Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Verslumo platforma „Kiekvienas gali“

Sukurta tam, kad padėtų smulkiesiems Lietuvos verslams sparčiau augti bei tobulėti.

Jau prisijungė apie 2500 Lietuvos smulkiųjų verslų.

Kodėl verta jungtis?

  • Tobulinsite savo verslumo įgūdžius realiomis praktikomis;
  • Susirasite bendraminčių;
  • Atrasite naujų klientų;
  • Turėsite galimybę savo verslą auginti bei efektyvinti su gausia „Swedbank“ bei partnerių ekspertų komanda.

Prisijunkite ir aukite kartu su tūkstančiais smulkiųjų Lietuvos verslų, jau tapusių verslumo platformos „Kiekvienas gali“ dalyviais.

Platformos taisyklės Registruotis
Apie platformą

Verslumo platforma „Kiekvienas gali“ yra sukurta tam, kad padėtų smulkiesiems Lietuvos verslams sparčiau augti bei tobulėti.

Kodėl verta jungtis?
  • Tobulinsite savo verslumo įgūdžius realiomis praktikomis – seminaruose, renginiuose, parodose, mugėse;
  • Susirasite bendraminčių – su kitais platformos nariais galėsite dalintis patirtimi bei įžvalgomis;
  • Atrasite naujų klientų – padėsime Jūsų verslui būti labiau matomam;
  • Turėsite galimybę savo verslą auginti bei efektyvinti su gausia „Swedbank“ bei partnerių ekspertų komanda.
Sekite platformos naujienas

Kaip tapti aktyviu platformos dalyviu?

Prisijunkite ir aukite kartu su tūkstančiais smulkiųjų Lietuvos verslų, jau tapusių „Swedbank“ verslumo platformos „Kiekvienas gali“ dalyviais.

Platformos taisyklės Registruotis

Darnaus vystymosi tikslai:

Kaip gali prisidėti verslas? Kodėl tai aktualu verslui?

Ekspertai vieningai sutaria, kad be verslo įsitraukimo pasiekti šių tikslų bus neįmanoma. Prisidėti prie jų yra kiekvienos įmonės, kuri nori veikti sėkmingai, socialinė misija. Priežasčių yra tikrai daug:

  • kūrybiškai mąstant apie pasaulinius ekologinius, socialinius ir ekonominius iššūkius atsiranda naujų verslo galimybių
  • klientai (ypač jaunesnioji karta) vis dažniau rinkdamiesi produktus ir paslaugas atsižvelgia į įmonės tvarumą ir socialinę atsakomybę
  • investuotojai žymiai palankiau vertina tvarumo vertybėmis besivadovaujančias įmones
  • darbuotojai geriau vertina darbdavius, kurių vertybėms pritaria ir gali kartu daryti prasmingus pozityvius dalykus
  • valstybės jau pradeda keisti teisės aktus ir taikyti palankesnes sąlygas verslui, kuris savo veiklą vysto tvariai ir atsakingai

Kaip pradėti?

Pirmiausia reikia susipažinti su šiais tikslais ir suvokti, kurie iš jų aktualiausi jūsų įmonei. Ne visi 17 bus vienodai svarbūs jūsų veikloje.

Pirmoji užduotis – įvertinti, kuriose srityse jūsų įmonės veikla daro didžiausią poveikį. Atsižvelkite ne tik į savo vykdomą veiklą, bet ir į tiekėjus, gamybos procesą ir kitas susijusias veiklas. Tai padės nustatyti, kur galima padidinti teigiamą poveikį, o kur sumažinti arba išvengti neigiamo poveikio.

Svarbiausia įvertinti keletą aspektų:

  • Kuriose srityje jūsų įmonė galimai daro neigiamą poveikį (tiesioginį arba netiesioginį)? Galbūt tai aplinkos tarša, plastikinės produktų pakuotės, CO2 dėl produkcijos ar jos dalių gabenimo iš tolimų šalių, t. t.
  • Kokios yra jūsų įmonės kompetencijos ir technologinės galimybės, kurios leistų teigiamai prisidėti prie vieno ar kelių tikslų? Galbūt galite padėti kurti tvaresnius produktus, prisidėti prie jaunimo edukacijos, paskatinti savo klientus keisti įpročius.

Nusistatykite tikslus

Konkrečių ir išmatuojamų tvarumo tikslų nustatymas padeda sukurti visai organizacijai bendrus prioritetus ir sutelkti darbuotojus bei klientus bendram siekiui. Be to, galėsite ne tik išsikelti prasmingesnius verslo tikslus, bet ir efektyviau komunikuoti apie savo socialiai atsakingą veiklą.

Aplinkosauginiai tikslai gali būti susiję su anglies dioksido išmetimu, atliekomis, elektros energijos, vandens ir kitų gamtos išteklių naudojimu. Socialiai tikslai susiję su edukacija, lygiomis galimybėmis, atskirties mažinimu, kova su korupcija.

Svarbiausiai, atsiminkite – visos pastangos yra vertingos, o pradėti galima ir nuo mažų dalykų.

Daugiau informacijos apie verslo galimybes tvarumo srityje rasite svetainėje „SDG Compass“: www.sdgcompass.org

Dalinamės platformos „Kiekvienas gali“ dalyvių sėkmės istorijomis. Tikimės, jog jos įkvėps jus ne mažiau nei mus ir paskatins savo versle siekti daugiau. Juk sėkmė šypsosi ne tiems, kas jos laukia, o tiems, kas jos ieško.

newcard

Verslas, kurį sukūrė meilė geram maistui

newcard

Kailių verslo savininkas: numačius keletą žingsnių į priekį, šiltėjančios žiemos negąsdina

newcard

Gerai apmokamą darbą iškeitė į šeimos verslą ir meilę gėlėms

newcard

Papuošalų kūrėja iš Marijampolės svajoja savo dirbiniais padabinti visas miestietes

newcard

Iš garsaus lietuviško SPA centro – į nuosavą SPA erdvę

newcard

„ID Workshop“ aksesuarų kūrėja – apie stiprybes, kurios padeda pirmauti versle

Rodyti daugiau

Kaip skaitmeniniame amžiuje apsaugoti verslo idėją nuo vagystės?

„Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė ir advokatų kontoros „Primus“ partnerė Ernesta Žiogienė dalijasi patarimais bei žiniomis apie teisines priemones, kurios gali padėti apsiginti nuo konkurentų, bandančių nukopijuoti tiek verslo idėją, tiek konkrečius produktus.

Žiūrėti įrašą

Bendruomenių verslai – naujas būdas susikurti darbo vietą?

Seminaro dalyviai kartu su diskusijos moderatore, „Swedbank“ Finansų instituto vadove Jūrate Cvilikiene, pasidalijo įžvalgomis apie kaimo bendruomenių verslus. Interneto seminaro svečiai sutarė, kad Lietuvoje, lyginant su situacija Vakarų Europos šalyse, bendruomenių verslai yra dar tik pradinės stadijos. Daliai iniciatyvų įgyvendinti koją pakiša tai, jog finansuojama yra tik 70–80 proc. projekto vertės.

Žiūrėti įrašą

Versle geriau mokytis iš savų ar svetimų klaidų?

Nors biurokratija ar pinigų trūkumas yra dažniausios lietuvius nuo minties kurti savo verslą atbaidančios priežastys, tačiau seminaro dalyviai patikino, jog išeitį rasti visada galima. Be to, būtina dalytis turimomis verslo idėjomis, nes, anot A. Variakojo, daug baisiau, kai idėja taip ir lieka neįgyvendinta. Savo patarimais ir įžvalgomis šį kartą dalijosi verslininkas, įmonės „Bioproduktas“ vadovas Dovydas Juškys, prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ kūrėja Aušra Šeduikytė bei „Verslo angelų fondo“ partneris Algimantas Variakojis. Diskusiją moderavo „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Žiūrėti įrašą

Kaip netapti savo verslo įkaitu: riba tarp verslo ir asmeninio gyvenimo

Poilsis didina darbo našumą, kūrybiškumą, pailsėjus lengviau priimti svarbius, atsakingus sprendimus. Ar įmanoma aiškiai nubrėžti ribą tarp vystomo verslo ir asmeninio gyvenimo? Kaip netapti savo darbo įkaitu ir rasti balansą? Įžvalgomis pasidalijo išmaniojo maisto trintuvo „Millo“ kūrėjas Ruslanas Adam Trakšelis, psichoterapeutas Olegas Lapinas ir „Versli Lietuva“ Verslumo departamento direktorius Gytis Morkūnas. Diskusiją moderavo „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Žiūrėti įrašą

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Du būdai geriau nei vienas

Prisijungimui rekomenduojame turėti du būdus – biometrinį ir Smart-ID.

Sužinokite daugiau