Svarbu! Dėl galiojančios ekstremalios padėties banko padaliniuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Daugiau informacijos

Saugokite savo prisijungimo priemones: kodus įsiminkite, o ne užsirašykite, niekam jų neatskleiskite, apsaugokite savo išmaniuosius įrenginius ekrano užraktu. Jei praradote prisijungimo priemonę ar išmanųjį telefoną arba pastebėjote įtartinas operacijas savo banko sąskaitoje, nedelsdami praneškite mums tel. 1633. Peržvelkite kitas saugaus naudojimosi banko e-paslaugomis rekomendacijas.

Mes Jums patarsime. Kad ir kokių finansinių klausimų turėtumėte

  • Kaip patogiausiai galėčiau tvarkyti savo bankinius reikalus?
  • Kaip išsirinkti mano verslo idėjai tinkamiausią finansavimo būdą?
  • Kaip išnaudoti visas mano verslui reikalingas e. prekybos galimybes?
  • Ar galiu atidėti savo paskolos įmokų mokėjimą?
O kas rūpi Jums?

Šiuo metu esame dar arčiau Jūsų verslo.

Klauskite verslo konsultantų ir gaukite atsakymus, kurie jums rūpi labiausiai.

Sužinokite daugiau

Verslo skatinimo priemonės

Kreipkitės dėl lengvatinės valstybės paskolos ar portfelinės garantijos, jei karantino metu susidūrėte su apyvartinių lėšų trūkumu.

Sužinokite daugiau

Jūsų verslas ten – kur Jūsų klientai. Keiskimės kartu.

Sukurkite savo klientams galimybę e. parduotuvėje patogiai ir paprastai atsiskaityti iškart. Priimkite e. mokėjimus ir pirmus 3 mėnesius Jums nebus taikomas mėnesinis mokestis.

Sužinokite daugiau

Rekomendacijos, kaip naudotis banko paslaugomis pasibaigus karantinui

Visas aktualiausias naujienas ir pokyčius rasite viename patogiame puslapyje.

Plačiau

blog.swedbank.lt

Archyvas

Naujienos

Archyvas