Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

Dažniausiai užduodami klausimai

Reaguodamas į dabartinę situaciją ir norėdamas užtikrinti kuo daugiau aiškumo, „Swedbank“ pateikia atsakymus į šiuo metu dažniausiai užduodamus klausimus ir kitą savo klientams aktualią informaciją. Tikimės, kad tai jums padės laiku priimti reikalingus sprendimus ir sumažinti šios nepalankios situacijos poveikį.

Jeigu jūsų verslas patiria laikinų finansinių sunkumų dėl netikėto pandemijos poveikio, „Swedbank“ siūlo galimybę atidėti turimų verslo paskolų grąžinimo ir lizingo turto išpirkimo įmokų mokėjimą ar pasinaudoti kitais banko sprendimais verslo finansiniam stabilumui užtikrinti. Svarbu, kad kreiptumėtės dėl tokios galimybės kol dar nėra susikaupusių vėluojančių mokėjimų.

Paskolų grąžinimo ir lizingo turto išpirkimo įmokų atidėjimas

  • Paskolų grąžinimo ir lizingo turto išpirkimo įmokų mokėjimą galite atidėti iki 6 mėn. trukmės laikotarpiui. Kiekvieną atvejį vertiname individualiai
  • Atidėjimo laikotarpis taikomas tik paskolos grąžinimo ir lizingo turto išpirkimo įmokoms – palūkanas, draudimo įmokas ir kitus panašius mokėjimus ir toliau mokėsite nenutrūkstamai
  • Atšaukti paskolos ir lizingo įmokų atidėjimą galėsite bet kuriuo metu. Dėl atidėjimo „Swedbank“ netaikys jokių papildomų sąlygų sutartims ir neskaičiuos papildomų mokesčių
  • Norėdami pasinaudoti šia galimybe, užpildykite „Swedbank“ interneto banke verslui esančią prašymo formą ar parašykite žinutę per internetą. Dėl jūsų pačių saugumo prašymus kviečiame teikti interneto banku, susilaikant nuo vizito banke
  • Šis procesas taikomas tik tokioms paskoloms, kurių grąžintų sumų negalima paimti pakartotinai, ir lizingui. Jei norite pakeisti kredito linijos, overdrafto, tiesioginių išmokų paskolos, verslo kredito kortelės, garantijų limito, faktoringo ar veiklos nuomos sąlygas, prašymą pateikite interneto banko verslui žinute
  • Be to, norėdami palengvinti dabartinius įsipareigojimus, turite ir daugiau alternatyvų. Pavyzdžiui – pratęsti paskolos ar lizingo terminą ir taip sumažinti mėnesio įmokų dydį.

Overdrafto paslauga.

Ši priemone suteikia įmonei lankstų kredito limitą ir leidžia subalansuoti apyvartinio kapitalo poreikius. Daugiau informacijos apie overdraftą ir paraišką jam gauti rasite čia.

Faktoringo ir sąskaitų finansavimo paslauga.

Ji yra skirta prekybos įmonėms ir leidžia subalansuoti savo pinigų srautus, kol laukiate apmokėjimo už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas. Tai aktualu šiuo metu, nes dėl pandemijos dalis partnerių nukelia atsiskaitymo terminus. Plačiau apie faktoringą sužinokite čia.

Rizikos valdymas.

Galimi verslo partnerių atsiskaitymo sutrikimai kelia riziką ir jūsų verslui. Per „Swedbank“ verslo partnerių portalą galite palankiomis sąlygomis užsisakyti jus dominančios įmonės kreditingumo ataskaitą, taip pat sužinoti savo verslo įvertinimą. Apsilankykite čia.

Paskolos verslui.

Nepaisant paskelbtos pandemijos, „Swedbank“ ir toliau analizuoja verslo prašymus suteikti paskolą plėtrai. Daugiau informacijos apie paskolas verslui galite rasti čia.

Kortelių skaitytuvai.

Jei savo paslaugų ar prekybos vietoje turite „Swedbank“ elektroninį kortelių skaitytuvą (POS) ir jį nuomojatės tiesiogiai iš mūsų, esame pasirengę netaikyti skaitytuvo nuomos mokesčio už artimiausią mėnesį (arba iki karantino atšaukimo Lietuvoje pabaigos). Naujiems klientams, nusprendusiems įsirengti mūsų kortelių skaitytuvą, siūlome tris mėnesius juo naudotis nemokamai. Norėdami pasinaudoti viena iš šių galimybių, susisiekite su mumis. Daugiau informacijos apie „Swedbank“ atsiskaitymo kortelėmis sprendimus rasite čia.

Turite daugiau klausimų – susisiekite su mumis verslo klientams skirtu telefonu +370 5 268 4422 arba 1633.

Per „Swedbank“ interneto banką ar išmaniąją programėlę galite:

  • Užsisakyti naują kortelę. Jums ji per kelias darbo dienas bus pristatyta paštu
  • Padidinti ar sumažinti mokėjimo kortelės atsiskaitymo limitą
  • Įjungti ar išjungti pirkimo internetu funkciją
  • Blokuoti ar atblokuoti mokėjimo kortelę

Aktualūs klausimai

  • Kaip užsisakyti naują kortelę?
    Naują mokėjimo kortelę galite užsisakyti interneto banke pasirinkę „Kortelės“ -> „Debeto kortelės“, išsirinkite kortelę ir spauskite „Užsisakykite“, būsite nukreiptas į interneto banką, toliau vadovaukitės pateikiamomis instrukcijomis. Rinkitės naujos kortelės pristatymą paštu.
  • Per kiek laiko pagaminama nauja kortelė ir atsiunčiama paštu?
    Paprastai kortelę pagaminame ir atsiunčiame paštu per 5-7 darbo dienas. Jeigu negausite kortelės per savaitę po jos užsakymo, praneškite tai mums.
  • Kaip pasikeisti kortelės siuntimo paštu adresą?
    Prisijunkite prie interneto banko, pasirinkite „Kortelės“ -> „Mano kortelės“ -> „Patikslinti kortelės siuntimo paštu adresą“. Pasikeisti kortelės siuntimo paštu adresą galite visą kortelės galiojimo laikotarpį, išskyrus 2 paskutinius kortelės galiojimo mėnesius.
  • Kaip pakeisti kortelių operacijų (pirkinių, grynųjų pinigų) limitus?
    Norėdami pasikeisti mokėjimo kortelės operacijų limitus, tai galite padaryti mobiliojoje programėlėje, interneto banke, paskambinę telefonu 1884.

Siekdami apsisaugoti nuo viruso, laikykitės sveikatos specialistų skelbiamų rekomendacijų. Tvarkydami finansinius reikalus taip pat galite padidinti savo saugumą šiais būdais:

9 iš 10 finansinių klausimų galite išspręsti nuotoliniu būdu

Daugumą bankinių operacijų galite atlikti per „Swedbank“ interneto banką ar išmaniąją programėlę. Mokėjimų, kortelių, paskolų, taupymo, draudimo ir kitus klausimus tvarkykite neišeidami iš namų.

Bendraukime nuotoliniu būdu

Jei neradote atsakymo į rūpimą klausimą mūsų svetainėje, parašykite mums interneto banko žinutę ar susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 4444 arba 1884 (privatiems klientams); +370 5 268 4422 arba 1633 (verslo klientams).

Prisijunkite prie banko su „Smart-ID“. Dėmesio! Šią prisijungimo priemonę parsisiųsti ir pradėti naudotis galite nuotoliniu būdu. Daugiau informacijos apie prisijungimo priemones rasite čia.

Naudokitės bekontakčiais atsiskaitymaisvietoje grynųjų pinigų

Tai efektyviausias būdas išvengti kontakto su paviršiais, kuriuos lietė kiti žmonės ir ant kurių galėjo likti viruso pėdsakų. Naudokitės ne tik bekontaktėmis kortelėmis, bet ir kitais išmaniais atsiskaitymo būdais! Daugiau informacijos apie bekontakčius atsiskaitymus išmaniaisiais įrenginiais rasite www.swedbank.lt > „Kortelės“ > „Išmanieji atsiskaitymo būdai“.

Kol šalyje galioja Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtas karantino laikotarpis, „Swedbank“ padaliniuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Padaliniuose teikiame šias būtiniausias paslaugas: mokėjimo kortelių ir interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas bei kitos būtinosios operacijos, kurių negalima atlikti nuotoliniu būdu.

Šiuo metu banko padaliniai dirba darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. Atsižvelgiant į padėtį, kuri nuolat keičiasi, padalinių darbo laikas ateityje gali keistis. Apie tai jus informuosime iš anksto.

Kaip užsiregistruoti vizitui?

  • Ir privatūs, ir verslo klientai būtinam vizitui banko padalinyje gali registruotis internetu spustelėjus šią nuorodą.
  • Privatūs klientai užsiregistruoti vizitui banke gali skambindami telefonu +370 5 268 4444 arba 1884.
  • Verslo klientai užsiregistruoti vizitui banke gali skambindami telefonu +370 5 268 4422 arba 1633.

Dėmesio! Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus karantiną, visiems, grįžusiems iš bet kurios užsienio valstybės, privaloma 14 dienų izoliuotis namuose. Prašome susilaikyti nuo neatsakingo elgesio, kuris gali sukelti pavojų kitiems žmonėms.

Karantino metu nedirbantys padaliniai

  • Vilniuje: Ozo g. 25 (PPC „Akropolis“), Ateities g. 91 (PC „Mandarinas“), Saltoniškių g. 9 (PPC „Panorama“), Vokiečių g. 26, P. Lukšio g. 23;
  • Kaune: Islandijos pl. 32 (PC „Mega“), K. Baršausko g. 66A (PC „Molas“), Savanorių pr. 346 (PC „Savas“);
  • Klaipėdoje: H. Manto g. 90-1 (PC „Studlendas“).

Situacija dėl koronaviruso gali siekti pasinaudoti įvairūs kibernetiniai bei telefoniniai sukčiai, kad išviliotų iš jūsų lėšų ar svarbius duomenis. Būkite atidūs. Atminkite:

  • bankas niekada nesiunčia el. laiškų, kuriuose prašoma pateikti Naudotojo ID, asmens kodą ar PIN kodus, taip pat nesiunčia nuorodų į internetinius puslapius, kuriuose reikia įvesti prisijungimo duomenis.
  • niekada niekam neatskleiskite slaptos prisijungimui prie interneto banko naudojamos informacijos, jei pats neskambinate mūsų telefonu.
  • apie bet kokius įtartinus laiškus, SMS pranešimus ar skambučius nedelsiant informuokite banką.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Verslo akademija

Vadovams, kurie savo versluose daro viską.

  • Lietuvos verslo lyderių pranešimai.
  • Verslo stiprinimo istorijos.
Daugiau