E-mokėjimų priėmimas internetu

Nurodykite savo kontaktinius duomenis ir mes su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.
+370

„Swedbank“, AB tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis „Swedbank“, AB asmens duomenų tvarkymo principais, su kuriais galima susipažinti „Swedbank“, AB interneto svetainėje adresu www.swedbank.lt (skiltyje „Bendrosios sutarčių sąlygos“) ir „Swedbank“, AB klientų aptarnavimo padaliniuose.

Dėkojame! Jūsų paraiška gauta. Susisieksime su jumis per 1 darbo dieną. Nepavyko išsiusti paraiškos!

Priimkite e-atsiskaitymus savo interneto svetainėje

  • Paprasta integracija su dažniausiai naudojamomis e-prekybos platformomis.
  • Momentinių atsiskaitymų priėmimas iš „Swedbank“, SEB ir „Citadele“ klientų, pasirašius vieną sutartį su „Swedbank“, AB.
  • E-mokėjimų priėmimas „Mastercard“, „Visa“, „Maestro“ ir „Visa Electron“ kortelėmis.
  • Registruokitės į konsultaciją ir mes kartu parinksime geriausią lėšų surinkimo sprendimą Jūsų įmonei.

Specialus pasiūlymas: Priimkite e-mokėjimus kortelėmis ir pirmus 3 mėnesius Jums nebus taikomas administravimo mokestis.

Registruotis į konsultaciją
  • Lengvai naudojama atsiskaitymo aplinka, suderinta su bet kuriuo vartotojo įrenginiu.
  • 24/7 veikianti internetinė ataskaitų sistema mokėjimų peržiūrai, atšaukimui ir grąžinimui, leidžianti nustatyti pirkėjų įpročius ir profilį.
  • Lietuvos apskaitos programinei įrangai pritaikomos ataskaitos (CSV ir XML formatais).
  • Asmeninis aptarnavimas (dirbame be tarpininkų).
  • Techninė pagalba klientams teikiama darbo dienomis 8–17 val. el. paštu sppsupport@swedbank.lt.

E-mokėjimų priėmimas mokėjimų kortelėmis:

  • Integracija su dažniausiai naudojamomis e-prekybos platformomis – „OpenCart“, „WooCommerce“, „PrestaShop“, „Magento“, „AdeoWeb“.
  • Rekalingi įskiepiai
  • PHP API biblioteka patogiai ir individualizuotai integracijai.
  • Galimybė pasirinkti „Payseto“ paruoštą „mokėjimo per nuorodą“ sprendimą internetu – priimsite mokėjimus kortele iškart, be jokios integracijos.

E-mokėjimų priėmimas per „Bank Link“:

E-mokėjimų integracijos į Jūsų interneto svetainę gali būti atliktos mūsų partnerių.

Susikurkite savo interneto svetainę.

Registruokitės į konsultaciją ir mes su jumis susisieksime per 1 darbo dieną.

Pasirinkite „Swedbank“ siūlomus mokėjimo būdus, pateikite prašymą ir pasirašykite paslaugos sutartį.

Įsidiekite paslaugą, išbandykite ir pradėkite prekybą!

Naudodamiesi „Swedbank“ mokėjimo portalu priimkite mokėjimus kortele ir padidinkite savo verslo galimybes, prekiaudami visame pasaulyje 365 dienas per metus. Norint gauti mokėjimą jums nereikia iš anksto išrašyti sąskaitų faktūrų klientams, o lėšos už pirkinius į įmonės sąskaitą pervedamos pagal sutartyje nurodytą terminą. Priimdami mokėjimus kortele didinate ir savo svetainės patikimumą, nes kortelės turėtojas papildomai apsaugotas griežto kliento autentiškumo patvirtinimo (angl. Strong Customer Authentication; SCA) protokolu „3-D Secure“. „3-D Secure“ – tai „Mastercard“ ir „Visa“ sukurtas įrankis, skirtas apsaugoti e. prekybininkus ir kortelių turėtojus, atliekant mokėjimus kortele internetu. Siekiant užkirsti kelią neteisėtam kortelės panaudojimui, kiekvienas atsiskaitymas kortele patvirtinamas identifikuojant kortelės turėtoją (pavyzdžiui, Smart-ID, M. parašu ar kita jo banko išduota priemone).

Sprendimas apima šias paslaugas:

  • E-mokėjimų priėmimas „Mastercard“, „Visa“, „Maestro“ ir „Visa Electron“ mokėjimų kortelėmis.
  • Ataskaitų sistema, leidžianti matyti ir valdyti operacijas:
    • galimybė peržiūrėti klientų atliktus mokėjimus kortele ir jų būklę;
    • galimybė atšaukti gaunamus mokėjimus ir grąžinti visą ar dalį sumos klientams;
    • ataskaitos apskaitai ir pardavimams analizuoti įvairiais formatais (CSV, XML);
    • automatinis dienos operacijų uždarymas, užtikrinantis, kad lėšos už klientų pirkinius į įmonės sąskaitą bus pervestos pagal sutartyje nurodytą terminą.
  • Atsiskaitymai kortele naudojant žymenis (ang. Tokenization) – galimybė nuolatiniams klientams pasiūlyti atsiskaityti paprasčiau. Užregistravus kliento kortelę jūsų e. parduotuvėje, norint atsiskaityti tereikės tik patvirtinti mokėjimą. Kortelės galiojimo laikotarpiu klientui nebereikės dar kartą įvesti visų kortelės duomenų. Pasiūlę šią paslaugą paskatinsite pakartotinius apsipirkimus savo e. parduotuvėje ir sumažinsite sąnaudas, susijusias su kortelės numerio saugojimu bei saugumo reikalavimų laikymusi.
  • Periodiniai atsiskaitymai kortele (ang. Recurring payments) – galimybė pagal atsiskaitymo grafiką periodiškai nuskaityti lėšas (pavyzdžiui, už periodines paslaugas klientams). Klientui įvedus visus kortelės duomenis ir sutikus naudotis šiuo mokėjimo būdu, visi būsimi mokėjimai vykdomi automatiškai, tai yra lėšos nuskaitomos iš kliento sąskaitos pagal jūsų sudarytą atsiskaitymo grafiką.
  • Sąskaitos būklės užklausa (angl. Account status inquiry) – nulio vertės mokėjimo užklausa, siunčiama kortelės leidėjui, reikalinga patikrinti ar kortelės sąskaita aktyvuota ir parengta atsiskaitymams internetu.
  1. Klientas pasirenka prekę ar paslaugą ir atsiskaitymo kortele būdą.
  2. Klientas įveda duomenis: vardą, pavardę, kortelės numerį, kortelės galiojimo datą ir saugos kodą (CVC).
  3. Internetu patikrinus kortelės duomenis klientas nukreipiamas į „3-D Secure“ patvirtinimo puslapį, kur jis yra identifikuojamas.
  4. Sėkmingai identifikavus, atsiskaitymo suma rezervuojama kortelės turėtojo sąskaitoje, o įmonė gauna patvirtinimą apie operaciją.
  5. Lėšos į įmonės sąskaitą pervedamos per sutartyje nurodytą terminą.
  • Integracija su dažniausiai naudojamomis e. prekybos platformomis – „OpenCart“, „WooCommerce“, „PrestaShop“.
  • Reikalingi įskiepiai.
  • PHP API biblioteka patogiai ir individualizuotai integracijai.
  • Galimybė pasirinkti „Payseto“ paruoštą „mokėjimo per nuorodą“ sprendimą internetu – priimsite mokėjimus kortele iškart, be jokios integracijos.

Kas yra „Bank Link“?

„Bank Link“ – tai greitas, patogus ir saugus momentinio atsiskaitymo sprendimas, suteikiantis galimybę daugiau nei 1,4 mln. „Swedbank“ Lietuvoje klientų atsiskaityti už pirkinius, naudojantis „Swedbank“ interneto banku, o mokėjimo inicijavimas - SEB banko klientams, naudojantis SEB internetinės bankininkystės prisijungimais.

Atlikdamas mokėjimą mokėtojas patvirtina iš anksto užpildytą mokėjimo pavedimo formą.

  • Bankas iš karto informuoja apie sėkmingai atliktą mokėjimą – jums nereikės laukti ar ieškoti apmokėjimų patvirtinimų sąskaitų išrašuose, galėsite greičiau vykdyti klientų užsakymus.
  • Lėšos į įmonės sąskaitą pervedamos iškart, kai tik klientas patvirtina mokėjimą.
  • Galimybė nurodyti mokėjimo informaciją (mokėjimo paskirtį ir / ar įmokos kodą), kad mokėjimai būtų iškart atpažįstami.
  1. Klientas, išsirinkęs produktą arba paslaugą, kaip atsiskaitymo būdą pasirenka „Bank Link“.
  2. Klientas, išsirinkęs produktą ar paslaugą, kaip atsiskaitymo būdą pasirenka “Bank Link” iš “Swedbank” ar SEB sąskaitos.
  3. Įmonė gauna pranešimą apie atliktą operaciją, o atsiskaitymo suma pervedama iškart.

Naudodamiesi „Bank Link“ paslauga, galite ne tik priimti mokėjimus, bet ir identifikuoti „Swedbank“ klientus. Identifikuodamas klientą interneto banke „Swedbank“ patvirtina kliento asmens kodo ir vardo teisingumą.

„Bank Link“

Vienkartinis registracijos mokestis sudarant sutartį
naudojantis „Swedbank“ interneto banku verslui nemokamai
Banko padaliniuose 30 Eur
Mėnesinis mokestis nemokamai
„Swedbank“ interneto banko kliento nukreipimo į interneto parduotuvės puslapį mokestis nemokamai
Mokestis už kiekvieną Banko kliento identifikavimą per „Bank Link“ sistemą1 0,08 Eur
Mokestis už operacijas, atliekamas per „Bank Link“ sistemą, kai mokėtojo sąskaita yra Banke 1,5 % nuo sumos, maks. 2 Eur, min. 0,09 Eur
Mokestis už mokėjimo inicijavimo operacijas, atliekamas per „Bank Link“ sistemą, kai mokėtojo sąskaita yra pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją 1,25 % nuo sumos, maks. 0,75 Eur, min. 0,07 Eur

1 Nurodyti mokesčiai/kaina be PVM. Mokesčiams/kainai taikomas PVM mokestis, kurio dydis nustatomas pagal galiojančius LR mokesčių įstatymus.

Norėdami sužinoti Mokėjimų kortele paslaugos įkainius, prašome registruotis konsultacijai.

Kaip veikia atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis sistema?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą Jūs sužinosite apie:

  • mokėjimo kortelių ekosistemą ir jos dalyvius;
  • atsiskaitymo kortelėmis operacijų tipus ir atsiskaitymo etapus;
  • kortelių turėtojų identifikavimo metodus.

Kaip pradėti priimti mokėjimus kortelėmis?

Šiame vaizdo įraše rasite informaciją apie:

  • atsiskaitymų kortelėmis priėmimo techninius sprendimus ir kaip išsirinkti tinkamiausią;
  • kaip įsigyti norimą kortelių skaitytuvą ir kaip sudaryti atsiskaitymų kortelėmis priėmimo paslaugos sutartį su banku;
  • kur kreiptis, jei kils klausimų arba techninių nesklandumų.

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis priėmimas internetu

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • tai, kaip veikia atsiskaitymai kortelėmis e. prekyboje;
  • reikalavimus, kurių privaloma laikytis vykdant prekybą ar paslaugų teikimą internetu;
  • atsiskaitymų kortelėmis e. prekyboje riziką ir kaip ją sumažinti.

Kas yra pretenzija dėl lėšų grąžinimo?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą suprasite dėl kokių priežasčių kyla ginčai dėl atsiskaitymų kortelėmis, koks jų nagrinėjimo procesas, atsakomybės, kada ir kaip privalu grąžinti lėšas pirkėjams bei kaip tokių atvejų išvengti.

Kas yra neteisėta operacija kortele?

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • kada atsiskaitymo kortele operacija yra laikoma neteisėta;
  • ką reikėtų daryti, jei įtariate neteisėtą operaciją;
  • kaip išvengti neteisėtų operacijų ir sumažinti jų keliamą riziką.

Kokių reikalavimų turi laikytis prekybininkai?

Šis vaizdo įrašas supažindins su:

  • pagrindinėmis prekybininko, priimančio atsiskaitymus kortelėmis, pareigomis;
  • kaip atitikti tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų ir banko keliamus reikalavimus.

Kas yra mokėjimo kortelių duomenų apsauga (PCI DSS)?

Šiame vaizdo įraše apžvelgiame:

  • kas yra Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartas;
  • kaip neteisėtai gali būti pasisavinti mokėjimo kortelių duomenys;
  • kokios yra PCI DSS reikalavimų nesilaikymo pasekmės;
  • kaip atitikti PCI DSS reikalavimus ir užtikrinti kortelių duomenų saugumą.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „American Express“, „Diners Club“, „Discovery“, „JCB“, „Mastercard“, „Visa“. PCI SSC parengė PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimų saugumo rekomendacijomis privalo vadovautis visi subjektai įskaitant bankus, prekybininkus, mokėjimų apdorojimo centrus, kurie priima atsiskaitymus kortelėmis, saugo, tvarko ar perduoda kortelių turėtojų duomenis.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, priimantys atsiskaitymus kortelėmis, privalo laikytis PCI DSS.

Duomenų elementas Saugoti leidžiama Užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Taip Taip
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Taip Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Taip Ne
Kortelės galiojimo data Taip Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys
Išsamūs kortelės duomenys Ne Draudžiama
Saugos kodas CVV2 ar CVC2 Ne Draudžiama
PIN ar PIN blokas Ne Draudžiama

Bankas kartą per metus informuoja prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis nuo 1 iki 6 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis QSA arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kasmet turintis nuo 20 000 iki 1 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir prižiūrėti užkardas (angl. firewall), apsaugančias kortelių turėtojų duomenis.
2. Nenaudoti standartinių nustatymų sistemų slaptažodžiams ir kitiems saugumo parametrams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis.
4. Užšifruoti kortelių turėtojų duomenis, siunčiamus per atvirus viešus tinklus.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Naudoti antivirusinę programinę įrangą ir reguliariai ją atnaujinti.
6. Stiprinti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie kortelių turėtojų duomenų, kad juos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Sekti ir stebėti prieigą prie tinklo ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir procesus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Laikytis visų darbuotojų informacijos saugumo politikos.

Daugiau informacijos rasite https://www.pcisecuritystandards.org/

Kortelių turėtojai turi teisę ginčyti operacijas, atliktas naudojantis „Mastercard“ ar „Visa“ kortelėmis. Mokėjimo kortelių turėtojų pretenzijos sprendžiamos remiantis nustatytomis tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų taisyklėmis. Gavus kortelės turėtojo pretenziją, prekybininkas privalo pateikti operacijos teisėtumą patvirtinančius dokumentus. Jeigu prekybininkas to nepadaro arba nepadaro laiku, jis finansiškai atsako už lėšų grąžinimą klientui, kuris pateikė pretenziją.

Priežastys, dėl kurių dažniausiai gaunamos pretenzijos:

  • kortelės turėtojas neatliko operacijos (dažnai tai būna kortelės duomenų vagystės atveju);
  • atšaukta periodinė operacija;
  • prekės neatitiko aprašymo;
  • prekės sugadintos arba su defektais;
  • nepavyko užskaityti kupono.

Pretenzijos gali būti pateikiamos ir dėl kitų priežasčių, įskaitant negautas prekes ar nesuteiktas paslaugas.

Patarimai, kaip spręsti pretenzijas dėl lėšų grąžinimo:

  • Norėdami išvengti skundų dėl nepristatytų prekių, naudokitės prekių pristatymo paslauga su pristatymo patvirtinimu.
  • Norėdami išvengti skundų dėl sugadintų prekių siunčiant, visada įsigykite prekių gabenimo draudimą, jeigu jūsų prekės yra trapios. Aiškiai nurodykite terminą, per kurį tokie skundai bus nagrinėjami.
  • Galimi du skundų dėl ne siuntimo metu sugadintų prekių nagrinėjimo būdai: klientas gali tiesiogiai susisiekti su gamintoju, jeigu prekei taikoma garantija, arba paprašykite kliento, kad jis grąžintų prekę jums. Užtikrinkite, kad jūsų prekių grąžinimo politikoje būtų labai aiškiai nurodytas grąžinimo terminas ir grąžintų prekių patvirtinimo procesas.
  • Jeigu klientas teigia, kad neužsakė prekės, įsitikinkite, kad turite aiškią užsakymo informaciją ir dokumentus.
  • Bendrauti e. paštu, kad turėtumėte tikslią visų susirašinėjimų istoriją.
  • Interneto svetainėje, kurioje teikiamos internetinės paslaugos, aiškiai pateikite visas sąlygas. Vartotojų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta, kokią informaciją privaloma pateikti klientams prieš sudarant sutartį. Šios taisyklės taikomos visiems, t.y. ir tiems, kurie tiekia prekes arba paslaugas pagal nuotoliniu būdu sudaromą sutartį, tad jų laikytis privaloma.
  • Informacija privalo būti pateikta aiškiai ir suprantamai, nuotolinės komunikacijos priemonėms tinkama forma. Turite pateikti išsamią informaciją apie prekes ar paslaugas, jų kainą (įskaitant PVM ir kitus mokesčius) ir pristatymo mokesčius, taip pat informaciją apie klientų teises atšaukti operaciją. Taip pat turite nurodyti išsamius savo įmonės kontaktinius duomenis.
  • Jei paaiškėtų, kad kliento užsakytų prekių ar paslaugų suteikti negalėsite, privalote informuoti klientą apie galimybę suteikti pakaitines lygiavertės kokybės ir kainos prekes ar paslaugas arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Priimdami atsiskaitymus kortele prekybininkai susiduria su įvairiomis rizikomis. Ši informacija padės jums suprasti, su kokia rizika susiduriate ir kokių veiksmų imtis, kad sumažintumėte lėšų praradimo galimybę. Viena iš didžiausių rizikų yra neteisėtos operacijos. Kad apsisaugotumėte ir netaptumėte sukčių taikiniu, turite žinoti, kas yra autorizacija ir ką ji patvirtina.

Autorizacija - tai, kada:

  • sąskaitos numeris galioja;
  • apie kortelę nebuvo pranešta kaip apie pamestą ar pavogtą;
  • operacijai atlikti pakanka lėšų.

Nors svarbu autorizuoti kiekvieną operaciją, vien autorizacija neapsaugo jūsų nuo sukčiavimo ar pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejų. Autorizacija neužtikrina, kad kortelės duomenis nurodantis asmuo yra teisėtas jos savininkas. Išlieka rizika, kad kortelę ar jos duomenis asmuo pavogė arba gavo neteisėtai.

Dėl didelės vertės ir tinkamumo perparduoti sukčiai dažniausiai nusitaiko į e. parduotuves, prekiaujančias šiomis prekėmis:

  • Elektronika
  • Buitiniai prietaisai
  • Papuošalai
  • Kompiuteriai
  • Baldai
  • Prekės, kurias galima lengvai parduoti už grynuosius

Jeigu prekiaujate bet kuriomis iš šių prekių, būkite ypač atsargūs prieš pristatydami ar siųsdami prekes. Įsitikinkite, kad ėmėtės visų galimų veiksmų patvirtinti, kad pirkėjas yra tikrasis kortelės turėtojas.

Čia pateikiami galimai įtartinų operacijų požymiai. Sukčiavimą dažnai išduoda daugiau nei vienas požymis.

  1. Pirkėjas perka e-parduotuvėje pirmą kartą. Sukčiai visada ieško naujų prekybininkų, kuriuos galėtų apgauti.
  2. Didesni nei įprasta užsakymai, nes pavogtomis kortelėmis ir sąskaitų numeriais galima pasinaudoti tik ribotą laikotarpį.
  3. Užsakymai, apimantys kelias tos pačios prekės rūšis. Daugiau nei vienos tos pačios prekės turėjimas didina nusikaltėlių pelną.
  4. Reikalaujama skubių pristatymų. Sukčiai nori įsigytas prekes gauti kuo greičiau, kad galėtų greitai perparduoti, tad jiems pernelyg nerūpi papildomi pristatymo mokesčiai.
  5. Perkama ne prekybininko šalyje. Kartais sukčiaujant įsigytos prekės siunčiamos nusikaltėliams į kitą šalį.
  6. Užsakyme pateikta informacija, pavyzdžiui, skirtingi sąskaitos siuntimo ir prekių pristatymo adresai, telefonų numerių kodai su atitinkamais šalia esančiais pašto kodais, e. pašto adresai, kurie atrodo neegzistuojantys, ir nereguliarus užsakymų teikimo laikas.
  7. Kelios operacijos, atliktos su ta pačia kortele per trumpą laiką. Tai gali būti bandymas kuo greičiau „išnaudoti kortelę“, kol bus uždaryta sąskaita.
  8. Įvykdžius operacijas su skirtingomis kortelėmis, prekės pristatomos tuo pačiu adresu. Tai gali būti specialia programine įranga generuojamas sąskaitos numeris arba net kelios pavogtos kortelės.
  9. Kelios operacijos, atliktos ta pačia ar panašia kortele, nurodant tą patį sąskaitos siuntimo adresą, bet kelis prekių pristatymo adresus. Tai panašu į organizuotą veiką, o ne vieno nusikaltėlio veikimą.
  10. Atliekant operacijas internetu iš vieno IP (interneto protokolo) adreso naudojamasi keliomis kortelėmis. Daugiau nei viena ar dvi kortelės gali būti sukčiavimo schemos požymis.
  11. Užsakymai naudojantis nemokamomis e. pašto paskyromis, kai nėra teikiamos sąskaitos už naudojimąsi e. pašto paslaugomis, todėl paprastai nėra jokio patvirtinimo, kad paskyrą sukūrė teisėtas kortelės turėtojas.

Prekybininkai gali sumažinti sukčiavimo ir pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejus, imdamiesi atitinkamų atsargumo priemonių:

  • paprašyti nurodyti kortelės turėtojo banko pavadinimą – nusikaltėliai, kurie neteisėtai gavo duomenis, šios informacijos neturės. Jeigu pirkėjas delsia nurodyti banko pavadinimą, derėtų būti atsargiems;
  • įvertinti prekių negavimo riziką siunčiant prekes į pašto skyriuje esančią gavėjo pašto dėžutę;
  • gauti kortelės turėtojo pasirašytą prekių gavimo patvirtinimo kvitą;
  • jei užsakomas didelis kiekis skirtingų prekių, pateikus užsakymą paskambinkite pirkėjui, kad jis patvirtintų užsakymą. Taip pat paprašykite jo garsiai perskaityti visą užsakymo informaciją. Dažnai, kai užsakymas yra neteisėtas, pirkėjas negali patvirtinti šios informacijos, nes užsakinėjo atsitiktinai ir nefiksavo savo užsakytų prekių;
  • įtariai vertinkite atvejus, kai vieno pirkimo metu naudojamasi keliomis kortelėmis;
  • nebetęskite autorizacijos, jei ji atmetama;
  • būkite ypač atsargūs su prekių užsakymais į užsienį – dideli užsakymai visais atvejais neturi būti siunčiami tol, kol neįsitikinote, kad pirkimo operacija yra teisėta.

Naudojimasis „3-D Secure“ autentifikavimo paslauga, daugeliu atvejų prekybininkui garantuoja pretenzijų dėl lėšų grąžinimo apsaugą, nes kortelės turėtojas yra identifikuojamas kortelės leidėjo. Kitu atveju lėšos turėtų būti grąžintos kortelės turėtojui pateikus pretenziją, kurioje užtenka nurodyti, kad klientas iš tiesų nedalyvavo atliekant operaciją. Dėl šios paslaugos klientų, prekybininkų ir bankų atsiskaitymai kortele internetu yra saugesni.

Susisiekite su mumis telefonu 1633 jei norite pasikonsultuoti arba pranešti apie sukčiavimo atvejį. Daugiau informacijos apie saugų naudojimąsi banko paslaugomis rasite čia.

Tiekėjų sąrašas

Norint įsidiegti „Swedbank“ mokėjimų portalo paslaugą „Bank link“ ar „Swedbank“ mokėjimų portalo paslaugą, Jums bus reikalingi IT resursai. Jūsų patogumui siūlome mums gerai žinomus šių paslaugų teikėjus.

„Bank link“ „Swedbank“ mokėjimų portalo paslauga
Evispa, UAB Adeo Web
info@evispa.lt info@adeoweb.lt
+370 231 0499 +370 676 47849
www.evispa.lt www.adeoweb.lt
Verskis.lt elektroninės parduotuvės sistema pasižymi itin dideliu lankstumu bei yra puikiai pritaikyta Lietuvos rinkai, SEO. El.parduotuvės platforma tinka tiek pradedantiems verslą tiek jau pažengusiems prekybininkams su savo sandėliais. „Swedbank“ paslauga „Bank link“ gali būti įdiegta visiems Verskis.lt klientams. „Adeo Web” jau daugiau nei 10 metų teikia e. prekybos kūrimo, vystymo, konsultavimo bei integravimo paslaugas. Padedame verslams tapti sėkmingais skaitmeninėje erdvėje visuose vystymo etapuose: nuo strategijos kūrimo ir techninio įgyvendinimo iki dizaino, nuo visų reikalingų sistemų integravimo iki duomenų analitikos, nuo infrastruktūros palaikymo ir optimizavimo iki skaitmeninės rinkodaros.
NFQ Technologies, UAB UAB „Invertus“
tadas@nfq.com sales@invertus.eu
+370 687 79320 +370 650 59071
www.nfq.lt www.invertus.eu
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui. Nuo 2005 padedame Lietuvos ir tarptautinėms kompanijoms skaitmenizuoti verslą ir plėstis elektroninėje erdvėje.
Platininė partnerystė su viena iš didžiausių elektroninės komercijos platformų - „PrestaShop“ - Baltijos ir Skandinavijos šalyse suteikia „Invertus“ išskirtinę galimybę rūpintis el. komercijos ekosistemos plėtra visame Šiaurės šalių regione. Būdami strateginiai „PrestaShop“ partneriai, esame vienintelė agentūra pasaulyje teikianti techninį palaikymą visoms „PrestaShop“ partnerių agentūroms. Sertifikuoti „Invertus“ specialistai taip pat organizuoja platformos pripažįstamus vartotojų ir programų vystytojų mokymus.
Kartu su „Swedbank“ užtikriname sklandžią mokėjimo ir finansavimo sprendimų integraciją su klientų elektroninės prekybos platformomis bei vidinėmis klientų skaitmeninėmis sistemomis. Siūlome efektyvius ir saugius, greitai įdiegiamus, atsiskaitymo modulius, smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei unikalius, konkrečiam klientui skirtus, sudėtingų programinės įrangos sistemų integracijos sprendimus, stambiems verslams.
NFQ Technologies, UAB
tadas@nfq.com
+370 687 79320
www.nfq.lt
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui.

Šios įmonės yra išvardytos kaip tokių paslaugų teikėjų pavyzdžiai ir nėra susijusios su „Swedbank“. Pateiktas IT įmonių sąrašas nėra išdėstytas prioriteto tvarka ir nėra baigtinis. Jūs galite laisvai pasirinkti kitas IT įmones, teikiančias reikiamas paslaugas.