Naujas Kontaktų centro darbo laikas

2008-02-07 Atgal į sąrašą

Nuo vasario 10 d. keičiasi "Hansabanko" klientų aptarnavimo telefonu darbo laikas. Konsultacijos telefonu klientams bus teikiamos:
darbo dienomis 8 — 20 val.,
šeštadieniais 9 — 16 val.

Blokuoti prarastą mokėjimo kortelę ar identifikavimo priemones klientai turi galimybę bet kuriuo paros metu paskambinę skelbiamais "Hansabanko" telefono numeriais (1884, (8~5) 268 4820). Taip pat visą parą teikiama informacija apie bankomatų, klientų aptarnavimo padalinių adresus bei darbo laikus.

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.