Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslauga

Išsirinkite jums ir jūsų klientams tinkamiausią atsiskaitymų kortelėmis būdą

  • Daugiau patogių mokėjimo galimybių jūsų klientams.
  • Greitas lėšų įskaitymas į jūsų sąskaitą.
  • Užsisakykite kortelių skaitytuvą naujai prekybos vietai savo interneto banke verslui.
  • Taupu ir saugu, nes nebereikia administruoti grynųjų pinigų.

Specialus pasiūlymas kortelių skaitytuvo nuomos mokesčiui!

Pildyti paraišką

Išsirinkite jums tinkamiausią kortelių skaitytuvą

Išmanusis kortelių skaitytuvas

Pildyti paraišką

Stacionarus kortelių skaitytuvas

Pildyti paraišką

Nešiojamas kortelių skaitytuvas

Pildyti paraišką

Integruotas sprendimas

Pildyti paraišką

Atsiskaitymų skaičius <25 /dieną 25+ /dieną 25+ /dieną 50+ /dieną
Prekybos vieta mobili arba pastovi pastovi mobili arba pastovi pastovi
Techninės pastabos Papildomai reikės „Android“ ar „iOS“ operacinę sistemą turinčio prietaiso su mobiliuoju interneto ryšiu Fiksuoto interneto prieiga ar SIM kortelė su mobiliojo interneto ryšiu SIM kortelė su mobiliojo interneto ryšiu Kasos sistemos sprendimas
Skaitytuvo kaina, atsiskaitymo kortele mokestis 104 Eur + PVM
1,49% už operaciją (min 0,01 Eur)*
Gauti pasiūlymą Gauti pasiūlymą Gauti pasiūlymą

Daugiau

Daugiau

Daugiau

Daugiau

Atsiskaitymas kortelėmis pardavimo vietose

Tai banko paslauga, leidžianti priimti atsiskaitymus už prekes ar paslaugas elektroniniu mokėjimo kortelių skaitytuvu. Mes siūlome atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis sprendimus daugeliui verslo sričių pagal jų poreikius ir pardavimo vietos bei veiklos specifiką.
Žiūrėti, kaip veikia atsiskaitymas kortelėmis

  • Klientams nereikės atsisakyti prekių pritrūkus grynųjų.
  • Atsiskaitymas kortele greitas ir patogus tiek jums, tiek jūsų klientams.
  • Mokėjimo būdais patenkinti klientai yra linkę sugrįžti.
  • Užsienio turistai dažniausiai atsiskaito kortele.
  • Atsiskaitymas kortele ne tik populiarus, bet ir greičiausias mokėjimo būdas.
  • Darbuotojai sutaupo laiko – užuot skaičiavę pinigus ir grąžą, jie gali skirti daugiau laiko klientams.
  • Mokėjimai yra greitai įskaitomi į jūsų sąskaitą.
  • Mažiau žmogiškųjų klaidų (tiek tyčinių, tiek netyčinių) – mažesnė finansinių nuostolių rizika.
  • Mažiau atsiskaitymų grynaisiais – mažiau rūpesčių dėl grynųjų administravimo ir jų saugojimo.
  • Mažiau grynųjų kasoje – mažesnė vagysčių, sukčiavimo ar padirbtų pinigų rizika.

Papildomos atsiskaitymo kortelėmis galimybės

Terminale su bekontakčių mokėjimų funkcija pirkėjai gali atsiskaityti:

  • bekontakte kortele
  • išmaniaisiais „Android“ įrenginiais
  • išmaniaisiais „Apple“ įrenginiais
  • išmaniaisiais laikrodžiais ir kitais nešiojamais ar dėvimais atsiskaitymo įrenginiais

Atsiskaitymams išmaniaisiais įrenginiais turi būti įdiegta banko programėlė „Swedbank Lietuva“ ir pasirinkti tinkami nustatymai.

Sekite nurodymus terminale – tapatybei nustatyti gali prireikti įvesti PIN kodą.

Norėdami informuoti savo klientus apie priimamus mokėjimo būdus, užklijuokite „Apple Pay“ ir bekontakčio contactless atsiskaitymo lipdukus pardavimo vietose. Jūsų klientai žinos, kad čia gali atsiskaityti bekontaktėmis priemonėmis.

Kaip priimti bekontakčius atsiskaitymus?

Bekontakčio atsiskaitymo funkcija jau įdiegta jūsų terminale, kurį nuomojatės iš „Swedbank“ arba iš kito paslaugos teikėjo.

Bekontakčių atsiskaitymų privalumai Jums:

  • Greitesnis klientų aptarnavimas. Dėl bekontakčio atsiskaitymo galimybės kasdienis apsipirkimas taps dar greitesnis ir patogesnis.
  • Didesnis klientų pasitenkinimas. Pirmenybę paprastiems ir greitiems mokėjimo būdams teikiantys klientai įvertins šią modernią atsiskaitymo galimybę.
  • Retesni terminalo aparatinės įrangos gedimai.

Grynųjų pinigų išmokėjimo paslauga leidžia pardavėjams teikti savo klientams papildomą paslaugą – išmokėti grynuosius pinigus iš su kortele susietos banko sąskaitos.

Nauda jūsų verslui

  • Savo klientams galėsite pasiūlyti naują ir naudingą būdą išsigryninti pinigus – tai padeda pritraukti naujų klientų.
  • Patogi, paprasta ir moderni papildoma paslauga padės stiprinti ryšį su klientais, didinti esamų klientų apsilankymų jūsų parduotuvėje skaičių, o tai savo ruožtu didina pardavimus.
  • Teikiant šią paslaugą, jūsų kasoje liks mažiau grynųjų – galėsite sutaupyti juos administruodami.
  • Turėti mažiau grynųjų prekybos vietoje yra saugiau.

Kaip pradėti naudotis grynųjų pinigų išmokėjimo paslauga?

  • Reikia turėti galiojančią Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos sutartį su „Swedbank“.
  • Jūsų skaitytuvas ir kasos įranga (kai naudojamas integruotas sprendimas) turi turėti grynųjų pinigų išmokėjimo operacijas palaikančią funkciją, patvirtintą „Swedbank“.
  • Papildžius sutartį grynųjų pinigų išmokėjimo paslaugos nuostatomis, savo sistemose aktyvinsime šią funkciją, o jūs turėsite susipažinti su instrukcijomis, kad būtumėte pasiruošę teikti šią paslaugą.

Aptarnaukite daugiau klientų, priimdami atsiskaitymus „UnionPay“ kortelėmis.

Nauda jūsų verslui

Baltijos šalyse apsilanko vis daugiau turistų iš viso pasaulio. Pastaraisiais metais ypač padidėjo turistų srautai iš Azijos šalių, ypač Kinijos. Skirtingai nei keliautojai iš Europos, turistai iš Azijos turi kitokias mokėjimo korteles – „UnionPay“.

„UnionPay“ yra Kinijos mokėjimo kortelių asociacija ir didžiausia mokėjimo kortelėmis paslaugų organizacija pasaulyje pagal išleistų kortelių skaičių. Daugiau nei 49 šalyse ir regionuose ji išleido virš 7 mlrd. kortelių. Iš jų apie 100 mln. mokėjimo kortelių išleista už žemyninės Kinijos ribų. Atsiskaityti „UnionPay“ kortelėmis galima daugiau nei 170 šalių ir regionų bei juose esančiose 51 mln. prekybos vietų.

Kaip priimti atsiskaitymus „UnionPay“ kortelėmis?

Nuo 2019 m. sausio 1 d. mokėjimo kortelių skaitytuvuose automatiškai aktyvinta atsiskaitymų „UnionPay“ mokėjimo kortelėmis funkcija – jums tereikės savo prekybos vietoje priklijuoti „UnionPay“ lipduką gautą iš „Swedbank“. Šie lipdukai turi būti priklijuoti prie įėjimo į prekybos vietą ir ant kasos aparatų.

„UnionPay“ mokėjimo kortelėmis atsiskaitantys klientai aptarnaujami taip pat, kaip klientai, atsiskaitantys „Visa“ ir „Mastercard“ mokėjimo kortelėmis. Tačiau visi atsiskaitymai „UnionPay“ kortelėmis (įskaitant ir bekontaktes) atliekami naudojant lustą ir tvirtinami PIN kodu.

„Swedbank“ bendradarbiauja su „American Express“ teikiant atsiskaitymų „American Express“ kortelėmis priėmimo paslaugą.

Galimybė priimti atsiskaitymus „American Express“ kortelėmis – tai privalumas Jūsų verslui. Jūs galėsite praplėsti klientų ratą ir aptarnauti lojalius, dažniausiai perkančius didesnėmis sumomis „American Express“ kortelių turėtojus.

„American Express“ savo programos narius – tiek privačius, tiek verslo klientus – pritraukia įvairiomis dovanomis, privilegijomis ir aukšto lygio klientų aptarnavimu, kas skatina kortelės turėtojus atsiskaityti būtent šia kortele.

Kaip priimti atsiskaitymus „American Express“ kortelėmis?

  • Pateikite užklausą atsiskaitymų „American Express“ mokėjimų kortelėmis priėmimui. Su Jumis susisieksime ir susitarsime dėl sutarties sudarymo.
  • Sutartis įsigalios, kai „American Express“ atliks Jūsų patikrą ir pateiks teigiamą atsakymą.
  • Svarbu! Sudarant sutartį dėl „American Express“ kortelių aptarnavimo, tą pačią dieną turėsite atnaujinti duomenis apie įmonę ir juridinio asmens klausimyne.
  • „American Express“ mokėjimo kortelių aptarnavimo sutartis bus sudaroma atskirai kiekvienai pardavimo vietai.

document„American Express“ kortelių aptarnavimo sąlygos

Pateikti užklausą
  1. Pasirinkti skaitytuvo tipą.
  2. Kreiptis dėl sutarties sudarymo (susisieksime su jumis, kad galėtume paruošti sutarties sąlygas).
  3. Pasirašyti sutartį „Swedbank“ interneto banke arba „Swedbank“ padalinyje.
  4. Pasirašius sutartį, per 5 darbo dienas banko sistemose aktyvinsime paslaugą ir įrengsime/įjungsime skaitytuvus.
  • Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugas teikiame juridiniams asmenims ir privatiems prekybininkams, kurie registruoti Europos Sąjungos valstybėse narėse ir turi sąskaitą „Swedbank“.
  • Yra tam tikrų draudžiamų veiklos sričių, kuriomis užsiimančios įmonės ar verslininkai negali sudaryti sutarčių su „Swedbank“.
  • Sutartį gali pasirašyti įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo.
  • Sutartis aktyvinama, jeigu banko atlikto atitikties patikrinimo metu prekybininkas ir jo terminalas atitiks banko reikalavimus.

Jei jau turite galiojančią Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos sutartį, patys savo interneto banke verslui galite pridėti papildomą (-as) prekybos vietą (-as).

  1. Paspauskite mygtuką „Pridėti naują prekybos vietą“ puslapio viršuje.
  2. Užpildykite visus privalomus laukus apie naują prekybos vietą ir pasirinkite skaitytuvo tipą.
  3. Elektroniniu būdu pasirašykite Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos sutarties priedą ir, jei reikia, elektroninio kortelių skaitytuvo nuomos sutartį. Jeigu nuomojatės skaitytuvą iš banko, turėsite pasirašyti Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos sutarties priedą ir skaitytuvo nuomos sutartį. Jeigu turite nuosavą skaitytuvą ar naudojate kitą atsiskaitymo sprendimą, turėsite pasirašyti tik priedą.
  4. Pasirašius priedą, jeigu visi įvesti duomenys yra teisingi, paslauga bus aktyvinta banko sistemose per 3 d.d., o paslaugos teikėjas su jumis susisieks, kad suderintų skaitytuvo įrengimo laiką.
Sutartį ir priedus pasirašantis Jūsų įmonės atstovas turi būti nurodytas Valstybės įmonės „Registrų centras“ tvarkomame Juridinių asmenų registre kaip vienasmeniškai atstovaujantis Jūsų įmonei vadovas ir jungtis prie „Swedbank“ interneto banko verslui naudodamas „Smart-ID“, M. parašą arba „ID-kortelę“.

Sudarykite galimybes savo klientams atsiskaityti kortele ir pasiekite didesnio veiklos efektyvumo

  • Skaitytuvo nuomos mokestis netaikomas pirmuosius šešis mėnesius!
  • Banko nuomojami skaitytuvai*.
  • Aptarnavimo mokestis už kiekvieną operaciją**:
    • AB „Swedbank“ išduota mokėjimo kortele – 0,85% + 0,01 Eur;
    • kito banko išduota mokėjimo kortele – 0,99% + 0,01 Eur.

Šis pasiūlymas galioja naujoms įmonėms, kurios Juridinių asmenų registre įregistruotos ne anksčiau, kaip prieš 12 mėnesių.

  • Skaitytuvo nuomos mokestis netaikomas pirmuosius du mėnesius!
  • Banko nuomojami skaitytuvai*.
  • Aptarnavimo mokestis už kiekvieną operaciją**:
    • AB „Swedbank“ išduota mokėjimo kortele – 0,85% + 0,01 Eur;
    • kito banko išduota mokėjimo kortele – 0,99% + 0,01 Eur.

Šis pasiūlymas galioja įmonėms, kurios Juridinių asmenų registre įregistruotos daugiau, kaip prieš 12 mėnesių.

* Stacionarūs ir nešiojami kortelių skaitytuvai, išskyrus išmaniuosius kortelių skaitytuvus.
** Nurodyti komisiniai mokesčiai sudarant sutartį bus detalizuoti pagal išsamesnį kortelių grupių suskaidymą, kaip to reikalauja galiojantys teisės aktai (toks suskaidymas neturi įtakos paslaugų įkainio dydžiui).

Šis pasiūlymas yra informacinio pobūdžio ir nėra banko vardu prisiimamas įsipareigojimas teikti paslaugą. Bankas įsipareigoja teikti paslaugas tik po to, kai bankui priimtinomis sąlygomis sudaroma atitinkama paslaugų sutartis bei tinkamai įvykdomos visos sutartyje numatytam paslaugų teikimui keliamos sąlygos.

Taikoma sutartims, sudaromoms/keičiamoms nuo 2019.03.25 d.

Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos įkainiai, taikomi visais atvejais, išskyrus kai atsiskaitymai kortelėmis atliekami naudojantis „Swedbank“ išmaniuoju kortelių skaitytuvu:
Komisinis mokestis Pagal susitarimą
Terminalo nuomos mėnesio mokestis (už vieną vnt.1):
kai nuomojamas stacionarus terminalas 14.00 EUR
kai nuomojamas stacionarus terminalas su mobiliojo ryšio SIM kortele 17.00 EUR
kai nuomojamas nešiojamas terminalas su mobiliojo ryšio SIM kortele 21.00 EUR
Sutarties pasirašymo mokestis Netaikoma
Sutarties sąlygų keitimo mokestis Netaikoma
Vienkartinis vieno terminalo įrengimo mokestis, jei terminalas nuomojamas trumpiau nei 3 mėn. (skaičiuojant nuo Terminalo priėmimo-perdavimo akto dienos)1 70.00 EUR
Vienkartinis vieno terminalo skubaus įrengimo mokestis 1,2 70.00 EUR
Komisinis mokestis už Grynųjų pinigų išmokėjimo operaciją Pagal susitarimą
Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos įkainiai, taikomi, kai atsiskaitymai kortelėmis atliekami naudojantis „Swedbank“ išmaniuoju kortelių skaitytuvu:
Komisinis mokestis (procentinis dydis nuo atsiskaitymo kortele sumos ir nustatyto dydžio suma), kai operacija atliekama visų tipų kortelėmis: 1.49%+0.01 EUR
Išmanaus kortelių skaitytuvo pardavimo kaina (už vieną vnt.1): 104.00 EUR
Išmanaus kortelių skaitytuvo mėnesio techninio palaikymo mokestis1 Netaikoma
Sutarties pasirašymo mokestis Netaikoma
Sutarties sąlygų keitimo mokestis Netaikoma
Vienkartinis vieno terminalo (kortelių skaitytuvo) įrengimo mokestis1 Netaikoma
Kiti Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos įkainiai:
Priimtų atsiskaitymų ataskaitos pateikimas ir rodymas 2 mėn. nuo pateikimo datos „Swedbank“ interneto banke verslui Netaikoma
Pirkėjų apžvalgos ataskaitos sukūrimas1:
Bazinė pirkėjų apžvalga 125 EUR
Standartinė pirkėjų apžvalga 600 EUR
Detali pirkėjų apžvalga 1300 EUR

1 Nurodyti mokesčiai/kaina be PVM. Mokesčiams/kainai taikomas PVM mokestis, kurio dydis nustatomas pagal galiojančius LR mokesčių įstatymus;
2 Terminalo skubaus įrengimo terminas - kitą darbo dieną.

Dokumentai

Kas yra išmanusis kortelių skaitytuvas?

Mažas ir patogus nešiojamas išmanusis kortelių skaitytuvas yra valdomas išmaniuoju telefonu ar planšete. Juo galima priimti atsiskaitymus paprastomis ir bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis.

Idealiai tinka, jei neturite pastovios paslaugų teikimo vietos, taip pat – kilnojamai sezoninei ar nereguliariai prekybai.

  • Skaitytuvas priklauso prekybininkui.
  • Netaikomi jokie mėnesiniai nuomos mokesčiai.
  • Rekomenduojame šį skaitytuvą tada, kai per dieną atliekamų operacijų skaičius neviršija 25.
  • Galima saugiai priimti atsiskaitymus ir tradicinėmis, ir bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis.
  • Veikia su naujausia „Android“ / „iOS“ operacinės sistemos versija išmaniajame telefone ar planšetėje.
  • Ypatingai mažas ir lengvas, todėl patogus nešiotis.
  • Paprasta pradėti naudotis – įsidiegsite patys.
  • Nenaudoja popieriaus, nes kvitus siunčia e. paštu arba SMS žinute.
  • Vienkartinis išmaniojo kortelių skaitytuvo įsigijimo mokestis – 104 EUR (be PVM).
Kaip pradėti naudotis išmaniuoju kortelių skaitytuvu?
  1. Užpildykite paraišką ir sudarykite sutartį.
  2. Užsisakykite išmanųjį kortelių skaitytuvą iš „Hansab“ arba „Swedbank“ padalinio ir gaukite jį savo adresu.
  3. Gavę išmanųjį kortelių skaitytuvą, susipažinkite su jo aktyvinimo ir naudojimo gairėmis.
  4. Atsisiųskite „Swedbank“ ir „Swedbank“ išmaniojo skaitytuvo programėles.
  5. Prijunkite ir aktyvinkite skaitytuvą savo išmaniajame įrenginyje.
  6. Ir viskas! Galėsite priimti atsiskaitymus mokėjimo kortelėmis.

„Swedbank“ programėlė

AppStore GooglePlay

„Swedbank“ išmaniojo skaitytuvo programėlė

AppStore GooglePlay

Kas yra stacionarus kortelių skaitytuvas?

  • Skirtas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms.
  • Labiausiai tinka turint pastovią prekybos vietą.
  • Rekomenduojame, jei per dieną įvykdote daugiau nei 25 operacijas.
  • Pajungimui reikia tik elektros ir interneto prieigos (gali būti fiksuoto ar mobiliojo interneto prieiga).
  • Pirkėjų ir prekybininko patogumui įrengiamas su papildomu PIN kodo įvedimo įrenginiu (pinpad).
  • Galima prijungti prie kasos aparato – didėja apmokėjimo greitis, nereikia įvedinėti ranka, todėl mažėja klaidų rizika. Sprendimas turi būti suderintas su kasos sistemos ir / ar skaitytuvų tiekėju.
  • Taikomas skaitytuvo nuomos mėnesio mokestis.
Kaip pradėti naudotis stacionariu kortelių skaitytuvu?
  1. Užpildykite paraišką ir pasirašykite sutartį.
  2. Mūsų partneriai įrengs skaitytuvą jūsų parduotuvėje.
  3. Ir viskas! Galėsite priimti atsiskaitymus mokėjimo kortelėmis.

Stacionaraus skaitytuvo naudotojo vadovas:

Kas yra nešiojamas skaitytuvas?

  • Skirtas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms.
  • Tinka stacionarioms ir mobilioms prekybos ar aptarnavimo vietoms.
  • Rekomenduojame, jei per dieną įvykdote daugiau nei 25 operacijas.
  • Turi akumuliatorių, todėl galima atsinešti pas klientą mokėjimui atlikti.
  • Reikalinga mobiliojo interneto prieiga („Swedbank“ nuomojamuose skaitytuvuose jau yra reikalingas ryšys).
  • Skaitytuvą įdiegs „Swedbank“ partneris.
  • Taikomas mėnesinis nuomos mokestis.
Kaip pradėti naudotis nešiojamu kortelių skaitytuvu?
  1. Užpildykite paraišką ir pasirašykite sutartį.
  2. Mūsų partneriai įrengs skaitytuvą Jūsų parduotuvėje ar paslaugų teikimo vietoje.
  3. Ir viskas! Galėsite priimti mokėjimus kortelėmis.

Skaitytuvo naudojimo instrukcija:

Kas yra integruotas sprendimas?

Idealus sprendimas įmonėms, kurių atliekamų operacijų skaičius vidutinis ar didelis. Tinka ir stacionarioms prekybos vietoms, ir savitarnos prekybai.

  • Rekomenduojama vidutinio dydžio ir stambioms įmonėms.
  • Tinka, kai prekybos vieta stacionari.
  • Rekomenduojame, jei per dieną įvykdote daugiau nei 50 operacijų.
  • Didėja mokėjimų greitis ir mažėja klaidų rizika, nes nebereikia mokėjimo sumos įvedinėti ranka – ji tiesiogiai įvedama per kasos įrangos sistemą į skaitytuvą.
  • Jūsų prekybos vieta turi būti patvirtinta „Swedbank“ – patikrinta, ar tinka jūsų pasirinkta kasos sistema.
  • Šis kortelių skaitytuvas prijungiamas prie kasos įrenginio sistemos. Jį įrengia ir įdiegia mūsų partneriai bei kasos įrangos sistemos tiekėjas.
  • „Swedbank" nuomos mokesčiai netaikomi. Integruotą sprendimą tiesiogiai teikia „Swedbank“ sertifikuotas kasos įrangos tiekėjas.
Kaip pradėti naudotis?
  1. Susisiekite su kasos įrangos tiekėju ir įsitikinkite, kad jie įdiegs integruotą sprendimą, kurį leidžia „Swedbank“ ir sutarkite paslaugos sąlygas.
  2. Pateikite paraišką ir pasirašykite sutartį.
  3. Aktyvinsime paslaugą ir išsiųsime duomenis, kurių reikia skaitytuvo įrengimui.
  4. Mūsų partneriai įrengs skaitytuvą jūsų parduotuvėje, o kasos įrangos tiekėjai - integruotą sprendimą.
  5. Ir viskas! Galite priiminėti atsiskaitymus mokėjimo kortelėmis.

Kompleksinis „Swedbank“ ir PAYSETO atsiskaitymų sprendimas Jūsų verslui

Šis sprendimas sukurtas apgyvendinimo ar automobilių nuomos paslaugų teikėjams, kelionių agentūroms ar kitoms verslo sritims, kurioms svarbu patikimai ir patogiai gauti avansinį mokėjimą už paslaugas arba rezervaciją patvirtinantį mokestį, kol klientas dar nėra atvykęs.

Naudotis šia paslauga paprasta – drauge su partneriais mes pasirūpiname techniniais sistemos diegimo darbais, o Jūs greitai, saugiai ir efektyviai gaunate klientų atsiskaitymus iš bet kurios pasaulio šalies. Jums nereikia kurti ar valdyti e. parduotuvės, o Jūsų klientui pakanka turėti galiojančią „Visa“ ar „MasterCard“ mokėjimo kortelę.

  • PAYSETO sistemoje suvedate mokėjimui gauti reikalingus duomenis.
  • Suformuota unikali mokėjimo nuoroda klientui nusiunčiama e. paštu.
  • Gavęs šią nuorodą klientas ją aktyvina ir per „Swedbank“ mokėjimų portalą yra nukreipiamas į unikalų mokėjimo ruošinį.
  • Pasitikrinęs mokėjimo duomenis klientas suveda savo mokėjimo kortelės duomenis ir patvirtina mokėjimą (taikoma saugių pirkimų internetu programa).
  • „Swedbank“ mokėjimų portalas apdoroja mokėjimo duomenis, atlieka lėšų rezervaciją mokėtojo kortelės sąskaitoje.
  • PAYSETO sistemoje iškart matote mokėjimo statusą (įvykdytas ar ne) ir galite nedelsdami rezervuoti kambarį, automobilį ar pan.
  • „Swedbank“ perveda priimto atsiskaitymo kortele lėšas į Jūsų sąskaitą per 5 dienas.

„Swedbank“ išmanusis kortelių skaitytuvas puikiai papildo PAYSETO ir „Swedbank“ mokėjimų portalo paslaugų sprendimą:

  • Naudodamiesi PAYSETO įrankiu ir „Swedbank“ mokėjimo portalu išspręsite rezervacijos patvirtinimo klausimą (pvz., Jūsų klientas nuotoliniu būdu kortele sumoka už vieną nakvynę, kaip avansą rezervuojant kambarį).
  • Klientui atvykus pas Jus, „Swedbank“ išmaniuoju kortelių skaitytuvu priimate kliento mokėjimą kortele už visą apgyvendinimo laikotarpį ir papildomas paslaugas.

Daugiau

Kodėl verta naudotis šiuo pasiūlymu?

  • Jūsų nustatytu laiku klientai gauna automatiškai išsiunčiamus laiškus su saugaus atsiskaitymo nuoroda.
  • Norint pradėti naudotis paslauga, užtenka minimalių kliento duomenų.
  • Norint gauti mokėjimą, tereikia nusiųsti e. laišką, pasinaudojus PAYSETO ruošiniais.
  • Jokių papildomų IT resursų: PAYSETO sistemoje jau integruota sąsaja su „Swedbank“ mokėjimų portalu – pasirašius paslaugos sutartį su „Swedbank“, belieka ją aktyvinti PAYSETO sistemoje.
  • Nereikia turėti e. parduotuvės arba puslapio.
  • Priklausomai nuo jūsų verslo specifikų ir kliento poreikių galimi avansiniai, galutiniai ir elektroniniai mokėjimai.
  • Atsiskaitymai priimami visame pasaulyje populiariomis „MasterCard“ ir „Visa“ debeto bei kredito kortelėmis.
  • PAYSETO sistemoje galite patogiai valdyti ir vieną, ir kelias Jūsų teikiamas paslaugas (pvz., kelis nuomojamus apartamentus).
  • Matysite, ar klientai gavo ir perskaitė jūsų laiškus, taip pat kada buvo atliktas mokėjimas(-ai).
  • Gautų mokėjimų statusas matosi automatiškai, nereikia papildomai stebėti sąskaitos išrašo.
  • Sisteminga ir aiški mokėjimų statistika.
  • Saugesnis mokėjimo kortele sprendimas (klientas suveda kortelės duomenis į saugų mokėjimo langą, patvirtina mokėjimo operaciją ir jo kortelės duomenys apdorojami laikantis aukštų kortelių organizacijų saugumo reikalavimų).
  • Šiuo būdu priimant atsiskaitymą kortele mažinama verslo finansinio nuostolio rizika, galinti kilti dėl pirkėjų sukčiavimo, neteisėto kortelės duomenų panaudojimo ar klientų ginčų dėl atliktų operacijų.
  • Patogu atlikti mokėjimą, nes Jūsų klientas PAYSETO mokėjimo užklausoje mato su mokėjimu susijusią informaciją, o pasirinkus vykdyti mokėjimą jis atliekamas saugiame banko mokėjimo sistemos lange.
  • Klientas jaučiasi saugiau, nes pats atlieka mokėjimą ir niekam neatskleidžia savo kortelės duomenų.
  • Klientas tiksliai žino, kada ir kokio dydžio mokėjimą atliko.
  1. Užsiregistruoti PAYSETO puslapyje.
  2. Kreiptis į mus dėl „Swedbank“ mokėjimų portalo ir atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis sutarčių sudarymo.
  3. Įsigyti išmanųjį kortelių skaitytuvą bet kuriame mūsų padalinyje arba mūsų partnerio „Hansab“ internetinėje parduotuvėje hansab.lt/lt/e-parduotuve.

Daugiau informacijos apie „Swedbank“ paslaugą rasite čia, apie Payseto paslaugą – www.payseto.com.

Kaip veikia atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis sistema?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą Jūs sužinosite apie:

  • mokėjimo kortelių ekosistemą ir jos dalyvius;
  • atsiskaitymo kortelėmis operacijų tipus ir atsiskaitymo etapus;
  • kortelių turėtojų identifikavimo metodus.

Kaip pradėti priimti mokėjimus kortelėmis?

Šiame vaizdo įraše rasite informaciją apie:

  • atsiskaitymų kortelėmis priėmimo techninius sprendimus ir kaip išsirinkti tinkamiausią;
  • kaip įsigyti norimą kortelių skaitytuvą ir kaip sudaryti atsiskaitymų kortelėmis priėmimo paslaugos sutartį su banku;
  • kur kreiptis, jei kils klausimų arba techninių nesklandumų.

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis priėmimas internetu

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • tai, kaip veikia atsiskaitymai kortelėmis e. prekyboje;
  • reikalavimus, kurių privaloma laikytis vykdant prekybą ar paslaugų teikimą internetu;
  • atsiskaitymų kortelėmis e. prekyboje riziką ir kaip ją sumažinti.

Kas yra pretenzija dėl lėšų grąžinimo?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą suprasite dėl kokių priežasčių kyla ginčai dėl atsiskaitymų kortelėmis, koks jų nagrinėjimo procesas, atsakomybės, kada ir kaip privalu grąžinti lėšas pirkėjams bei kaip tokių atvejų išvengti.

Kas yra neteisėta operacija kortele?

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • kada atsiskaitymo kortele operacija yra laikoma neteisėta;
  • ką reikėtų daryti, jei įtariate neteisėtą operaciją;
  • kaip išvengti neteisėtų operacijų ir sumažinti jų keliamą riziką.

Kokių reikalavimų turi laikytis prekybininkai?

Šis vaizdo įrašas supažindins su:

  • pagrindinėmis prekybininko, priimančio atsiskaitymus kortelėmis, pareigomis;
  • kaip atitikti tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų ir banko keliamus reikalavimus.

Kas yra mokėjimo kortelių duomenų apsauga (PCI DSS)?

Šiame vaizdo įraše apžvelgiame:

  • kas yra Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartas;
  • kaip neteisėtai gali būti pasisavinti mokėjimo kortelių duomenys;
  • kokios yra PCI DSS reikalavimų nesilaikymo pasekmės;
  • kaip atitikti PCI DSS reikalavimus ir užtikrinti kortelių duomenų saugumą.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „American Express“, „Diners Club“, „Discovery“, „JCB“, „Mastercard“, „Visa“. PCI SSC parengė PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimų saugumo rekomendacijomis privalo vadovautis visi subjektai įskaitant bankus, prekybininkus, mokėjimų apdorojimo centrus, kurie priima atsiskaitymus kortelėmis, saugo, tvarko ar perduoda kortelių turėtojų duomenis.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, priimantys atsiskaitymus kortelėmis, privalo laikytis PCI DSS.

Kortelės duomenys ir neskelbtinų autentiškumo patvirtinimo duomenų elementai:

Duomenų elementas Saugoti leidžiama Užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Taip Taip Kortelės numeris privalo būti šifruojamas, t. y. neperskaitomas
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Taip Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Taip Ne
Kortelės galiojimo data Taip Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys negali būti saugomi po autorizavimo, net ir tais atvejais, jei jie yra užšifruoti
Išsamūs kortelės duomenys Išsamūs duomenys, įrašyti į magnetinę juostelę, lygiaverčiai duomenys iš lusto ar kt.) Ne Draudžiama
Saugos kodas CVV2 ar CVC2 Trijų ar keturių skaitmenų kodas, atspausdintas bet kurioje mokėjimo kortelės pusėje Ne Draudžiama
PIN ar PIN blokas Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje Ne Draudžiama

Kaip įsitikinti, ar laikomasi PCI DSS reikalavimų?

Bankas kartą per metus informuoja prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis nuo 1 iki 6 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis QSA arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor) 2 lygmens prekybininkas, pasirinkęs užpildyti metinį savarankiško įsivertinimo klausimyną, privalo užtikrinti, kad savarankišką įsivertinimą atliekantys darbuotojai išklausytų PCI SSC ISA vidaus saugumo vertintojų mokymus ir kasmet baigtų atitinkamą akreditavimo programą, kad galėtų ir toliau taikyti savarankiško įsivertinimo metodą, siekiant patvirtinti reikalavimų laikymąsi. Arba 2 lygmens prekybininkas gali savo nuožiūra pasirinkti kasmetinį patikrinimą vietoje, kurį atlieka PCI SSC patvirtintas kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA), vietoj kasmetinio savarankiško įsivertinimo klausimyno pildymo. Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kasmet turintis nuo 20 000 iki 1 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

PCI DSS reikalavimai ir tikslai

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir prižiūrėti užkardas (angl. firewall), apsaugančias kortelių turėtojų duomenis.
2. Nenaudoti standartinių nustatymų sistemų slaptažodžiams ir kitiems saugumo parametrams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis.
4. Užšifruoti kortelių turėtojų duomenis, siunčiamus per atvirus viešus tinklus.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Naudoti antivirusinę programinę įrangą ir reguliariai ją atnaujinti.
6. Stiprinti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie kortelių turėtojų duomenų, kad juos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Sekti ir stebėti prieigą prie tinklo ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir procesus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Laikytis visų darbuotojų informacijos saugumo politikos.

Daugiau informacijos rasite https://www.pcisecuritystandards.org/

Susisiekite su mumis telefonu 1633 jei norite pasikonsultuoti arba pranešti apie sukčiavimo atvejį. Daugiau informacijos apie saugų naudojimąsi banko paslaugomis rasite čia.