Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Paslaugų planai

Paprasta ir patogu - sutaupykite su Jums tinkamiausiu Paslaugų planu!

Pristatome „Swedbank“ Paslaugų planus verslui – populiariausių ir kasdien reikalingų banko paslaugų rinkinius už vieną mėnesio mokestį, kuriuose:

  • Jūsų pasirinktas elektroninių mokėjimų eurais Lietuvoje ir EEE šalyse skaičius – 10, 20, 50 arba 100 pervedimų per mėnesį;
  • naujos kartos bekontaktės debeto kortelės verslui;
  • PIN kodų generatorius;
  • minimalus kasdienių paslaugų mokestis.

Pagrindiniai Paslaugų planai

Verslu Paslaugų planas „Verslu“ taikomas tik tiems juridiniams asmenims, nuo kurių įsteigimo praėjo ne daugiau kaip 12 mėn. ir kurie nėra pasirašę susitarimo dėl „Verslo krepšelio“ įkainių taikymo. Šio Paslaugų plano sąlygos klientui galios 366 kalendorines dienas nuo plano įsigijimo dienos. Pasibaigus nurodytam galiojimo terminui, klientui bus taikomi standartiniai banko paslaugų ir operacijų įkainiai.

Verslu 10

Verslu 20

Verslu 50

Verslu 100

Mėnesio mokestis Paslaugų plano mėnesio mokestis už praėjusį mėnesį yra nurašomas iki kito kalendorinio mėnesio 15-os dienos. Mėnesio mokestis taikomas ir tuomet, jei per mėnesį nė karto nepasinaudosite į Paslaugų planą įtrauktomis paslaugomis. Už pirmą ir paskutinį Paslaugų plano naudojimo mėnesį fiksuotas mėnesio mokestis apskaičiuojamas proporcingai pagal dienų skaičių, kuriomis jau galiojo užsakytas Paslaugų planas, tačiau jis nebus mažesnis nei pusė plano mėnesinio mokesčio. Jeigu atsisakysite Paslaugų plano verslui nepraėjus 31 kalendorinei dienai nuo jo užsakymo, už tą mėnesį Jums bus taikomas pilnas mėnesinis plano mokestis. 0 7 9 18 30
Minimalus kasdienių paslaugų mokestis, kuris apima sąskaitos atidarymą (išskyrus nerezidentus), tvarkymą, uždarymą bei į sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimą banke Į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimas apima: į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais „Swedbank“, AB viduje administravimą, į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais iš „Swedbank“ grupės bankų ir iš kitų Lietuvoje registruotų bankų administravimą bei į sąskaitas pervestų Europinių mokėjimų lėšų administravimą. Europiniai mokėjimai – tai pinigų pervedimai eurais į ES šalis, Islandiją, Lichtenšteiną, Norvegiją ir Šveicariją; mokesčiai dalimis (SHA), kai nurodytas gavėjo banko SWIFT(BIC) kodas, o gavėjo sąskaita nurodyta IBAN formatu. Pasirinkus norimą Paslaugų planą, minimalus kasdienių paslaugų mokestis nebus taikomas visoms Jūsų įmonės banko sąskaitoms. Pasirinkus norimą Paslaugų planą, minimalus kasdienių paslaugų mokestis nebus taikomas visoms Jūsų įmonės banko sąskaitoms. Pasirinkus norimą Paslaugų planą, minimalus kasdienių paslaugų mokestis nebus taikomas visoms Jūsų įmonės banko sąskaitoms. Pasirinkus norimą Paslaugų planą, minimalus kasdienių paslaugų mokestis nebus taikomas visoms Jūsų įmonės banko sąskaitoms. Pasirinkus norimą Paslaugų planą, minimalus kasdienių paslaugų mokestis nebus taikomas visoms Jūsų įmonės banko sąskaitoms.
Bekontaktė Verslo debeto kortelė „MasterCard“ Į Paslaugų planą verslui gali būti įtrauktos tik naujos kartos bekontaktės Verslo debeto kortelės „MasterCard“. Užsisakius ir aktyvavus bekontaktę Verslo debeto kortelę, ji automatiškai bus įtraukta į Paslaugų planą ir jai nebus taikomi išdavimo bei mėnesiniai kortelės administravimo mokesčiai. Jei jau turite bekontaktę Verslo debeto kortelę, bankas ją pats priskirs pasirinktam Paslaugų planui ir jai bus netaikomas mėnesinis kortelės administravimo mokestis. Jei turite kito tipo debeto kortelių ir norite toliau jomis naudotis, iki jų galiojimo pabaigos joms bus taikomi standartiniuose įkainiuose numatyti mėnesiniai kortelės administravimo mokesčiai. 1 kortelė 1 kortelė 1 kortelė 2 kortelės 3 kortelės
Pinigų pervedimai eurais, pateikiami elektroniniais kanalais Per mėnesį išnaudojus nurodytą pinigų pervedimų kiekį, kitiems pervedimams taikomi standartiniai banko paslaugų ir operacijų įkainiai. Neriboti Mokėjimai į kitų asmenų sąskaitas banko viduje, momentiniai ir paprasti pinigų pervedimai į Lietuvoje registruotus bankus ir paprasti europiniai mokėjimai pateikti naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui ir „Swedbank Gateway“, bei analogiški periodiniai mokėjimai, taip pat e. sąskaitų apmokėjimai mokėjimo pavedimu banko viduje ir e. sąskaitų apmokėjimai automatiniu mokėjimu arba mokėjimo pavedimu į kitus Lietuvoje registruotus bankus. 10 pervedimų Mokėjimai į kitų asmenų sąskaitas banko viduje, momentiniai ir paprasti pinigų pervedimai į Lietuvoje registruotus bankus ir paprasti europiniai mokėjimai pateikti naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui ir „Swedbank Gateway“, bei analogiški periodiniai mokėjimai, taip pat e. sąskaitų apmokėjimai mokėjimo pavedimu banko viduje ir e. sąskaitų apmokėjimai automatiniu mokėjimu arba mokėjimo pavedimu į kitus Lietuvoje registruotus bankus. 20 pervedimų Mokėjimai į kitų asmenų sąskaitas banko viduje, momentiniai ir paprasti pinigų pervedimai į Lietuvoje registruotus bankus ir paprasti europiniai mokėjimai pateikti naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui ir „Swedbank Gateway“, bei analogiški periodiniai mokėjimai, taip pat e. sąskaitų apmokėjimai mokėjimo pavedimu banko viduje ir e. sąskaitų apmokėjimai automatiniu mokėjimu arba mokėjimo pavedimu į kitus Lietuvoje registruotus bankus. 50 pervedimų Mokėjimai į kitų asmenų sąskaitas banko viduje, momentiniai ir paprasti pinigų pervedimai į Lietuvoje registruotus bankus ir paprasti europiniai mokėjimai pateikti naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui ir „Swedbank Gateway“, bei analogiški periodiniai mokėjimai, taip pat e. sąskaitų apmokėjimai mokėjimo pavedimu banko viduje ir e. sąskaitų apmokėjimai automatiniu mokėjimu arba mokėjimo pavedimu į kitus Lietuvoje registruotus bankus. 100 pervedimų Mokėjimai į kitų asmenų sąskaitas banko viduje, momentiniai ir paprasti pinigų pervedimai į Lietuvoje registruotus bankus ir paprasti europiniai mokėjimai pateikti naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui ir „Swedbank Gateway“, bei analogiški periodiniai mokėjimai, taip pat e. sąskaitų apmokėjimai mokėjimo pavedimu banko viduje ir e. sąskaitų apmokėjimai automatiniu mokėjimu arba mokėjimo pavedimu į kitus Lietuvoje registruotus bankus.
PIN kodų generatorius Jums pasirinkus vieną iš Paslaugų planų, PIN kodų generatoriaus išdavimo mokestis netaikomas už vieno įrenginio išdavimą ir tik vieną kartą, t. y. pirmą kartą pasirinkus bet kurį iš nurodytų Paslaugų planų.

Papildomas Paslaugų planas „Verslu Plius“

Paslaugų planą „Verslu Plius“ galite užsisakyti kartu su pagrindiniais Paslaugų planais verslui arba atskirai, jei Jūsų įmonei reikalingi tik grupiniai (darbo užmokesčio) mokėjimai.

Verslu Plius

Mėnesio mokestis Mokestis mokamas už kiekvieną kalendorinį mėnesį ir nurašomas kito kalendorinio mėnesio 1 -15 dieną už praeitą mėnesį. Mokestis mokamas nepriklausomai nuo to, ar faktiškai naudojamasi į Paslaugų planą įtrauktomis paslaugomis. Atsisakius pasirinkto Paslaugų plano, mėnesinis mokestis už einamąjį mėnesį nurašomas tą pačią dieną. 4
Grupinio mokėjimo pervedimo pateikimas 1,5
Grupinis pervedimas (darbo užmokesčio) į fizinio asmens sąskaitą „Swedbank“, AB Netaikomi mokesčiai už lėšų pervedimą kiekvienam grupiniame pavedime nurodytam lėšų gavėjui fiziniam asmeniui „Swedbank“ viduje. Už lėšų pervedimą kiekvienam grupiniame pervedime nurodytam lėšų gavėjui juridiniam asmeniui arba už lėšų pervedimą į kitą Lietuvoje registruotą banką taikomi standartiniai banko paslaugų ir operacijų įkainiai. Nemokamai

Su Paslaugų planų įkainių taikymo bendrosiomis sąlygomis galite susipažinti čia.

  • 0.00EUR
  • Verslu 10
  • 0.00EUR
  • 0.00EUR

Siūlome Jums dar daugiau galimybių nesirūpinti, kiek kainuos kiekvienas elektroninis pinigų pervedimas ar e. sąskaitos apmokėjimas internete. Jūsų verslui sukūrėme „Swedbank“ Paslaugų planus – populiariausių kasdienių banko paslaugų rinkinius verslui, pritaikytus Jūsų įmonės poreikiams ir kasdieniams finansiniams įpročiams.

Fiksuotas plano mėnesio mokestis padės lengviau prognozuoti įmonės išlaidas, susijusias su banko teikiamomis mokėjimo paslaugomis.

Kaip veikia Paslaugų planai?

  • Užsisakius vieną iš Paslaugų planų „Verslu“, „Verslu 10“, „Verslu 20“, „Verslu 50“, „Verslu 100“ bei „Verslu Plius“, jo sąlygos galios visoms Jūsų turimoms ir naujai atidarytoms „Swedbank“, AB sąskaitoms.
  • Galėsite užsisakyti papildomą planą „Verslas Plius“ neribotiems darbo užmokesčio pervedimams „Swedbank“ viduje. Vienu metu gali būti pasirinktas tik vienas iš pagrindinių Paslaugų planų ir papildomas planas „Verslu Plius“, arba tik planas „Verslu Plius“.
  • Tol, kol naudositės savo pasirinktu Paslaugų planu, Jūs nemokėsite galiojančiuose standartiniuose įkainiuose nustatyto dydžio mokesčių už naudojimąsi į Jūsų Paslaugų planą įtrauktomis mokėjimo paslaugomis. Standartiniai banko paslaugų ir operacijų įkainiai Jums bus pradėti taikyti tik atsisakius Paslaugų plano arba viršijus Paslaugų plane nurodytus apribojimus (pvz., jeigu užsisakysite papildomas verslo debeto korteles).
  • Paslaugų planai neteikiami kredito ir mokėjimo įstaigoms bei elektroninių pinigų įstaigoms. Paaiškėjus, jog įmonė veikia kaip kredito įstaiga, mokėjimo įstaiga ar elektroninių pinigų įstaiga, Bankas turi teisę tokiam klientui nutraukti Paslaugų plano taikymą.

Detaliau su Paslaugų plano įkainių taikymo bendrosiomis sąlygomis galite susipažinti čia.

Plačiau apie visus banko siūlomus Paslaugų planus verslui

Užsisakyti Paslaugų planą galite interneto banke verslui, bet kuriame „Swedbank“ padalinyje arba paskambinę tel. 1633. Paslaugų plano privalumais galite pradėti naudotis iš karto po plano užsakymo. Tuo atveju, jei jums buvo taikomi individualūs įkainiai ar nuolaidos iki pasirenkant vieną iš Paslaugų planų, tokių individualių įkainių bei nuolaidų galiojimas bus nutrauktas nė vėliau kaip po 2 banko darbo dienų ir bus pradėti taikyti Jūsų Paslaugų plano įkainiai. Užsisakius Paslaugų planą, minimalaus kasdienio paslaugų mokesčio mokėti nebereikės už visas Jūsų įmonės vardu atidarytas banko sąskaitas, o elektroninius mokėjimus galėsite atlikti iš bet kurios įmonės sąskaitos. Svarbu atkreipti dėmesį, kad bendras elektroninių mokėjimų ir mokėjimo kortelių skaičius be papildomo mokesčio išliks toks pat, koks nurodytas Paslaugų plane, jis nepriklauso nuo Jūsų banko sąskaitų skaičiaus. Įmonė vienu metu gali naudotis tik vienu iš pagrindinių Paslaugų planų: „Verslu 10“, „Verslu 20“, „Verslu 50“ arba „Verslu 100“ ir gali papildomai užsisakyti vieną planą „Verslu Plius“. Tuo tarpu planas „Verslu“ skirtas tik toms įmonėms, nuo kurių įsteigimo pradžios praėjo ne daugiau kaip 12 mėnesių, ir su kuriomis nėra pasirašytas susitarimas dėl „Verslo krepšelio“ įkainių taikymo. Tokiu atveju bus taikomi standartiniai „Swedbank“ paslaugų ir operacijų įkainiai už atitinkamus mokėjimus. Mokestis už praėjusį mėnesį bus nurašomas iki kito kalendorinio mėnesio 15 dienos. Mėnesio mokestis nurašomas nepriklausomai nuo to, ar įmonė išnaudojo visą į plano mokestį įtrauktą paslaugų skaičių. Pakeisti arba atsisakyti Paslaugų plano galėsite interneto banke verslui, telefonu 1633 arba bet kuriame „Swedbank“ padalinyje. Atsisakius Paslaugų plano bus pradėti taikyti standartiniai „Swedbank“ paslaugų ir operacijų įkainiai.

Į Paslaugų planą gali būti įtraukta tik bekontaktė Verslo debeto kortelė „MasterCard“. Jei įmonės vardu šiuo metu išduota kito tipo verslo mokėjimo kortelė, galite rinktis vieną iš šių variantų:

  1. Toliau naudotis turima kortele, mokėti už ją pagal standartinius įkainius ir neužsisakyti bekontaktės kortelės. Pasibaigus turimos kortelės galiojimo datai, bankas ją automatiškai pakeis į Paslaugų plane numatytą bekontaktę Verslo debeto kortelę „MasterCard“, už kurią mokėti jau nereikės.
  2. Užsisakyti naują bekontaktę Verslo debeto kortelę „MasterCard“ ir atsisakyti senosios kortelės. Bekontaktę kortelę galite užsisakyti interneto banke verslui, paskambinę telefonu 1633 arba bet kuriame „Swedbank“ padalinyje. Kai atsiimsite užsakytą kortelę ir ją aktyvinsite, kortelė bus įtraukta į Paslaugų planą automatiškai.

Paslaugų planui kortelė bus priskiriama pagal šiuos požymius:

  • jei kortelė aktyvi arba blokuota laikinai;
  • pirmenybę būti įtraukta į Paslaugų planą turi pilno funkcionalumo kortelė ir tik po to – kortelė, kuriai nustatytos tik grynųjų pinigų įnešimo operacijos;
  • pirmenybę turi anksčiau užsakyta kortelė;
  • pirmenybę turi kortelė, kurios 16 skaitmenų numerio paskutiniai keturi skaitmenys yra didžiausi.

Bankas turi teisę keisti šių požymių sąrašą.

Taip, užsisakius Paslaugų planą, galima užsisakyti vieną PIN kodų generatorių be papildomo mokesčio nepriklausomai nuo to, ar įmonė tokį jau turi. Tačiau be papildomo mokesčio generatorius išduodamas vieną kartą užsisakius Paslaugų planą, t. y. pakeitus planą dar vieno generatoriaus be papildomo mokesčio užsisakyti negalėsite.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Kaip apsaugoti savo įmonės pinigus nuo sukčių?

  • Niekada neatskleiskite savo vartotojo naudotojo ID, PIN kodų ar mokėjimo kortelių duomenų.
  • Netvirtinkite pavedimų ar bandymų prisijungti prie interneto banko, jei patys jų neinicijavote.
Sužinokite daugiau