Svarbu! Karantino metu banko padaliniuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Daugiau informacijos

Svarbu! Šiuo metu galite kreiptis į „Swedbank“ dėl valstybės pagalbos verslui skatinimo priemonių „Portfelinės garantijos paskoloms 2“ ir „Paskolos labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiems verslams“ įgyvendinimo. Daugiau informacijos apie skatinimo priemones rasite čia. Kita aktuali ir naudinga informacija „Swedbank“ klientams čia.

Saugokite savo prisijungimo priemones: kodus įsiminkite, o ne užsirašykite, niekam jų neatskleiskite, apsaugokite savo išmaniuosius įrenginius ekrano užraktu. Jei praradote prisijungimo priemonę ar išmanųjį telefoną arba pastebėjote įtartinas operacijas savo banko sąskaitoje, nedelsdami praneškite mums tel. 1633. Peržvelkite kitas saugaus naudojimosi banko e-paslaugomis rekomendacijas.

Bekontaktis atsiskaitymas – geras įprotis verslui

Savo klientams suteikite galimybę atsiskaityti saugiai

Sužinokite daugiau

Šiuo metu esame dar arčiau Jūsų verslo.

Klauskite verslo konsultantų ir gaukite atsakymus, kurie jums rūpi labiausiai.

Užduoti klausimų

Atlikite mokėjimus viename interneto banke

Jau kurį laiką „Swedbank“ interneto banke galite matyti savo sąskaitas kituose bankuose. O dabar jau galite pervesti pinigų iš savo sąskaitų, esančių „SEB“ ir „Swedbank“ Latvijoje bei Estijoje.

Sužinoti daugiau

Jūsų verslas ten – kur Jūsų klientai. Keiskimės kartu.

Sukurkite savo klientams galimybę e. parduotuvėje patogiai ir paprastai atsiskaityti iškart. Priimkite e. mokėjimus ir pirmus 3 mėnesius Jums nebus taikomas mėnesinis mokestis.

Sužinokite daugiau

Banko paslaugos karantino metu

Visas aktualiausias naujienas ir pokyčius rasite viename patogiame puslapyje.

Plačiau

blog.swedbank.lt

Archyvas

Naujienos

Archyvas