Sąskaitos perkėlimo paslauga

Sąskaitos perkėlimo paslauga – kas tai?

Sąskaitos perkėlimo paslauga – tai paslauga klientui, kuomet iš vieno mokėjimo paslaugų teikėjo į kitą perkeliama kliento mokėjimo sąskaita ir su ja susijusios paslaugos, pavyzdžiui periodiniai mokėjimai ir pan.

Kokios paslaugos gali būti perkeltos iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo?

  • Periodiniai mokėjimai (bankas Jūsų prašymu perkels periodinio mokėjimo sutartis, sudarytas pas senąjį mokėjimo paslaugų teikėją).
  • Sąskaitoje esančių lėšų likutis (senasis mokėjimo paslaugų teikėjas Jūsų prašymu lėšų likutį sąskaitoje, esančioje pas senająjį paslaugų teikėją, perves į naujojo paslaugų teikėjo banke atidarytą sąskaitą).

Taip pat Jūs galėsite gauti informaciją apie:

  • E. sąskaitų automatinio mokėjimo sutartis ir prašymus gauti e. sąskaitas (senasis mokėjimo paslaugų tekėjas bankui pateiks informaciją apie Jūsų sudarytas e. sąskaitų automatinio mokėjimo sutartis ir prašymus gauti e. sąskaitas).
  • Periodines įplaukas (bankas Jūsų prašymu gali pateikti sąrašą mokėtojų, kurie perveda Jums periodiškai lėšas ir/ar gali informuoti mokėtojus apie sąskaitos pasikeitimą arba pateikti Jums pavyzdinę prašymo formą dėl trečiųjų šalių informavimo apie sąskaitos pasikeitimą).
  • SEPA tiesioginį debetą (tuo atveju, jei paslauga teikiama banke, bankas Jūsų prašymu gali pateikti sąrašą SEPA tiesioginio debeto lėšų gavėjų ir/ar informuoti lėšų gavėjus apie sąskaitos pasikeitimą arba pateikti Jums pavyzdinę prašymo formą dėl trečiųjų šalių informavimo apie sąskaitos pasikeitimą).

Pageidaujate perkelti paslaugas iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo?

  • Bankas padės jums įvykdyti sąskaitos perkėlimo procedūrą. Sąskaitos perkėlimo procedūra Jums nieko nekainuos.
  • Užsukite į bet kurį „Swedbank" klientų aptarnavimo padalinį ir užpildykite prašymą suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą.
    Jei pageidaujate perkelti bendrasavininkų sąskaitą iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo, bankui turi būti pateiktas kiekvieno bendrasavininkio prašymas perkelti sąskaitą iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo.

Per kiek laiko bus perkeltos paslaugos iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo?

Paslaugos bus perkeltos ne anksčiau nei per 13 banko darbo dienų nuo Jūsų prašymo suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą pateikimo, t. y.:

  • Bankas per 2 banko darbo dienas perduos Jūsų prašymą perkelti sąskaitą senajam mokėjimo paslaugų teikėjui.
  • Senasis mokėjimo paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo aukščiau nurodyto prašymo gavimo dienos informuos banką apie Jūsų turimas ir galimas perkelti paslaugas, nuo prašyme nurodytos datos nutrauks paslaugas, taip pat perves lėšų likutį ir uždarys sąskaitą, jei tai bus nurodyta Jūsų prašyme.
  • Bankas, gavęs informaciją iš senojo mokėjimo paslaugų teikėjo, per 5 banko darbo dienas arba nuo Jūsų prašyme nurodytos datos pradės teikti perkeltas paslaugas, išsiųs laiškus mokėtojams ir/ar lėšų gavėjams, jei tai bus nurodyta Jūsų prašyme.

Atminkite, kad Bankas už informacinio laiško mokėtojams ir/ar lėšų gavėjams siuntimą registruotu paštu (jei Jūsų prašyme bus nurodyta) išsiuntimą, taikys Banko paslaugų ir operacijų įkainiuose nurodytą mokestį. Su banko paslaugų ir operacijų įkainiais galite susipažinti čia.

Kokie mokėjimo paslaugų teikėjai dalyvauja sąskaitos perkėlimo paslaugos teikime?

Mokėjimo paslaugų teikėjų sąrašas, dalyvaujančių Sąskaitos perkėlimo paslaugos teikime, skelbiamas Lietuvos Bankų Asociacijos interneto puslapyje.

Sąskaitos perkėlimo paslaugos tarp mokėjimo paslaugų teikėjų taisyklės skelbiamos Lietuvos Bankų Asociacijos interneto puslapyje.

Svarbu žinoti, kad Jūs galite pateikti pretenziją dėl Banko veiksmų, suteikiant Jums Sąskaitos perkėlimo paslaugą. Jeigu Banko atsakymas Jūsų netenkina, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka kreiptis į teismą, taip pat per 1 (vienerius) metus nuo kreipimosi į Banką dienos kreiptis į vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka instituciją – Lietuvos banką, adresas Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius. Daugiau informacijos, susijusios su vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimu, galite rasti Lietuvos banko interneto tinklalapyje www.lb.lt.

Visi indėliai iki 100 000 eurų ir ekvivalentu užsienio valiuta yra apdrausti VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ LR indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme nustatytomis sąlygomis. Plačiau.
Detali informacija apie indėlių draudimo sąlygas ir atvejus, kai indėliai nėra draudžiami ir kai yra taikomi indėlių draudimo išmokų mokėjimo apribojimai, pateikiama VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ interneto svetainėje www.iidraudimas.lt.

Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1884 arba parašykite mums.

parašykite mums

Interneto bankas privatiems

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui