Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Teisinė ir mokestinė aplinka

Investicinių paslaugų teikimą banke reglamentuojantys dokumentai

„Swedbank“, AB klientų aptarnavimo ir paslaugų teikimo bendrosios sąlygos documentPDF
„Swedbank“, AB Interesų konfliktų politika documentPDF
„Swedbank“, AB pavedimų vykdymo politika (galioja nuo 2023-02-12) documentPDF
„Swedbank“, AB pavedimų vykdymo politika (galioja nuo 2022-05-09) documentPDF
„Swedbank“, AB pavedimų vykdymo politika (galioja nuo 2018-07-12) documentPDF
„Swedbank“, AB klientų pavedimų dėl finansinių priemonių vykdymo politika (galioja iki 2018-07-11) documentPDF
„Swedbank“, AB pavedimų vykdymo politikos santrauka documentPDF
„Swedbank“, AB prekybos vietų ir tarpininkų sąrašas documentPDF
„Swedbank“, AB komercinė politika documentPDF
Sandorio prekybos vietos pavadinimo ir sandorio tipo trumpiniai, naudojami sandorių patvirtinimuose documentPDF
Finansinių priemonių tikslinės galutinių klientų grupės aprašymas documentPDF
Finansinių priemonių vadovas documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“, AB vertybinių popierių saugojimo paslaugos aprašymas documentPDF
Vertybinių popierių biržų trumpiniai, naudojami sandorių patvirtinimuose documentPDF
Sandorio šalies vertybinių popierių saugotojų trumpiniai, naudojami sandorių patvirtinimuose documentPDF
Informacija apie skirtingas lietuviškų vertybinių popierių, įregistruotų Centriniame vertybinių popierių depozitoriume Nasdaq CSD SE, saugojimo galimybes, taikomus turto apsaugos lygius ir susijusias išlaidas documentPDF
Investicinių fondų vienetų prekyba ir saugojimas documentPDF
Su vertybinių popierių prekyba ir saugojimu susijusios paslaugos documentPDF
Lietuvos respublikos vyriausybės taupymo lakštai documentPDF
Numatomų sandorio išlaidų ir mokesčių pavyzdžiai documentPDF
Bendrosios sąlygos, pagal kurias „Swedbank“, AB (Lietuva) teikia netiesioginės tarpuskaitos paslaugas documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2023) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2022) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2021) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2020) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2019) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2018) documentPDF EN documentPDF
„Swedbank“ atliktos klientų pavedimų vykdymo kokybės vertinimo santrauka ir išvados (2017) documentPDF EN documentPDF
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2023 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2023 Retail) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2022 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2022 Retail) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2021 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2021 Retail) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2020 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2020 Retail) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2019 (TOP 5 Investment Firms 2019) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2018 (TOP 5 Investment Firms 2018) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2017 (TOP 5 Investment Firms 2017) documentCSV
TOP 5 Vykdymo Vietos 2023 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2023 Retail) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2022 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2022 Retail) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2021 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2021 Retail) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2020 Neprofesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2020 Retail) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2019 (TOP 5 Execution Venues 2019) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2018 (TOP 5 Execution Venues 2018) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2017 (TOP 5 Execution Venues 2017) documentCSV
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2023 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2023 Professional) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2022 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2022 Professional) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2021 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2021 Professional) documentXLSX
TOP 5 Tarpininkų sąrašas 2020 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Investment Firms 2020 Professional) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2023 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2023 Professional) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2022 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2022 Professional) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2021 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2021 Professional) documentXLSX
TOP 5 Vykdymo Vietos 2020 Profesionaliesiems investuotojams (TOP 5 Execution Venues 2020 Professional) documentXLSX
2020 m.
2020 m. IV ketvirtis documentXML
2020 m. III ketvirtis documentXML
2020 m. II ketvirtis documentXML
2020 m. I ketvirtis documentXML
2019 m.
2019 m. IV ketvirtis documentXML
2019 m. III ketvirtis documentXML
2019 m. II ketvirtis documentXML
2019 m. I ketvirtis documentXML
2018 m.
2018 m. IV ketvirtis documentXML
2018 m. III ketvirtis documentXML
2018 m. II ketvirtis documentXML
2018 m. I ketvirtis documentXML

Siūlomų paslaugų sutartys

Pavadinimas Galioja nuo Galioja iki
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2024-01-30 Galiojanti documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2023-08-14 2024-01-29 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2021-06-21 2023-08-13 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2020-09-03 2021-06-20 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2019-07-19 2020-09-02 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2019-04-15 2019-07-18 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2018-05-25 2019-04-14 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos 2018-01-03 2018-05-24 documentPDF
Vertybinių popierių sąskaitos tvarkymo ir tarpininkavimo sutarties sąlygos - 2018-01-02 documentPDF
Periodinio pavedimo pirkti fondo vienetus sutarties sąlygos 2020-06-18 Galiojanti documentPDF
Portfelio valdymo paslaugos sąlygos 2024-09-09 Galiojanti documentPDF
Portfelio valdymo paslaugos sąlygos 2019-12-02 2024-09-08 documentPDF
Portfelio valdymo ataskaitų naudotojo vadovas 2020-06-01 Galiojanti documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2024-06-13 Galiojanti documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2024-04-29 2024-06-12 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2023-08-10 2024-04-28 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2022-02-10 2023-08-09 documentPDF documentASICE
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2021-05-14 2022-02-09 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2020-01-16 2021-05-13 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2019-06-24 2020-01-15 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2019-04-15 2019-06-23 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2018-07-23 2019-04-14 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2018-05-25 2018-07-22 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos 2018-01-03 2018-05-24 documentPDF
Pagrindinės sandorių sutarties bendrosios sąlygos - 2018-01-02 documentPDF
Priedas Nr. 1 Naudojimosi el. iždo prekybos kanalu sąlygos
*šios sąlygos taip pat galioja sutartims pasirašytoms nuo 2021.04.22
2021-05-14 Galiojanti documentPDF
Priedas Nr. 1 Naudojimosi el. iždo prekybos kanalu sąlygos 2019-04-15 2021-05-13 documentPDF
Priedas Nr. 1 Naudojimosi el. iždo prekybos kanalu sąlygos 2018-01-03 2019-04-14 documentPDF
Priedas Nr. 1 Naudojimosi el. iždo prekybos kanalu sąlygos - 2018-01-02 documentPDF
Priedas Nr. 2 Finansinio turto pasirinkimo sandorių sudarymo sąlygos 2018-01-03 Galiojanti documentPDF
Priedas Nr. 2 Finansinio turto pasirinkimo sandorių sudarymo sąlygos - 2018-01-02 documentPDF
Priedas Nr. 3 Palūkanų normų apsikeitimo sudarymo sandorių sąlygos - Galiojanti documentPDF
Priedas Nr. 4 Palūkanų normos pasirinkimo sandorių sudarymo sąlygos - Galiojanti documentPDF
Priedas Nr. 8 Išvestinių finansinių priemonių, kuriomis prekiaujama reguliuojamose rinkose, sąlygos 2020-07-01 Galiojanti documentPDF
Priedas Nr. 8 Išvestinių finansinių priemonių, kuriomis prekiaujama reguliuojamose rinkose, sąlygos 2018-07-23 2020-06-30 documentPDF
Priedas Nr. 8 Išvestinių finansinių priemonių, kuriomis prekiaujama reguliuojamose rinkose, sąlygos - 2018-07-22 documentPDF

Juridinio asmens identifikacinis kodas (LEI)

Siekdami puoselėti didesnį finansų rinkos skaidrumą ir nuspėjamumą bei rinkos dalyvių apsaugą nuo galimų pasaulinių finansinių neramumų, Europos Sąjungos įstatymų leidžiamieji organai priėmė keletą direktyvų ir reglamentų, kuriais siekiama stiprinti pasaulinės finansų sistemos tvarumą.

Dėl šių priežasčių 2018 m. sausio 3 d. įsigalios Finansinių priemonių rinkų direktyva (angl. Markets In Financial Instruments Directive, MiFID II), kurioje nustatoma, kad ateityje juridiniams asmenims, sudarantiems sandorius su finansinėmis priemonėmis, reikės papildomo unikalaus tarptautinio identifikatoriaus – juridinio asmens identifikacinio kodo (angl. Legal Entity Identifier, toliau – LEI). Šio kodo bus reikalaujama kartu su jau turimu juridinio asmens registracijos kodu (įmonės kodu), kurį suteikia konkrečios šalies Juridinių asmenų registras. LEI kodą suteiks tarptautinės LEI suteikiančios organizacijos. Ateityje LEI kodas bus naudojamas kaip visame pasaulyje atpažįstamas ženklas toms įmonėms ar organizacijoms, kurios sudarinėja sandorius su finansinėmis priemonėmis.

Europos rinkos infrastruktūros reglamente (angl. European Market Infrastructure Regulation, EMIR) nustatoma, kad reikalavimas turėti LEI kodą įsigalios nuo 2017 m. lapkričio 1 d.

Pateikiame atsakymus į klausimus, kurių gali kilti dėl šios naujovės, siekdami užtikrinti, kad įmonės kaip įmanoma lengviau ir laiku pasiruoštų naujiesiems reikalavimams.

LEI – tarptautinis 20 raidžių ir skaičių kodas, kuris suteikiamas juridiniams asmenims, sudarantiems sandorius su finansinėmis priemonėmis. Kiekvienas kodas unikalus ir nesikeičia visą konkrečios įmonės veiklos laikotarpį. LEI kodas nepakeičia bendrovių turimo Juridinių asmenų registro suteikto įmonės kodo, kuris ir toliau laikomas pagrindiniu bendrovės identifikatoriumi.

Nuo 2017 m. lapkričio 1 d. LEI kodas taps privalomu tarptautiniu identifikatoriumi visiems juridiniams asmenims, kurie sudaro sandorius su finansinėmis priemonėmis, tokius, kaip užsienio valiutos išankstiniai sandoriai, užsienio valiutos apsikeitimo sandoriai, užsienio valiutos pasirinkimo (nebiržiniai) sandoriai, palūkanų normų apsikeitimo sandoriai bei ateities sandoriai ir pasirinkimo sandoriai, kuriais prekiaujama biržose.

Taip pat, nuo 2018 m. sausio 3 d. LEI kodo reikės visiems juridiniams asmenims, kurie sudarys sandorius Europos ekonominėje erdvėje su biržoje kotiruojamomis finansinėmis priemonėmis, pvz., akcijomis, obligacijomis ir biržoje kotiruojamais fondais.

Išvestinėms finansinėms priemonėms, kuriomis prekiaujama ne biržoje, pavyzdžiui, užsienio valiutos išankstiniams sandoriams, užsienio valiutos apsikeitimo sandoriams, palūkanų normų apsikeitimo sandoriams, palūkanų normų pasirinkimo sandoriams, biržos prekių apsikeitimo ir pasirinkimo sandoriams;

Biržoje kotiruojamoms finansinėms priemonėms, pavyzdžiui, pasirinkimo sandoriams ir ateities sandoriams;

Finansinėms priemonėms, kuriomis yra prekiaujama Europos ekonominėje erdvėje, pavyzdžiui, akcijomis, obligacijomis bei, biržoje kotiruojamais fondais.

Po 2009 m. finansų krizės pasiektas tarptautinis sutarimas dėl poreikio naujoms priemonėms, skirtoms palaikyti pasaulinės finansų sistemos tvarumą, užtikrinti geresnę stebėseną ir didesnį finansų rinkos skaidrumą.

Norint gauti LEI kodą, reikės pasirinkti vieną iš tarptautinių LEI kodą suteikiančių organizacijų, kurioms suteikta teisė suteikti LEI kodą juridiniams asmenims. Pavyzdžiui, LEI kodas Jūsų įmonei gali būti suteiktas šiose organizacijose: NordLEI, WM Datenservice, Bloomberg, o visą juos suteikiančių subjektų sąrašą rasite svetainėje www.gleif.org. Patariame peržiūrėti keletą LEI kodą suteikiančių subjektų pasiūlymų, kad susipažintumėte su LEI kodo suteikimo tvarka skirtingose organizacijose ir sužinotumėte, kiek tai gali kainuoti.

Pasirinkus atestuotą LEI kodus suteikiančią organizaciją, LEI suteikiančios organizacijos svetainėje pateikiama ir patvirtinama reikalaujama informacija apie Jūsų juridinį subjektą. Paprastai LEI kodas suteikiamas per 2 savaites. Jeigu naujų sandorių su finansinėmis priemonėmis nesudaroma, LEI kodas nebūtinas, tačiau, jeigu nauji sandoriai sudaromi, tuomet LEI kodas reikalingas. Šis reikalavimas taip pat taikomas, kai atliekamas finansinių priemonių pervedimas iš įmonės vertybinių popierių sąskaitos. Nustatyta, kad LEI kodo suteikimui taikomas registracijos ir metinis abonentinis mokestis. Todėl pasirinkus LEI kodą suteikiantį subjektą, siūlome įvertinti konkrečios organizacijos taikomą LEI kodo suteikimo tvarką ir susijusias išlaidas. Jeigu juridinis asmuo neturės LEI kodo iki 2017 m. lapkričio 1 d. arba, atitinkamai, iki 2018 m. sausio 3 d., jis negalės nuo šių datų sudarinėti sandorių su finansinėmis priemonėmis. Klientui gavus LEI kodą, rekomenduojame informuoti „Swedbank“ el. paštu operations@swedbank.lt. Siekiant užtikrinti sandorių su finansinėmis priemonėmis sudarymą, internetiniame banke bus įdiegtas automatinis LEI kodo patikrinimas. Kai prašymas sudaryti sandorį su finansinėmis priemonėmis pateikiamas telefonu, prieš sudarydamas sandorį bankas patikrins galiojantį LEI kodą. Jei kiltų papildomų klausimų dėl būsimos sandorių su finansinėmis priemonėmis sudarymo tvarkos, kreipkitės į Konsultacijų centrą telefonu + 370 5 268 4422.

Europos rinkų infrastruktūros reglamentas (ERIR)

Nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. įsigaliojo Europos rinkų infrastruktūros reglamento (ERIR, angl. European Markets Infrastructure Regulation, EMIR), kuriuo siekiama reguliuoti prekybą ne biržoje prekiaujamomis išvestinėmis finansinėmis priemonėmis bei sustiprinti finansų sektoriaus priežiūros sistemą, siekiant sumažinti būsimų finansų krizių riziką ir pasekmes, reikalavimai. Nuo 2014 m. rugpjūčio 11 d. finansinės institucijos privalo teikti sandorių duomenų saugykloms informaciją apie išvestinių finansinių priemonių sandorių bei sandoriams taikomų užstatų kasdieninius vertinimus.

documentSwedbank AB suteikta teisė naudotis išimtimi pagal EMIR 11 str. 6 dalį

Pateikiame atsakymus į klausimus, kurių gali kilti dėl šios naujovės, siekdami užtikrinti, kad įmonės kaip įmanoma lengviau ir laiku pasiruoštų naujiesiems reikalavimams.

Nuo 2024 m. balandžio 29 d. įsigalioja nauji pakeitimai dėl sandorių duomenų teikimo pagal ERIR, kuriuos reglamentuoja pagrinde 2022 m. birželio 10 d. Komisijos deleguotojo reglamento (ES) 2022/1855 ir 2022 m. birželio 10 d. Komisijos įgyvendinimo reglamento (ES) 2022/1860 dėl duomenų teikimo pagal Europos rinkos infrastruktūros reglamentą nuostatos.

Pastarieji ERIR pakeitimai yra svarbus galiojančių ERIR išvestinių finansinių priemonių sandorių duomenų teikimo taisyklių atnaujinimas.

Šie pakeitimai taikomi tiek finansų sandorio šalims, tiek ne finansų sandorio šalims, turinčioms išvestinių finansinių priemonių pozicijų, neatsižvelgiant į tai, ar sandorio šalys duomenis sandorių duomenų saugyklai teikia tiesiogiai ar duomenų teikimo užduotį perduoda trečiajai šaliai.

Pagrindiniai pagal ERIR praneštinų duomenų teikimo pokyčiai apima:

  • praneštinų duomenų laukeliuose bus pateikiama ir su sandorio šalimis susijusi informacija, pavyzdžiui, jų veiklos pobūdis, įmonių sektorius ir tarpuskaitos riba;
  • didėja praneštinų duomenų laukelių skaičius;
  • šalinami ankstesni neaiškumai pranešant duomenis apie tam tikras ne biržos išvestines finansines priemones, produktų klasifikaciją ir tikslinami referenciniai duomenys;
  • pakeitimai yra susiję su informacijos, reikalingos duomenų perdavimui į sandorių duomenų saugyklą, teikimu, juridinių asmenų identifikatoriaus (LEI) duomens teikimo detalizavimu bei nustato unikalaus prekybos identifikatoriaus (UTI) kūrimo ir teikimo taisykles;
  • pagal naujas taisykles už duomenų teikimą atsakingi subjektai privalės pranešti savo priežiūros institucijai, ir jei skiriasi, kitos sandorio šalies priežiūros institucijai, apie klaidas ir technines kliūtis, dėl kurių pranešimuose sandorių duomenų saugykloms atsiranda klaidų.

ERIR (Europos rinkų infrastruktūros reglamentas, angl. European Markets Infrastructure Regulation, EMIR) yra ES reglamentas, kurio paskirtis – reguliuoti prekybą ne biržoje prekiaujamomis išvestinėmis finansinėmis priemonėmis (angl. OTC derivatives) bei su tuo susijusią riziką, kur, kitaip negu akcijų biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių atveju, bankas yra sandorio šalis. ERIR apima šiuos aspektus: rizikos mažinimo priemones; atsiskaitymų prievolę; sandorių duomenų atskleidimą (tiek ne biržoje, tiek biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių atveju).

Visą reglamento tekstą galite perskaityti čia.

Reglamentas įsigaliojo 2012 m. vasarą ir jo pirmoji rizikos mažinimo priemonė – laiku atliekamas sandorio patvirtinimas – pradėta taikyti 2013 m. pavasarį. 2017 m. lapkričio 1 d. įsigaliojo reikalavimas juridiniams asmenims turėti juridinio asmens identifikavimo kodą (angl. Legal Entity Identifier, toliau – LEI).

Sudarius išvestinių finansinių priemonių sandorį su „Swedbank“, AB, Jums bus atsiųstas sandorio patvirtinimas. Norėdami patvirtinti sandorį, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Prisijunkite prie „Swedbank“, AB interneto banko;
  2. Eikite į skiltį „El.Iždas“ -> „Patvirtinimai ir suderinimai“ -> „Patvirtinimai“. Čia matysite visus sudarytus sandorius, kuriems reikia Jūsų patvirtinimo;
  3. Norėdami pamatyti sandorio patvirtinimą, paspauskite „Sandorio ID“ ir patvirtinimą galėsite peržiūrėti PDF formatu;
  4. Jeigu sutinkate su sandorio sąlygomis, patvirtinkite jį paspausdami mygtuką „Patvirtinti“.

Prašom atkreipti dėmesį, kad sandorio duomenis turite patvirtinti ne vėliau kaip antrą banko darbo dieną po sandorio sudarymo. Jeigu sandoris nepatvirtinamas laiku, bankas apie nepatvirtintą sandorį turės pranešti Lietuvos bankui.

Atsiskaitymų prievolė yra kliento įsipareigojimas atsiskaityti per pagrindinę sandorio šalį, jeigu sandoriai yra spekuliacinio pobūdžio bei bendra sandorio vertė viršija atsiskaitymų ribą. Atsiskaitymų riba kiekvienai ne biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių sandorių klasei yra nustatyta Europos vertybinių popierių ir rinkų institucijos (EVPRI) techniniuose standartuose ir bus nuolat peržiūrima po viešos konsultacijos.

Ne visi ne biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių sandoriai yra įtraukiami apskaičiuojant atsiskaitymų ribą. Ne biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių sandoriai, sudaryti siekiant sumažinti riziką, susijusią su nefinansinės šalies ar grupės, kuriai ši šalis priklauso, komercinio ar biudžetinio finansavimo veikla, skaičiuojant atsiskaitymų ribą nėra įtraukiami. Tikslius kriterijus, padedančius nustatyti, kurie sandoriai gali būti neįtraukiami į atsiskaitymus, galima rasti EVPRI techniniuose standartuose, esančiuose šiame tinklalapyje.

Visi kiti nefinansinių sandorio šalių ar jų grupės sudaryti ne biržoje prekiaujamų išvestinių finansinių priemonių sandoriai laikomi esančiais spekuliacinio pobūdžio ir todėl įtraukiami apskaičiuojant atsiskaitymų ribą.

Dabartinės atsiskaitymų ribos vertės:

  • 1 milijardas eurų* kredito išvestinių finansinių priemonių sandoriams;
  • 1 milijardas eurų* akcijų išvestinių finansinių priemonių sandoriams;
  • 3 milijardai eurų* palūkanų normos išvestinių finansinių priemonių sandoriams;
  • 3 milijardai eurų* užsienio valiutos išvestinių finansinių priemonių sandoriams ;
  • 3 milijardai eurų* biržos prekių išvestinių finansinių priemonių bei kitiems sandoriams.

* pagal bendrą sandorių vertę

Prašom atkreipti dėmesį, kad Jūs visiškai atsakote už teisingą savo atsiskaitymų ribos apskaičiavimą, kadangi „Swedbank“, AB gali neturėti visos informacijos apie Jūsų sudarytus ne biržoje prekiaujamus išvestinių finansinių priemonių sandorius.

Vadovaujantis reglamentu, išvestinių finansinių priemonių portfelio suderinimas turi būti atliekamas ne rečiau kaip kartą per metus. Siekdami, kad procesas būtų paprastesnis, mes parengsime Jums portfelio suderinimo ataskaitą – jei sutiksite su ataskaitoje pateikiamais duomenimis, „Swedbank“ interneto banke galėsite iš karto ją patvirtinti.

Norėdami susipažinti su portfelio suderinimo ataskaita:

  1. Prisijunkite prie „Swedbank“ interneto banko;
  2. Atidarykite nuorodą El.iždas > Patvirtinimai ir suderinimai > Išvestinių finansinių priemonių ataskaita;
  3. Čia rasite savo portfelio suderinimo ataskaitas, kurias reikia patvirtinti;
  4. Atidarykite ataskaitą, spustelėdami norimą bylos formatą: xls, csv arba pdf;
  5. Jei sutinkate su ataskaitoje pateikta informacija, patvirtinkite ataskaitą, spustelėdami mygtuką „Patvirtinti“.
Pranešti apie sandorį privalo abi išvestinių finansinių priemonių sandorio šalys. Atsižvelgiant į ERIR reikalavimus, informaciją apie visus išvestinių finansinių priemonių sandorius perduodame, tokią informaciją saugojančioms priežiūros institucijoms.

Taip, jeigu klientas atsiunčia laisvos formos prašymą dėl savo prievolės teikti vertinimų ir užstatų ataskaitas perdavimo „Swedbank“ el. pašto adresu vps@swedbank.lt.

Išsiųsdami mums savo prašymą, Jūs patvirtinate, kad (i) esate finansinio sandorio šalis, kaip apibrėžta ERIR, (ii) pageidaujate perduoti „Swedbank“ savo prievolę teikti ataskaitas apie savo išvestinių finansinių priemonių sandorių vertinimus ir užstatus, laikantis šiame pasiūlyme nustatytų sąlygų ir kitų sąlygų, kurios gali būti papildomai nurodytos Pagrindinėje sandorių sutartyje ar kitoje su mumis sudarytoje sutartyje, ir (iii) sutinkate, kad išvestinių finansinių priemonių sandorių vertinimų ir užstatų ataskaitos būtų paremtos informacija, kurią „Swedbank“ turi savo sistemose ar gauna kitais būdais.

Minėtas ataskaitas pradėsime teikti iš karto, kai bus apdorotas Jūsų prašymas.

Informuojame, kad šiuo metu ataskaitas apie klientų išvestinių finansinių priemonių sandorių kasdieninius vertinimus ir sandoriams taikomus užstatus teikiame nemokamai. Tačiau „Swedbank“ pasilieka sau teisę vėlesniame etape keisti mokestį už paslaugą. Jei toks mokestis bus nustatytas, klientus apie tai informuosime iš anksto.

Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad išvestinių finansinių priemonių sandorių vertinimų ir užstatų ataskaitų paslaugą mes siūlome tik tiems klientams, kurie mums yra perdavę ir savo prievolę teikti sandorių ataskaitas. Klientai, atsisakę mūsų sandorių ataskaitų teikimo paslaugos, nebegalės naudotis ir mūsų vertinimų bei užstatų ataskaitų teikimo paslauga.

Šalys, sudarančios užbiržinius išvestinių finansinių priemonių sandorius privalo susitarti, kaip spręstų ginčus, susijusius su šiomis finansinėmis priemonėmis. Ginčo sprendimo proceso aprašymą pateiksime Pagrindinėje sandorių sutartyje, o apie atitinkamus pakeitimus Jus informuosime mūsų interneto svetainėje www.swedbank.lt. Jeigu turite klausimų, prašom kreiptis telefonu (8 5) 2582535 arba el. paštu vps@swedbank.lt

Užsienio sąskaitoms taikomų mokestinių prievolių vykdymo aktas (angl. Foreign Account Tax Compliance Act - FATCA)

FATCA yra JAV teisės aktas, kurio tikslas - užtikrinti, kad JAV mokesčių mokėtojai laikytųsi atitinkamų JAV mokesčių įstatymų ir nevengtų su mokesčių mokėjimu susijusių prievolių naudodamiesi užsienio finansų įstaigų sąskaitomis. FATCA įgyvendinimui Lietuvoje, JAV ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės sudaroma Sutartis apibrėžia reikalavimus, pagal kuriuos LR finansų įstaigos privalo nustatyti sąskaitas, kurių turėtojai (įmonių atveju – ir įmonės naudos gavėjai) yra JAV mokesčių mokėtojai bei pateikti Lietuvos Valstybinei mokesčių inspekcijai informaciją apie minėtas sąskaitas bei jų turėtojus.

Dodd Frank

Volstryto reformų ir vartotojų apsaugos aktas (angl. Dodd-Frank Wall Street reform and Consumer Protection Act) yra JAV teisės aktas, priimtas kaip atsakas į įvykusią finansų krizę. Šiuo teisės aktu buvo iš esmės reformuotas finansinių paslaugų teikimo reglamentavimas JAV. Vieni iš daugelio šio teisės akto tikslų - finansų rinkų griežtesnis reguliavimas ir sustiprinta vartotojų apsauga. Šiuo teisės aktu siekiama apsaugoti visus JAV rezidentus, dėl to šis teisės aktas turi ir tarptautinį poveikį.

Finansų įstaigos, norinčios teikti investicines paslaugas JAV rezidentams, privalo atitikti ir vykdyti Dodd-Frank teisės akto reikalavimus. Dėl šios priežasties Swedbank kai kurios investicinės paslaugos ir produktai JAV rezidentams yra neteikiami arba jų teikimas yra ribotas.

Pagal ES reglamentą dėl mažmeninių investicinių produktų paketų ir draudimo principu pagrįstų investicinių produktų (MIPP ir DIP) reikalaujama, kad pagrindinės informacijos dokumentai (PID) būtų parengti tam tikriems investiciniams produktams, įskaitant nebiržinius išvestinių finansinių priemonių sandorius.

PID – tai dokumentas, kuriame neprofesionaliems investuotojams pateikiama svarbiausia informacija apie atitinkamą investicinį produktą, įskaitant informaciją apie produkto gamintoją, produkto savybes, su produktu susijusią riziką, galimus produkto rezultatus ateityje bei produkto kaštus.

Pasirinkę toliau esančią nuorodą galite gauti ir atsisiųsti PID dėl išvestinių finansinių priemonių sandorių.

Dividendų apmokestinimas Norvegijoje

Nuo 2019 m. įsigaliojo taisyklės dėl Norvegijos įmonių išmokamų dividendų užsienio akcininkams apmokestinimo prie pajamų šaltinio mažesniu nei 25 proc. tarifu.

  • Norvegijos teisės aktais nustatytas taikomas mokestinis tarifas: 25 %
  • Pagal dvigubo apmokestinimo sutartį Lietuvos gyventojams taikomas tarifas: 15%

Sutartinis mokesčių tarifas taikomas, jeigu kliento mokesčių mokėjimo vieta yra Lietuva ir klientas pateikia bankui tinkamus dokumentus, atitinkančius toliau nurodytus reikalavimus. Papildomai, akcijos turi būti kliento vertybinių popierių sąskaitoje dividendų išmokėjimo dieną (angl. ex-dividend date).

Tam, kad būtų taikomas sumažintas mokesčio prie pajamų šaltinio tarifas, klientas turi pateikti bankui reikiamus dokumentus ne vėliau nei likus trims darbo dienoms iki paskutinės dividendų išmokėjimo dienos (angl. ex-dividend date).

Klientas atsako už reikiamų dokumentų pateikimą, taip pat už dokumentų tikslumą ir visų su vertybiniais popieriais susijusių mokesčių sumokėjimą. Bankas neatsako už jokius nuostolius, kuriuos klientas patiria dėl taikomų mokesčių tarifų ar dėl to, kad nepateikė reikiamų dokumentų ar nepateikė jų laiku. Bankas taip pat nėra įpareigotas priminti klientui apie poreikį pateikti dokumentus ar atnaujinti juos, kad būtų taikomas sumažintas mokesčio tarifas.
  • Rezidavimo vietą patvirtinanti pažyma,

    kurią išduoda Lietuvos mokesčių inspekcija

    Pažymoje turi būti pateikiamas patvirtinimas, kad klientas yra Lietuvos rezidentas pagal Lietuvos ir Norvegijos dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį.

    Kadangi gyvenamosios vietos pažyma galioja tik einamaisiais kalendoriniais metais, ją reikia pateikti kiekvienais metais, kuriais taikomas sutartinis tarifas.


  • Dividendų gavėjo patvirtinimas, kad jis yra dividendų naudos gavėjas

    Pridedame dokumento pavyzdį Šis patvirtinimas galios nuo pirmo pateikimo iki dokumento pagrindinių sąlygų pakeitimo. Po sąlygų pakeitimo reikės iš naujo pateikti patvirtinimą

Juridiniai asmenys, siekdami būti apmokestinami pagal dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį, turi pateikti „Swedbank“ žemiau išvardintus dokumentus:

kad dividendų gavėjas turi teisę į sumažintą mokesčio prie pajamų šaltinio tarifą

Dėl šio patvirtinimo Jums reikia kreiptis į Norvegijos mokesčių tarnybą dėl sumažinto mokesčio prie pajamų šaltinio tarifo, ar atleidimo nuo mokesčių šiuo adresu:

Central Tax Office - Foreign Tax Affairs (SFU)
Skatteetaten
Postboks 9200 Grønland
0134 Oslo
NORWAY

Patvirtinimas galioja tol, kol nepasikeičia pagrindinės sąlygos. Pasikeitus pagrindinėms sąlygoms Jums reikės iš naujo pateikti Norvegijos mokesčių inspekcijos patvirtinimą.

kurią išduoda Lietuvos mokesčių inspekcija

Pažymoje turi būti pateikiamas patvirtinimas, kad klientas yra Lietuvos rezidentas pagal Lietuvos ir Norvegijos dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį.

Kadangi gyvenamosios vietos pažyma galioja tik einamaisiais kalendoriniais metais, ją reikia pateikti kiekvienais metais, kuriais taikomas sutartinis tarifas.

Pridedame dokumento pavyzdį. Šis patvirtinimas galios nuo pirmo pateikimo iki dokumento pagrindinių sąlygų pakeitimo. Po sąlygų pakeitimo reikės iš naujo pateikti patvirtinimą.

Jeigu pagal Norvegijos mokesčių inspekcijos patvirtinimą taikomas 0 % mokesčio tarifas, tokiu atveju šis patvirtinimas galioja trejus metus nuo pažymos išdavimo dienos, arba kol pasikeičia pagrindinės sąlygos. Papildomai klientas kas trejus metus turės pateikti toliau nurodytą dividendų naudos gavėjo patvirtinimą.

Dividendų naudos gavėjo patvirtinimą reikia pateikti prieš pasibaigiant trejiems metams nuo Norvegijos mokesčių inspekcijos patvirtinimo išdavimo dienos.

Kokia tvarka gauti reikalingus dokumentus?

  • Kreipkitės į Norvegijos mokesčių inspekciją dėl Sumažinto mokesčio prie pajamų šaltinio tarifo ar Atleidimo nuo mokesčių.
  • Tuomet kreipkitės į Lietuvos mokesčių inspekciją dėl rezidavimo vietą patvirtinanti pažymos gavimo, kuri galiotų šiais metais.
  • Užpildykite dividendų naudos gavėjo patvirtinimą (Dividendų gavėjo patvirtinimas, kad jis yra faktinis dividendų savininkas).
  • Visus aukščiau išvardytus dokumentus pateikite bankui ne vėliau nei likus trims darbo dienoms iki dividendų išmokėjimo dienos.
  • Kiekvienais kalendoriniais metais pateikite naują Lietuvos mokesčių inspekcijos išduotą rezidavimo vietą patvirtinančią pažymą.
  • Dokumentai bankui gali būti pateikti metų eigoje, bet ne vėliau kaip likus trims darbo dienoms askutinės dividendų išmokėjimo ("Ex-dividend") dienos.
  • Reikiamų dokumentų bankui nepateikus iki nurodytos dienos, dividendai bus išmokami taikant įstatymais numatytą mokesčio tarifą (25 %).
  • Rezidavimo vietą patvirtinanti pažyma (kurią išduoda vietos mokesčių institucija) turi būti atnaujinama kiekvienais metais, nes ji galioja tik einamaisiais kalendoriniais metais. Jeigu paskutinė dividendų išmokėjimo diena yra trečią metų ketvirtį, rezidavimo vietą patvirtinančią pažymą galima gauti, pvz., per vasarą.
  • Bendra informacija apie dokumentus, reikalingus mažesnio mokesčio prie pajamų šaltinio tarifo taikymo.

Dokumentų pateikimo bankui tvarka:

Pateikiant dokumentą interneto banke, viršutiniame meniu pasirinkite: Kasdieninės paslaugos → Dokumentų valdymas → Dokumentų įkėlimas.

Pateikiant dokumentus juridiniams asmenims pasirinkite verslo klientams skirtą interneto banko aplinką.

Spustelėkite "Įkelti naują dokumentą"

Pasirinkite tipą → Investavimo sutartys

Pasirinkti įkeliamą dokumentą atitinkantį potipį. Kiekvienas dokumentas turi būti įkeliamas pasirinkus atitinkamą potipį. Privatiems ir juridiniams asmenims pateikiami reikiamus dokumentus atitinkantys potipiai.

Patikrinkite prašau, ar pateikėte visus reikiamus dokumentus.

Visi bankui pateikiami dokumentai turi būti pasirašyti ranka (pageidautina mėlynu rašalu)! Ranka pasirašytas dokumentas turi būti nuskenuotas.

Dokumentai galioja kol pasikeičia pagrindinės sąlygos. Pasikeitus pagrindinėms sąlygoms, Jums reikės iš naujo pateikti dokumentus ir informuoti banką.

Dividendų apmokestinimas Suomijoje

Nuo 2024 m. sausio Suomijos dividendų gavėjai turi pateikti naujos formos dokumentą – Investuotojo deklaraciją dėl dividendų apmokestinimo. Deklaracija galios tais metais, kai yra pasirašyta ir ateinančius 5 metus arba tol, kol pasikeis joje nurodytos aplinkybės. Anksčiau pateiktas Dividendų gavėjo patvirtinimas, kad jis yra dividendų naudos gavėjas nebegalios nuo 2024 m. balandžio 1 d.

Prašau užpildykite naują dokumentą ir pateikite bankui su Jūsų rezidavimo vietą patvirtinančia pažyma.

Svarbu! Prašau nurodykite visas savo Vertybinių popierių sąskaitas "Swedbank", kuriose saugomi arba bus saugomi Suomijos vertybiniai popieriai.

Nuo 2021 m. sausio 1 d. įsigaliojo taisyklės dėl Suomijos įmonių išmokamų dividendų užsienio akcininkams apmokestinimo mažesniu tarifu prie pajamų šaltinio nei Suomijos nerezidentams taikomas 30 / 20* proc. tarifas.

Svarbu! Apmokestinimas mažesniu tarifu netaikomas tiems Suomijos įmonių vertybiniams popieriams, kurie prekiaujami kitose biržose už Suomijos ribų.

* Suomijos teisės aktais nustatyti mokestiniai tarifai nerezidentams:

  • fiziniams asmenims: 30 %
  • juridiniams asmenims: 20 %
  • Pagal dvigubo apmokestinimo sutartį Lietuvos gyventojams taikomas tarifas: 15 %

Sutartinis mokesčio tarifas gali būti taikomas, jeigu kliento mokesčių mokėjimo vieta yra Lietuva ir klientas pateikia bankui dokumentus, kurie atitinka toliau nurodytus reikalavimus. Papildomai, akcijos turi būti kliento vertybinių popierių sąskaitoje dividendų išmokėjimo dieną (angl. ex-dividend date).

Tam, kad būtų pritaikytas sumažintas mokesčio prie nuo pajamų šaltinio tarifas, klientas turi pateikti bankui reikiamus dokumentus ne vėliau nei likus trims darbo dienoms iki dividendų mokėjimo ex-dienos (angl. ex-dividend date).

Klientas atsako už reikiamų dokumentų pateikimą, taip pat už dokumentų tikslumą ir visų su vertybiniais popieriais susijusių mokesčių sumokėjimą. Bankas neatsako už jokius nuostolius, kuriuos klientas patiria dėl taikomų mokesčių tarifų ar dėl to, kad nepateikė reikiamų dokumentų ar nepateikė jų laiku. Bankas taip pat nėra įpareigotas priminti klientui apie poreikį pateikti dokumentus ar atnaujinti juos, kad būtų taikomas sumažintas mokesčio tarifas.
  • Pagal Suomijos reguliavimą, 25,5 % pajamų mokesčio tarifas bus taikomas klientams, kurių duomenys (vardas, pavardė / pavadinimas, asmens / įmonės kodas, adresas, Suomijos mokesčių mokėtojo kodas) gali būti atskleisti. Jeigu „Swedbank“ neturės visų reikalingų duomenų, bus pritaikytas 50 % pajamų mokesčio tarifas.
  • Jeigu esate Suomijos rezidentas mokesčių mokėjimo tikslais, įsitikinkite, ar bankui „Swedbank“ pateikėte savo Suomijos mokesčių mokėtojo kodą.
  • Rezidavimo vietą patvirtinanti pažyma

    kurią išduoda Lietuvos mokesčių inspekcija.

    Pažymoje turi būti pateikiamas patvirtinimas, kad klientas yra Lietuvos rezidentas pagal Lietuvos ir Suomijos dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį.

    Pažyma turi būti paruošta anglų kalba ir pasirašyta ranka.

    Kadangi rezidavimo vietą patvirtinanti pažyma galioja tik einamaisiais kalendoriniais metais, ją reikia pateikti kiekvienais metais, kuriais taikomas sutartinis tarifas.


  • Investuotojo deklaracija dėl dividendų apmokestinimo

    Nuo 2024 m. sausio Suomijos dividendų gavėjai turi pateikti naujos formos dokumentą – Investuotojo deklaraciją dėl dividendų apmokestinimo. Deklaracija galios tais metais, kai yra pasirašyta, bei ateinančius 5 metus arba tol, kol pasikeis joje nurodytos aplinkybės. Anksčiau pateiktas Dividendų gavėjo patvirtinimas, kad jis yra dividendų naudos gavėjas nebegalios nuo 2024 m. balandžio 1 d.

    Prašau užpildykite naują dokumentą - Investuotojo deklaraciją dėl dividendų apmokestinimo.

    ir pateikite bankui kartu su rezidavimo vietą patvirtinančia pažyma.

    Svarbu! Prašau nurodykite visas savo Vertybinių popierių sąskaitas "Swedbank", kuriose saugomi arba bus saugomi Suomijos vertybiniai popieriai

  • Tam, kad būtų pritaikytas sumažintas mokesčio tarifas, svarbu pateikti abu reikalaujamus dokumentus – rezidavimo vietą patvirtinančią pažymą ir investuotojo deklaraciją dėl dividendų apmokestinimo
  • Dokumentai bankui gali būti pateikti metų eigoje, bet ne vėliau kaip likus trims darbo dienoms paskutinės dividendų išmokėjimo ("Ex-dividend") dienos
  • Reikiamų dokumentų bankui nepateikus iki nurodytos dienos, dividendai bus išmokami taikant įstatymais numatytą mokesčio tarifą (35 %).
  • Rezidavimo vietą patvirtinanti pažyma (kurią išduoda vietos mokesčių institucija) turi būti atnaujinama kiekvienais metais, nes ji galioja tik einamaisiais kalendoriniais metais.

Dokumentų pateikimo bankui tvarka:

Pateikiant dokumentą interneto banke, viršutiniame meniu pasirinkite: Kasdieninės paslaugos → Dokumentų valdymas → Dokumentų įkėlimas.

Pateikiant dokumentus juridiniams asmenims pasirinkite verslo klientams skirtą interneto banko aplinką.

Spustelėkite "Įkelti naują dokumentą"

Pasirinkite tipą → Investavimo sutartys

Pasirinkti įkeliamą dokumentą atitinkantį potipį. Kiekvienas dokumentas turi būti įkeliamas pasirinkus atitinkamą potipį. Privatiems ir juridiniams asmenims pateikiami reikiamus dokumentus atitinkantys potipiai.

Patikrinkite prašau, ar pateikėte visus reikiamus dokumentus.

Visi bankui pateikiami dokumentai turi būti pasirašyti ranka (pageidautina mėlynu rašalu)! Ranka pasirašytas dokumentas turi būti nuskenuotas.

Dokumentai galioja kol pasikeičia pagrindinės sąlygos. Pasikeitus pagrindinėms sąlygoms, Jums reikės iš naujo pateikti dokumentus ir informuoti banką.

Dividendų Švedijoje apmokestinimas

Švedijos bendrovių užsienio akcininkams taikomi mokesčių tarifai:

  • Švedijos teisės aktais nustatytas 30 % mokesčių tarifas; arba
  • Pagal dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį Lietuvos gyventojams numatytas 15 % mokesčių tarifas.

PASTABA! Pagal dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį numatytas mokesčio tarifas taikomas tik tiesiogiai Stokholmo vertybinių popierių biržoje įsigytoms Švedijos bendrovių akcijoms. Klientams nereikia atlikti jokių papildomų veiksmų.

Pagal dvigubo apmokestinimo sutartį numatyto mokesčio tarifo negalima prašyti taikyti tiems Švedijos bendrovių vertybiniams popieriams, kuriais prekiaujama ne Švedijos rinkose.

  • Nuo 2022 09 01 „Swedbank“ negali taikyti pagal dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį numatyto mokesčio tarifo Švedijos bendrovių išmokamiems dividendams, kurių vertybiniai popieriai yra įsigyti Helsinkio vertybinių popierių biržoje Suomijoje. Šiems vertybiniams popieriams yra taikomas 30 % mokesčio tarifas.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Spartesnis verslo augimas su „Verslo akademijos“ sprintu

Kviečiame Jus registruotis į sutrumpintą Verslo akademijos kursą – 5 savaičių trukmės mokymų programą, kurioje prioritetu taps žinios, skirtos Jūsų verslo auginimui.

  • Jūsų mentoriumi taps sertifikuotas koučingo specialistas MCC, verslo konsultantas Povilas Petrauskas.
  • Susitikimai vyks nuotoliniu būdu, 2 kartus per savaitę.

Registruokitės į lapkričio mėnesio Verslo akademijos sprintą. Registracija vyksta iki spalio 24 d.

Registruotis

Rekvizitai

verslas@swedbank.lt

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.