Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Pranešimų centras / SMS

Gaukite pranešimus apie tai, kas vyksta Jūsų banko sąskaitose

Galite užsisakyti pranešimus apie operacijas ir pasikeitimus Jūsų banko sąskaitoje – vietinius mokėjimus, periodinius mokėjimus ir e. sąskaitas, paskolos įmokas, sąskaitos likutį ir kt.

Verslo klientams pranešimus užsakyti gali įmonės vadovas* arba tik naudotojas, turintis naudotojo teisių administravimo teisę.

Užsakyti naują pranešimą

Dažniausiai užsakomi pranešimai

Kokius pranešimus galima užsisakyti?

Pranešimų centre galite užsisakyti gauti informaciją apie įvykusias operacijas ir pasikeitimus Jūsų banko sąskaitose. Apie įvykius informuosime – SMS žinute.

Gauta e. sąskaita Gausite SMS žinutę kaskart gavę naują e. sąskaitą.
Priminimas apie e. sąskaitos apmokėjimo terminą Gausite SMS žinutę, kaip priminimą apie būsimą e. sąskaitos apmokėjimą. Šie pranešimai siunčiami dėl neapmokėtų e. sąskaitų likus vienai dienai iki mokėjimo termino pabaigos. Pasibaigus šiam terminui, mokėjimą reikia atlikti rankiniu būdu, nes automatinio e. sąskaitos apmokėjimo sutartis nėra sudaryta.
E. sąskaita apmokėta Gausite SMS žinutę atlikus automatinį e. sąskaitos apmokėjimą. Norėdami gauti tokio tipo pranešimus, turite sudaryti e. sąskaitos periodinio pervedimo sutartį, kuri leis atlikti mokėjimą automatiškai.
E. sąskaita neapmokėta Gausite SMS žinutę, kai automatinis e. sąskaitos apmokėjimas visai neįvyks arba bus įvykdytas iš dalies. Tai gali nutikti esant nepakankam sąskaitos likučiui.
E. sąskaitos automatinio apmokėjimo sutarties pabaiga Gausite SMS žinutę, likus 5 dienoms iki jūsų e. sąskaitos automatinio apmokėjimo sutarties pabaigos. Tai reiškia, jog e. sąskaitos nebebus apmokamos automatiškai. Jei pasibaigus šiai sutarčiai ir toliau gausite e. sąskaitas, jas turėsite apmokėti rankiniu būdu.
Periodinis pervedimas įvykdytas Gausite SMS žinutes apie sėkmingai įvydytus periodinius pervedimus.
Periodinis pervedimas neįvykdytas Gausite SMS žinutes apie neįvykusius periodinius pervedimus. Taip gali nutikti esant nepakankamam sąskaitos likučiui.
Paskolos įmoka nurašyta Gausite SMS žinutes apie sėkmingai nurašytas turimų paskolų įmokas. Šiuos pranešimus galite aktyvuoti artimiausiame banko padalinyje arba paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių.
Nepavyko nurašyti paskolos įmokos Gausite SMS žinutes, nepavykus nurašyti turimos paskolos įmokos. Šiuos pranešimus galite aktyvuoti artimiausiame banko padalinyje arba paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių.
Sąskaitos likutis yra mažesnis nei nustatytas limitas Gausite SMS žinutę, kai jūsų sąskaitos likutis taps mažesnis už minimalų jūsų nusistatytą likučio limitą, pvz., kai sąskaitoje liks mažiau nei 10 Eur.
Atlikti mokėjimai ir sąskaitos likutis Gausite SMS žinutę apie kiekvieną atliktą pinigų pervedimą ir sąskaitos likutį įvykus operacijai, pvz., apmokėjus mokesčius, pervedus pinigų kitam žmogui ir pan. Žinutės nėra siunčiamos kai rezervuojamos lėšos mokėjimo kortelėje, atlikus pavedimus tarp savo sąskaitų ar už paslaugų mokesčius.
Gauti mokėjimai ir sąskaitos likutis Gausite SMS žinutę apie gautus mokėjimus ir sąskaitos likutį įvykus operacijai, pvz., gavus atlyginimą, pensijos išmoką ar pan.

Kiek kainuoja SMS siuntimas?

Vienos SMS žinutės kaina – 0.13 Eur.

Atkreipiame dėmesį, kad pateikiami pranešimai yra tik informatyvaus pobūdžio ir nepatvirtina (neturi įrodomosios galios) operacijos (įskaitant, bet neapsiribojant mokėjimo nurodymo) įvykdymo sąskaitoje. Įrodomąją galią turinti informacija apie sąskaitoje įvykdytas operacijas pateikiama sąskaitos išraše.

Užsisakydami SMS žinutes, galite rinktis jų pristatymo laiką – 24 val. per parą arba nuo 8.00 iki 23.00 val.

Pranešimų centro SMS žinutes galite užsisakyti interneto banke arba užsukę į artimiausią mūsų banko padalinį.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Rekvizitai

verslas@swedbank.lt

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.