Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

E. sąskaitų pateikimo paslauga

E-sąskaitų pateikimas maksimaliu greičiu!

Kartu su Omniva

  • iki 53% greičiau*
  • jokių IT rūpesčių Jūsų įmonei!
Sužinokite daugiau

*Šaltinis: Ernst & Young Baltic AS kartu su finansų ministerija atliktas tyrimas „Transition to machine-readable e-invoices between the public and private sector (readiness and requirements)“, 2014.

Techniniai paslaugos reikalavimai

  • Duomenys e. sąskaitai pateikti turi atitikti Lietuvos banko asociacijos patvirtintas taisykles ir vieningą standartą, su kuriuo galite susipažinti www.lba.lt. Tai leis Jūsų įmonei standartizuoti šį procesą įsidiegiant techninį sprendimą.
  • E. sąskaitų duomenis bankui turėsite pateikti XML formato duomenų byla Jums patogiu būdu: „Swedbank“ interneto banke verslui, naudodamiesi „Swedbank Gateway“ paslauga arba pasitelkę tarpininką (operatorių). Pateikimo kanalą pasirinksite pasirašydami sutartį.
  • Įmonė turi užtikrinti, kad e. sąskaitai suformuoti reikalingi teisingi kliento duomenys būtų perduoti bankui. E. sąskaitos siuntimo adresas – kliento prašyme e. sąskaitai gauti nurodytas banko sąskaitos numeris IBAN formatu.

Galimybės jūsų klientams

  • Prašymą gauti e. sąskaitą Jūsų klientas gali pateikti interneto banke, paskambinęs tel. 1884 ar 1633, banko arba lėšų gavėjo padalinyje.
  • Jūsų klientas e. sąskaitas gauna interneto banke, o neturintis interneto banko gali susipažinti su sąskaitos apmokėjimui skirta informacija banko padalinyje.
  • Jei Jūsų klientas pageidauja, jis gali užsakyti, kad e. sąskaitą gautų kitas asmuo.
  • Jūsų klientas gali pasirinkti automatinį e. sąskaitų apmokėjimą arba apmokėti sąskaitą pats, paprastu mokėjimo pavedimu.
  • Jūsų klientai, kurie neturi ar nesinaudoja interneto banku, galės užsisakyti dalinę e. sąskaitą ir sudaryti automatinio mokėjimo sutartį banko padalinyje.

Kiti privalumai

  • E. sąskaitų pateikimui Jūs galite pasirinkti vieną banką, „Swedbank“ užtikrins e. sąskaitų kitų bankų klientams perdavimą.
  • E. sąskaita atitinka originalią sąskaitą faktūrą ir gali būti importuojama į juridinių klientų apskaitos sistemas.

E. sąskaitos pateikimas ir apmokėjimas

  • Siekiant užtikrinti sąskaitų apmokėjimą laiku, pateikite E. sąskaitą prieš 3 (tris) darbo dienas, bet ne vėliau nei 2 (dvi) kalendorinės dienos iki E. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos.
  • Jūsų klientas, sudarydamas automatinio mokėjimo sutartį, pats pasirenka apmokėjimo dieną iš galimų trijų: 2 dienos po e. sąskaitos pateikimo dienos, 2 dienos iki e. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos ir e. sąskaitoje nurodyta apmokėjimo diena (apmokėjimo termino paskutinė diena).
  • Bankas, vykdydamas mokėjimą pagal automatinę mokėjimo sutartį, Jūsų kliento pasirinktą mokėjimo dieną neradęs reikiamos lėšų sumos, tikrina Jūsų kliento sąskaitą tą pačią dieną + 2 papildomas dienas.
  • Norėdami atšaukti jau pateiktą E. sąskaitą, siųskite kreditinę e. sąskaitą, kurios parengimo sąlygas rasite techniniame standarte.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Du būdai geriau nei vienas

Prisijungimui rekomenduojame turėti du būdus – biometrinį ir Smart-ID.

Sužinokite daugiau