Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu (Android)

Patogiai atsiskaitykite už degalus, prekes, verslo keliones ir kitas paslaugas savo telefonu!

  • Jūsų verslo mokėjimo kortelės pirkinių limito dydžio atsiskaitymai, tvirtinami biometriniais duomenimis.
  • Saugu, greita ir patogu.
  • Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu „Android“ išmaniesiems telefonams.
  • Atsiskaityti galima daugelyje prekybos vietų Lietuvoje ir dar daugiau visame pasaulyje.
Google play
  1. Jei dar neturite, parsisiųskite mūsų banko programėlę „Swedbank Lietuva“.
  2. Savo telefono nustatymuose pasirinkite „Swedbank Lietuva“ pagrindine atsiskaitymų programėle.
  3. Programėlėje pasirinkite bekontaktę „Mastercard“ kortelę.
Parsisiųskite programėlę

Pažiūrėkite, kaip tai veikia

Atsiskaitymai iki 50 Eur

  • Žvilgtelėkite, ar ant kortelių skaitytuvo yra bekontakčių mokėjimų simbolis.
  • Atrakinkite savo išmaniojo telefono ekraną.
  • Pridėkite telefoną prie kortelių skaitytuvo.

Taip atsiskaitinėti telefonu galėsite tol, kol pasieksite 150 Eur limitą. Norėdami tęsti atsiskaitymus telefonu - prisijunkite prie „Swedbank“ išmaniosios programėlės jums įprastu būdu arba patvirtinkite bekontaktį atsiskaitymą biometriniais duomenimis.

Atsiskaitymai, kurie viršija 50 Eur sumą, arba bet kokie atsiskaitymai kita valiuta:

  • Atrakinkite įrenginį.
  • Pridėkite prie kortelių skaitytuvo.
  • Mokėjimą patvirtinkite biometriniais duomenimis.
  • Dar kartą pridėkite įrenginį prie kortelių skaitytuvo.

Bekontakčius atsiskaitymus telefonu taip pat galite atlikti naudodamiesi išmaniąja programėle: prisijunkite prie „Swedbank“ išmaniosios programėlės ir kortelių skiltyje spustelėkite mygtuką „Atsiskaitymui naudoti šią kortelę“, toliau vadovaukitės nurodymais telefone.

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu šiuo metu veikia tik „Android“ išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse su „Android 6.0“ arba naujesne operacinės sistemos versija.

Kad galėtumėte naudotis bekontakčiais atsiskaitymais telefonu jums reikės:

  • „Swedbank“ bekontaktės „Mastercard“ kortelės su įjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  • Įjungti prisijungimą biometriniais duomenimis prie „Swedbank“ išmaniosios programėlės.

„Mastercard“ bekontaktės kortelės kurios gali būti naudojamos bekontakčiams atsiskaitymams telefonu.

Debeto kortelės
Verslo debeto kortelė
Kredito kortelės
Verslo kredito kortelė
Auksinė verslo kredito kortelė

Pasirūpinkite savo telefono saugumu – naudokite ekrano slaptažodį. Jei prarasite telefoną ar nustosite juo naudotis, prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Kasdienės paslaugos > Išmanioji programėlė“ ištrinkite jį iš registruotų įrenginių sąrašo.

Nepamirškite saugumo. Tam, kad bekontakčiai atsiskaitymai telefonu veiktų nepriekaištingai saugiai ir kad sėkmingai juos įjungtumėte savo telefone, Jums reikės naudoti ekrano užraktą.

Nors bekontakčių atsiskaitymų telefonu technologija ir mūsų banko programėlė „Swedbank Lietuva“ atitinka aukščiausius šiuolaikinio skaitmeninio saugumo standartus, kviečiame visuomet ir patiems laikytis e. saugumo principų:

  • Bekontakčius atsiskaitymus telefonu aktyvinkite tik Jums priklausančiame išmaniajame įrenginyje ir nesidalinkite juo su kitais.
  • Ekrano užraktui nenaudokite „silpnų“ lengvai atspėjamų slaptažodžių – nesirinkite gimimo metų, savo adreso ar vienodų skaičių.
  • Naudokitės tik oficialiomis programėlių e. parduotuvėmis ir visuomet išlikite budrūs. Prieš parsisiųsdami, atidžiai perskaitykite programėlės aprašymą, jos įvertinimus ir atsiliepimus.
  • Jei pamesite ar prarasite išmanųjį telefoną ar planšetę, prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Kasdienės paslaugos > Išmanioji programėlė“ ištrinkite jį iš registruotų įrenginių sąrašo arba nedelsiant skambinkite mums tel. +370 5 268 4422.
  • Jei mokėjimo kortelės bekontakčių atsiskaitymų funkcija bus išjungta, išsijungs ir bekontakčiai atsiskaitymai telefonu.
  • Kai baigsis Jūsų kortelės galiojimas, bekontakčiai atsiskaitymai telefonu taip pat nebeveiks. Jums reikės iš naujo įjungti juos atnaujintai kortelei. Įjungti arba išjungti bekontakčio mokėjimo funkciją „Swedbank“ išmaniąja programėle galės Interneto banko naudotojas, turintis nustatytą profilį „Visos operacijos ir sutartys“ su kortele susietai sąskaitai arba įmonės atstovas, kuris vienintelis, Registrų centro duomenimis, turi atstovavimo teisę.
  • Jeigu pakeisite savo telefono ekrano užrakto nustatymus, kai kuriais atvejais programėlė neleis atsiskaityti telefonu. Jums reikės prisijungti prie programėlės ir iš naujo įjungti bekontakčius atsiskaitymus telefonu.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Balsuokite ir išrinkite 3 programos dalyvius.

Stebėkite jų verslo stiprinimo kelionę ir raskite sau naudingų patarimų.

Balsuoti