Klientų skundų nagrinėjimas

Mes vertiname Jūsų atsiliepimus. Žinojimas, kokiose situacijose Jus nuvylėme, suteikia mums galimybę pasitaisyti bei užtikrinti gerą aptarnavimą ne tik Jums, bet ir kitiems klientams.

Norėdami pateikti nusiskundimą, galite rinktis Jums patogiausią ir priimtiniausią būdą:

Interneto bankas


Telefonas


Padalinys


El. paštas


Paštas


Paprasta ir patogu – žinutę galite parašyti bet kuriuo Jums patogiu metu – ir po darbo valandų ar savaitgaliais.


Čia ir dabar – kreipkitės į profesionalių konsultantų komandą: gyventojus darbo dienomis konsultuojame nuo 8 val. iki 20 val. (šeštadienias 9–16 val.), įmones – nuo 8 iki 18 val. 



Gyvas bendravimas. Pasikalbėkite su mūsų darbuotoju. Nesusipratimus stengiamės išspręsti susitikę su jumis bet kuriame mūsų padalinyje. Paprasta kaip parašyti draugui! Tačiau atminkite, kad šis būdas labiau tinka bendro pobūdžio klausimams.


„Swedbank“, AB
Konstitucijos pr. 20A
03502 Vilnius




Kaip pateikti nusiskundimą?

Prisijunkite prie interneto banko privatiems arba verslui ir parašykite mums žinutę.

Skambinkite
Privatiems klientams:
Tel. 1884
+370 5 268 4444 (skambinant iš užsienio)

Verslo klientams:
Tel. 1633
+370 5 268 4422 (skambinant iš užsienio)
Atvykite Jums patogiu metu į pasirinktą padalinį. Parašykite mums info@swedbank.lt Pridėkite užpildytą formą arba išdėstykite situaciją laiške.
Nepamirškite!
Prisijungdami turėkite savo vartotojo ID ir kodų kortelę ar PIN generatorių.


Skambindami turėkite savo vartotojo ID ir kodų kortelę ar PIN generatorių, kad galėtume Jus identifikuoti.

Su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą: pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Jei klausimas susijęs su Jūsų asmenine informacija, atsakymą Jums pateiksime interneto banko žinute arba banko padalinyje.
Svarbu! Saugokite savo asmeninius duomenis ir nesiųskite paštu dokumentų originalų.


Pažadame atsakyti kaip įmanoma greičiau, bet nevėliau kaip teisės aktuose nustatytais terminais.

Jei turite klausimų, aukščiau nurodytais būdais visuomet galite pasitikslinti, kokia yra pretenzijos nagrinėjimo eiga.

Detalios informacijos apie skundų nagrinėjimą „Swedbank“ ir antrinėse įmonėse, išskyrus „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialą bei „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialą, rasite Klientų skundų nagrinėjimo „Swedbank“, AB ir antrinėse įmonėse taisyklėse.

Išsamesnės informacijos apie skundų, susijusių su „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialu, pateikimą ir nagrinėjimą galite rasti čia, o informaciją apie skundų, susijusių su „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialu pateikimą ir nagrinėjimą, rasite šiame interneto puslapyje. Jeigu manote, kad bankas „Swedbank“ ar antrinės įmonės „Swedbank lizingas“, „Swedbank draudimo brokeris“, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas ar „Swedbank investicijų valdymas“ pažeidė su paslaugų teikimu susijusias Jūsų teises ar teisėtus interesus, rekomenduojame vadovautis Lietuvos banko interneto svetainėje paskelbtais išsamiais patarimais vartotojams kaip elgtis siekiant, kad tarp jūsų ir „Swedbank“ ar minėtų antrinių įmonių kilęs ginčas būtų išnagrinėtas sklandžiai ir efektyviai. Daugiau informacijos galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje.

Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal teisės aktų reikalavimus, visų pirma, turite kreiptis į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę, ir tik tuo atveju, jei gautas atsakymas netenkina arba Jums nebuvo atsakyta, įgyjate teisę per vienerius metus nuo kreipimosi į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į šias institucijas:

Vartojimo ginčų, kylančių dėl finansinių paslaugų, neteisminių sprendimų subjektas yra Lietuvos Bankas, adresas Totorių g. 4, LT-01121, Vilnius, interneto svetainės adresas www.lb.lt
Vartojimo ginčų, kylančių ne dėl finansinių paslaugų, neteisminių sprendimų subjektas yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, interneto svetainės adresas www.vvtat.lt

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui