Dabar tvarkyti
sąskaitas – paprasta

E. sąskaitos – tai sumanus ir paprastas sprendimas tvarkyti sąskaitas už kasdienes paslaugas:
  • kartą užsakę e. sąskaitas, jas nuolat gausite vienoje vietoje – interneto banke;
  • jei norite, kad e. sąskaitos būtų apmokėtos automatiškai, pasirašykite e. sąskaitų automatinio mokėjimo sutartį;
  • interneto banke stebėsite e. sąskaitų būseną – kada gautos ar apmokėtos, ar neapmokėtos ir kt.;
  • visų savo e. sąskaitų 18 mėn. istoriją matysite interneto banke.
Sužinokite daugiau
Su standartiniais
e. sąskaitų apmokėjimo
ir „Pranešimų centro“
SMS įkainiais
galite susipažinti čia.

Akcijos taisyklės
SMS žinutes apie dabar
užsakytų naujų ir jau
gaunamų e. sąskaitų būseną
galėsite užsisakyti ir gauti
be jokio mokesčio iki
rugpjūčio 31 d.
2016 m. sausio 1 d. Lietuva prisijungė prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA). Iki šios datos Lietuvoje siūlyta tiesioginio debeto paslauga neatitinka SEPA reikalavimų, todėl nuo 2016 m. šalyje ji negali būti teikiama. Klientų tiesioginio debeto sutikimai buvo automatiškai keičiami į e. sąskaitos su automatiniu mokėjimu sutartis, todėl papildomai rūpintis niekuo nereikia.


Elektroninė sąskaita – tai saugus ir patogus būdas gauti nuolatines sąskaitas už Jums suteiktas interneto, telekomunikacijų, komunalines ir kitas paslaugas ar įsigytas prekes. Daugelis įmonių siunčia Jums popierines sąskaitas paštu, nuo šiol gaukite jas elektroniniu formatu – tiesiai į Jūsų „Swedbank“ interneto banką. Atsisakydami popierinių sąskaitų, prisidėsite ir prie aplinkos tausojimo.

Gaukite sąskaitas saugiai ir patogiai

  • Visos sąskaitos Jums pateikiamos saugioje aplinkoje – „Swedbank“ interneto banke.
  • Sąskaitas iš įvairių paslaugų tiekėjų gaukite vienoje vietoje – patogu peržiūrėti ir apmokėti bet kur ir bet kada (kur yra interneto ryšys).

Valdykite sąskaitas ir mokėjimus pagal savo poreikius

  • E. sąskaitas patogu peržiūrėti, stebėti apmokėjimo statusą, atspausdinti, išsaugoti norimu formatu, ištrinti, suarchyvuoti, peržiūrėti ankstesnes sąskaitas (sąskaitų istoriją, sąskaitų grupavimą pagal e. sąskaitų siuntėją, apmokėjimą). E. sąskaitos „Swedbank“ interneto banke saugomos 18 mėnesių nuo jų pateikimo dienos.
  • Jei pageidaujate, kad Jūsų e. sąskaitą gautų kitas asmuo, užsakydami e. sąskaitų gavimą, nurodykite to asmens banko sąskaitos numerį.
  • Nesukite galvos dėl sąskaitų mokėjimo – rinkitės automatinį apmokėjimą – arba apmokėkite jas pats, mokėjimo pervedimu. Jei Jūsų sąskaitas apmokės kitas asmuo, tai jis pats turi pasirinkti jam patogiausią iš nurodytų apmokėjimo būdų.
Kai pasirenkamas automatinis apmokėjimas
  • Sudarydami E. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartį, galite nusistatyti apmokėjimo sąlygas: dalinį e. sąskaitos apmokėjimą, sąskaitos apmokėjimo dieną, nustatyti maksimalią mėnesio sumą, kurią viršijus e. sąskaita nebus apmokama.
Kai sąskaita mokama paprastu mokėjimo pervedimu
  • E. sąskaitas apmokant paprastu pervedimu, mokėjimo nurodymo forma užpildoma automatiškai, nebereikia įvesti mokėjimo duomenų.

Kiek kainuoja?

  • E. sąskaitos užsakymas banke yra nemokamas.
  • E. sąskaitos apmokėjimas, sudarius E. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartį jums nieko nekainuos, jei e. sąskaitos siuntėjas pateikiamoje E. sąskaitoje apmokėjimui nurodys sąskaitą, esančią „Swedbank“, AB (jei kitame banke – pagal galiojančius Banko paslaugų ir operacijų įkainius, su kuriais galite susipažinti čia).
  • E. sąskaitos apmokėjimas paprastu mokėjimo pervedimu – pagal Banko paslaugų ir operacijų įkainius, su kuriais galite susipažinti čia.

Kaip pradėti naudotis e. sąskaitomis?

2016 m. sausio 1 d. Lietuva prisijungė prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA). Iki šios datos Lietuvoje siūlyta tiesioginio debeto paslauga neatitinka SEPA reikalavimų, todėl nuo 2016 m. šalyje ji negali būti teikiama. Klientų tiesioginio debeto sutikimai buvo automatiškai keičiami į e. sąskaitos su automatiniu mokėjimu sutartis, todėl papildomai rūpintis niekuo nereikia.

E. sąskaitos paslaugą galite užsisakyti pas paslaugų teikėją (e. sąskaitos siuntėją) arba banke – „Swedbank“ interneto banke, klientų aptarnavimo padalinyje arba tiesiog telefonu 1884 (jeigu naudojatės „Swedbank“ el. bankininkystės paslaugomis).

  • Norėdami gauti e. sąskaitas, turite turėti „Swedbank" banko sąskaitą bei naudotis „Swedbank“ interneto banku.
  • Jei nesinaudojate „Swedbank“ interneto banku, banko padalinyje galėsite susipažinti su Jums pateiktos e. sąskaitos informacija, skirta apmokėjimui bei pasirinkti automatinį e. sąskaitos apmokėjimą.


Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui