Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

Išmanieji atsiskaitymo būdai

Bekontakčiai atsiskaitymai išmaniuoju laikrodžiu

Dabar atsiskaityti galite ir savo išmaniuoju laikrodžiu!

  • Patogu – už pirkinius susimokėsite vienu rankos mostu.
  • Saugu – susieję kortelę su savo išmaniuoju laikrodžiu, visuomet turėsite ją po ranka.
  • Greita ir paprasta – atsiskaitymui neprireiks nei piniginės, nei telefono.

Bekontakčių mokėjimų sprendimas, skirtas aktyviems žmonėms.

Jūs galite paprastai ir saugiai susieti savo banko kortelę su dėvimuoju įrenginiu ir juo atsiskaityti – taip, kaip atsiskaitote su savo telefonu ar fizine mokėjimo kortele!

Išmaniuoju įrenginiu galite atsiskaityti daugelyje vietų visame pasaulyje, kur tik matote bekontakčio mokėjimo ir „Mastercard“ simbolius.

Atsiskaitant išmaniaisiais įrenginiais taikomi standartiniai mokėjimo kortele limitai.

Raskite įrenginius su „Garmin Pay“ funkcija čia.

Raskite įrenginius su „Fitbit Pay“ funkcija čia.

Raskite įrenginius su „Xiaomi“ funkcija čia.

Raskite įrenginius su „Zepp Pay“ funkcija čia.

Atsiskaitymui išmaniaisiais įrenginiais galima naudoti visas „Swedbank“ išduotas „Mastercard“ bekontaktes korteles.

Visos mokėjimo išmaniaisiais įrenginiais paslaugos atitinka „Mastercard“ saugumo reikalavimus ir naudoja kortelių rinkos standartus atitinkančius kortelių skaitmenizacijos procesus, užtikrinančius kiekvienos operacijos privatumą.

Skaitmeninė realios kortelės kopija negali būti panaudota be įrenginio; telefone ar įrenginyje nesaugomi realios kortelės prisijungimo duomenys. Be to, visi mokėjimo paslaugų teikėjai parašys Jūsų naudoti PIN kodą, kad būtų užtikrintas papildomas saugumas.

Pirkimams, kaip ir visiems pirkimams kortele, taikoma banko apsauga nuo sukčiavimo, todėl galite apsipirkti ramiai ir saugiai.

Bet kuriuo metu galite nuspręsti nebesinaudoti paslauga – ištrinkite parinktį „Piniginė“ „Swedbank“ mobiliojoje programėlėje arba Jūsų dėvimajame įrenginyje naudojamoje programėlėje.

Ko reikia norint naudoti „Garmin Pay” funkciją:

  1. „Garmin” išmaniojo laikrodžio su bekontakčių atsiskaitymų galimybe.
  2. „Swedbank” bekontaktės „Mastercard“ kortelės su aktyvinta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  3. Prieigos prie „Swedbank“ interneto banko privatiems ir išmaniosios programėlės.
  4. „Garmin Connect” programėlės, susietos su Jūsų išmaniuoju laikrodžiu, ir su juo susietos bekontaktės „Mastercard“ kortelės.

Kaip susieti savo kortelę?

  1. Parsisiųskite į savo telefoną programėlę „Garmin Connect“.
  2. Atsiverskite programėlę, skiltyje „Garmin Devices“ raskite savo išmanųjį laikrodį ir spustelėkite mygtuką „Add Device“.
  3. Perskaitykite ir patvirtinkite „Garmin Pay“ sąlygas.
  4. Programėlės skiltyje „Garmin Pay“ spustelėkite „Create Your Wallet“.
  5. Susikurkite 4 skaitmenų kodą.
  6. Pasirinkite kortelės tipą „Mastercard“.
  7. Pridėkite kortelę įvedę jos duomenis – kortelės numerį, galiojimo data ir CVV kodą.
  8. Perskaitykite ir patvirtinkite „Swedbank“ mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas.
  9. Tuomet prisijunkite prie savo interneto banko ir patikrinkite pranešimų skiltį – ten Jums bus atsiųstas vienkartinis patvirtinimo kodas.
  10. Įveskite šį kodą „Garmin Connect“ programėlėje.

Ką reikia atlikti prieš atsiskaitant:

  1. Spustelėkite „Action“ mygtuką.
  2. Spustelėkite „Wallet“ ikonėlę.
  3. Suveskite atrakinimo kodą.
  4. Pasirinkite kortelę.

Ir viskas – galite paliesti laikrodžiu kortelių skaitytuvą ir susimokėti.

Kaip atsiskaityti išmaniuoju laikrodžiu?

  1. Atsiverskite išmaniojo laikrodžio funkcijų meniu ir spustelėkite ikonėlę „Wallet“.
  2. Laikrodyje pasirinkite kortelę, kuria norite atsiskaityti.
  3. Prilieskite išmaniuoju laikrodžiu kortelių skaitytuvą ir viskas! Jūs atsiskaitėte.

Turėkite omenyje, kad retkarčiais atsiskaitant reikės išmaniajame laikrodyje įvesti Jūsų susikurtą 4 skaitmenų kodą. Kodą reikės įvesti, kai nusiimsite ir vėl užsidėsite laikrodį.

Ką daryti, jei atsiskaitymas nepavyko:

  • Įsitikinkite, ar kortelių skaitytuvas priima bekontakčius mokėjimus.
  • Patikrinkite, ar Jūsų įrenginyje įjungta NFC jungtis.
  • Įsitikinkite, kad kortelių skaitytuvas reaguoja į Jūsų laikrodį – stebėkite, ar skaitytuve įsižiebė bekontakčių atsiskaitymų priėmimo šviesos signalas. Jeigu ne, pridėkite laikrodį arčiau terminalo.

Ko reikia norint naudoti „Fitbit Pay” funkciją:

  1. Fitbit“ išmaniojo laikrodžio su bekontakčių atsiskaitymų galimybe.
  2. „Swedbank” bekontaktės „Mastercard“ kortelės su įjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  3. Prieigos prie „Swedbank“ interneto banko privatiems ir išmaniosios programėlės.
  4. „Fitbit” programėlės, susietos su Jūsų išmaniuoju laikrodžiu, ir su laikrodžiu susietos bekontaktės „Mastercard“ kortelės.

Kaip susieti savo kortelę?

  1. Parsisiųskite į savo telefoną programėlę „Fitbit”.
  2. Atsiverskite programėlę, spustelėkite ikoną dešiniajame viršutiniame kampe, raskite savo išmanųjį laikrodį ir spustelėkite mygtuką „Set up a Device“.
  3. Perskaitykite ir patvirtinkite „Fitbit Pay“ sąlygas.
  4. Programėlės skiltyje „Wallet“ spustelėkite „Get started“.
  5. Susikurkite 4 skaitmenų kodą.
  6. Pridėkite kortelę įvedę jos duomenis – kortelės numerį, galiojimo datą ir CVV kodą.
  7. Perskaitykite ir patvirtinkite „Swedbank“ mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas.
  8. Tuomet prisijunkite prie savo interneto banko ir patikrinkite pranešimų skiltį – ten Jums bus atsiųstas vienkartinis patvirtinimo kodas.
  9. Įveskite šį kodą į „Fitbit“ programėlę.

Viskas – Jūsų kortelė susieta!

Ką reikia atlikti prieš atsiskaitant:

  1. Spustelėkite „Action“ mygtuką, kad įsijungtų ekrano užraktas.
  2. Atrakinkite ekraną.
  3. Pasirinkite kortelę.

Ir viskas – galite paliesti laikrodžiu kortelių skaitytuvą ir susimokėti.

Kaip atsiskaityti išmaniuoju laikrodžiu?

  1. Atsiverskite išmaniojo laikrodžio funkcijų meniu ir spustelėkite ikonėlę „Wallet“.
  2. Laikrodyje pasirinkite kortelę, kuria norite atsiskaityti.
  3. Prilieskite išmaniuoju laikrodžiu kortelių skaitytuvą ir viskas! Jūs atsiskaitėte.

Turėkite omenyje, kad retkarčiais atsiskaitant reikės išmaniajame laikrodyje įvesti Jūsų susikurtą 4 skaitmenų kodą. Kodą reikės įvesti, kai nusiimsite ir vėl užsidėsite laikrodį.

Ką daryti, jei atsiskaitymas nepavyko:

  • Įsitikinkite, ar kortelių skaitytuvas priima bekontakčius mokėjimus.
  • Patikrinkite, ar Jūsų įrenginyje įjungta NFC jungtis.
  • Įsitikinkite, kad kortelių skaitytuvas reaguoja į Jūsų laikrodį – stebėkite, ar skaitytuve įsižiebė bekontakčių atsiskaitymų priėmimo šviesos signalas. Jeigu ne, pridėkite laikrodį arčiau terminalo.

Norint atsiskaitinėti su išmaniąja apyranke „Xiaomi“ paslauga, Jums reikės:

  1. išmaniosios apyrankės „Xiaomi“ su bekontakčių atsiskaitymų galimybe;
  2. „Swedbank“ kortelės „Mastercard“ su aktyvinta bekontakčių atsiskaitymų funkcija;
  3. prieigos prie privačių klientų „Swedbank“ interneto banko;
  4. įdiegtos ir su Jūsų išmaniąja apyranke susietos programėlės „Xiaomi Wear Lite“ naudojantiems „iOS“, programėlės „Xiaomi Wear“ naudojantiems „Android“ arba programėlės „Mi Fit“ ir „Swedbank“ bekontaktės „Mastercard“ kortelės, užregistruotos programėlėje „Xiaomi Pay“.

Tai – visai paprasta, pasižiūrėkite:

  1. Į savo telefoną atsisiųskite atitinkamą programėlę – „Xiaomi Wear Lite“ naudojantiems „iOS“, „Xiaomi Wear“ naudojantiems „Android“ arba „Mi Fit“.
  2. Programėlėje susikurkite savo „Xiaomi“ paskyrą ir susiekite savo išmaniąją apyrankę su programėle.
  3. Programėlės skiltyje „Profilis“ pasirinkite „Xiaomi Pay“ ir pridėkite savo „Swedbank“ kortelę.
  4. Įveskite reikiamus kortelės duomenis.
  5. Sutikite su visomis sąlygomis ir tęskite.
  6. Gausite vienkartinį patvirtinimo kodą. Dėmesio! Programėlėje „Xiaomi Pay“ bus nurodyta, kad kodą gausite SMS žinute. Tačiau iš tiesų kodą gausite interneto banko privatiems klientams pranešimu. Nenustebkite ir tiesiog pasitikrinkite interneto banko pranešimus, kad galėtumėte tęsti.

Ir viskas, Jūsų išmanioji apyrankė paruošta išmaniems atsiskaitymams!

  1. Taip pat paprasta, kaip ir atsiskaityti telefonu: Atrakinkite išmaniąją apyrankę, braukite kairėn ir pasirinkite kortelę, kuria norėsite atsiskaityti.
  2. Bakstelėkite rodyklės piktogramą. Pasirodys laikmatis ir turėsite 60 sekundžių mokėjimui atlikti.
  3. Išmaniąja apyranke prilieskite kortelių skaitytuvą. Viskas – Jūs atsiskaitėte!

Jei atsiskaityti nepavyko:

  • Patikrinkite, ar kortelių skaitytuvas priima bekontakčius mokėjimus.
  • Įsitikinkite, kad kortelių skaitytuvas reaguoja į Jūsų išmaniąją apyrankę – stebėkite, ar skaitytuve įsižiebė bekontakčių atsiskaitymų priėmimo šviesos signalas. Jeigu ne, pridėkite išmaniąją apyrankę arčiau terminalo, kad NFC antena užmegztų ryšį.
  • Pasižiūrėkite, kokią atsiskaitymo klaidą nurodo kortelių skaitytuvas.

Norint pradėti naudotis „Zepp Pay“ mokėjimais, reikia turėti:

  1. „Zepp Pay“ išmanųjį laikrodį su bekontakčių atsiskaitymų galimybe. Peržiūrėti išmaniųjų laikrodžių sąrašą.
  2. „Swedbank“ išduotą „Mastercard“ kortelę.
  3. Prieigą prie „Swedbank“ interneto banko privatiems ir telefone įdiegtą „Swedbank“ programėlę.
  4. Telefone įdiegtą „Zepp“ programėlę, susietą su Jūsų išmaniuoju laikrodžiu.

Atsisiųskite „Zepp“ mobiliąją programėlę ir vadovaukitės joje pateiktais nurodymais.

Kaip atsiskaityti išmaniuoju laikrodžiu?

  1. Atrakinkite ekraną.
  2. Parduotuvėje laikykite laikrodį virš kortelių skaitytuvo.
  3. Pirkinys apmokėtas!

Jei atsiskaityti nepavyko:

  1. Patikrinkite, ar kortelių skaitytuvas priima bekontakčius mokėjimus.
  2. Įsitikinkite, kad savo įrenginyje aktyvavote NFC funkciją.
  3. Įsitikinkite, kad kortelių skaitytuvas reaguoja į Jūsų laikrodį – stebėkite, ar skaitytuve įsižiebė bekontakčių atsiskaitymų priėmimo šviesos signalas. Jeigu ne, pridėkite laikrodį arčiau terminalo.
  4. Pasižiūrėkite, kokią atsiskaitymo klaidą nurodo kortelių skaitytuvas.

Pradėdami naudotis išmaniųjų įrenginių mokėjimo paslauga su bet kuria „Swedbank“ išduota „Mastercard“ mokėjimo kortele, sutinkate su šiomis „Swedbank“ paslaugų teikimo sąlygomis:

„Swedbank“ netaiko jokių papildomų mokesčių už atsiskaitymus kortele naudojant išmaniuosius įrenginius.

Norėdami sužinoti apie mokėjimo, naudojant išmaniuosius įrenginius, paslaugų mokesčius, apsilankykite konkrečių išmaniųjų įrenginių svetainėse: „Garmin Pay“, „Fitbit Pay“, „Xiaomi“, „Zepp Pay“.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Kviečiame Jus į finalinį Verslo akademijos renginį gegužės 23 d.

  • Dalyvių išmoktos pamokas
  • Agentūrų „NEW!“ ir „SuperYou“ partnerio – Tomo Ramanausko pranešimas
  • Kontaktų mezgimo sesija
Registruotis