Sutrikus „Star1 Airlines“ veiklai, pinigų grąžinimas „Swedbank“ mokėjimo kortelių naudotojams

2010-10-07 Atgal į sąrašą

 „Swedbank“ mokėjimo kortelių naudotojai, kurie nukentėjo dėl sutrikusios „Star1 Airlines” veiklos, kviečiami pasinaudoti galimybe susigrąžinti pinigus už pirktus bilietus.

 Už bilietus atsiskaičiusiems „Swedbank“ mokėjimo kortele pinigai bus grąžinti klientams, bilietus įsigijusiems tiesiai iš kompanijos „Star1“ (be tarpininkų) ir už juos atsiskaičiusiems „Swedbank“ mokėjimo kortele (nesvarbu, ar kredito, ar debeto), sumokėti pinigai bus grąžinti per 10 dienų. Prašome kreiptis į „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinį, kur reikės užpildyti pretenziją dėl nesuteiktų paslaugų ir pateikti atspausdintą patvirtinimą apie įsigytą ir apmokėtą elektroninį bilietą (elektroninis laiškas ar internetinis pirkinio patvirtinimas, kuriame matomas užsakymo numeris).

Klientai, pirkę bilietus tiesiai iš kompanijos „Star1“, tačiau atsiskaitę ne kortele, o kitu būdu (grynaisiais, pavedimu ar pan.) dėl pinigų grąžinimo turi kreiptis tiesiogiai į “Star1 Airlines“ elektroniniu paštu claims@star1.aero. 

Klientai, kurie skrydžių bilietus įsigijo per tarpininkus (kelionių agentūras ar kitus bilietų pardavėjus), turi kreiptis į bilietus pardavusias įmones (tarpininkus). 

Auksinių ir Platininių kredito kortelių naudotojai gali pasinaudoti Kelionių draudimu 

Kompensacijos galimos Auksinių ir Platininių kredito kortelių naudotojams pagal atnaujintas Kelionių draudimo sąlygas („Bagažo ir kelionės vėlavimas“), nepriklausomai ar už bilietus buvo atsiskaityta kortele, ar pirkta iš „Star1“, ar per tarpininkus.

Svarbiausios draudimo taikymo sąlygos: 

- Skrydis turėjo būti iš užsienio šalyje esančio oro uosto (Kelionių draudimas galioja, kai draudiminis įvyks yra užsienyje). Draudimas negalios, jei skrydžio metu klientas toje šalyje rezidavo (buvo užsiregistravęs kaip gyventojas).

- Skrydis neturėjo būti atšauktas iki suplanuoto jo laiko. Klientai atvyko skristi, laukė vėluojančio skrydžio, o galiausiai jis buvo atšauktas (pagal nurodytas „Bagažo ir kelionės vėlavimo“ draudimo apsaugos sąlygas). 

Vadovaujantis aukščiau aprašytomis sąlygomis dėl sutrikusios „Star1 Airlines” veiklos, kompensacijos yra mokamos klientams, turėjusiems bilietus ir nesulaukusiems vėlavusių skrydžių: rugsėjo 22 d. iš Dublino (Airija), rugsėjo 23 d. iš Žironos (Ispanija) ir rugsėjo 24 d. iš Milano (Ispanija). Klientams gali būti mokamos išmokos iki 500 eurų.  Dėl Kelionių draudimo išmokų klientai turėtų kreiptis į draudimo kompaniją „If“ trumpuoju numeriu 1620. 

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.