Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Susidūrus su finansiniais sunkumais

Pagalba Jūsų verslui įveikiant kilusius iššūkius

llgalaikis ir tvarus bendradarbiavimas su klientais yra vienas svarbiausių mūsų tikslų. Kadangi šiuo metu aplinkybės versle kinta kiekvieną dieną, esame pasirengę būti patikimu Jūsų verslo partneriu ir sėkmingu laikotarpiu, ir atsiradus sunkumų.

Net ir esant sudėtingai situacijai konsultavimasis ir išeities ieškojimas su banko specialistu gali padėti išvengti neigiamų pasekmių dėl pradelstų mokėjimų. Jei Jums kilo sunkumų vykdyti turimus finansinius įsipareigojimus, pateikite mums prašymą dėl paskolos grąžinimo ar lizingo turto išpirkimo įmokų atidėjimo su termino pratęsimu arba be jo.

Pildyti prašymą
  • Atidėjimas. Jūsų pasirinktam terminui atidedamas paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų mokėjimas, atidėtas įmokas proporcingai pridedant prie likusių paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų likusiam sutarties terminui, kuris nekeičiamas (šiuo atveju, pasibaigus atidėjimo laikotarpiui, padidės mėnesio įmokos dydis).
  • Atidėjimas ir termino pratęsimas. Paskolos/ lizingo galutinis terminas pratęsiamas Jūsų pasirinktam terminui ir tokiam terminui atidedamas kiekvienos paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokos mokėjimas.
  • Termino pratęsimas. Paskolos/ lizingo galutinis terminas pratęsiamas Jūsų pasirinktam terminui (šiuo atveju sumažės mėnesio įmokos dydis).
  • Turime teisę atsisakyti tenkinti Jūsų prašymą.
  • Įmokų atidėjimas taikomas tik tokioms paskoloms, kurių grąžintų sumų negalima paimti pakartotinai, ir lizingui. Jei norite pakeisti kredito linijos, overdrafto, tiesioginių išmokų paskolos, verslo kredito kortelės, garantijų limito, faktoringo ar veiklos nuomos sąlygas, prašymą pateikite parašę laisvos formos žinutę interneto banke verslui.
  • Laisvos formos žinutę rašykite ir tuo atveju, jei Jums netinka mūsų siūlomos atidėjimo galimybės.
  • Prašymas nėra skirtas privačių klientų paskoloms ir lizingui – jei tokių turite, jų įmokų atidėjimo prašymą pateikti galite prisijungę prie privačių klientų interneto banko.
  • Atidėjimo laikotarpis taikomas tik paskolos grąžinimo/ turto išpirkimo įmokoms – palūkanas, draudimo įmokas ir kitas įmokas mokėsite toliau, kaip nurodyta sutartyje.
  • Kliento mokėjimų istorija turi tiesioginės įtakos finansavimo sąlygoms ir kartais gali sumažinti tikimybę gauti finansavimą ateityje.
Pildyti prašymą

Atsakymus į daugelį klausimų apie banko paslaugų pokyčius dėl karantino rasite čia.

„Swedbank“ yra sudariusi sutartį su valstybės įsteigta finansų įstaiga INVEGA dėl verslo skatinimo priemonės „Paskolos labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiems verslams“ įgyvendinimo. Paskolos iš šios priemonės lėšų buvo teikiamos iki 2020-07-31. „Swedbank“ veikia kaip tarpininkas tarp INVEGOS ir paskolų gavėjų ir minėtos priemonės lėšas skolino INVEGOS rizika ir jos sąskaita. „Swedbank“ gali perleisti savo reikalavimą pagal paskolos sutartį INVEGAI. Paskolos suteikimas yra valstybės pagalba paskolos gavėjui. Plačiau apie šios priemonės sąlygas čia.

  • Maksimali paskolos trukmė – 72 mėn. Paskolos gavėjai, sudarę sutartį trumpesniam laikotarpiui ir norintys paskolos terminą pratęsti, gali kreiptis į banką, pateikdami laisvos formos prašymą termino pratęsimui.
  • Užpildytą ir kvalifikuotu įmonės vadovo elektroniniu parašu pasirašytą prašymą siųskite el. paštu: covid19@swedbank.lt
  • Informuojame, jog pratęsiant terminą gali būti perskaičiuojamos paskolos palūkanos ir/ar taikomas paskolos sutarties pratęsimo mokestis.
  • Paskolos palūkanos yra fiksuotos, jų dydis priklauso nuo paskolos trukmės: iki 12 mėn. – 0,1 proc., iki 36 mėn. – 0,19 proc., iki 72 mėn. – 0.69 proc. Pratęsiant paskolą tokiam terminui, kai taikomos didesnės palūkanos, visai paskolos sumai turi būti perskaičiuojamos palūkanos, pritaikant didesnę palūkanų normą už visą paskolos terminą nuo paskolos sutarties pasirašymo dienos. Papildomai priskaičiuotos palūkanos sumokamos po paskolos pratęsimo, artimiausią palūkanų mokėjimo dieną.

Paskolos sutarties pratęsimo mokestis nėra taikomas, jei paskolos gavėjas:

  1. gavo paskolą pagal paraišką, įregistruotą INVEGA duomenų bazėje iki 2020 m. birželio 19 d. (imtinai);
  2. prašymą paskolos termino pratęsimui pateikė per pirmuosius 12 mėnesių, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo dienos;
  3. prašo paskolos terminą pratęsti iki 36 mėnesių, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo dienos.
Visais kitais atvejais taikoma standartinis paskolos sutarties pratęsimo mokestis

Pagrindinės sąlygos:

  • Atidėjimas taikomas tik negrąžintai paskolos daliai.
  • Atidėjimo laikotarpis – iki 6 mėn., nepriklausomai nuo to, ar paskola pradėta grąžinti, ar ne.
  • Jei yra pradelstas grąžinimas, jis taip pat gali būti atidėtas.
  • Priskaičiuoti delspinigiai už pradelstas įmokas, taip pat nesumokėtos palūkanos (jei tokių yra), turi būti sumokėti iki paskolos sutarties pakeitimo.
  • Už paskolos grąžinimo atidėjimą taikomas standartinis administravimo mokestis.

Svarbu: Jeigu vienu metu atliekamas ir paskolos grąžinimo atidėjimas, ir termino pratęsimas, taikomas tik vienas sutarties keitimo (administravimo) mokestis.

Informacija apie potencialią riziką

Netinkamas finansinių įsipareigojimų vykdymas didina Jūsų finansavimosi kaštus ir gali neigiamai įtakoti Jūsų kredito istoriją, o jei sutartis bus nutraukta Jums ją iš esmės pažeidus, gali būti pradėtas priverstinis skolos išieškojimas ir galite netekti nuosavybės teisės į įkeistą turtą, o lizingo atveju galite prarasti ne tik jau sumokėtas įmokas, bet ir teises į finansuojamą turtą.

Šis pasiūlymas nėra „Swedbank“ įsipareigojimas suteikti finansavimą aukščiau nurodytomis sąlygomis. Įsipareigojimas suteikti finansavimą atsiras tik įvertinus paraiškos davėjo pateiktus dokumentus, priėmus teigiamą sprendimą ir sudarius atitinkamas sutartis.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Jūsų biometriniai duomenys – slaptažodis, kurio nereikia prisiminti

Pradėkite naudotis biometriniais duomenimis – piršto atspaudo ar veido atpažinimas yra patogiausias būdas prisijungti prie išmaniosios programėlės verslui ir patvirtinti savo veiksmus skaitmeninėje banko aplinkoje.

Išbandyk šį prisijungimo būdą!

Išsamiau