Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

Prisijungimo priemonės

Rekomenduojame: naudokite dvi prisijungimo priemones

Prisijungimui prie interneto banko ir programėlės verta naudoti du skirtingus būdus.
Turėti atsarginę prisijungimo priemonę – ne tik saugiau, bet ir patogiau.
Kodėl tai svarbu?

  • Neprarasite prieigos prie e. bankininkystės, net jei pamesite pagrindinę prisijungimo priemonę.
  • Sutaupys laiko, jei pagrindinis prisijungimo būdas baigs galioti.
  • Pravers, jei dėl techninių sutrikimų viena iš prisijungimo priemonių neveiks.

Prisijungti prie interneto banko ir „Swedbank“ programėlės galite naudodami savo biometrinius duomenis (piršto atspaudą ar veido atpažinimą) – nebereikės įsiminti jokių kodų!

Kaip pradėti naudoti biometrinius duomenis:

  • Įjunkite biometrinius duomenis savo telefone ar planšetiniame kompiuteryje (peržiūrėkite mokomąjį filmuką).
  • Tuomet įjunkite biometrinius duomenis „Swedbank“ programėlėje (peržiūrėkite mokomąjį filmuką).
  • Ir viskas! Naudodami vien piršto atspaudą ar veido atpažinimą galėsite prisijungti prie interneto banko ir „Swedbank“ programėlės.

Kaip pradėti naudoti „Smart-ID“:

  • Jums reikės Jūsų išmaniojo telefono ir Mobile-ID, asmens tapatybės kortelės ar biometrinių duomenų.
  • Į telefoną atsisiųsite nemokamą „Smart-ID“ programėlę.
  • Telefone susikursite ir aktyvuosite „Smart-ID“ paskyrą.

Atsisiųskite „Smart-ID“ jau dabar:

Smart-ID iOS Smart-ID Android

Jei neturite galimybės patys atsisiųsti ir aktyvuoti „Smart-ID“, tuomet atvykite į patogų banko padalinį. Prieš atvykstant būtinai užsiregistruokite.

Registruotis

Siekiame užtikrinti, kad interneto bankas ir „Swedbank“ programėlė Jums visuomet būtų prieinami. Todėl rekomenduojame turėti mažiausiai dvi skirtingas priemones prisijungimui bei įvairių bankinių operacijų tvirtinimui.

Mūsų rekomenduojama kombinacija – biometriniai duomenys (piršto atspaudas ar veido atpažinimas) ir „Smart-ID“.

Šį variantą rekomenduojame, nes tai:

  • saugu;
  • patogu;
  • nemokama!

Kas yra biometriniai duomenys?

Biometriniai duomenys (piršto atspaudas ar veido atpažinimas) yra unikaliausi Jūsų duomenys, kuriais galite patvirtinti savo tapatybę ir atlikti įvairias bankines operacijas elektroninėje banko aplinkoje.

Kodėl verta naudoti?

Naudodami vien piršto atspaudą arba veido atpažinimą galite:

  • prisijungti prie interneto banko ir „Swedbank“ programėlės;
  • akimirksniu pasitikrinti banko sąskaitos likutį;
  • patvirtinti pinigų pervedimus ir mokėjimus (5 kartų iš eilės, sumas iki 50 Eur kiekvieno mokėjimo metu);
  • valdyti savo korteles (blokuoti ir atblokuoti, keisti kortelių operacijų limitus);
  • grąžinti panaudotą kredito kortelės limitą.

Kaip naudoti biometrinius duomenis?

Tam, kad galėtumėte naudoti savo biometrinius duomenis, pirmiausia įjunkite šią galimybę savo telefone ar planšetiniame kompiuteryje. Jūsų išmanusis įrenginys privalo turėti biometrinių duomenų sensorių.

Kaip prisijungti prie interneto banko su biometriniais duomenimis?

Kaip naudoti biometrinius duomenis „Swedbank“ programėlėje („Android“)?

Kaip naudoti biometrinius duomenis „Swedbank“ programėlėje („iOS“)?

Kaip pradėti naudoti piršto atspaudą „Android“ telefone?

Kaip pradėti naudoti „Face ID“ funkciją „iOS“ telefone?

Kaip pradėti naudoti „Touch ID“ funkciją „iOS“ telefone?

PIN kodas yra paprastas būdas prisijungti ir patvirtinti mokėjimus mūsų programėlėje bei interneto banke.

Kodėl verta naudoti PIN kodą?

  • Paprasta – patvirtindami smulkius mokėjimus arba prisijungdami tiesiog įveskite PIN kodą. Patys galite susikurti savo PIN kodą ir pasirinkti jo ilgį – nuo 5 iki 8 skaitmenų.
  • Saugu – PIN kodas nėra saugomas Jūsų telefone ir jį žinote tik Jūs (visai kaip su banko kortele). Be to, šis PIN kodas gali būti naudojamas tik Jūsų telefone.
  • Universalu – PIN kodą galite naudoti tiek prisijungdami, tiek patvirtindami mokėjimus (iki 50 Eur 5 kartus iš eilės ) programėlėje ir interneto banke.
  • Puikus atsarginis sprendimas – atsargai pravartu turėti bent du prisijungimo ir mokėjimų patvirtinimo būdus. Naudodami PIN kodą būsite užtikrinti, kad visada turėsite prieigą prie savo pinigų.

Kaip gauti PIN kodą?

  1. Prisijunkite prie „Swedbank“ programėlės naudodami dabartinį prisijungimo būdą.
  2. Eikite į nustatymus – juos rasite viršutiniame dešiniajame kampe, po savo inicialais.
  3. Slinkite žemyn ir atidarykite funkciją „Prisijungimo būdai“.
  4. Bakstelėkite „Programėlės PIN kodas“, kad įjungtumėte paslaugą.
  5. Nustatykite savo PIN kodą ir viskas!

Patarimas. Jei pamiršote savo PIN kodą, prisijunkite prie programėlės naudodami kitą autentifikavimo būdą ir atlikite tuos pačius veiksmus, kad susikurtumėte naują.

Išsamesnę instrukciją, kaip nustatyti PIN kodą, rasite čia

Kas yra „Smart-ID“?

„Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, su kuria patogiai ir greitai prisijungsite prie „Swedbank“ interneto banko ir banko programėlės, patvirtinsite pinigų pervedimus ir kitas operacijas bei pasirašysite įvairias sutartis.

Norint naudotis „Smart-ID“, Jums nebūtina būti mobilaus ryšio operatoriaus abonentu. „Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wi fi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Smart-ID gali naudotis asmenys nuo 7 m.

Norint naudotis „Smart-ID“, Jums reikia:

  • Išmanusis įrenginys, palaikantis minimalius techninius reikalavimus, kad atsisiųsti „SMART- ID“ programėlę.
  • mobiliojo interneto ar belaidžio interneto ryšio.

document Smart-ID atmintinė

Kaip atnaujinti „Smart-ID“ paskyrą?

Susikurta „Smart-ID“ paskyra galioja 3 metus. Artėjant galiojimo pabaigai, gausite pranešimą „Smart-ID“ programėlėje. „Smart-ID“ paskyrą atsinaujinti galite patys:

  • Pirmiausia, patikrinkite ar turite naujausią „Smart-ID“ programėlės versiją (v. 18 arba naujesnę).
  • Tuomet patikrinkite, ar Jūsų telefone įjungtas biometrinių duomenų naudojimas (telefono nustatymuose).
  • Pasiimkite savo pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Tuomet „Smart-ID“ programėlės nustatymuose spustelėkite mygtuką „Atnaujinti paskyrą“ ir vieną po kito atlikite visus programėlės nurodomus žingsnius.

Prieš pradėdami, galite pasižiūrėti mokomąjį filmuką.

Žiūrėti

7–17 m. jaunuoliai į savo telefoną turi atsisiųsti „Smart-ID“ programėlę. Atsisiuntus ir atlikus programėlėje nurodomus prisijungimo žingsnius, vieną iš tėvų pasieks el. laiškas su registracijos patvirtinimui reikalinga veiksmų seka. Vienam iš tėvų patvirtinus registraciją, nepilnametis galės sėkmingai naudotis „Smart-ID“.

Techninė pagalba

Paskyros blokavimas

„Smart-ID Basic“

  • Jeigu „Smart-ID“ paskyrą susikūrėte patys naudodami kodų kortelę arba kodų generatorių, ji yra „Smart-ID Basic“ tipo.
  • Galima naudoti elektroninėms bankų teikiamoms paslaugoms: prisijungimui, įvairių operacijų tvirtinimui, įvairių paslaugų sutarčių tvirtinimui.

„Smart-ID“

  • Jei „Smart-ID“ paskyrą susikursite banko padalinyje su konsultanto pagalba arba naudodami mobilųjį parašą, asmens tapatybės kortelę ar biometrinius duomenis, Jūsų paskyra bus „Smart-ID“ tipo.
  • Galima ne tik naudoti elektroninėms bankų teikiamoms paslaugoms: prisijungimui, įvairių operacijų tvirtinimui, įvairių paslaugų sutarčių tvirtinimui, bet ir įvairių dokumentų pasirašymui. Šia priemone pasirašytas dokumentas turi tokią pačią juridinę galią kaip ir pasirašytas ranka.

Ilgalaikė „Swedbank“ bendradarbiavimo partnerė Baltijos šalyse ir „Smart-ID“ programėlės kūrėja Estijos įmonė „SK ID Solution AS“ jau 15 metų teikia sertifikavimo paslaugas ir išduoda saugius elektroninius parašus.

Daugiau apie „SK ID Solution AS“:

„Smart-ID“ pagalba:

Kaip naudoti „Smart-ID“:

Kaip pradėti naudoti ir atnaujinti „Smart-ID“ paskyrą?

Kaip prisijungti prie interneto banko su „Smart-ID“?

Kaip atlikti mokėjimus interneto banke su „Smart-ID“?

Kaip prisijungti prie „Swedbank“ programėlės su „Smart-ID“?

Kaip atlikti mokėjimus „Swedbank“ programėlėje su „Smart-ID“?

Ką daryti, jei pamiršai „Smart-ID“ PIN kodus?

„Smart-ID“ ir išmanieji įrenginiai

Atsisiųsti „Smart-ID“ programėlę ir susikurti savo elektroninį parašą galite bet kuriame išmaniajame įrenginyje (telefone, planšetėje ar pan.), veikiančiame su „Android“ (versija 4.1 ar naujesnė) ar „iOS“ (versija 8.0 ar naujesnė) operacine sistema.

Taip, „Smart-ID“ paskyrą galite susikurti keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose. Kiekviename įrenginyje paskyros registravimą reikės atlikti iš naujo. Ištrynus „Smart-ID“ paskyrą viename įrenginyje, kituose įrenginiuose ji liks galioti.

Skirtinguose įrenginiuose esančioms „Smart-ID“ paskyroms galite sugalvoti skirtingus PIN kodus arba naudoti tuos pačius.

Užklausa patikrinti kontrolinį kodą ir įvesti PIN kodą pasirodys visuose įrenginiuose, kuriuose esate sukūrę „Smart-ID“ paskyrą. Įvedus PIN kodą viename įrenginyje, prašymas įvesti PIN kodą kituose įrenginiuose bus uždarytas automatiškai.

Tai priklauso nuo Jūsų išmaniojo įrenginio savybių. Dažniausiai įrenginiuose su „Android“ operacine sistema, susikūrus atskiras naudotojų paskyras, tai leidžiama. Įrenginiai, veikiantys su „iOS“ operacine sistema, deja, šiuo metu tokios funkcijos neturi.

Ne, turėdami „Smart-ID“, pavyzdžiui, išmaniajame telefone, jungtis prie interneto banko galite bet kuriame kitame įrenginyje. Tiesiog PIN kodą turėsite įvesti tame įrenginyje, kuriame yra Jūsų „Smart-ID“ paskyra.

Paskyros registravimas ir galiojimas

Naudotis „Swedbank“ teikiamomis elektroninėmis paslaugomis su „Smart-ID“ gali Lietuvos Respublikos gyventojai. Užsienio piliečiams papildomai reikia turėti bet kurios rūšies leidimą gyventi Lietuvoje, kuriame nurodomas Lietuvos Respublikoje suteiktas asmens kodas.

Jūsų susikurta „Smart-ID“ paskyra galios 3 metus. Artėjant jos galiojimo laiko pabaigai Jums reikės ištrinti paskyrą ir užregistruoti ją iš naujo. Apie tai paslaugos teikėjas „SK ID Solutions“ Jus iš anksto informuos SMS žinute ar elektroniniu paštu.

Norėdami jau turimą „Smart-ID“ paskyrą naudoti jungiantis prie „Swedbank“, Jūs pirmiausia turėtumėte prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko su turima identifikavimo priemone (PIN generatoriumi arba Mobile-ID) ir įjungti „Smart-ID“ naudojimą.

Pasirinkite „Mano bankas“ -> „Nustatymai“ -> „Nustatymai“ ir spauskite mygtuką „Įjungti „Smart-ID“.

Ištrinti savo paskyrą galite „Smart-ID“ programėlėje, naudodamiesi meniu viršutiniame kairiajame kampe.

Pirmiausia į naująjį telefoną parsisiųskite „Smart-ID“. Tuomet aktyvinkite „Smart-ID“ paskyrą naujame telefone naudodami „Smart-ID“ senajame telefone. Iš senojo telefono programėlę „Smart-ID“ ištrinkite tik tuomet, kaip ji bus aktyvinta naujame telefone.

Taip, kitos Jūsų turimos identifikavimo priemonės ir toliau veikia. Turimą priemonę galite išsaugoti kaip papildomą.

„Smart-ID“ naudojimas

„Swedbank“ klientai su „Smart-ID“ gali:

  • jungtis prie interneto banko ir banko išmaniosios programėlės;
  • ten tvirtinti mokėjimus bei sutartis;
  • identifikuoti save jungdamiesi prie trečiųjų šalių interneto svetainių, jei ten yra galimybė prisijungti per „Swedbank“ elektroninę bankininkystę.

Naudojant „Smart-ID“, galioja jūsų Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje numatyti dienos ir mėnesio operacijų limitai. Pasikeisti operacijų limitus galite interneto banke arba bet kuriame „Swedbank“ padalinyje.

„Smart-ID“ registravimasis ir naudojimas jungimuisi prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

„Smart-ID“ galite naudoti visur, kur yra bevielis interneto ryšys. Viena „Smart-ID“ užklausa sunaudoja tik apie 5 KB interneto ryšio duomenų.

Ne, SIM kortelės nereikia. „Smart-ID“ naudojimui reikalingas tik bevielis arba mobilusis interneto ryšys.

PIN kodai

PIN kodą galite mėginti įvesti tris kartus iš eilės. Įvedus neteisingą PIN kodą trečią kartą, „Smart-ID“ paskyra užblokuojama trims valandoms. Po 3 valandų galite mėginti vėl.

Antrą kartą įvedus neteisingą PIN kodą tris kartus iš eilės, „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota 24 valandoms.

Praėjus parai ir vėl įvedus neteisingą PIN kodą tris kartus iš eilės, „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota galutinai.

Ištrinkite „Smart-ID“ paskyrą ir susikurkite ją iš naujo bei pasirinkite naujus PIN kodus.

Ištrinti paskyrą galite „Smart-ID“ programėlėje, naudodamiesi meniu viršutiniame kairiajame kampe.

Jei nepavyksta susikurti „Smart-ID“ paskyros, kreipkitės į „Smart-ID“ paslaugos teikėją „SK ID Solutions“. Kontaktinius duomenis rasite čia: https://www.smart-id.com/lt.

Jei kyla klausimų ar trikdžių jungiantis su „Smart-ID“ prie „Swedbank“ elektroninių paslaugų , susiekite su mumis.

Privalumai lyginant su kitomis prisijungimo priemonėmis

„Smart-ID“ yra alternatyva PIN generatoriui, tik gerokai patogesnė.

„Smart-ID“ yra jūsų išmaniajame telefone, o telefonas – visada po ranka. Taigi, jungiantis prie interneto banko ar išmaniosios programėlės, Jums nebereikės gaišti laiko ieškant prisijungimo priemonės.

„Smart-ID“ registravimas ir naudojimas jungiantis prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

„Smart-ID“ yra patogi alternatyva Mobile-ID, kuri veikia naudojant „Wi-Fi“ ar mobilųjį internetą net ir neturint SIM kortelės.

Norint pradėti naudotis „Smart-ID“ Jums nebūtina niekur eiti. Tereikia parsisiųsti programėlę į savo išmanųjį įrenginį ir užregistruoti paskyrą su šiuo metu turima identifikavimo priemone. „Smart-ID“ registravimas ir naudojimas jungiantis prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

Saugumas

Tokiu atveju nedelsiant skambinkite paslaugos teikėjo „SK ID Solutions“ telefonu, nurodytu interneto svetainėje https://www.smart-id.com/lt ir paprašykite užblokuoti jūsų „Smart-ID“ paskyrą. Taip pat galite pranešti ir bankui. Jums pageidaujant blokuosime interneto banko paslaugą, kurią atblokuosime tik pagal Jūsų ar Jūsų įgalioto atstovo prašymą, pateiktą bet kuriame „Swedbank“ padalinyje.

Rekomenduojame „Smart-ID“ turėti asmeninio naudojimo įrenginiuose. Tokiu būdu būsite tikri, kad kiti įrenginio naudotojai netyčia neužblokuos Jūsų paskyros.

Išsami informacija apie saugumą garantuojantį technologinį „Smart-ID“ veikimo principą pateikiama
https://www.smart-id.com/lt (žr. „Pagalba“ -> „Sauga“ ir „Asmeniniai raktai“).

Taip pat laikykitės įprastų saugumo rekomendacijų:

  • niekam neatskleiskite savo PIN kodų;
  • apsaugokite išmaniuosius įrenginius slaptažodžiais;
  • nepamirškite reguliariai atnaujinti savo įrenginio operacinės sistemos.

Kas yra PIN generatorius?

PIN generatorius – tai elektroninis prietaisas, kuris generuoja vienkartinius kodus, skirtus prisijungimui ir įvairių operacijų patvirtinimui interneto banke ir „Swedbank“ programėlėje.

Kaip įsigyti PIN generatorių:

  • Interneto banke užsiregistruokite į konsultaciją – pasirinksite laiką ir norimą „Swedbank“ padalinį.
  • Vykdami į banką, pasiimkite galiojantį asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Jeigu turite Mobile-ID arba „Smart-ID“ PIN generatorius Jums nėra būtinas. Prisijungimui ir operacijų tvirtinimui galite naudoti turimą prisijungimo priemonę.

PIN generatoriui taikome vienkartinį išdavimo mokestį – 16 EUR.

„Swedbank“ Jaunimo programos „Vienas +“ (6–13 m.) dalyviams ir „Senjorų programos“ paslaugų planų naudotojams bei „Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugos“ paslaugų plano naudotojams PIN generatorius išduodamas be mokesčio.

PIN generatoriaus su išsikrovusia baterija keitimas

PIN generatorius turi nekeičiamą bateriją, todėl išsekus baterijai PIN generatorių galite pakeisti nauju artimiausiame „Swedbank“ banko padalinyje. Taip pat, neveikiantį ar nenaudojamą PIN generatorių galite atiduoti tolimesniam baterijų atliekų tvarkymui artimiausiame „Swedbank“ banko padalinyje.

Kas yra asmens tapatybės kortelė?

Elektroninė Jūsų asmens tapatybės kortelė (arba e. ID kortelė) yra saugus ir patikimas identifikavimo būdas.

Šis prisijungimo būdas gali būti naudojamas tik kompiuteryje – mobilieji įrenginiai tam nepritaikyti. Jūsų kompiuteris turi būti papildomai paruoštas asmens tapatybės kortelės / USB naudojimui.

Norint naudotis šia identifikavimo priemone Jums reikės įsigyti kortelės skaitytuvą. Kainos pateikiamos čia.

Kaip įsigyti:

Kaip paruošti kompiuterį:

Svarbu: jei operacijas interneto banke norite tvirtinti su Asmens tapatybės kortele arba Registrų centro išduotu USB, tuomet rekomenduojame Jums naudoti „Google Chrome“, „Microsoft Edge“ arba „Mozilla Firefox“ naršyklę bei būtinai įsidiegti joje papildomą įskiepį: parsisiųskite. Taip pat būtinai įjunkite įskiepius naršyklėje.

Primename, kad „Swedbank“ interneto bankas nepalaiko „Internet Explorer“ naršyklės. Interneto banką kviečiame atsidaryti naudojantis kitomis naršyklėmis, pvz., „Microsoft Edge“ arba „Google Chrome“.

Dokumentų pasirašymas el. kanaluose

  • Dėl asmens tapatybės kortelės sertifikatų veikimo blokavimo skambinkite +370 5271 6062.
  • Praradus Registrų centro išduotą USB, atskleidus PIN arba PUK kodą, jį blokuoti galima paskambinus telefonais +370 5 2688 388, +370 5 2688 262.

Kas yra Mobile-ID?

Prisijungti prie interneto banko, „Swedbank“ programėlės bei tvirtinti atliekamas operacijas galite ir mobiliuoju parašu. Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo Mobile-ID sPIN kodą. Jūsų Mobile-ID apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.

Mobile-ID įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kaip naudotis Mobile-ID?

Interneto banke arba banko programėlėje pasirinkite prisijungimo būdą „Mobile-ID“

  1. Laukelyje „Naudotojo ID“ įveskite savo nuolatinį naudotojo ID kodą.
  2. Laukelyje „Telefono numeris“ įveskite savo mobiliojo telefono numerį, pvz., 6XXXXXXX.

Įveskite sPIN kodą

  1. Įsitikinkite, Jūsų interneto banke rodomas kodas sutampa su mobiliajame telefone rodomu kodu, ir patvirtinkite jį.
  2. Mobiliajame telefone įveskite savo Mobile-ID sPIN kodą.

Dėl Mobile-ID blokavimo kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių:

  • Telia 1817
  • Tele2 117
  • Bitė 1501
  • Teledema 117

Prisijungimo priemonėms naudojami PIN kodai ir jų reikšmė

Svarbu! Suveskite jums vienam (-ai) žinomus slaptus prisijungimo ir tapatybės patvirtinimo priemonių kodus tik reikiamai susipažinę su veiksmo, kuriam duodate sutikimą, aprašymu.

Neskubėkite: jei „Smart-ID“ ar mobiliojo parašo kodų įvedimo ekranas Jūsų telefone įsijungė tuomet, kai Jūs asmeniškai neinicijuojate savo tapatybės patvirtinimo jungdamiesi prie interneto banko ar mokėjimo operacijų, nesudarote sutarčių ar jų pakeitimų, neatliekate atsiskaitymo mokėjimo kortele internetu, PIN kodų jokiu būdu neveskite. Priešingu atveju rizikuojate netekti visų lėšų sąskaitose ir galite patirti papildomų finansinių nuostolių!

Atminkite! Visi veiksmai elektroniniuose kanaluose, patvirtinti su jūsų turimomis pasirašymo priemonėmis, yra pasirašomi elektroniniu parašu, o toks parašas turi tokią pačią teisinę galią kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose. Prieš suvesdami tik jums vienam (-ai) žinomus PIN kodus, turite aiškiai žinoti, kokį veiksmą tvirtinate, nes tai gali lemti sandorio sudarymą, lėšų pervedimą, prieigos prie „esveikata.lt“, VMI ir kitų valstybės paslaugų teikimo portalų suteikimą ir kt.

Primename, kad turimai priemonei („Smart-ID“, mobiliajam parašui ar elektroninei jūsų asmens tapatybės kortelei (arba e. ID kortelei)) jūs sukuriate ir du skirtingus, vienas nuo kito nepriklausomus, tik jums vienam (-ai) žinomus kodus, kuriuos naudojate skirtingiems veiksmams atlikti.

Jūsų naudojamai priemonei skirti ir jums vienam (-ai) žinomi kodų pavadinimai gali skirtis.

„Smart-ID“ PIN kodus sugalvojate jūs pats (-i) registruodamas (-a) savo „Smart-ID“ paskyrą. Kadangi PIN kodai niekur nėra saugomi, labai svarbu jų nepamiršti. Jei pamiršite PIN kodus, pašalinkite savo „Smart-ID“ paskyrą ir susikurkite naują. PIN kodai turi būti sunkiai atspėjami, nelogiški atsitiktinių skaičių deriniai. Nenaudokite tokių skaičių derinių kaip 1111, 1234, gimimo datų ir pan.

Kai norite atlikti kokį nors veiksmą, kuriam reikalingas patvirtinimas su „Smart-ID“ programėle, visada neskubėdami susipažinkite su veiksmo, kuriam duodate sutikimą, aprašymu. Jei aprašymas atitinka veiksmą, kurį faktiškai pageidaujate atlikti, tik tuomet paspauskite „Patvirtinu“ ir atsidariusiame papildomame lange suveskite prašomą PIN1 kodą. PIN2 atitinkamai suveskite „Smart-ID“ programėlės ekrane, kai interneto banko ar išmaniosios programėlės aplinkoje prašoma suvesti PIN2 kodą.

Mobile-ID pradinius kodus jums suteikia mobiliojo ryšio operatorius kartu su SIM kortele. sPIN1 kodą sudaro ne mažiau kaip 4 skaitmenys, kuriuos vedate, kai jūsų interneto banko ar išmaniosios programėlės aplinkoje jūsų prašoma patvirtinti savo tapatybę prisijungimo prie paslaugų tikslu. sPIN2 kodą sudaro ne mažiau kaip 5 skaitmenys ir juos suvedate, kai jūsų prašoma patvirtinti savo tapatybę pasirašymo tikslu.

PIN generatoriui jūs pats (-i) susikuriate vieną 5 skaitmenų nuolatinį slaptažodį, kuriuo kaskart atrakinate šios priemonės ekraną ir tuomet galite pradėti generuoti vienkartinius kodus:

  • 1 mygtukas – spaudžiate norėdami sugeneruoti unikalų 8 skaitmenų kodą, kurį suvestumėte tuomet, kai Jūsų interneto banko ar išmaniosios programėlės aplinkoje prašoma suvesti APPLI 1 kodą.
  • 2 mygtukas – atitinkamai spaudžiate tuomet, kai interneto banko ar išmaniosios programėlės aplinkoje prašoma suvesti APPLI 2 kodą.

Atminkite, kad APPLI 1 – unikalų 8 skaitmenų kodą – gali būti prašoma suvesti ne tik tada, kai prašoma patvirtinti savo tapatybę jums jungiantis prie interneto banko ar išmaniosios programėlės, bet ir duodant sutikimą kitoms paslaugoms gauti, pvz., kai prašoma patvirtinti savo sutikimą mokėjimo kortele inicijuojamoms operacijoms.

Neapsigaukite! Suvesdami tik vieną PIN1, sPIN1 ar APPLI 1 kodą jau galite duoti sutikimą mokėjimo operacijai kortele, išmaniajai programėlės (su biometrinio identifikavimo ir mokėjimų funkcija) aktyvinti ar kitam veiksmui patvirtinti ir ne visuomet gali būti prašoma papildomai suvesti PIN2, sPIN2 ar APPLI 2 kodus. Taip pat svarbu, kad suvedus tik vieną PIN1, sPIN1 ar APPLI 1 kodą jau gali būti suteikiama prieiga prie jūsų interneto banko ar kitos asmeninės jūsų aplinkos, kurioje galima keisti kontaktinius duomenis ar atlikti kitus veiksmus. Todėl kiekvieną kartą labai svarbu susipažinti su veiksmo, kuriam duodate sutikimą, aprašymu.

Kilo abejonių dėl saugumo? Praneškite mums!

Skambinkite mums 24/7 tel. +370 5 268 4422, jeigu:

  • pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje;
  • įtariate, kad prisijungimui prie Jūsų interneto banko naudojami duomenys tapo prieinami kitiems asmenims;
  • susidūrėte su asmenimis, bandančiais išvilioti prisijungimo duomenis ar pasisavinti Jūsų pinigus.

Įspėjimus dėl suaktyvėjusių sukčiavimo atvejų skelbiame blog.swedbank.lt saugumo skiltyje ir interneto banko prisijungimo lange. Pastebėję įtartinas operacijas Jūsų sąskaitoje, mes galime su Jumis susisiekti asmeniškai. Tačiau atminkite, kad paskambinę Jums banko darbuotojai niekuomet neprašo atskleisti prisijungimo duomenų, slaptažodžių, PIN kodų ar kitos slaptos informacijos. Tam tikrų prisijungimo duomenų banko darbuotojai gali paprašyti tik tuo atveju, jei Jūs pats skambinsite aukščiau nurodytais banko telefonais ir tik asmens tapatybės identifikavimo tikslu.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Verslo akademija

Vadovams, kurie savo versluose daro viską.

  • Lietuvos verslo lyderių pranešimai.
  • Verslo stiprinimo istorijos.
Daugiau