Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Sąskaitos kituose bankuose

Jūsų kasdienė bankininkystė tapo dar patogesnė!

Sutaupykite laiko, nes dabar naudodamiesi mūsų interneto banku arba „Swedbank Gateway“, galite laisvai tvarkyti savo įmonės sąskaitas turimas ir kituose bankuose:

  • Vos keliais žingsniais pridėkite kitame banke turimą sąskaitą.
  • Iš karto matykite sąskaitos likutį, inicijuokite mokėjimus ir peržiūrėkite sąskaitos išrašus.
  • Kad greičiau prisijungtumėte naudokitės biometriniais duomenimis
  • Automatiškai gaukite banko sąskaitų išrašus į savo buhalterinės apskaitos programą per „Swedbank Gateway“.

Galimi veiksmai pridėjus kitų bankų sąskaitas

Kiti bankai, kuriuos galite pridėti prie „Swedbank“, ir galimi veiksmai:

Inicijuoti mokėjimus* Matyti sąskaitos likutį* Matyti išrašus*** Periodiniai išrašai per „Gateway“**
„Swedbank“ Baltijos šalyse
SEB Baltijos šalyse
LHV Estijoje
„Luminor“ Baltijos šalyse
„Citadele“ Baltijos šalyse
Šiaulių bankas
  • *Paslauga galima „Swedbank” interneto banke
  • **Paslauga galima „Swedbank Gateway“
  • ***Paslauga galima interneto banke ir „Swedbank Gateway“
  1. Spustelėkite šio puslapio viršuje esantį mygtuką „Pridėti kitų bankų sąskaitas“ ir prisijunkite prie savo interneto banko.
  2. Tada išskleidžiamajame sąraše pasirinkite kito banko sąskaitą, kurią norite pridėti, ir paspauskite mygtuką „Prisijungti prie kito banko“.
  3. Duokite sutikimą matyti kitų bankų sąskaitas per „Swedbank“ interneto banką.
  4. Būsite nukreipti į kito banko puslapį, kad patvirtintumėte savo pasirinkimą.
  5. Norėdami pridėti kito banko sąskaitą prie „Swedbank Gateway“, pirmiausia turėsite pridėti kito banko sąskaitos paslaugą prie „Swedbank Gateway“ sutarties.

Mokėjimo inicijavimo formą rasite meniu srityje „Kasdienės paslaugos“:

  1. Pasirinkite „Naujas / vietinis pervedimas“.
  2. Išskleidžiamajame sąraše „Mokėti iš sąskaitos“, greta turimų „Swedbank“ sąskaitų matysite ir kitų bankų sąskaitas.
  3. Pasirinkę norimą sąskaitą būsite nukreipti į atskirą „Mokėjimo inicijavimo“ formą.

Informaciją apie inicijuotus mokėjimus rasite „Mokėjimų archyve“.

Informaciją apie kito banko sąskaitą, kurią pridėjote prie „Swedbank“ interneto banko, rasite meniu pasirinkę „Kasdienės paslaugos“ -> „Apžvalga“. Prie galimų filtrų būtinai pažymėkite „Sąskaitos kituose bankuose“.

Norėdami peržiūrėti kitų bankų sąskaitų išrašus, meniu pasirinkite „Kasdienės paslaugos“ -> „Sąskaitos išrašas“. Savo kitų bankų sąskaitas matysite išskleidžiamajame sąraše greta kitų savo „Swedbank“ sąskaitų.

Pridėkite daugialypės bankininkystės funkcionalumą prie savo „Bank Link“ ir savo e. parduotuvėje galėsite priimti atsiskaitymus iš įvairių bankų.

Savo e. parduotuvės klientų patogumui, atsiskaitymo puslapyje pridėkite „Bank Link“ mokėjimų inicijavimo funkcionalumą. Tai Jums leis priimti atsiskaitymus e. bankininkyste iš pagrindinių bankų Baltijos šalyse – klientai galės pasirinkti, iš kurio banko sąskaitos nori atsiskaityti. „Bank Link“ mokėjimų inicijavimas leidžia priimti atsiskaitymus į savo „Swedbank“ sąskaitą, todėl nebereikia rūpintis skirtingomis sąskaitomis. Tam užtenka vienos IT integracijos. Plačiau apie „Bank Link“ ir kitus atsiskaitymo internetu būdus skaitykite čia.

  • Jei jau turite e. parduotuvę su nustatyta „Bank Link“ atsiskaitymų priėmimo paslauga, kad pridėtumėte daugiau bankų vadovaukitės techninėmis instrukcijomis, kurias rasite čia.
  • Jei turite „Swedbank“ mokėjimų portalo „Bank Link“, susisiekite su mumis.
  • Jei turite e. parduotuvę be nustatytų atsiskaitymo būdų, susisiekite su mumis.

Norėdami daugiau sužinoti apie sąskaitų kituose bankuose administravimą, ieškokite informacijos toliau nurodytuose puslapiuose arba kreipkitės į mums banko žinute.

Nurodykite savo kontaktinius duomenis ir mes su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.
+370

„Swedbank“, AB tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis „Swedbank“, AB asmens duomenų tvarkymo principais, su kuriais galima susipažinti „Swedbank“, AB interneto svetainėje adresu www.swedbank.lt (skiltyje „Bendrosios sutarčių sąlygos“) ir „Swedbank“, AB klientų aptarnavimo padaliniuose.

Ačiū, Jūsų užklausa buvo išsiųsta. Su Jumis susisieksime per 1-2 darbo dienas nurodytu telefonu arba el. paštu. Jeigu Jums reikalinga skubi informacija, laukiame Jūsų skambučių tel. 1633. Iš užsienio tel. +370 5 268 4422. Nepavyko išsiusti paraiškos!
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Balsuokite ir išrinkite 3 programos dalyvius.

Stebėkite jų verslo stiprinimo kelionę ir raskite sau naudingų patarimų.

Balsuoti