Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Saugus pirkimas internetu

Norėdami pirkti kortele internetu, įjunkite saugaus pirkimo internetu funkcionalumą!

Pirkimą internetu reikia įjungti kiekvienai kortelei atskirai.

Atsiskaitymams kortele internetu – daugiau saugumo ir galimi apribojimai

Dėmesio! Nuo 2021 m. sausio mėn. remiantis ES direktyva ir kitais teisės aktais įsigalioja didesni saugumo reikalavimai. Kai kuriose interneto parduotuvėse gali nepavykti atsiskaityti kortele. Jei taip nutiko, apie kitus atsiskaitymo būdus ir alternatyvas informaciją Jums turėtų suteikti tik prekybininkas.

Daugiau informacijos

Kaip pirkti internetu su kortele

  1. Kortelės naudotojo vardą, pavardę
  2. Kortelės numerį
  3. Kortelės galiojimo data
  4. Kortelės CVC2 kodas (trys skaitmenys kitoje kortelės pusėje)

* Kortelės žymėjimas Jums padės suprasti, kokią kortelę turite: “Debit” žymėjimas reiškia, jog naudojatės debeto kortele, o “Credit” – kredito kortele.

Prieš patvirtindami mokėjimą, patikrinkite, ar mokėjimo informacija teisinga

! Rekomenduojame apsipirkti interneto parduotuvėse, kurios pažymėtos Mastercard SecureCode arba Verified by Visa logotipais – jie rodo, jog interneto parduotuvė naudoja saugaus pirkimo internetu programą.

Jei interneto parduotuvė yra prisijungusi prie Mastercard SecureCode arba Verified by Visa sistemos, tuomet mokėjimą turėsite patvirtinti tapatybę patvirtinančiomis priemonėmis (elektroninis parašas, Smart ID, kodų generatorius ar kt.).

Jei interneto parduotuvė neturi Mastercard SecureCode ar Verified by Visa logotipo, dažniausiai bus reikalingas papildomas patvirtinimas interneto banke.

Kai kuriose interneto parduotuvėse gali nepavykti atsiskaityti kortele. Jei taip nutiko, apie kitus atsiskaitymo būdus ir alternatyvas informaciją Jums turėtų suteikti tik prekybininkas.

  1. Atsidariusiame interneto banko lange suveskite savo interneto banko prisijungimo duomenis ir patvirtinkite „Smart ID“, biometrika, PIN generatoriumi, M. parašu arba ID kortele.
  2. Patvirtinus mokėjimą, būsite nukreipti atgal į interneto parduotuvės tinklalapį.
  • Kortelei neįjungtas saugaus pirkimo internetu funkcionalumas
  • Sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis pirkiniui
  • Kortelės atsiskaitymų operacijų limitas gali būti viršijamas
  • Baigėsi kortelės galiojimas (kortelė galioja iki paskutinės mėnesio, nurodyto ant kortelės priekinės pusės, dienos)
  • Dėl interneto parduotuvėje taikomų apribojimų (gali būti priimamos tik tam tikro tipo kortelės – pvz. tik kredito kortelės ar tik iš tam tikrų šalių)
  • Nuo 2021 m. sausio mėn. remiantis ES direktyva ir kitais teisės aktais įsigalioja didesni saugumo reikalavimai. Kai kuriose interneto parduotuvėse gali nepavykti atsiskaityti kortele. Jei taip nutiko, apie kitus atsiskaitymo būdus ir alternatyvas informaciją Jums turėtų suteikti tik prekybininkas.
  • Siekiame, kad internetu apsipirktumėte saugiai, todėl pirkimo internetu funkciją turite įjungti kiekvienai „Swedbank“ išduotai „Mastercard“ ir „VISA“ kortelei, kuria planuojate atsiskaityti internetu.
  • Prieš apsipirkdami internetu įsitikinkite, kad parduotuvė yra saugi.
  • Sužinokite kuo daugiau apie pardavėją, kuriam ketinate atlikti mokėjimą. Kiekviena svetainė internete turėtų pateikti bendrovės pavadinimą, buveinės adresą, e. pašto adresą ir telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti, iškilus nesklandumams ar klausimams. Interneto svetainėje taip pat turėtų būti pateiktos prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos, skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarka, garantijos galiojimo terminai ir sąlygos. Nepasiduokite nerealistiškiems pasiūlymams ir viliojimams nuolaidomis.
  • Jei internetu perkate retai, rekomenduojame įjungti pirkimo internetu funkciją tik tada, kai perkate internetu.

Klausimai ir atsakymai

Įjungti arba išjungti pirkimo internetu funkciją verslo mokėjimo kortelei Interneto banke verslui gali interneto banko naudotojas, turintis nustatytą profilį „Visos operacijos“ arba „Visos operacijos ir sutartys“ su verslo mokėjimo kortele susietai sąskaitai, arba įmonės atstovas, kuris vienintelis, Registrų centro duomenimis, turi atstovavimo teisę bei jungiasi prie interneto banko verslui naudodamasis „Smart-ID“, m. parašu arba e. parašu asmens tapatybės kortelėje. Jeigu patvirtinti mokėjimo nepavyko, praneškite apie tai mums tel. 1884 arba interneto banko žinute.

Patvirtindami mokėjimą turite įrašyti savo „Swedbank“ interneto banko prisijungimo duomenis. Jeigu duomenis įrašysite neteisingai 4 kartus iš eilės, Jūsų interneto banko paskyra bus užblokuota. Tokiu atveju susisiekite su mumis tel. 1884.

Interneto parduotuvės, kurios dalyvauja šiose programose, išsiskiria matomais ženklais „MasterCard SecureCode“ bei „Verified by Visa“.

Kokiais atvejais mokėjimai kortele internetu gali būti atmesti?

Nuo sausio 1 d. prekybininkai privalo užtikrinti saugų pirkimą internetu. Priešingu atveju operacija gali būti atmesta. Reikalavimai taikomi visiems Europos prekybininkams ir kortelių išleidėjams. Šių reikalavimų tikslas – internetinę prekybą padaryti dar saugesnę klientams, sumažinti sukčiavimo riziką, apsaugoti vartotojų duomenų konfidencialumą.

Kadangi dalis elektroninių parduotuvių galimai nespės tinkamai pasirengti, siekiant išvengti nepatogumų pirkėjams, atsiskaitantiems mokėjimo kortele internetu, Lietuvoje numatytas pereinamasis 3 mėn. laikotarpis. Tai reiškia, kad sausio mėnesį klientų kortelių operacijos interneto parduotuvėse nebus atmetamos, jei neviršys 500 Eur, vasario – 250 Eur, kovo – 100 Eur. Viršijus šias ribas, o nuo balandžio mėn. – nepriklausomai nuo sumos, atsiskaitymas mokėjimo kortele internetu gali nepavykti, jeigu internetinė parduotuvė nebus pasirengusi prašyti atsiskaitymo su saugesniu autentiškumo patvirtinimu.

Ką turėčiau daryti, jei mano mokėjimas atmetamas?

Jei operacija kortele buvo atmesta dėl to, kad prekybininkas neatitinka antrosios Mokėjimo paslaugų direktyvos (PSD2) ir kitų teisės aktų keliamų reikalavimų, tik pats pardavėjas gali suteikti klientams informacijos apie kitus atsiskaitymo būdus. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!

Kuriose šalyse galioja PSD2 reikalavimai?

PSD2 reikalavimai taikomi visoms Europos ekonominės erdvės (EEE) šalims.

Ar šis reikalavimas bus taikomas JAV, Kinijoje ar Jungtinėje Karalystėje registruotoms internetinėms parduotuvėms?

Ne, PSD2 reikalavimai yra privalomi tik Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse registruotiems prekybininkams. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad daugybė didelių parduotuvių ir prekybos platformų turi dukterinių įmonių ar filialų, registruotų Europos Sąjungoje.

Kaip galima patikrinti, ar operacija konkrečioje internetinėje parduotuvėje bus sėkminga?

Vienas iš variantų – prekybininko svetainėje ieškoti saugaus pirkimo internetu logotipo.

Tačiau turėkite omenyje, kad operacija gali būti sėkminga ir tais atvejais, kai prekybininko svetainė nepažymėta tokiu logotipu. Taip pat galite patikrinti, ar prekybininkas siūlo kitų atsiskaitymo būdų. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!

Ką konkrečiai nurodo naujieji reikalavimai?

Naujieji reikalavimai nurodo, kad atsiskaitant kortele internetinėse parduotuvėse yra privaloma nustatyti kortelės savininko tapatybę, pasitelkiant saugią autentifikavimo priemonę, t.y. naudojant vieną iš šių prisijungimų: „Smart-ID”, biometrinius duomenis, PIN generatorių, mobilų parašą ar ID kortelę.

Ar šie pakeitimai taikomi tik privačių klientų kortelėms, ar taip pat ir įmonių kortelėms?

Jie taikomi visoms kortelėms: ir privačių, ir verslo klientų.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Jūsų biometriniai duomenys – slaptažodis, kurio nereikia prisiminti

Pradėkite naudotis biometriniais duomenimis – piršto atspaudo ar veido atpažinimas yra patogiausias būdas prisijungti prie išmaniosios programėlės verslui ir patvirtinti savo veiksmus skaitmeninėje banko aplinkoje.

Išbandyk šį prisijungimo būdą!

Išsamiau