„Bank link“ – paslauga elektroninei prekybai

banklink

Ar pasirūpinote, kad jūsų klientams būtų patogu ne tik naršyti jūsų parduotuvės tinklapyje, bet ir atsiskaityti už pirkinius? Siūlome įsidiegti „Swedbank" mokėjimų sistemą „Bank link", kuri palengvins gyvenimą ir jūsų klientams, ir jūsų įmonei.

Įdiegę „Bank link" į savo elektroninę parduotuvę, jūs tapsite lengviau prieinami daugiau kaip 1,4 mln. „Swedbank" interneto banko klientų.

Kuo „Bank link“ gali būti naudinga jūsų įmonei?

  • Galite nukreipti savo klientus į „Swedbank“ interneto banką su jau parengtais mokėjimo pavedimais ir gauti banko patvirtinimą apie įvykusį / neįvykusį apmokėjimą.
  • Galite identifikuoti jūsų įmonės klientą internete.
  • Jūsų klientas iškart pateiks jums patvirtinimą apie sąskaitos už prekes / paslaugas apmokėjimą.
  • Naudodamiesi „Bank link“ sistema, užtikrinsite visišką internete atliekamų sandorių saugumą.
  • Apie parduotuvę sužinos interneto banko klientai.
  • Sutartiniai įsipareigojimai yra tik tarp jūsų įmonės ir „Swedbank“. Sandoriams neturi įtakos tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų veiklos taisyklės.

Kaip veikia „Bank link“?

„Bank link“ automatiškai parengia mokėjimo pavedimus už internete perkamas prekes ar paslaugas apmokėti. Klientui patvirtinus tokį mokėjimo pavedimą, atsiskaitymas laikomas įvykęs.

Bank link

Mokėjimas „Bank link“ atliekamas 4 etapais:

  1. Klientas pasirenka prekes ar paslaugas ir nurodo interneto banką kaip mokėjimo būdą.
  2. Informacija apie pirkinį ir pardavėją automatiškai išsiunčiama „Swedbank“. Jeigu pardavėjo elektroninis parašas teisingas, sistema automatiškai sukuria klientui mokėjimo pavedimą.
  3. Klientas įveda interneto banko naudotojo slaptažodžius ir patvirtina mokėjimo pavedimą. Mokėjimas atliekamas.
  4. Pardavėjui pranešama apie sąskaitos apmokėjimą.

„Bank link“ veikia ir mobiliuosiuose telefonuose!

Jeigu jūsų klientas prisijungia arba moka naudodamas mobilųjį įrenginį, yra rodomas „Bank link“ vaizdas, pritaikytas mobiliesiems įrenginiams. Jums ir klientui nereikia nieko papildomai daryti norint pamatyti mobilųjį „Bank link“ vaizdą.

Mobilusis „Bank link“ pristato puikią galimybę plėtoti mobiliąsias internetines parduotuves arba internetines paslaugas, kai visas pirkimo procesas gali būti pritaikytas mobiliesiems įrenginiams.

„Bank link“ apmokėjimas mobiliajame telefone – vos vienu paspaudimu!

Jūsų klientai, apsipirkę naudodamiesi mobiliuoju įrenginiu, iki 30 EUR sumą galės apmokėti be prisijungimo prie interneto banko ir mokėjimo patvirtinimo saugumo priemonėmis. Išsirinkus prekes ir paslaugas ir pasirinkus „Swedbank" apmokėjimui, klientui iš karto atsidarys mokėjimo instrukcija, kurią jam beliks patvirtinti vienu paspaudimu.

Sąlygos greitajam apmokėjimui:

  • Prekybininkas (lėšų gavėjas) yra įsidiegęs „Swedbank" apmokėjimo sistemą „Bank link“ (tiesiogiai arba per partnerius).
  • Klientas (mokėtojas) yra įsidiegęs „Swedbank" išmaniąją programėlę.
  • Vieno mokėjimo suma neviršija 30 EUR, o mokėjimų per mėnesį suma 150 EUR. Kitu atveju mokėjimą reikia patvirtinti saugumo priemonėmis.
  • Nors vienas mokėjimas konkrečiam prekybininkui jau buvo patvirtintas saugumo priemonėmis. Jei klientas pirmą kartą apsiperka pas konkretų prekybininką, tuomet mokėjimas turės būti patvirtintas saugumo priemonėmis, tačiau antrą kartą pas tą patį prekybininką mokant sumą iki 30 EUR, to daryti nebereikės.

Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1633 arba parašykite mums.

Interneto bankas verslui

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.