Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Swedbank Gateway

Prašymas sudaryti „Swedbank Gateway” sutartį

Paprasčiau ir lengviau tvarkykite apskaitą!

„Swedbank Gateway“ - patogi sąskaitų tvarkymo priemonė, susieta su apskaitos sistema, leidžianti elektroniniu būdu pateikti mokėjimus bankui bei gauti reikiamą informaciją apie savo sąskaitas daug efektyviau.

  • Realiu laiku pateikiama sąskaitų informacija ir mokėjimų vykdymo būsena.
  • Paslauga apdoroja didelės apimties duomenis 24/7.
  • Informaciniai pranešimai apie įvykdytas operacijas realiu laiku.
  • Vienodas sprendimas visose Baltijos šalyse.
  • Greitas ir paprastas prisijungimas naudojantis operatoriaus kanalu.
  • Sąskaitų kituose bankuose administravimas.
Operatoriaus kanalas Tiesioginis kanalas
Atsakingas už techninį integravimą ir (arba) priežiūrą Operatorius* Įgyvendina kliento IT / ĮIP diegėjas
Duomenų srautas Klientas – Operatoriaus ĮIP – Bankas Klientas – ĮIP – Bankas
Duomenų saugojimas Operatorius Klientas
Sudaryti sutartį Pildyti paraišką

* Operatorius – debesijos įmonių išteklių planavimo ĮIP (angl. Enterprise Resource Planning, ERP) arba apskaitos paslaugos teikėjas

Kas yra „Swedbank Gateway“?

„Swedbank Gateway“ – tai patogi sąskaitų tvarkymo priemonė, susiejanti įmonės ar fizinio asmens apskaitos programą su banko sistema bei padedanti efektyvinti veiklą ir tvarkyti apskaitą.

  • Įdiegiama tiesiai į jūsų informacinę ar apskaitos sistemą.
  • Paslauga neturi iš anksto numatytos banko vizualizuotos vartotojo sąsajos.
  • Galimybė dirbti su „Swedbank“ informacija tiesiogiai iš jūsų apskaitos/veiklos programos.
  • Galimybė valdyti įmonės ar fizinio asmens „Swedbank“ sąskaitas visose Baltijos šalyse.
  • NAUJA. Sąskaitų kituose bankuose administravimo paslauga per vieną banko kanalą „Swedbank Gateway“.

Siūlomos paslaugos:

  • Sąskaitos išrašai:

    • už praėjusią dieną – siunčiami automatiškai;
    • už bet kokį laikotarpį – atsiuntus užklausą.
  • Sąskaitos likutis – už šiandieną ar praėjusią dieną.
  • Mokėjimai – vietiniai (įskaitant atlyginimų pervedimus) ir tarptautiniai mokėjimai, mokėjimo būsena.
  • Informaciniai pranešimai – operatyviai teikiama informacija apie įskaitytas ir nurašytas lėšas.
  • Priimtų atsiskaitymų kortelėmis ataskaitos – automatizuotas duomenų apie mokėjimo kortele įvykdytas operacijas siuntimas.
  • E. sąskaitos – automatizuotas gaunamų ir siunčiamų e. sąskaitų apdorojimas.
  • Valiutų keitimo kursai – operatyvi esamų ir buvusių grynųjų pinigų keitimo ir perdavimo kursų apžvalga.
  • NAUJA. Sąskaitų kituose bankuose administravimo paslauga, naudojantis tiesioginiu ir operatoriaus kanalais: sąskaitos išrašas.

Operatoriaus kanalo veiksmai:

  1. Pasirašykite „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį interneto banke arba užpildykite prašymą. Sutartį pasirašyti gali tik teisiniai atstovai, turintys teisę vienasmeniškai atstovauti įmonei pagal Įmonių registro duomenis.
  2. Paslauga bus aktyvuota pasirašius sutartį.
  3. Informuokite savo operatorių apie sudarytą sutartį ir atlikte papildomus diegimo veiksmus, jeigu jie reikalingi. Gali reikėti konfigūruoti papildomai.

Tiesioginio kanalo veiksmai:

  1. Užpildykite prašymą.
  2. Gaukite informaciją ir integravimo įrankius įdiegimui.
  3. Pradėkite diegti ir pasirašykite sutartį.
  4. „Swedbank Gateway“ paslauga aktyvuojama iškart, pasirašius sutartį.
„Swedbank Gateway“ paslaugos tiesioginis kanalo paketas
Sutarties pasirašymo mokestis 60 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis* 35 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą** 15 Eur
„Swedbank Gateway“ paslaugos operatoriaus kanalo paketas Operatoriaus klientui
Sutarties pasirašymo mokestis, naudojantis „Swedbank“ Interneto banku verslui nemokamai
Sutarties pasirašymo mokestis banko padaliniuose 25 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis nemokamai
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą nemokamai
„Swedbank Gateway“ paslaugos operatoriaus kanalo paketas Operatoriui
Sutarties pasirašymo mokestis 60 Eur
Mėnesinis „Swedbank Gateway“ palaikymo mokestis Pagal susitarimą
Mėnesinis palaikymo mokestis už sąskaitų kituose bankuose administravimą Pagal susitarimą
„Swedbank Gateway“ papildomos paslaugos
Informacinio pranešimo išsiuntimo „Swedbank Gateway“ kanalu mokestis 0,10 Eur
Einamosios dienos sąskaitos išrašo išsiuntimo „Swedbank Gateway“ kanalu mokestis (pagal užklausas) 0,50 Eur

* Mokestis taikomas su sąlyga, kad per „Swedbank Gateway“ kanalą yra vykdoma ne daugiau kaip 30 000 kredito pervedimų per mėnesį. Viršijus nurodytą kiekį gali būti taikomas didesnis įkainis pagal susitarimą.

** Užsisakius paslaugą, mokestis bus taikomas nuo 2022-01-01.

„Swedbank Gateway“ kanalu atliekamos operacijos apmokestinamos pagal galiojančius Banko paslaugų ir operacijų įkainius.

  • Operacijų saugumą užtikrina viešojo rakto infrastruktūra (PKI) ir kelių lygių šifravimas.
  • Identifikavimui ir duomenų kodavimui naudojamas ryšio sertifikatas.
  • Visi mokėjimo nurodymai turi būti pasirašyti naudotojo kvalifikuotu e. parašu arba „Smart-ID“.
  • Galimybė nustatyti paslaugas kiekvienai sąskaitai.
  • Galimybė nustatyti mokėjimų dienos ir mėnesio limitus.
  • Galimybė nustatyti, mokėjimų tvirtinimą dviem parašais.
Vadovaujantis PSD2 direktyva, paslaugai yra taikomi apribojimai: turi būti pateiktas ir atnaujinamas sutikimas kas 90 dienų ir taip pat taikomi ribojimai užsakomo išrašo laikotarpiui.
  • Automatizuota buhalterinės apskaitos paslauga, apjungianti visus vietinius bankus, valdoma vieno paslaugų teikėjo - „Swedbank“, naudojantis vienu „Swedbank Gateway“ kanalu.
  • Klientui ir operatoriui viena intergacija per vieną „Swedbank Gateway“ kanalą yra lengviau ir pigiau.
  • Kitų bankų sąskaitų išrašai buhalterinės apskaitos tikslais gali būti automatiškai įkeliami į ERP sistemą.
  • Einamosios dienos sąskaitos išrašas gali būti naudojamas einamosios dienos įeinančių lėšų srautų stebėjimui- iki 4 kartų per dieną.

Galimas bankas: SEB.

  • Kaip apibrėžia PSD2 direktyva, šiai paslaugai taikomi keli techniniai apribojimai: Sutikimas turi būti atnaujinamas kas 90 dienų ir taikomi užsakomo išrašo laikotarpio apribojimai.
  • Apribojimas SEB bankui: išrašų užsakymai – iki 4 kartų per dieną, vienos bylos maksimalus operacijų skaičius – 500.
  1. Į „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį įtraukite kitų bankų sąskaitų administravimo paslaugą.
  2. Pateikite Sutikimą.
  3. Peržiūrėkite visus techninius dokumentus ir savo ERP sistemoje integruokite kitų bankų sąskaitų administravimo paslaugą.

Naudinga informacija

Jei jums reikalinga prieiga prie „Swedbank Gateway“ techninės dokumentacijos bei integravimo įrankių, prašome bankui (savo vadybininkui) pateikti šią informaciją:

  • Jūsų išorinį IP adresą (-us), kuriam reikalinga prieiga.
  • Jūsų IT atstovo kontaktinę informaciją.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Jūsų biometriniai duomenys – slaptažodis, kurio nereikia prisiminti

Pradėkite naudotis biometriniais duomenimis – piršto atspaudo ar veido atpažinimas yra patogiausias būdas prisijungti prie išmaniosios programėlės verslui ir patvirtinti savo veiksmus skaitmeninėje banko aplinkoje.

Išbandyk šį prisijungimo būdą!

Išsamiau