Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

E. sąskaitų pateikimo paslauga

Efektyviam įmonės lėšų surinkimui!

  • Elektroniniu būdu siunčiamos ir pateikiamos sąskaitos klientams saugiose „Swedbank“ ir kitų bankų aplinkose.
  • Surenkamos lėšos ir planuojami pajamų srautai, naudojant automatizuotą e. sąskaitų apmokėjimą.
  • Siunčiami klientų prašymai apie užsakytas ir atšauktas e. sąskaitas.
  • Išsamios ataskaitos apie Jūsų mokėtojų su „Swedbank“ sudarytas automatinio apmokėjimo sutartis bei pagal šias sutartis atliktus apmokėjimus.
  • Tausojama aplinka: popierinės sąskaitos pakeičiamos elektroninėmis sąskaitomis.

Pateikti užklausą

  • E. sąskaita yra elektroninėje aplinkoje sukurtas, pateikiamas ir saugomas dokumentas. E. sąskaita atitinka popierinę sąskaitą faktūrą ir gali būti importuojama į apskaitos sistemas.
  • E. sąskaitų pateikimo paslauga apima jūsų išrašytų e. sąskaitų pateikimą klientams ir prašymų užsakyti arba nutraukti e. sąskaitų gavimą.
  • E. sąskaitų gavėjai gali patogiai apmokėti interneto banke pateiktas e. sąskaitas pasinaudojus iš anksto užpildytu mokėjimo nurodymu.
  • Pasirinkus automatinį e. sąskaitų apmokėjimą, skatiname ir siūlome klientams sudaryti e. sąskaitų automatinio apmokėjimo sutartį, tuomet e. sąskaitų pervedimai būtų atliekami automatiškai.
  • Nuo 80 iki 90 proc. e. sąskaitų gavėjų mūsų banke renkasi automatinį e. sąskaitų apmokėjimą, todėl mokėjimus susirinksite greitai ir paprastai.
  • E. sąskaitas yra daug efektyviau administruoti nei įprastas popierines sąskaitas faktūras.
  • Siųsdami e. sąskaitas sutaupysite siuntimo kaštų (spausdinimo, saugojimo).
  • E. sąskaitų naudojimas sutrumpina sąskaitų siuntimo, apmokėjimo procesus ir sumažina žmogiškosios klaidos riziką.

Papildomos paslaugos

E. sąskaitas galite siųsti savo klientams, turintiems sąskaitas ir kituose bankuose. Paslaugą galite užsisakyti pasirašydami papildomą susitarimą.

Kad galėtumėte geriau planuoti pajamų pagal e. sąskaitas srautus, galite užsisakyti papildomas ataskaitas:

  • Jūsų klientų su „Swedbank“ sudarytas automatinio apmokėjimo sutartis.
  • Įskaitytas lėšas pagal e. sąskaitų automatinio apmokėjimo sutartis, sudarytas Jūsų mokėtojų su „Swedbank“.

Šias ataskaitas galime pateikti interneto banke verslui ir/ arba gausite per „Swedbank Gateway“. Norėdami sužinoti išsamiau, skaitykite čia.

Jei pageidaujate, kad e. sąskaitoje būtų pateikiama daugiau informacijos, pavyzdžiui, įmonės logotipas ar kita papildoma informacija, užsisakykite individualaus dizaino e. sąskaitos paslaugą. Individualaus dizaino e. sąskaitos gali būti pateikiamos tik „Swedbank“ klientams.

Užsisakykite paslaugą, kad e. sąskaitų prašymai ir automatinio apmokėjimo sutartys būtų sudaromos, keičiamos arba nutraukiamos jūsų įmonėje.

Paslauga galima naudotis šiais būdais:

  • E-Teller – e. sąskaitų prašymų ir automatinio apmokėjimo sutarčių duomenis pateikiant tiesiogiai banko informacinėje sistemoje.
  • Swedbank Gateway – pateikiant duomenų bylas automatiškai. Būtina pasirašyti „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį ir atlikti integracinius darbus, kad galėtumėte tvarkyti automatinio e. sąskaitų apmokėjimo sutartis.

Norėdami sužinoti išsamiau, skaitykite čia.

E. sąskaitų siuntimas bankui

E. sąskaitas bankui galima siųsti per „Swedbank Gateway“, „Swedbank Gateway“ arba naudojantis operatorių paslaugomis.

E. sąskaitas bankui galite siųsti per „Swedbank“ Interneto banką verslui arba naudodamiesi „Swedbank Gateway“ paslauga. Šiuo atveju reikia pasirašyti „Swedbank Gateway“ paslaugos sutartį ir atlikti integracinius darbus/ įsidiegti paslaugą. E. sąskaitas bankui galite siųsti per operatorių, prieš tai su juo pasirašius paslaugos teikimo sutartį. Tokią paslaugą teikia UAB Omniva LT, Fitek LT, UAB ir UAB „Robolabs“.
E. sąskaitų siuntimas
E. sąskaitų siuntimo būdai „Swedbank“ Interneto bankas verslui „Swedbank Gateway“ Per operatorių
E. sąskaitų pateikimo formatas XML XML Kaip sutarta su operatoriumi
E. sąskaitų techninis standartas LT:document1.1 LT:document1.1
Bylos dydis Iki 10 MB Iki 45 MB
E. sąskaitų skaičius byloje Iki 600 Netikrinama

Naudinga žinoti

  • Siunčiant e. sąskaitas bankui, jas galima pateikti tik XML formato duomenų bylomis.
  • Jeigu naudojate įmonės programinę įrangą formuoti e. sąskaitų byloms, tuomet jos turi atitikti e. sąskaitų techninį standartą.
  • Mūsų IT/ERP partnerių sąrašas, kurie palaiko e. sąskaitų bylų pateikimą XML formatu.
  • Jei e. sąskaitų siuntimui naudositės operatoriaus paslaugomis, tuomet dėl e. sąskaitų duomenų bylų formato susitarkite su operatoriumi. Mūsų e. sąskaitų pateikimo paslaugos operatorių sąrašas čia, kuris gali būti jums naudingas.
  • Siekiant užtikrinti sąskaitų apmokėjimą laiku, siųskite e. sąskaitas prieš 3 (tris) darbo dienas, bet ne vėliau nei 2 (dvi) kalendorinės dienos iki e. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos. E. sąskaitas galite pateikti ir klientams, kurie nesinaudoja interneto banku, bet nori atlikti automatinius mokėjimus.
  • Jūsų klientas, sudarydamas automatinio apmokėjimo sutartį, pats pasirenka apmokėjimo dieną iš galimų trijų: 2 dienos po e. sąskaitos pateikimo dienos, 2 dienos iki e. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos ir e. sąskaitoje nurodyta apmokėjimo diena (apmokėjimo termino paskutinė diena).
  • Bankas, vykdydamas mokėjimą pagal automatinę apmokėjimo sutartį, Jūsų kliento pasirinktą mokėjimo dieną neradęs reikiamos lėšų sumos, tikrina Jūsų kliento sąskaitą tą pačią dieną + 2 papildomas dienas.
  • Norėdami atšaukti pateiktą e. sąskaitą, siųskite kreditinę e. sąskaitą, kurios parengimo sąlygas rasite techniniame standarte. E. sąskaitą galima atšaukti tik su visa nurodyta suma.

Norėdami pradėti naudotis e. sąskaitų pateikimo paslauga:

  1. Pasirinkite e. sąskaitų pateikimo būdą: tiesiogiai bankui per „Swedbank“ interneto bankas verslui, „Swedbank Gateway“ arba per operatorių. Daugiau skiltyje „Kaip siųsti e. sąskaitas“.
  2. Norint pasirašyti e. sąskaitų pateikimo sutartį, Jūsų įmonei reikia turėti sąskaitą „Swedbank“, AB banke.
  3. Galite siųsti e. sąskaitas bankui iškart, kai tik e. sąskaitų pateikimo sutartis bus aktyvuota.

Sutartį galima sudaryti per „Swedbank“ interneto bankas verslui, prisijungus vienasmeninio atstovavimo įmonės vadovui su kvalifikuotu elektroniniu parašu (M-parašu, Q Smart-ID, ID- kortelė, RC-USB).

Pasirašyti sutartį

Dėl papildomų sutarties sąlygų ir/arba paslaugų pateikite užklausą.

Suma be PVM PVM* Suma su PVM
Sutarties pasirašymo mokestis 30 Eur 6,30 Eur 36,30 Eur
E. sąskaitų siuntėjas daugiabučių, gyvenamųjų statybos namų, sodininkų bendrija nemokamai nemokamai nemokamai
Sutarties keitimo mokestis 15 Eur 3,15 Eur 18,15 Eur
Mėnesinis palaikymo mokestis 20 Eur 4,20 Eur 24,20 Eur
E. sąskaitų siuntėjas daugiabučių, gyvenamųjų statybos namų, sodininkų bendrija 5 Eur 1,05 Eur 6,05 Eur
Mokestis už pateiktą e. sąskaitą „Swedbank“, AB mokėtojui 0,23 Eur 0,05 Eur 0,28 Eur
Mokestis už pateiktą e. sąskaitą kito banko mokėtojui 0,23 Eur 0,05 Eur 0,28 Eur
Prašymų gauti e. sąskaitas surinkimas nemokamai nemokamai nemokamai
Individualaus dizaino įdiegimo mokestis (vienkartinis) 120 Eur 25,20 Eur 145,20 Eur
Individualaus dizaino pakeitimo mokestis (vienkartinis) 80 Eur 16,80 Eur 96,8 Eur
Ataskaitų su „Swedbank“, AB mokėtojų sudarytas automatinio apmokėjimo sutartis mėnesinis mokestis 9,50 Eur 2 Eur 11,50 Eur
Ataskaitų pagal e. sąskaitų automatinio apmokėjimo sutartis įskaitytų lėšų „Swedbank“, AB mokėtojų mėnesinis mokestis 9,50 Eur 2 Eur 11,50 Eur

*Pridėtinės vertės mokestis

ERP partneriai, galintys padėti sukurti e. sąskaitas XML formatu:

Nsoft

E. sąskaitų paslaugos teikimo operatoriai, galintys paruošti ir pateikti e. sąskaitas bankui:

UAB Omniva LT, Fitek LT UAB ir UAB Robolabs

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!