Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Mokėjimų sprendimai e.verslui

Nurodykite savo kontaktinius duomenis ir mes su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.
+370

„Swedbank“, AB tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis „Swedbank“, AB asmens duomenų tvarkymo principais, su kuriais galima susipažinti „Swedbank“, AB interneto svetainėje adresu www.swedbank.lt (skiltyje „Bendrosios sutarčių sąlygos“) ir „Swedbank“, AB klientų aptarnavimo padaliniuose.

Dėkojame! Jūsų paraiška gauta. Susisieksime su jumis per 1 darbo dieną. Nepavyko išsiusti paraiškos!

Atsiskaitymas e. parduotuvėms internetu

  • Mokėjimo inicijavimas – mokėjimas tiesiai iš pirkėjo banko sąskaitos.
  • Atsiskaitymai kortelėmis – galimybė aptarnauti pirkėjus iš viso pasaulio.
  • „PayPal“.
  • Mokėjimo nuorodos.
Įvairūs mokėjimo internetu būdai Jūsų e.parduotuvei. Paprasta integracija naudojant įskiepius, „Cloud“ platformas arba API. Sklandus atsiskaitymo procesas klientams – daugiau konversijų.

Populiariausias atsiskaitymo būdas atsiskaityti Baltijos šalyse! Alternatyva individualių bankų „banklink“ sprendimui.

Plačiau

Rekomenduojama prekiaujantiems globaliai. Suteikia galimybę klientams atlikti mokėjimą, įsigyti prenumeratą ar atlikti pasikartojančius mokėjimus.

Plačiau

Naudodamiesi „PayPal“ priimkite mokėjimus iš viso pasaulio.

Plačiau

Mokėjimo nuorodos – puikus įrankis prekiauti internetu, neturint e. parduotuvės.

Plačiau

Sustiprinkite savo internetinį verslą.

Suteikite klientams galimybę atsiskaityti iš banko sąskaitos, esančios bet kuriame iš pagrindinių Baltijos šalių bankų:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • Šiaulių bankas
  • Medicinos bankas
  • Citadele
  • LHV
  • Coop
  • Revolut

Išbandykite mokėjimų inicijavimą demonstracinėje svetainėje. Jei nuspręsite atlikti mokėjimą, lėšos bus skirtos labdarai.

Išbandyti mokėjimų inicijavimą
  • Mokėjimų būsenos stebėjimas Prekybininko portale.
  • Greitas ir lengvas integravimas naudojant įskiepius, e. prekybos platformas arba API.
  • Sklandus mokėjimo procesas.
  • Galimybė individualizuoti atsiskaitymo langų dizainą.
  • Jei neturite e.parduotuvės, vis vien yra galimybė priimti mokėjimus per „LinkPay“ mokėjimo nuorodas.

Priimdami atsiskaitymus kortelėmis, galėsite aptarnauti klientus iš viso pasaulio su:

  • „Mastercard“
  • „Visa“
  • Nukreipimas į saugaus atsiskaitymo aplinką.
  • Prenumeratos ir periodiniai mokėjimai.
  • Galimybė išsaugoti kliento kortelės informaciją būsimiems mokėjimams (ang. tokenization).
  • Greitas ir lengvas integravimas naudojant įskiepius, e. prekybos platformas arba API.
  • Galimybė individualizuoti atsiskaitymo langų dizainą.
  • Jei neturite e.parduotuvės, vis vien yra galimybė priimti mokėjimus per „LinkPay“ mokėjimo nuorodas.
  • Savitarna ir techninė pagalba.

„PayPal“ atsiskaitymu naudojasi milijonai vartotojų visame pasaulyje.

  1. Lengva integracija.
  2. Prieiga prie klientų visame pasaulyje, kurie naudojasi „PayPal“.

„LinkPay“ mokėjimo nuorodos – puikus įrankis prekiauti internetu, neturint e. parduotuvės. Sugeneruokite mokėjimo nuorodą ir pasidalinkite ja su savo pirkėjais.

  1. Galimybė bet kokią internetinę komunikacijos programėlę ar platformą paversti atsiskaitymo kanalu.
  2. Galimybė individualizuoti atsiskaitymo lange pateikiamą informaciją, dizainą ir integruoti prekybininko logotipą.
  3. Galimos prenumeratos ir periodiniai mokėjimai.
  4. Galimybė nustatyti mokėjimo nuorodų panaudojimo apribojimus.
  5. Galimybė integruoti per išplėstinę API sąsają.

Verslui

Jaunam verslui

Tik mokėjimo nuoroda

Sutarties sudarymo / sąlygų keitimo mokestis1 0 Eur 0 Eur 0 Eur
Mokėjimų inicijavimo mėnesio mokestis 0 Eur 0 Eur 0 Eur
Atsiskaitymo kortelėmis mėnesio mokestis2

6 mėn. nemokamai

10,00 Eur/mėn

6 mėn. nemokamai

10,00 Eur/mėn

1 mėn. nemokamai

Fiziniams asmenims: 9,00 Eur/mėn

Verslui: 15,00 Eur/mėn

Mokestis už operacijas

Priklauso nuo operacijų apimties

Gauti pasiūlymą

Mokėjimų inicijavimas – 3 mėn. nemokamai

Priklauso nuo operacijų apimties

Gauti pasiūlymą

Naujam verslui! Mokėjimų inicijavimas – 3 mėn. nemokamai

Priklauso nuo operacijų apimties

Gauti pasiūlymą
  • 1Sudarant sutartį banko padaliniuose gali būti taikomas 30.00 Eur vienkartinis mokestis.
  • 2Papildomai taikomas 21% PVM mokestis.

Jaunas verslas – tai įmonė, nuo kurios įsteigimo datos praėjo ne daugiau kaip 12 mėnesių.

Šis pasiūlymas yra informacinio pobūdžio ir nėra banko vardu prisiimamas įsipareigojimas teikti paslaugą. Bankas įsipareigoja teikti paslaugas tik po to, kai bankui priimtinomis sąlygomis sudaroma atitinkama paslaugų sutartis bei tinkamai įvykdomos visos sutartyje numatytam paslaugų teikimui keliamos sąlygos.

  1. Įskiepiai populiariausioms platformoms: „WooCommerce“, „OpenCart“, „Magento2“, „PrestaShop“.
  2. Integravimas per e. prekybos „Cloud“ platformas: „Voog“, „Mozello“, „ShopRoller“, „WebShopper“, „Verskis“.
  3. Integravimas per standartizuotą API (programų sąsają).
  4. SDK įrankiai mobilioms aplikacijoms.
  5. „Bank Link“ su mokėjimo inicijavimu integravimo techninės specifikacijos

Prekybininko, norinčio naudotis paslauga, e. svetainė turi atitikti tam tikrus kriterijus.

Peržiūrėkite „Mastercard“ ir „Visa“ reikalavimus

Pagalba mokėjimo inicijavimo sprendimo naudotojams:

Pagalba atsiskaitymų kortelėmis sprendimo naudotojams:

Tiekėjai, galintys individualiai integruoti mokėjimo sprendimus į interneto svetaines per API sąsają

Kaip veikia atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis sistema?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą Jūs sužinosite apie:

  • mokėjimo kortelių ekosistemą ir jos dalyvius;
  • atsiskaitymo kortelėmis operacijų tipus ir atsiskaitymo etapus;
  • kortelių turėtojų identifikavimo metodus.

Kaip pradėti priimti mokėjimus kortelėmis?

Šiame vaizdo įraše rasite informaciją apie:

  • atsiskaitymų kortelėmis priėmimo techninius sprendimus ir kaip išsirinkti tinkamiausią;
  • kaip įsigyti norimą kortelių skaitytuvą ir kaip sudaryti atsiskaitymų kortelėmis priėmimo paslaugos sutartį su banku;
  • kur kreiptis, jei kils klausimų arba techninių nesklandumų.

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis priėmimas internetu

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • tai, kaip veikia atsiskaitymai kortelėmis e. prekyboje;
  • reikalavimus, kurių privaloma laikytis vykdant prekybą ar paslaugų teikimą internetu;
  • atsiskaitymų kortelėmis e. prekyboje riziką ir kaip ją sumažinti.

Kas yra pretenzija dėl lėšų grąžinimo?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą suprasite dėl kokių priežasčių kyla ginčai dėl atsiskaitymų kortelėmis, koks jų nagrinėjimo procesas, atsakomybės, kada ir kaip privalu grąžinti lėšas pirkėjams bei kaip tokių atvejų išvengti.

Kas yra neteisėta operacija kortele?

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • kada atsiskaitymo kortele operacija yra laikoma neteisėta;
  • ką reikėtų daryti, jei įtariate neteisėtą operaciją;
  • kaip išvengti neteisėtų operacijų ir sumažinti jų keliamą riziką.

Kokių reikalavimų turi laikytis prekybininkai?

Šis vaizdo įrašas supažindins su:

  • pagrindinėmis prekybininko, priimančio atsiskaitymus kortelėmis, pareigomis;
  • kaip atitikti tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų ir banko keliamus reikalavimus.

Kas yra mokėjimo kortelių duomenų apsauga (PCI DSS)?

Šiame vaizdo įraše apžvelgiame:

  • kas yra Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartas;
  • kaip neteisėtai gali būti pasisavinti mokėjimo kortelių duomenys;
  • kokios yra PCI DSS reikalavimų nesilaikymo pasekmės;
  • kaip atitikti PCI DSS reikalavimus ir užtikrinti kortelių duomenų saugumą.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „American Express“, „Diners Club“, „Discovery“, „JCB“, „Mastercard“, „Visa“. PCI SSC parengė PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimų saugumo rekomendacijomis privalo vadovautis visi subjektai įskaitant bankus, prekybininkus, mokėjimų apdorojimo centrus, kurie priima atsiskaitymus kortelėmis, saugo, tvarko ar perduoda kortelių turėtojų duomenis.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, priimantys atsiskaitymus kortelėmis, privalo laikytis PCI DSS.

Duomenų elementas Saugoti leidžiama Užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Taip Taip Kortelės numeris privalo būti šifruojamas, t. y. neperskaitomas
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Taip Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Taip Ne
Kortelės galiojimo data Taip Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys negali būti saugomi po autorizavimo, net ir tais atvejais, jei jie yra užšifruoti
Išsamūs kortelės duomenys Išsamūs duomenys, įrašyti į magnetinę juostelę, lygiaverčiai duomenys iš lusto ar kt.) Ne Draudžiama
Saugos kodas CVV2 ar CVC2 Trijų ar keturių skaitmenų kodas, atspausdintas bet kurioje mokėjimo kortelės pusėje Ne Draudžiama
PIN ar PIN blokas Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje Ne Draudžiama

Bankas kartą per metus informuoja prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis nuo 1 iki 6 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis QSA arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor) 2 lygmens prekybininkas, pasirinkęs užpildyti metinį savarankiško įsivertinimo klausimyną, privalo užtikrinti, kad savarankišką įsivertinimą atliekantys darbuotojai išklausytų PCI SSC ISA vidaus saugumo vertintojų mokymus ir kasmet baigtų atitinkamą akreditavimo programą, kad galėtų ir toliau taikyti savarankiško įsivertinimo metodą, siekiant patvirtinti reikalavimų laikymąsi. Arba 2 lygmens prekybininkas gali savo nuožiūra pasirinkti kasmetinį patikrinimą vietoje, kurį atlieka PCI SSC patvirtintas kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA), vietoj kasmetinio savarankiško įsivertinimo klausimyno pildymo. Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kasmet turintis nuo 20 000 iki 1 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir prižiūrėti užkardas (angl. firewall), apsaugančias kortelių turėtojų duomenis.
2. Nenaudoti standartinių nustatymų sistemų slaptažodžiams ir kitiems saugumo parametrams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis.
4. Užšifruoti kortelių turėtojų duomenis, siunčiamus per atvirus viešus tinklus.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Naudoti antivirusinę programinę įrangą ir reguliariai ją atnaujinti.
6. Stiprinti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie kortelių turėtojų duomenų, kad juos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Sekti ir stebėti prieigą prie tinklo ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir procesus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Laikytis visų darbuotojų informacijos saugumo politikos.

Daugiau informacijos rasite https://www.pcisecuritystandards.org/

Kortelių turėtojai turi teisę ginčyti operacijas, atliktas naudojantis „Mastercard“ ar „Visa“ kortelėmis. Mokėjimo kortelių turėtojų pretenzijos sprendžiamos remiantis nustatytomis tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų taisyklėmis. Gavus kortelės turėtojo pretenziją, prekybininkas privalo pateikti operacijos teisėtumą patvirtinančius dokumentus. Jeigu prekybininkas to nepadaro arba nepadaro laiku, jis finansiškai atsako už lėšų grąžinimą klientui, kuris pateikė pretenziją.

Priežastys, dėl kurių dažniausiai gaunamos pretenzijos:

  • kortelės turėtojas neatliko operacijos (dažnai tai būna kortelės duomenų vagystės atveju);
  • atšaukta periodinė operacija;
  • prekės neatitiko aprašymo;
  • prekės sugadintos arba su defektais;
  • nepavyko užskaityti kupono.

Pretenzijos gali būti pateikiamos ir dėl kitų priežasčių, įskaitant negautas prekes ar nesuteiktas paslaugas.

Patarimai, kaip spręsti pretenzijas dėl lėšų grąžinimo:

  • Norėdami išvengti skundų dėl nepristatytų prekių, naudokitės prekių pristatymo paslauga su pristatymo patvirtinimu.
  • Norėdami išvengti skundų dėl sugadintų prekių siunčiant, visada įsigykite prekių gabenimo draudimą, jeigu jūsų prekės yra trapios. Aiškiai nurodykite terminą, per kurį tokie skundai bus nagrinėjami.
  • Galimi du skundų dėl ne siuntimo metu sugadintų prekių nagrinėjimo būdai: klientas gali tiesiogiai susisiekti su gamintoju, jeigu prekei taikoma garantija, arba paprašykite kliento, kad jis grąžintų prekę jums. Užtikrinkite, kad jūsų prekių grąžinimo politikoje būtų labai aiškiai nurodytas grąžinimo terminas ir grąžintų prekių patvirtinimo procesas.
  • Jeigu klientas teigia, kad neužsakė prekės, įsitikinkite, kad turite aiškią užsakymo informaciją ir dokumentus.
  • Bendrauti e. paštu, kad turėtumėte tikslią visų susirašinėjimų istoriją.
  • Interneto svetainėje, kurioje teikiamos internetinės paslaugos, aiškiai pateikite visas sąlygas. Vartotojų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta, kokią informaciją privaloma pateikti klientams prieš sudarant sutartį. Šios taisyklės taikomos visiems, t.y. ir tiems, kurie tiekia prekes arba paslaugas pagal nuotoliniu būdu sudaromą sutartį, tad jų laikytis privaloma.
  • Informacija privalo būti pateikta aiškiai ir suprantamai, nuotolinės komunikacijos priemonėms tinkama forma. Turite pateikti išsamią informaciją apie prekes ar paslaugas, jų kainą (įskaitant PVM ir kitus mokesčius) ir pristatymo mokesčius, taip pat informaciją apie klientų teises atšaukti operaciją. Taip pat turite nurodyti išsamius savo įmonės kontaktinius duomenis.
  • Jei paaiškėtų, kad kliento užsakytų prekių ar paslaugų suteikti negalėsite, privalote informuoti klientą apie galimybę suteikti pakaitines lygiavertės kokybės ir kainos prekes ar paslaugas arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Priimdami atsiskaitymus kortele prekybininkai susiduria su įvairiomis rizikomis. Ši informacija padės jums suprasti, su kokia rizika susiduriate ir kokių veiksmų imtis, kad sumažintumėte lėšų praradimo galimybę. Viena iš didžiausių rizikų yra neteisėtos operacijos. Kad apsisaugotumėte ir netaptumėte sukčių taikiniu, turite žinoti, kas yra autorizacija ir ką ji patvirtina.

Autorizacija - tai, kada:

  • sąskaitos numeris galioja;
  • apie kortelę nebuvo pranešta kaip apie pamestą ar pavogtą;
  • operacijai atlikti pakanka lėšų.

Nors svarbu autorizuoti kiekvieną operaciją, vien autorizacija neapsaugo jūsų nuo sukčiavimo ar pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejų. Autorizacija neužtikrina, kad kortelės duomenis nurodantis asmuo yra teisėtas jos savininkas. Išlieka rizika, kad kortelę ar jos duomenis asmuo pavogė arba gavo neteisėtai.

Dėl didelės vertės ir tinkamumo perparduoti sukčiai dažniausiai nusitaiko į e. parduotuves, prekiaujančias šiomis prekėmis:

  • Elektronika
  • Buitiniai prietaisai
  • Papuošalai
  • Kompiuteriai
  • Baldai
  • Prekės, kurias galima lengvai parduoti už grynuosius

Jeigu prekiaujate bet kuriomis iš šių prekių, būkite ypač atsargūs prieš pristatydami ar siųsdami prekes. Įsitikinkite, kad ėmėtės visų galimų veiksmų patvirtinti, kad pirkėjas yra tikrasis kortelės turėtojas.

Čia pateikiami galimai įtartinų operacijų požymiai. Sukčiavimą dažnai išduoda daugiau nei vienas požymis.

  1. Pirkėjas perka e-parduotuvėje pirmą kartą. Sukčiai visada ieško naujų prekybininkų, kuriuos galėtų apgauti.
  2. Didesni nei įprasta užsakymai, nes pavogtomis kortelėmis ir sąskaitų numeriais galima pasinaudoti tik ribotą laikotarpį.
  3. Užsakymai, apimantys kelias tos pačios prekės rūšis. Daugiau nei vienos tos pačios prekės turėjimas didina nusikaltėlių pelną.
  4. Reikalaujama skubių pristatymų. Sukčiai nori įsigytas prekes gauti kuo greičiau, kad galėtų greitai perparduoti, tad jiems pernelyg nerūpi papildomi pristatymo mokesčiai.
  5. Perkama ne prekybininko šalyje. Kartais sukčiaujant įsigytos prekės siunčiamos nusikaltėliams į kitą šalį.
  6. Užsakyme pateikta informacija, pavyzdžiui, skirtingi sąskaitos siuntimo ir prekių pristatymo adresai, telefonų numerių kodai su atitinkamais šalia esančiais pašto kodais, e. pašto adresai, kurie atrodo neegzistuojantys, ir nereguliarus užsakymų teikimo laikas.
  7. Kelios operacijos, atliktos su ta pačia kortele per trumpą laiką. Tai gali būti bandymas kuo greičiau „išnaudoti kortelę“, kol bus uždaryta sąskaita.
  8. Įvykdžius operacijas su skirtingomis kortelėmis, prekės pristatomos tuo pačiu adresu. Tai gali būti specialia programine įranga generuojamas sąskaitos numeris arba net kelios pavogtos kortelės.
  9. Kelios operacijos, atliktos ta pačia ar panašia kortele, nurodant tą patį sąskaitos siuntimo adresą, bet kelis prekių pristatymo adresus. Tai panašu į organizuotą veiką, o ne vieno nusikaltėlio veikimą.
  10. Atliekant operacijas internetu iš vieno IP (interneto protokolo) adreso naudojamasi keliomis kortelėmis. Daugiau nei viena ar dvi kortelės gali būti sukčiavimo schemos požymis.
  11. Užsakymai naudojantis nemokamomis e. pašto paskyromis, kai nėra teikiamos sąskaitos už naudojimąsi e. pašto paslaugomis, todėl paprastai nėra jokio patvirtinimo, kad paskyrą sukūrė teisėtas kortelės turėtojas.

Prekybininkai gali sumažinti sukčiavimo ir pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejus, imdamiesi atitinkamų atsargumo priemonių:

  • paprašyti nurodyti kortelės turėtojo banko pavadinimą – nusikaltėliai, kurie neteisėtai gavo duomenis, šios informacijos neturės. Jeigu pirkėjas delsia nurodyti banko pavadinimą, derėtų būti atsargiems;
  • įvertinti prekių negavimo riziką siunčiant prekes į pašto skyriuje esančią gavėjo pašto dėžutę;
  • gauti kortelės turėtojo pasirašytą prekių gavimo patvirtinimo kvitą;
  • jei užsakomas didelis kiekis skirtingų prekių, pateikus užsakymą paskambinkite pirkėjui, kad jis patvirtintų užsakymą. Taip pat paprašykite jo garsiai perskaityti visą užsakymo informaciją. Dažnai, kai užsakymas yra neteisėtas, pirkėjas negali patvirtinti šios informacijos, nes užsakinėjo atsitiktinai ir nefiksavo savo užsakytų prekių;
  • įtariai vertinkite atvejus, kai vieno pirkimo metu naudojamasi keliomis kortelėmis;
  • nebetęskite autorizacijos, jei ji atmetama;
  • būkite ypač atsargūs su prekių užsakymais į užsienį – dideli užsakymai visais atvejais neturi būti siunčiami tol, kol neįsitikinote, kad pirkimo operacija yra teisėta.

Naudojimasis „3-D Secure“ autentifikavimo paslauga, daugeliu atvejų prekybininkui garantuoja pretenzijų dėl lėšų grąžinimo apsaugą, nes kortelės turėtojas yra identifikuojamas kortelės leidėjo. Kitu atveju lėšos turėtų būti grąžintos kortelės turėtojui pateikus pretenziją, kurioje užtenka nurodyti, kad klientas iš tiesų nedalyvavo atliekant operaciją. Dėl šios paslaugos klientų, prekybininkų ir bankų atsiskaitymai kortele internetu yra saugesni.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „Amex“, „Diners Club“, „Discovery“, „JCB“, „Mastercard“, „Visa“. PCI SSC parengė PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimų saugumo rekomendacijomis privalo vadovautis visi subjektai įskaitant bankus, prekybininkus, mokėjimų apdorojimo centrus, kurie priima atsiskaitymus kortelėmis, saugo, tvarko ar perduoda kortelių turėtojų duomenis.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, priimantys atsiskaitymus kortelėmis, privalo laikytis PCI DSS.

Kortelės duomenys ir neskelbtinų autentiškumo patvirtinimo duomenų elementai:

Duomenų elementas Saugoti leidžiama Užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Taip Taip Kortelės numeris privalo būti šifruojamas, t. y. neperskaitomas
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Taip Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Taip Ne
Kortelės galiojimo data Taip Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys negali būti saugomi po autorizavimo, net ir tais atvejais, jei jie yra užšifruoti
Išsamūs kortelės duomenys Išsamūs duomenys, įrašyti į magnetinę juostelę, lygiaverčiai duomenys iš lusto ar kt.) Ne Draudžiama
Saugos kodas CVV2 ar CVC2 Trijų ar keturių skaitmenų kodas, atspausdintas bet kurioje mokėjimo kortelės pusėje Ne Draudžiama
PIN ar PIN blokas Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje Ne Draudžiama

Kaip įsitikinti, ar laikomasi PCI DSS reikalavimų?

Bankas kartą per metus informuoja prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų. Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja nuo 1 iki 6 mln. mokėjimo operacijų QSA arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor) Kartą per metus
1. Prekybininkai, užpildę SAQ A, A-EP ar D klausimynus turi atlikti kasmetinį QSA ar ISA atitikties įvertinimą.
2. Prekybininkai, užpildę SAQ B, B-IP, C-VT, C ar P2PE klausimynus, gali atlikti savo įsivertinimą patys, nenaudojant QSA ar ISA atitikties vertinimo.
Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja nuo 20 000 iki 1 mln. mokėjimo operacijų Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

PCI DSS reikalavimai ir tikslai

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir prižiūrėti užkardas (angl. firewall), apsaugančias kortelių turėtojų duomenis.
2. Nenaudoti standartinių nustatymų sistemų slaptažodžiams ir kitiems saugumo parametrams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis.
4. Užšifruoti kortelių turėtojų duomenis, siunčiamus per atvirus viešus tinklus.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Naudoti antivirusinę programinę įrangą ir reguliariai ją atnaujinti.
6. Stiprinti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie kortelių turėtojų duomenų, kad juos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Sekti ir stebėti prieigą prie tinklo ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir procesus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Laikytis visų darbuotojų informacijos saugumo politikos.

Daugiau informacijos rasite https://www.pcisecuritystandards.org/

Susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 4422, jei norite pasikonsultuoti arba pranešti apie sukčiavimo atvejį. Daugiau informacijos apie saugų naudojimąsi banko paslaugomis rasite čia.

Tiekėjų sąrašas

Norint įsidiegti „Swedbank“ „Bank link“ ar „Swedbank“ mokėjimų portalo paslaugą, Jums bus reikalingi IT resursai. Jūsų patogumui siūlome mums gerai žinomus šių paslaugų teikėjus.

„Bank link“

Evispa, UAB
labas@verskis.lt
+370 674 72248
www.verskis.lt
Verskis.lt elektroninės parduotuvės sistema pasižymi itin dideliu lankstumu bei yra puikiai pritaikyta Lietuvos rinkai, SEO. El.parduotuvės platforma tinka tiek pradedantiems verslą tiek jau pažengusiems prekybininkams su savo sandėliais. „Swedbank“ paslauga „Bank link“ gali būti įdiegta visiems Verskis.lt klientams.
NFQ Technologies, UAB
tadas@nfq.com
+370 687 79320
www.nfq.lt
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui.

E. mokėjimų kortelėmis paslauga

Adeo Web
info@adeoweb.lt
+370 676 47849
www.adeoweb.lt
„Adeo Web” jau daugiau nei 10 metų teikia e. prekybos kūrimo, vystymo, konsultavimo bei integravimo paslaugas. Padedame verslams tapti sėkmingais skaitmeninėje erdvėje visuose vystymo etapuose: nuo strategijos kūrimo ir techninio įgyvendinimo iki dizaino, nuo visų reikalingų sistemų integravimo iki duomenų analitikos, nuo infrastruktūros palaikymo ir optimizavimo iki skaitmeninės rinkodaros.
NFQ Technologies, UAB
tadas@nfq.com
+370 687 79320
www.nfq.lt
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui.
EveryPay
support@every-pay.com
+370 665 10170
support.every-pay.com/lt
Kreipkitės į šį paslaugų tiekėją tuomet, jei Jūsų pasirinktas e. mokėjimų kortelėmis sprendimas yra „EveryPay“.
UAB „Invertus“
sales@invertus.eu
+370 650 59071
www.invertus.eu
Nuo 2005 padedame Lietuvos ir tarptautinėms kompanijoms skaitmenizuoti verslą ir plėstis elektroninėje erdvėje.
Platininė partnerystė su viena iš didžiausių elektroninės komercijos platformų - „PrestaShop“ - Baltijos ir Skandinavijos šalyse suteikia „Invertus“ išskirtinę galimybę rūpintis el. komercijos ekosistemos plėtra visame Šiaurės šalių regione. Būdami strateginiai „PrestaShop“ partneriai, esame vienintelė agentūra pasaulyje teikianti techninį palaikymą visoms „PrestaShop“ partnerių agentūroms. Sertifikuoti „Invertus“ specialistai taip pat organizuoja platformos pripažįstamus vartotojų ir programų vystytojų mokymus.
Kartu su „Swedbank“ užtikriname sklandžią mokėjimo ir finansavimo sprendimų integraciją su klientų elektroninės prekybos platformomis bei vidinėmis klientų skaitmeninėmis sistemomis. Siūlome efektyvius ir saugius, greitai įdiegiamus, atsiskaitymo modulius, smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei unikalius, konkrečiam klientui skirtus, sudėtingų programinės įrangos sistemų integracijos sprendimus, stambiems verslams.

Šios įmonės yra išvardytos kaip tokių paslaugų teikėjų pavyzdžiai ir nėra susijusios su „Swedbank“. Pateiktas IT įmonių sąrašas nėra išdėstytas prioriteto tvarka ir nėra baigtinis. Jūs galite laisvai pasirinkti kitas IT įmones, teikiančias reikiamas paslaugas.

Nuo paprastų kišeninių skaitytuvų iki specialiai Jums pritaikytų sprendimų.

Sužinokite daugiau

Paspartinkite savo verslą lankstaus kredito limito pagalba.

Sužinokite daugiau
- 200 Eur

„Swedbank“ klientams – 200 Eur nuolaida apskaitos paslaugoms.

- 23 %

Susikurkite svetainę ir prekybą internetu su verskis.lt pradėkite itin paprastai. El. parduotuvės nuomai taikoma 23 % nuolaida.

Nemokamai

„Swedbank“ klientams – 1 mėn. nemokama prenumerata.

- 20 %

„Swedbank“ klientams – 20% nuolaida pristatymams į namus ar pasirinktus šalies paštomatus.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!
Nuotolinė konferencija

Nuotolinė konferencija apie smulkiojo verslo stiprinimą

„Penki rinkodaros principai“

Pranešėjas Vadimas Komarskis, „Omniva LT“.

Smulkaus verslo akademija. Rinkodaros ir pardavimų savaitė.

Žiūrėti konferenciją
Nuotolinė konferencija

Nuotolinė konferencija apie smulkiojo verslo stiprinimą

„Namų darbai prieš einant į užsienio rinką“

Pranešėjas Evaldas Mockus, „Omnisend“.

Smulkaus verslo akademija. Rinkodaros ir pardavimų savaitė.

Žiūrėti konferenciją