Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

COVID-19

Naudodamiesi banko paslaugomis saugokite save ir kitus!

Ši neįprasta situacija besitęsianti pasaulyje ir Lietuvoje kelia daug klausimų mūsų klientams. Kaip saugiai naudotis kasdien reikalingomis banko paslaugomis karantino metu? Kur kreiptis, jei neramu dėl santaupų ateities ar savo galimybių vykdyti ilgalaikius kredito įsipareigojimus? Norėdami padėti rasti atsakymus, šiame puslapyje sudėjome aktualiausią informaciją.

Primename, kad daugeliu dažniausiai reikalingų banko paslaugų galite naudotis nė neišėję iš namų – „Swedbank“ interneto banke ir programėlėje.

Jei šiuo metu negalite laiku mokėti paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų, galite pasinaudoti šiomis galimybėmis:

  • atidėjimas;
  • atidėjimas ir termino pratęsimas;
  • termino pratęsimas;
Plačiau

Svarbu! Šiuo metu galite kreiptis į „Swedbank“ dėl valstybės pagalbos verslui skatinimo priemonės „Portfelinės garantijos paskoloms 2“ įgyvendinimo.

Daugiau informacijos apie skatinimo priemones

Apyvartinio kapitalo poreikiams subalansuoti galite pasinaudoti overdrafto paslauga;

Faktoringas ir sąskaitų finansavimas padės subalansuoti pinigų srautus, kol laukiate apmokėjimo už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas.

Nepaisant esamos situacijos priimame ir analizuojame paraiškas verslo paskolai gauti.

Sudėtingesnius finansų reikalus rekomenduojame tvarkyti interneto banke, kur galite:

  • valdyti kortelių nustatymus bei limitus;
  • konfiguruoti naudotojų paskyras ir mokėjimo limitus;
  • peržiūrėti turimas ir sudaryti naujas sutartis;
  • pateikti paraišką dėl paskolos ar kredito kortelės;
  • ir sutvarkyti daugelį kitų su banko paslaugomis susijusių dalykų.

Programėlėje greitai ir patogiai:

  • pervesite pinigų;
  • pasitikrinsite sąskaitos likutį;
  • sukursite ir išsiųsite nuorodą pervesti pinigų Jums;
  • ir sutvarkysite daugelį kitų kasdienės bankininkystės reikalų.
Plačiau

Nė neišėję iš namų galite:

  • patys atsinaujinti „Smart-ID“ paskyrą, jei ji netrukus baigs galioti;
  • įsidiegti „Smart-ID“ naujame telefone;
  • pasikeisti „Smart-ID“ PIN kodus.
Plačiau

„Swedbank“ padaliniuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus.

Jeigu Jums rūpimos informacijos neradote, tuomet prisijunkite prie interneto banko ir užduokite mums klausimą automatinių pokalbių lange arba parašykite žinutę.

Plačiau

Plačiau

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Daugiau apmokėtų pirkinių Jūsų e. parduotuvei!

  • Populiariausi atsiskaitymo būdai be mėnesio mokesčio.
  • Greiti būdai atsiskaityti už pirkinius internetu Jūsų klientams.
  • Lengva integruoti per įskiepius, prekybos „Cloud“ platformas ar API.
Sužinoti daugiau

Rekvizitai

verslas@swedbank.lt

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.