Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Apple Pay

Patogiai atsiskaitykite už degalus, prekes, paslaugas, verslo keliones ir kt. savo „iPhone“, „iPad“, „Mac“ ar „Apple Watch“!

  • Paprasta ir patogu atlikti mokėjimus.
  • Atsiskaityti galima visur, kur priimami bekontakčiai mokėjimai.
  • Tinka ir pirkiniams programėlėse bei atsiskaitant internetu.

„Apple Pay“ paslauga leidžia Jums savo verslo bekontakte Mastercard kortele atsiskaityti naudojant tik savo „Apple“ išmanųjį įrenginį.

„Apple Pay“ veikia visuose bekontakčius mokėjimus priimančiuose kortelių skaitytuvuose, taip pat tam tikrų prekybininkų programėlėse bei tinklapiuose – ten, kur matysite „Apple Pay“ ženkliuką.

Atsiskaitant su „Apple Pay“ galioja Jūsų kortelei nustatytas (dienos ar mėnesio) atsiskaitymo už prekes ir paslaugas limitas.

„Apple Pay“ veikia telefonuose „iPhone“, planšetiniuose kompiuteriuose „iPad“, išmaniuosiuose laikrodžiuose „Apple Watch“ ir daugelyje „Mac“ kompiuterių. Daugiau apie palaikomus įrenginius skaitykite čia.

Atsiskaitymui galite naudoti „Swedbank“ bekontaktes „Mastercard“ korteles.

Atsiskaitant su „Apple Pay“, naudojamas specialus įrenginio kodas ir unikalus pervedimo kodas. Jūsų banko kortelės numeris nėra išsaugomas nei įrenginyje, kuriuo atsiskaitote, nei „Apple“ serveriuose. Taip pat, atsiskaitymo metu „Apple“ niekuomet neperduoda kortelės numerio parduotuvei ar prekybininkui.

„Apple“ nerenka ir nesaugo informacijos apie korteles, kurias naudojate su „Apple Pay“ paslauga.

Jums nereikės blokuoti kortelės (-ių), jei pamesite telefoną ar išmanųjį laikrodį, nes „Apple Pay“ neišsaugo kortelės duomenų. Internete prisijunkite prie icloud.com/find arba naudokite „Find My“ funkciją kitame Apple įrenginyje ir pažymėkite pamestą telefoną „Mark as lost“.

Su „Apple Pay“ apmokėtiems pirkiniams, kaip ir kitiems pirkiniams, apmokėtiems kortele, galioja banko kortelėms taikoma apsauga nuo sukčiavimo.

Tam, kad galėtumėte pradėti naudotis „Apple Pay“, Jums reikia turėti:

  1. „Apple Pay“ palaikantį „iPhone“ telefoną ar kitą „Apple“ išmanųjį įrenginį;
  2. „Swedbank“ išduotą bekontaktę mokėjimo kortelę „Mastercard“ su įjungta bekontakčių atsiskaitymų.
  3. Turėti prieigą prie „Swedbank“ interneto banko arba išmaniosios programėlės, arba prieigą „Swedbank“ interneto banke verslui prie su kortele susietos įmonės banko sąskaitos.

Įsitikinkite, kad Jūsų išmanusis „Apple“ įrenginys turi naujausią „iOS“ operacinės sistemos versiją. Tai patikrinsite savo įrenginio nustatymuose („Settings > General > Software Update“). Įsitikinkite, kad turite naujausią Swedbank programėlės versiją.

Pradėti naudotis „Apple Pay“ galite dviem būdais. Pasirinkite sau patogesnį:

  1. Atsiverskite „Swedbank“ programėlę. Jei jos neturite, parsisiųskite čia.
  2. Prisijunkite ir pasirinkite verslo kliento profilį.
  3. Atsiverskite skiltį „Kortelės“.
  4. Spustelėkite po kortele esančią nuorodą „Add to Apple Wallet“.
  5. Spustelėkite „Next“.
  6. Perskaitykite ir mygtuku „Agree“ patvirtinkite, kad sutinkate su naudojimo taisyklėmis ir sąlygomis.
  7. Ir viskas! Jūsų kortelė bus paruošta atsiskaityti su „Apple Pay“.

Naudotojas „Swedbank“ interneto banke verslui turintis prieigą prie su kortele susietos įmonės banko sąskaitos ir galintis matyti kortelę „Swedbank“ išmaniojoje programėlėje gali įtraukti savo verslo mokėjimo kortelę.

  1. Atsiverskite „Apple Wallet“ programėlę.
  2. Spustelėkite ženklą „+“.
  3. Spustelėkite „Continue“.
  4. Pasirinkite „Swedbank“.
  5. Nuskenuokite savo banko kortelę.
  6. Patikrinkite savo kortelės galiojimo datą ir įveskite CVV kodą.
  7. Perskaitykite ir patvirtinkite, kad sutinkate su naudojimo taisyklėmis ir sąlygomis.
  8. SMS žinute gausite patvirtinimo kodą*.
  9. Ir viskas! Jūsų kortelė bus paruošta atsiskaityti su „Apple Pay“.

* Jei Jūsų telefono numeris nėra registruotas ir patvirtintas banke, patvirtinti savo telefono numerį galite prisijungę prie savo interneto banko, skiltyje „Mano nustatymai > Kontaktiniai duomenys“.

Kaip atsiskaityti telefonu „iPhone“ su veido atpažinimu „Face ID“:

  • Du kartus spustelėkite šoninį mygtuką, tuomet pažvelkite į telefoną ir leiskite „Face ID“ užfiksuoti bei atpažinti Jūsų veidą (arba įveskite slaptažodį).
  • Prilieskite savo „iPhone“ prie kortelių skaitytuvo, priimančio bekontakčius atsiskaitymus. Palaikykite telefoną tol, kol skaitytuvo ekrane išvysite sėkmingo atsiskaitymo užrašą („Operacija atlikta“ ar kt.).

Kaip atsiskaityti telefonu „iPhone“ su piršto atspaudo atpažinimu „Touch ID“:

  • Uždėkite pirštą ant „Touch ID“ sensoriaus.
  • Prilieskite savo „iPhone“ prie kortelių skaitytuvo, priimančio bekontakčius atsiskaitymus. Palaikykite telefoną tol, kol skaitytuvo ekrane išvysite sėkmingo atsiskaitymo užrašą („Operacija atlikta“ ar kt.).

Kaip atsiskaityti išmaniuoju laikrodžiu „Apple Watch“:

  • Du kartus spustelėkite šoninį savo „Apple Watch“ mygtuką ir prilieskite laikrodį prie kortelių skaitytuvo, priimančio bekontakčius atsiskaitymus.
  • Garsinis „Apple Watch“ signalas praneš, kad sėkmingai atsiskaitėte.

Daugiau apie tai, kaip atsiskaityti naudojant „Apple Pay“ paslaugą, sužinosite oficialiame „Apple“ tinklapyje čia.

Pradėję naudotis „Apple Pay“ paslauga su bet kuria „Swedbank“ išduota „Mastercard“ mokėjimo kortele, Jūs sutinkate su šiomis „Swedbank“ sąlygomis:

Verslo mokėjimo kortelės sutarties sąlygos.

Atsiskaitymai, atliekami su „Apple Pay“, papildomai nekainuoja.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!