Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui
Tapkite klientu

„Fidesmo Pay“, „Manage-Mii™“, Tappy Pay

Patogiai atsiskaitykite savo išmaniaisiais dėvimais įrenginiais

  • Paprasta ir saugu susieti savo „Swedbank“ kortelę su dėvimuoju įrenginiu.
  • Patogu atsiskaityti parduotuvėse ir internete.
  • Šiuolaikiškumo ir naujovių mėgėjams!

Tai mokėjimo paslaugos, sukurtos taip, kad jas būtų galima susieti su įvairiais dėvimaisiais įrenginiais. Jūs galite paprastai ir saugiai susieti savo banko kortelę su dėvimuoju įrenginiu ir juo atsiskaityti – taip, kaip atsiskaitote su savo telefonu ar fizine mokėjimo kortele!

Atsiskaitant šiais dėvimaisiais įrenginiais taikomi bekontakčio mokėjimo limitai.

Raskite dėvimuosius įrenginius su „Fidesmo Pay“ funkcija čia.

Raskite dėvimuosius įrenginius su „Manage-Mii“ funkcija čia.

Raskite dėvimuosius įrenginius su „Tappy“ funkcija čia.

Su dėvimuoju įrenginiu galima susieti visas „Swedbank“ išduodamas bekontaktes „Mastercard“ korteles.

  • Visos mokėjimo išmaniaisiais įrenginiais paslaugos atitinka „Mastercard“ saugumo reikalavimus ir naudoja kortelių rinkos standartus atitinkančius kortelių skaitmenizacijos procesus, užtikrinančius kiekvienos operacijos privatumą.
  • Skaitmeninė realios kortelės kopija negali būti panaudota be įrenginio; telefone ar įrenginyje nesaugomi realios kortelės prisijungimo duomenys.

Pirkimams, kaip ir visiems pirkiniams kortele, taikoma banko apsauga nuo sukčiavimo, todėl galite apsipirkti ramiai ir saugiai.

Bet kuriuo metu galite nuspręsti nebesinaudoti paslauga – pašalinkite kortelę iš „Swedbank“ mobiliosios programėlės arba Jūsų dėvimajame įrenginyje naudojamos mobiliosios programėlės. Taip galėsite apsisaugoti ir tuo atveju, jei pamesite savo dėvimąjį įrenginį ar jis bus pavogtas.

Norint atsiskaitinėti su „Fidesmo“, reikia turėti:

  • Dėvimąjį „Fidesmo“ įrenginį su bekontakčių mokėjimų galimybe. Įrenginių sąrašas.
  • „Swedbank“ išduotą „Mastercard“ kortelę su įjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  • Teisę naudotis „Swedbank“ interneto banku ir telefone būti įsidiegus „Swedbank“ programėlę privatiems ar verslo klientams.
  • Telefone įdiegtą „Fidesmo“ programėlę, susietą su Jūsų dėvimuoju įrenginiu. Žiūrėti aiškinamąjį filmuką

Tai lengva ir paprasta – peržvelkite du būdus:

Rekomenduojamas būdas:

  1. Susiekite savo banko kortelę su dėvimuoju įrenginiu jo pirkimo metu. Jums tereikės vadovautis e. parduotuvės teikiamais nurodymais.
  2. Gavę įrenginį, aktyvuokite jį.
  3. Tai atliksite parsisiuntę „Fidesmo“ programėlę, skirtą „Android“ arba „iOS“ telefonams. Tuomet savo telefonu turėsite nuskaityti QR kodą, kurį gausite savo dėvimojo įrenginio pakuotėje.
  4. Tuomet prisijunkite prie savo interneto banko ir patikrinkite pranešimų skiltį – ten Jums bus atsiųstas vienkartinis patvirtinimo kodas. Jį įvesite „Fidesmo“ programėlėje.
  5. Ir viskas! Jūsų dėvimasis įrenginys paruoštas atsiskaitymams kortele.

Kitas galimas būdas:

  • Jei nesusiesite savo kortelės dėvimojo įrenginio pirkimo metu, galėsite padaryti tą vėliau, bet tik su „Android“ telefonu. iOS telefonų modeliams šis variantas nėra galimas.
  • Atsisiųskite „Fidesmo“ programėlę, skirtą „Android“ telefonams. Atsivertę ją, spustelėkite mygtuką „Prijungti įrenginį“ ir vadovaukitės nurodymais.

Svarbu. Pradėjus aktyvavimo procesą, jį būtina užbaigti per 30 dienų. Jei per šį laikotarpį neužbaigsite registracijos, Jūsų duomenys bus ištrinti ir turėsite kreiptis į paslaugos teikėją.

Tai taip pat patogu, kaip ir atsiskaitant telefonu:

  1. Savo dėvimuoju įrenginiu prilieskite kortelių skaitytuvą.
  2. Pirkiniams iki 50 Eur nereikia įvesti PIN kodo – kaip ir atsiskaitant telefonu arba pačia kortele.
  3. Jei atsiskaitymo suma viršija 50 Eur, reikės įvesti savo kortelės PIN kodą.

Norint atsiskaitinėti su „Manage-Mii“, reikia turėti:

  • Dėvimąjį „Manage-Mii“ įrenginį su bekontakčių mokėjimų galimybe. Įrenginių sąrašas.
  • „Swedbank“ išduotą „Mastercard“ kortelę su įjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  • Teisę naudotis „Swedbank“ interneto banku ir būti įsidiegus „Swedbank“ programėlę privatiems klientams.
  • Telefone įdiegtą „Manage-Mii“ programėlę, susietą su Jūsų dėvimuoju įrenginiu.

Tai lengva ir paprasta:

  1. Susiekite savo banko kortelę su dėvimuoju įrenginiu jo pirkimo metu. Jums tereikės vadovautis e. parduotuvės teikiamais nurodymais.
  2. Gavę įrenginį, aktyvuokite jį.
  3. Tam reikės atsisiųsti „Manage-Mii“ programėlę, skirtą „Android“ arba „iOS“ operacinei sistemai. Tuomet savo telefonu turėsite nuskaityti QR kodą, kurį gausite savo dėvimojo įrenginio pakuotėje.
  4. Tuomet prisijunkite prie savo interneto banko ir patikrinkite pranešimų skiltį – ten Jums bus atsiųstas vienkartinis patvirtinimo kodas. Jį įvesite „Manage-Mii“ programėlėje.
  5. Ir viskas! Jūsų dėvimasis įrenginys paruoštas atsiskaitymams kortele.

Svarbu. Pradėjus aktyvavimo procesą, jį būtina užbaigti per 30 dienų. Jei per šį laikotarpį neužbaigsite registracijos, Jūsų duomenys bus ištrinti ir turėsite kreiptis į paslaugos teikėją.

Tai taip pat patogu, kaip ir atsiskaitant telefonu:

  1. Savo dėvimuoju įrenginiu prilieskite kortelių skaitytuvą.
  2. Pirkiniams iki 50 Eur nereikia įvesti PIN kodo – kaip ir atsiskaitant telefonu arba pačia kortele.
  3. Jei atsiskaitymo suma viršija 50 Eur, reikės įvesti savo kortelės PIN kodą.

Norint pradėti naudotis „Tappy“ mokėjimais, reikia turėti:

  • „Tappy“ dėvimąjį įrenginį, su bekontakčių atsiskaitymų galimybe. Peržiūrėti įrenginių sąrašą.
  • „Swedbank“ išduotą „Mastercard“ kortelę su įjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija.
  • Prieigą prie „Swedbank“ interneto banko ir telefone įdiegtą „Swedbank“ programėlę.
  • Telefone įdiegtą „Tappy“ programėlę, susietą su Jūsų dėvimuoju įrenginiu.

Atsisiųskite „Zepp Pay“ mobiliąją programėlę ir vadovaukitės joje pateiktais nurodymais.

Tai taip pat patogu, kaip ir atsiskaitant telefonu:

  • Savo dėvimuoju įrenginiu prilieskite kortelių skaitytuvą.
  • Pirkiniams iki 50 Eur nereikia įvesti PIN kodo – kaip ir atsiskaitant telefonu arba pačia kortele.
  • Jei atsiskaitymo suma viršija 50 Eur, reikės įvesti savo kortelės PIN kodą.

Pradėdami naudotis dėvimųjų įrenginių mokėjimo paslauga su bet kuria „Swedbank“ išduota „Mastercard“ mokėjimo kortele, sutinkate su šiomis „Swedbank“ paslaugų teikimo sąlygomis:

Kortelių naudojimo sąlygos

„Swedbank“ netaiko jokių papildomų mokesčių už atsiskaitymus kortele naudojant turimus įrenginius.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Kviečiame Jus į finalinį Verslo akademijos renginį gegužės 23 d.

  • Dalyvių išmoktos pamokas
  • Agentūrų „NEW!“ ir „SuperYou“ partnerio – Tomo Ramanausko pranešimas
  • Kontaktų mezgimo sesija
Registruotis