Kliento klausimynas juridiniams asmenims (Principas „Pažink savo klientą“)

Kodėl bankas prašo pateikti duomenis?

Kurdami ir tobulindami savo paslaugas daugiausiai dėmesio skiriame Jūsų patogumui ir saugumui. Tuo pačiu, kaip ir visi bankai, privalome laikytis teisinių reikalavimų ir savo veikloje įgyvendinti principą „Pažink savo klientą“ (angl. Know your customer).

Dėl šių priežasčių prašome klientų pateikti tam tikrus duomenis:

  • užduodame klausimus apie kontaktinius duomenis, pilietybę, gyvenamąją vietą, veiklos sritį ir kt.
  • periodiškai kreipiamės su prašymu pateikti arba patikslinti duomenis;
  • prireikus, prašome papildomos informacijos apie konkrečią operaciją (pavyzdžiui, kokia yra įnešamų lėšų kilmė);

Mano duomenys

Prašome prisijungti, jei norite peržiūrėti savo duomenis. Jeigu nesinaudojate interneto banku arba šiuo metu negalite prisijungti, atsispausdinkite klausimyną, užpildykite jį ir atneškite į artimiausią „Swedbank“ padalinį.

Jeigu Jūsų duomenys pasikeitė, prašome atnaujinti juos, kad prireikus mes visada galėtumėme greitai su Jumis susisiekti.

Naudinga informacija

  • 1. Kodėl bankai prašo klientų pateikti informaciją apie save?

  • 2. Jeigu manęs paprašė užpildyti Kliento klausimyną fiziniams asmenims, ar tai reiškia, kad esu kažkuo įtariamas?

  • 3. Ar šie reikalavimai galioja visiems bankams?

  • 4. Kokioms institucijoms gali būti perduodami mano duomenys?

  • 5. Kas gali nutikti, jei nepateiksiu Kliento klausimyno fiziniams asmenims?

  • 6. Kodėl turiu įvardinti giminaičius, kurie užima aukštas pareigas?

  • 7. Kokiomis kalbomis galima užpildyti anketą?