Jeigu nepavyksta prisijungti, susipažinkite su toliau išvardytais nustatymais ir įsitikinkite, kad:
- pasirinktas tinkamas identifikavimo būdas;
- įvestas teisingas naudotojo ID;
- klaviatūroje išjungta funkcija „Caps Lock“;
- klaviatūroje nustatyta reikiama kalba (pvz., išjungta rusų kalba);
- įvestas teisingas nuolatinis slaptažodis ir visas kodas iš kodų kortelės.
Pasirinkę prisijungimą su „Smart-ID“, įsitikinkite, kad jūsų telefone yra įdiegta „Smart-ID“ programėlė ir aktyvuota „Smart-ID“ paskyra ir kad telefonas turi interneto prieigą. PIN1 kodą į „Smart-ID“ programėlę įveskite ne vėliau kaip per 2 minutes.
Jei jungdamiesi naudojate PIN kodų generatorių, įsitikinkite, kad autorizacijos metu pasirinkote pirmąją aplikaciją, t. y. įvedėte APPLI 1 kodą. Jeigu artimieji ar kolegos taip pat naudojasi PIN kodų generatoriais, įsitikinkite, kad jūs tikrai jungiatės su savo kodų generatoriumi.
Jei jungiatės su asmens tapatybės kortele, įsitikinkite, kad jūsų kompiuteris paruoštas darbui su asmens tapatybės kortelėmis, t. y. jame įdiegta asmens tapatybės kortelių nuskaitymo programinė įranga ir nuskaitymo įrenginys prijungtas ir veikia. Taip pat įsitikinkite, kad vedate teisingą PIN kodą.
Jeigu neprisimenate savo nuolatinio slaptažodžio, naują slaptažodį galite užsakyti paskambinę į Konsultacijų centrą telefonais 1884, +370 5 268 4444 (prisijungimo ID ir kodų kortelę turėkite šalia) arba užsukite į artimiausią banko padalinį (su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę).
Rekomenduojame naudotis patogesnėmis prisijungimo prie interneto ir mobiliojo banko priemonėmis: „Smart-ID“, asmens tapatybės kortele ar mobiliuoju parašu.