Kortelės gavimas paštu

Kas paprasčiau – nueiti iki savo pašto dėžutės ar iki banko padalinio?

Be abejo, pasiimti laišką yra lengviau, nei rasti laiko savo įtemptoje dienotvarkėje apsilankyti banko padalinyje. Atsisakyti, atrodo, neišvengiamo vizito į banko padalinį atsiimti atnaujintos mokėjimo kortelės galite ir jūs. Užsisakykite naujos ar atnaujintos debeto ar kredito kortelės siuntimą paštu ir kortelę rasite savo pašto dėžutėje. Norėdami naudotis šia paslauga būtinai turite turėti sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį, kad galėtumėte naudotis „Swedbank“ interneto banku.

Kokios mokėjimo kortelės gali būti siunčiamos paštu?

Paštu gali būti siunčiamos naujos ir atnaujintos debeto ir kredito (išskyrus Jaunimo programos debeto korteles) – tiek pagrindinė (sąskaitos savininko), tiek papildoma (išduota kitam asmeniui). Papildomos mokėjimo kortelės siuntimą paštu gali užsakyti ir aktyvinti tik sąskaitos savininkas.

Siuntimo paštu paslaugos neleidžiama pasirinkti, jeigu Jūs esate jaunesnis negu 18 metų ar turite „Swedbank“ Jaunimo programos kortelę.

Užsisakius kortelę gauti paštu, kaip gali būti pristatomas kortelės PIN kodas?
  1. Siunčiamas paštu atskiru laišku;
  2. Rodomas „Swedbank“ interneto banke kortelės aktyvavimo metu. Papildomoms kortelėms (kai kortelės naudotojas nėra sąskaitos savininkas) kortelės PIN kodas gali būti pristatomas tik paštu.

Kortelės PIN kodo pristatymo būdas nurodoma užsakant kortelę „Swedbank“ interneto banke ar banko padalinyje. Pasirinkus PIN kodą rodyti interneto banke, kortelė paštu į Jūsų namus ar biurą bus pristatyta greičiau!

Kokie mokėjimo kortelės pristatymo mokesčiai taikomi?
  • Naujos ar atnaujintos debeto kortelės pristatymui bet kokiu adresu Lietuvoje netaikomas mokestis – galite pasirinkti pristatymą į darbovietę arba į namus. Su kredito kortelės pristatymo Lietuvoje įkainiais prašome susipažinti čia.
  • Pageidaujate gauti atnaujintą mokėjimo kortelę į užsienį? Debeto kortelės pristatymas į užsienį jūsų nurodytu adresu kainuos 5,79 Eur, su kredito kortelės pristatymo į užsienį įkainiais prašome susipažinti čia.
  • Užsisakę debeto mokėjimo kortelės siuntimo paštu paslaugą Jūs sutaupysite, nes atsiimant debeto kortelę Banko padalinyje taikomas 1,45 Eur mokestis.
  • Kortelės PIN kodo siuntimas paštu ar rodymas interneto banke papildomai nekainuoja.
Atnaujintos mokėjimo kortelė atsiuntimo paštu užsakymas

Kaip užsisakyti? Likus ne mažiau kaip 2 mėnesiams iki senosios mokėjimo kortelės galiojimo pabaigos:

  • Interneto banke. Instrukcija, kaip tai padaryti »
  • Telefonu 1884 (iš užsienio +370 5 268 4444), jeigu turite sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.
  • Artimiausiame „Swedbank“, AB padalinyje (turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę). Atsiimdami naują mokėjimo kortelę, galite iškart užsisakyti ir tai, kad atnaujinta kortelė būtų pristatyta paštu!

  • Siuntimą paštu galite užsisakyti iš karto atsiėmę naują kortelę arba bet kada visu jos galiojimo laikotarpiu, išskyrus paskutinius 2 kortelės galiojimo mėnesius.

Naujos mokėjimo kortelės ir jos siuntimo paštu užsakymas
Kaip aktyvinti paštu gautą mokėjimo kortelę?

Prieš pradėdami naudotis mokėjimo kortele, atlikite šiuos veiksmus:

  • patikrinkite, ar kortelėje teisingai nurodyti kortelės naudotojo vardas ir pavardė;
  • perskaitykite mokėjimo kortelės sutarties sąlygas;
  • jei kortelė skirta jums, iš karto pasirašykite kitoje kortelės pusėje. Jei tai papildoma kortelė (skirta jūsų patikėtam asmeniui ), paprašykite jo pasirašyti ir supažindinkite jį su kortelės sutarties sąlygomis, pagrindiniais saugumo reikalavimais;
  • jeigu užsisakėte naujos kortelės ir kortelės PIN kodo siuntimo paštu paslaugą, įsitikinkite, ar atskiru laišku gavote Jums išsiųstą PIN kodą ir tik tada aktyvinkite mokėjimo kortelę „Swedbank" interneto banke pagal instrukciją žemiau;
  • jei pasirinkote, kad kortelės PIN kodas būtų rodomas „Swedbank“ interneto banko, aktyvinkite kortelę iš karto gavus laišką su kortele.

Kaip aktyvinti paštu gautą kortelę?

Interneto banko šoniniame meniu „Kasdienės paslaugos“ pasirinkite „Mokėjimo kortelės“.

  • Paspauskite ant kortelės, kurią gavote paštu, numerio (jos būsena „Neaktyvi“, atsiėmimo vietos langelyje nurodyta „Siunčiama paštu“).
  • Atvertame lange paspauskite mygtuką „Aktyvinti kortelę“ (jei aktyvuojate kredito kortelę, prieš tai susipažinkite su Standartine informacija apie vartojimo kreditą ir sutarties sąlygomis).
  • Atvertame lange įveskite CVV2/CVC2 reikšmę, t. y. 3 skaitmenis, kuriuos rasite kitoje jums paštu atsiųstos kortelės pusėje ir spauskite „Tęsti“.
    Jei pasirinkote kortelę gauti paštu, o PIN kodą rodyti interneto banke, įsiminkite kortelės PIN kodą ir patvirtinkite spausdami „TAIP“
  • Susipažinkite su pateikiamomis mokėjimo kortelės sutarties sąlygomis bei standartinės informacijos forma ir pažymėkite "√", kad tai atlikote, įveskite interneto banko saugos kodą ir paspauskite „Patvirtinti“. Dėmesio! Jei pasirinkote kortelę gauti paštu, o PIN kodą rodyti interneto banke, prieš spausdami „Patvirtinti“ įsiminkite PIN kodą, rodomą ekrane. Aktyvinus kortelę, pakartotinai jis nebus rodomas ir sužinoti jo nebeturėsite galimybės. Jeigu pasirinkote kortelės PIN kodą gauti paštu, kortelę aktyvinkite tik gavus laišką su PIN kodu.
  • Patikrinkite, ar kortelė buvo aktyvinta. Šoniniame meniu pasirinkite „Kasdienės paslaugos“, tada „Mokėjimo kortelės“, kortelės būsena turi būti „Aktyvi“.
1/4
  
Ar tai saugu? Žinoma!
  • Mokėjimo kortelė siunčiama neaktyvi. Ją galėsite aktyvinti tik jūs prisijungę prie savo „Swedbank“ interneto banko. Per kiek laiko turite aktyvinti paštu gautą kortelę prašome susipažinti čia.
  • Jei kortelės PIN kodą pasirinkote gauti paštu, kortelę turite aktyvinti tik gavę laišką su PIN kodu. Pasirinkus kortelės PIN kodą rodyti interneto banke, kortelę aktyvinti galite iškart ją gavę – PIN kodas bus parodytas tik Jums prisijungus prie interneto banko.
  • Aktyvinus kortelę rekomenduojame pasikeisti naujos mokėjimo kortelės PIN kodą „Swedbank“ bankomatuose (Lietuvoje). Atkreipiame dėmesį, kad PIN kodas turi būti sunkiai atspėjamas, nelogiškas atsitiktinių skaičių derinys. Nenaudokite tokių skaičių derinių kaip 1111, 1234 ar paskutinių keturių mokėjimo kortelės numerio skaičių ir pan.
  • Atnaujinta mokėjimo kortelė siunčiama be PIN kodo, nes atnaujintos mokėjimo kortelės PIN kodas – toks pat, kaip ir senosios jūsų mokėjimo kortelės.
  • Jei gautumėte pažeistą voką su kortele ar PIN kodu ar kiltų bent menkiausių įtarimų, kad vokas buvo atplėštas, tiesiog grąžinkite neaktyvintą kortelę į „Swedbank“, ir ji bus pakeista.

Klausimai ir atsakymai

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.