti papildomu operacijos patvirtinimo limitu, t.y., jei operacijos suma viršija nustatytą limitą, banko darbuotojas su jumis susisieks ir pasitikslins, ar vykdyti šį mokėjimą.

Kaip tapti „Swedbank Gateway“ paslaugos naudotoju?

  • Norint naudotis „Swedbank Gateway“ paslauga, reikia turėti „Swedbank“, AB banko sąskaitą. Jei neturite, banko sąskaitą atidarysime nemokamai artimiausiame „Swedbank" klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Reikia turėti juridinio asmens registracijos dokumentus ir juridinio asmens atstovo asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus.

Reikalavimai

Prieš sudarant „Swedbank Gateway“ paslaugos teikimo sutartį, reikės:

  • turėti ar įsigyti banko patikinto sertifikavimo paslaugų teikėjo išduotą ryšio sertifikatą;
  • jei norėsite vykdyti mokėjimus - turėti ar įsigyti banko patikinto sertifikavimo paslaugų teikėjo išduotą operacijų sertifikatą ir jo nuskaitymo įrenginį;
  • pateikti bankui užpildytą prašymą sudaryti „Swedbank Gateway“ paslaugos teikimo sutartį.
  • pasirašyti su banku:
    • „Swedbank Gateway“ ryšio sertifikato naudojimo sutartį (pasirašo jūsų ryšio paslaugų teikėjas);
    • jei norėsite vykdyti mokėjimus - „Swedbank Gateway“ kliento patvirtinimą dėl naudotojo.
  • jei norite „Swedbank Gateway“ valdyti ir kitose šalyse esančias sąskaitas, reikės pasirašyti atitinkamai tų šalių (Latvijos, Estijos) „Swedbank Gateway“ paslaugos teikimo sutartis.

Kliento informacinė sistema turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • palaikyti ryšį su interneto tinklu;
  • įdiegti paslaugą į savo informacinę sistemą pagal banko techninius reikalavimus;
  • „Swedbank Gateway“ paslaugos duomenų apsikeitimas vykdomas XML formatu;
  • turėti ryšio ir operacijų sertifikatus, kuriuos išduoda banko patikintas sertifikavimo paslaugų teikėjas.

Banko patikinti sertifikavimo paslaugų teikėjai, išduodantys sertifikatus:


Ryšio sertifikatusOperacijų sertifikatus
Estijos sertifikavimo centras (Sertifitseerimiskeskus) V V
VĮ „Registrų centras“ V  
„Telia Lietuva", AB išduodami m-ID   V

Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1633 arba parašykite mums.

Interneto bankas verslui

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.