Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

Swedbank Gateway

Prašymas sudaryti „Swedbank Gateway” sutartį

Ačiū, Jūsų užklausa buvo išsiųsta. Su Jumis susisieksime per 3 darbo dienas.

Paprasčiau ir lengviau tvarkykite apskaitą!

„Swedbank Gateway“ - patogi sąskaitų tvarkymo priemonė, susieta su apskaitos sistema, leidžianti elektroniniu būdu pateikti mokėjimus bankui bei gauti reikiamą informaciją apie savo sąskaitas daug efektyviau.

  • Realiu laiku pateikiama sąskaitų informacija ir mokėjimų vykdymo būsena.
  • Paslauga apdoroja didelės apimties duomenis 24/7.
  • Informaciniai pranešimai apie įvykdytas operacijas realiu laiku.
  • Vienodas sprendimas visose Baltijos šalyse.
  • Greitas ir paprastas prisijungimas naudojantis operatoriaus kanalu.

NAUJIENA! Pristatome sąskaitų kituose bankuose administravimo per „Swedbank Gateway“ paslaugą.

Operatoriaus kanalas Tiesioginis kanalas
Atsakingas už techninį integravimą ir (arba) priežiūrą Operatorius* Įgyvendina kliento IT / ĮIP diegėjas
Duomenų srautas Klientas – Operatoriaus ĮIP – Bankas Klientas – ĮIP – Bankas
Duomenų saugojimas Operatorius Klientas

* Operatorius – debesijos įmonių išteklių planavimo ĮIP (angl. Enterprise Resource Planning, ERP) arba apskaitos paslaugos teikėjas

Kas yra „Swedbank Gateway“?

„Swedbank Gateway“ – tai patogi sąskaitų tvarkymo priemonė, susiejanti įmonės ar fizinio asmens apskaitos programą su banko sistema bei padedanti efektyvinti veiklą ir tvarkyti apskaitą.

  • Įdiegiama tiesiai į jūsų informacinę ar apskaitos sistemą.
  • Paslauga neturi iš anksto numatytos banko vizualizuotos vartotojo sąsajos.
  • Galimybė dirbti su „Swedbank“ informacija tiesiogiai iš jūsų apskaitos/veiklos programos.
  • Galimybė valdyti įmonės „Swedbank“ sąskaitas visose Baltijos šalyse.
  • Sąskaitų kituose bankuose administravimo paslauga per vieną banko kanalą „Swedbank Gateway“.

Siūlomos paslaugos:

  • Sąskaitos išrašai:

    • už praėjusią dieną – siunčiami automatiškai;
    • už bet kokį laikotarpį – atsiuntus užklausą.
  • Sąskaitos likutis – už šiandieną ar praėjusią dieną.
  • Mokėjimai – vietiniai (įskaitant atlyginimų pervedimus) ir tarptautiniai mokėjimai, mokėjimo būsena.
  • Informaciniai pranešimai – operatyviai teikiama informacija apie įskaitytas ir nurašytas lėšas.
  • Priimtų atsiskaitymų kortelėmis ataskaitos – automatizuotas duomenų apie mokėjimo kortele įvykdytas operacijas siuntimas.
  • E. sąskaitos – automatizuotas gaunamų ir siunčiamų e. sąskaitų apdorojimas.
  • Valiutų keitimo kursai – operatyvi esamų ir buvusių grynųjų pinigų keitimo ir perdavimo kursų apžvalga.
  • NAUJA. Sąskaitų kituose bankuose administravimo paslauga, naudojantis tiesioginiu ir operatoriaus kanalais: sąskaitos išrašas.

Operatoriaus kanalo veiksmai:

  1. Pasirašykite „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį interneto banke arba užpildykite prašymą. Sutartį pasirašyti gali tik teisiniai atstovai, turintys teisę vienasmeniškai atstovauti įmonei pagal Įmonių registro duomenis.
  2. Paslauga bus aktyvuota pasirašius sutartį.
  3. Informuokite savo operatorių apie sudarytą sutartį ir atlikte papildomus diegimo veiksmus, jeigu jie reikalingi. Gali reikėti konfigūruoti papildomai.

Tiesioginio kanalo veiksmai:

  1. Užpildykite prašymą.
  2. Gaukite informaciją ir integravimo įrankius įdiegimui.
  3. Pradėkite diegti ir pasirašykite sutartį.
  4. „Swedbank Gateway“ paslauga aktyvuojama iškart, pasirašius sutartį.
„Swedbank Gateway“ paslaugos tiesioginis kanalo paketas
Sutarties pasirašymo mokestis 60 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis* 35 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą** 15 Eur
„Swedbank Gateway“ paslaugos operatoriaus kanalo paketas Operatoriaus klientui
Sutarties pasirašymo mokestis, naudojantis „Swedbank“ Interneto banku verslui nemokamai
Sutarties pasirašymo mokestis banko padaliniuose 25 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis nemokamai
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą nemokamai
„Swedbank Gateway“ paslaugos operatoriaus kanalo paketas Operatoriui
Sutarties pasirašymo mokestis 60 Eur
Mėnesinis „Swedbank Gateway“ palaikymo mokestis Pagal susitarimą
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą Pagal susitarimą
„Swedbank Gateway“ papildomos paslaugos
Informacinio pranešimo išsiuntimo „Swedbank Gateway“ kanalu mokestis 0,10 Eur
Einamosios dienos sąskaitos išrašo išsiuntimo „Swedbank Gateway“ kanalu mokestis (pagal užklausas) 0,50 Eur

* Mokestis taikomas su sąlyga, kad per „Swedbank Gateway“ kanalą yra vykdoma ne daugiau kaip 30 000 kredito pervedimų per mėnesį. Viršijus nurodytą kiekį gali būti taikomas didesnis įkainis pagal susitarimą.

** Užsisakius paslaugą, mokestis bus taikomas nuo 2022-01-01.

„Swedbank Gateway“ kanalu atliekamos operacijos apmokestinamos pagal galiojančius Banko paslaugų ir operacijų įkainius.

  • Operacijų saugumą užtikrina viešojo rakto infrastruktūra (PKI) ir kelių lygių šifravimas.
  • Identifikavimui ir duomenų kodavimui naudojamas ryšio sertifikatas.
  • Visi mokėjimo nurodymai turi būti pasirašyti naudotojo kvalifikuotu e. parašu arba „Smart-ID“.
  • Galimybė nustatyti paslaugas kiekvienai sąskaitai.
  • Galimybė nustatyti mokėjimų dienos ir mėnesio limitus.
  • Galimybė nustatyti, mokėjimų tvirtinimą dviem parašais.
Vadovaujantis PSD2 direktyva, paslaugai yra taikomi apribojimai: turi būti pateiktas ir atnaujinamas sutikimas kas 180 dienų ir taip pat taikomi ribojimai užsakomo išrašo laikotarpiui.
  • Automatizuota buhalterinės apskaitos paslauga, apjungianti visus vietinius bankus, valdoma vieno paslaugų teikėjo - „Swedbank“, naudojantis vienu „Swedbank Gateway“ kanalu.
  • Klientui ir operatoriui viena intergacija per vieną „Swedbank Gateway“ kanalą yra lengviau ir pigiau.
  • Kitų bankų sąskaitų išrašai buhalterinės apskaitos tikslais gali būti automatiškai įkeliami į ERP sistemą.
  • Einamosios dienos sąskaitos išrašas gali būti naudojamas einamosios dienos įeinančių lėšų srautų stebėjimui.

Galimi bankai ir taikomi apribojimai

Svarbi naujiena! Nuo šiol per „Swedbank Gateway“ galėsite gauti SEB, „Citadele“, „Šiaulių bankas“ ir „Luminor“ bankų išrašus bei kitas paslaugas.

  • Kaip apibrėžia PSD2 direktyva, šiai paslaugai taikomi keli techniniai apribojimai: sutikimas turi būti atnaujinamas kas 180 dienų ir taikomi užsakomų išrašų laikotarpio apribojimai.
  • Apribojimas SEB bankui: maksimalus operacijų skaičius vienoje byloje – 1000.
  1. Į „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį įtraukite kitų bankų sąskaitų administravimo paslaugą.
  2. Pateikite Sutikimą.
  3. Peržiūrėkite visus techninius dokumentus ir savo ERP sistemoje integruokite kitų bankų sąskaitų administravimo paslaugą.

Naudinga informacija

Jeigu jums reikalinga pagalba sprendžiant iškilusią techninę problemą ir/arba, reikalinga prieiga prie Swedbank Gateway paslaugos dokumentacijos, kuri suteikiama pagal IP adresą, užpildykite užklausos formą čia.

  • Pastaba: atsakymas į jūsų užklausą gali būti pateikiamas anglų kalba.
- 23 %

Susikurkite svetainę ir prekybą internetu su verskis.lt pradėkite itin paprastai. El. parduotuvės nuomai taikoma 23 % nuolaida.

Nemokamai

Gaukite 5 ataskaitas bei stebėkite klientų ir tiekėjų pokyčius, valdykite rizikas bei auginkite pardavimus 3 mėn. nemokamai.

- 200 Eur

„Swedbank“ klientams – iki 200 Eur nuolaida apskaitos paslaugoms.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Verslo akademija

Vadovams, kurie savo versluose daro viską.

  • Lietuvos verslo lyderių pranešimai.
  • Verslo stiprinimo istorijos.
Daugiau