Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
PrivatiemsVerslui

Verslo kredito kortelė

Kortelė, Jūsų įmonei užtikrinanti papildomų lėšų, kurios gali būti panaudotos atsiskaitymams ir sąskaitoms apmokėti

  • Naujiena! Užsisakykite kortelę gauti paštu Jūsų įmonės kontaktiniu adresu.
  • Atlikite pervedimus tiesiogiai iš savo kredito kortelės sąskaitos, naudodamiesi „Swedbank“ interneto banku arba „Swedbank“ išmaniąja programėle.
  • Atsiskaitykite už prekes ir paslaugas prekybos vietose ar pirkdami internetu.
  • Įneškite pinigus į savo įmonės sąskaitą naudodamiesi „Swedbank“ bankomatais visoje Lietuvoje.
  • Sklandžiai atsiskaitykite išmaniuoju telefonu ar išmaniuoju laikrodžiu.
   Verslo kortelių palyginimas

Informacija apie potencialią riziką

Netinkamas finansinių įsipareigojimų vykdymas didina Jūsų finansavimosi kaštus ir gali neigiamai įtakoti Jūsų kredito istoriją, o jei sutartis bus nutraukta Jums ją iš esmės pažeidus, gali būti pradėtas priverstinis skolos išieškojimas ir galite netekti nuosavybės teisės į įkeistą turtą.

  • Kredito limitas nuo 300 iki 15 000 Eur.
  • Taikomas iki 31 dienos nemokamo kredito limito laikotarpis atsiskaitymams kortele (nuo kredito lėšų nurašymo iki artimiausios panaudoto kredito padengimo dienos).
  • Galimybė atlikti pervedimus ar išsiimti pinigų bankomate iš kortelės kredito limito sąskaitos.

Svarbu. Atlikus kredito pervedimą ar išgryninus bet kokią sumą iš kredito limito sąskaitos palūkanos skaičiuojamos nuo pat pirmos dienos.

  • Bekontakčiai mokėjimai kortele iki 50 Eur neįvedant PIN kodo (skirtingose šalyse gali būti nustatytas skirtingas bekontakčio mokėjimo limitas).
  • Pirkimui internetu, turi būti įjungta pirkimo internetu funkcija.
  • Galimybė kortelę naudoti bekontakčiams mokėjimams išmaniaisiais įrenginiais pridėjus kortelę Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay, Fitbit Pay programėlėse arba „Swedbank“ programėlėje.

Naujiena! „Swedbank“ programėlėje galite peržiūrėti savo kortelės sąsajas su įvairiomis skaitmeninėmis piniginėmis ir paslaugų teikėjais, naudojančiais skaitmenizuotas korteles.

Žiūrėkite, kaip tai veikia

Prie vienos kredito limito sąskaitos gali būti užsakytos kelios Verslo kredito kortelės.

Nurodytas limitas galios keliems darbuotojams, besinaudojantiems su sąskaita susietomis kortelėmis.

Naudodamiesi „Swedbank“ interneto banku verslui arba „Swedbank“ išmaniąja programėle kiekvienam kortelės turėtojui galėsite nustatyti atskirus operacijų limitus ir naudotojo teises:

  • leisti arba neleisti atlikti įvairias operacijas kortele, pvz mokėjimus (įskaitant bekontakčius), grynųjų pinigų išėmimą ar įmokėjimą galės Interneto banko naudotojas, turintis nustatytą profilį „Visos operacijos ir sutartys“ su kortele susietai sąskaitai arba įmonės atstovas, kuris vienintelis, Registrų centro duomenimis, turi atstovavimo teisę.
  • įjungti arba išjungti bekontakčio mokėjimo funkciją Interneto banke taip pat galės bet kuris naudotojas, turintis nustatytą profilį „Visos operacijos“ su kortele susietai sąskaitai.
  • Kortelė išduodama tik įmonėms, kurios veikia ne trumpiau nei šešis mėnesius.
  • Teikdami paraišką kortelei gauti, turite nurodyti pageidaujamą kredito limitą, kortelės turėtoją, pirkimo sumos ir grynųjų pinigų išėmimo limitus.
  • Mažiausias suteikiamas kredito limitas yra 300 EUR, didžiausias – 15 000 EUR. Banko sprendimas dėl galimo suteikti kredito limito dydžio priklauso nuo įmonės apyvartos ir kredito istorijos.

Atkreipkite dėmesį, kad sprendimui dėl kredito limito priimti jums gali tekti pateikti papildomų dokumentų. Pavyzdžiui, paskutines metines finansines ataskaitas, jeigu jos nepateiktos Registrų centro sistemoje. Pateiktas balansas ir pelno (nuostolio) ataskaita turi būti ne senesnė nei 12 mėnesių.

Gavus palankų finansavimo sprendimą, kortelė bus pagaminta ir pristatyta per 7 darbo dienas:

  • paštu įmonės kontaktiniu adresu. Saugumui užtikrinti paštu siunčiame tik neaktyvintas korteles.
  • bet kuriame Jūsų pasirinktame „Swedbank“ padalinyje. Jei sutartis pasirašyta, kortelę padalinyje gali atsiimti asmuo, kurio vardu pagaminta kortelė, arba teisėtas atstovas (vizitui į padalinį būtina išankstinė registracija Interneto banku arba tel. 1633).
  • Jeigu nurodėte kortelę atnaujinti automatiškai, jos atnaujinamas bus pradėtas 28-ą dieną mėnesio, einančio prieš Jūsų kortelės galiojimo pabaigos mėnesį, pagal mokėjimo kortelės sutarties nuostatas. Kortelės atnaujinimo būseną, taip pat pristatymo būdą ir adresą galite keisti interneto banke ne vėliau nei likus 35 dienoms iki turimos kortelės galiojimo pabaigos datos.
  • Atnaujinta kredito kortelė bus pristatyta likus mažiausiai dviem savaitėms iki senosios kortelės galiojimo pabaigos Jūsų įmonės kontaktiniu adresu arba nurodytu „Swedbank“ padalinio adresu, jei pasirinkote kortelę atsiimti banko padalinyje (vizitui į padalinį būtina išankstinė registracija).
  • Atnaujintai kortelei galios senasis PIN kodas.

Užsakykite kortelę įmonės kontaktiniu adresu

  • Kortelę paštu siunčiame nemokamai.
  • Prieš užsakydami kortelę įsitikinkite, kad įmonės kontaktinis adresas yra teisingas.
  • Jūsų įmonės kontaktinis adresas pasikeis automatiškai, jei pakeisite kortelės pristatymo adresą.

Paštu pristatytą naują arba atnaujintą kortelę galima naudoti tik pasirašius sutartį ir aktyvavus kortelę. Daugiau informacijos rasite „Aktyvinimo“ skiltyje prie „Kortelės valdymas“.

Verslo kredito kortelė

Įkainiai galioja „Mastercard“, bei „Visa“ kortelėms

„Mastercard“ kortelės užsakomos ir išduodamos nuo 2020-09-24.

Nuo nurodytos datos „Visa“ kortelės nebeužsakomos ir nebeišduodamos, atnaujinamos ir keičiamos praradus, sugadinus ar kliento prašymu tik į „Mastercard“ kredito korteles.
Paslaugos ar operacijos pavadinimas Įkainis, Eur / Limitas
Kortelė galioja 3 metus1
Kortelės išdavimo mokestis2 5 Eur (taikomas ir už atnaujintos kortelės išdavimą)
Mėnesinis kortelės administravimo mokestis3 3 Eur
Kortelės pakeitimas ją praradus, sugadinus. Kortelės ir PIN kodo pakeitimas kliento prašymu 5 Eur
Kortelės siuntimas paštu nemokamai
Kortelės atsiėmimas „Swedbank“, AB padalinyje2 Iki 2021-12-31 – nemokamai
Nuo 2022-01-01 – 5 Eur
Grynųjų pinigų išmokėjimas
„Swedbank“, AB, Swedbank AS (Estija), Swedbank AS (Latvija) ir Swedbank (Švedija) bankomatuose 2 %, min. 2 Eur
Kitų bankų padaliniuose ir ne „Swedbank", AB, Swedbank AS (Estija), Swedbank AS (Latvija) ir Swedbank (Švedija) bankomatuose 2 %, min. 3 Eur
kitų partnerių šios paslaugos teikimo vietose4 2 %, min. 2 Eur
Grynųjų pinigų įmokėjimas „Swedbank“, AB bankomate 0,1 %
Lėšų likučio sąskaitoje patikrinimas bankomatuose (kuriuose yra techninė galimybė tai daryti) nemokamai
Kredito limitas
Kredito limito suteikimas nemokamai
Kredito limito palūkanos 18%
Panaudoto kredito dengimo terminas kito mėnesio 1 diena
Nemokamo kredito laikotarpis5 iki artimiausios kredito dengimo dienos (iki 31 dienos)
Panaudoto kredito dalis, kurią būtina grąžinti kiekvieną mėnesį 0 % arba 5 %6
Minimali kredito limito suma 300 Eur
Valiutos keitimo mokestis, kai operacija atliekama ne eurais7 2,45 %
PIN kodo pakeitimas „Swedbank“", AB bankomate nemokamai
Prarastos kortelės blokavimas nemokamai
Kortelės atblokavimas, kai ji buvo blokuota dėl nepadengto panaudoto kredito 5,79 Eur
Saugumo programa nemokamai
Sąskaitos kopijos gavimas Kliento prašymu
atsiskaičius kortele Lietuvoje 1,45 Eur
atsiskaičius kortele užsienyje 5,79 Eur
Standartiniai operacijų limitai8
Bendra leistina dienos operacijų suma atsiskaitymo kortele už prekes ir paslaugas operacijoms 8 700 Eur
Bendra leistina dienos operacijų suma grynųjų pinigų išėmimo operacijoms 1 400 Eur
Bendra leistina mėnesio operacijų suma grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose operacijoms9 15 000 Eur
Saugumo programos sąlygos
Laikotarpis iki pranešimo dėl kortelės blokavimo 24 valandos
Didžiausia banko klientui nekompensuojama nuostolių suma 28,96 Eur
Didžiausia banko klientui kompensuojama nuostolių suma Standartinis dienos operacijų limitas (pirkinių ir paslaugų apmokėjimas)
  • 1Visos kitos su ta pačia kredito limito sąskaita susietos išduotos kortelės turės tą pačią pabaigos datą, kaip ir pirma išduota kortelė. Todėl, jeigu nauja kortelė bus išduota vėliau, jos galiojimo terminas bus trumpesnis nei 3 metai.
  • 2Mokestis nurašomas kortelės aktyvavimo momentu nuo kliento sąskaitos banke.
  • 3Mėnesinis kortelės administravimo mokestis nurašomas už einamąjį mėnesį kiekvieno mėnesio 15 dieną po naujos ir atnaujintos kortelės aktyvavimo nuo kliento sąskaitos banke.
  • 4Informaciją apie partnerius, kurie teikia grynųjų pinigų išmokėjimo „Swedbank", AB išduotoms kortelėms paslaugą, galite rasti tinklalapyje internete www.swedbank.lt.
  • 5Tai laikotarpis, per kurį nemokamos palūkanos už panaudoto kredito lėšas, kuriomis sumokėta už pirkinius ir paslaugas atsiskaitant kortele. Šis laikotarpis nustatomas nuo kredito lėšų nurašymo iki artimiausios panaudoto kredito dengimo dienos.
  • 6Nustatoma individualiai.
  • 7Kai kortele atsiskaitoma kita valiuta nei eurai (įskaitant ir grynųjų pinigų išėmimą kortele), konvertavimo kursas apskaičiuojamas operacijos sumą konvertuojant į eurus, naudojant operacijos apdorojimo dieną galiojantį „Mastercard International“ arba „Visa Europe Services Inc“ tą dieną nustatytą euro ir atitinkamos valiutos keitimo kursą ir sumą didinant įkainiuose nurodytu dydžiu. Valiutos keitimo mokesčiams apskaičiuoti gali būti naudojama valiutos keitimo skaičiuoklė, pateikiama čia.
  • 8Kliento pageidavimu standartiniai dienos operacijų limitai ir periodiškumas gali būti pakeisti. Operacijoms kredito limito sąskaitoje, nesinaudojant kortele, taikomi Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje numatyti operacijų limitai.
  • 9Bankui sutikus gali būti nustatomas didesnis nei standartinis grynųjų pinigų įmokėjimo „Swedbank“, AB bankomatuose limitas, kuris galioja iki kortelės galiojimo pabaigos datos.

documentVerslo kredito kortelės sutarties bendrosios sąlygos

Jei kortelę gavote paštu:

  • Jei kortelės sutartis jau pasirašyta, kortelę aktyvinti galės bet kuris naudotojas, turintis „Swedbank“ interneto banke verslui nustatytą profilį „Visos operacijos“ arba „Visos operacijos ir sutartys“ su kortele susietai sąskaitai.
  • Jei kortelės sutartis dar nepasirašyta, ją aktyvinti galima pasirašant sutartį. Sutartį pasirašyti ir aktyvinti kortelę galės įmonės atstovas, kuris vienintelis, VĮ Registrų centro duomenimis, turi įmonės atstovavimo teisę bei jungiasi prie „Swedbank“ interneto banko verslui naudodamasi „Smart-ID“, m. parašu arba e. parašu asmens tapatybės kortelėje ar VĮ Registrų centro USB laikmenoje.

Aktyvinti kortelę

documentKortelės aktyvinimo instrukcija

Banko padalinyje gautą kortelę padalinio darbuotojas suaktyvina tik įmonės teisėtam atstovui pasirašius mokėjimo kortelės sutartį ir kortelę įteikus asmeniui, kurio vardu užsakyta kortelė, arba teisėtam atstovui.

  • Atsiskaitymams kortele taikomas iki 31 dienos nemokamo kredito limito laikotarpis.
  • Panaudotas, bet iki kito mėnesio 1-os dienos negrąžintas kredito limitas automatiškai nurašomas iš sutartos banko sąskaitos. Palūkanos pradedamos skaičiuoti tuo atveju, jeigu sutartoje banko sąskaitoje visai panaudotai sumai automatiškai nurašyti trūksta lėšų (jei pagal sutartį numatyta 5% minimali kredito limito grąžinimo suma, tokia suma bus nurašyta iš sutartos banko sąskaitos, o likusiai sumai pradėtos skaičiuoti palūkanos). Svarbu: atlikus kredito pervedimą ar grynųjų pinigų išmokėjimą iš kredito limito sąskaitos, palūkanos skaičiuojamos nuo pat pirmos dienos.
  • Bet kuriuo metu galima pervesti papildomai lėšų į kredito limito sąskaitą, susietą su kredito kortele, ir taip padidinti kortelei taikomą limitą arba grąžinti nesumokėtą sumą.
  • Norint gauti išsamią informaciją apie operacijas, atliktas kredito kortele, reikia atsižvelgti į kiekvienai operacijai priskirtą būseną. Informaciją apie visas debetuotas sumas galima rasti „Swedbank“ interneto banke verslui kredito limito sąskaitos išraše; pirkimo operacijos, kurioms galioja nemokamo kredito limito laikotarpis, matomos rezervuotų sumų sąraše.

Jeigu manote, kad mokėjimo kortelę pametėte, galite laikinai ją užblokuoti „Swedbank“ interneto banke verslui arba „Swedbank“ išmaniąja programėle verslui (tik „Android“ operacine sistema). Jeigu kortelę rastumėte, per 10 dienų nuo užblokavimo galite ją atblokuoti; priešingu atveju po 10 dienų ji bus automatiškai uždaryta.

Jeigu kortelė buvo pavogta, ją reikia nedelsiant uždaryti. Galite padaryti tai patys, naudodamiesi „Swedbank“ interneto banku verslui, paskambinę trumpuoju numeriu 1633 arba bet kuriuo paros metu paskambinę tel. Nr. (8 5) 268 4820. Jei skambinate iš užsienio, rinkite numerį +370 5 268 4422 arba +370 5 268 4820.

Jeigu kortelę pametėte arba ją pavogė jums būnant užsienyje ir negalite su mumis susisiekti, kortelę galite užblokuoti, paskambinę.

Jeigu kortelę pametėte arba ją pavogė jums būnant užsienyje ir negalite su mumis susisiekti, kortelę galite užblokuoti paskambinę visą parą veikiančiu „VISA“ pagalbos numeriu +1 410 581 9994.

Dėl kortele atliktų operacijų galite pateikti užklausą „Swedbank“ interneto banke verslui, paskambinę telefonu +370 5 268 4422 ar bet kuriame „Swedbank“ padalinyje tuo atveju, jeigu:

  • paaiškėja, kad į jūsų sąskaitos ataskaitą įtrauktos operacijos, apie kurias nežinojote arba dėl kurių nebuvo tartasi su pardavėju ar paslaugų teikėju;
  • nepavyksta įnešti arba išsigryninti pinigų (pvz., bankomatas neišduoda pinigų, tačiau atitinkama suma išskaičiuojama iš sąskaitos arba tam tikra įnešta suma neįskaičiuojama į jūsų sąskaitą).

Į banką turėtumėte kreiptis ne vėliau kaip per 60 dienų nuo operacijos dienos, užpildyti ir pateikti prašymą.

Pastaba! Jeigu kreipsitės vėliau nei po 60 dienų, bankas turi teisę atmesti jūsų prašymą ir atsisakyti pradėti operacijos ginčijimo procedūrą.

Daugiau informacijos Klientų skundų nagrinėjimo „Swedbank“, AB, ir antrinėse įmonėse taisyklėse.

Finansinis Jūsų įmonės saugumas mums yra vienas svarbiausių prioritetų. Kviečiame atsakingai naudotis mokėjimo kortelėmis, laikantis saugaus kortelių naudojimo rekomendacijų.

  • Kortele gali naudotis tik kortelės naudotojas, tai yra kortelėje nurodytas asmuo. Neleiskite niekam, įskaitant artimiausius žmones, naudotis kitam asmeniui išduota kortele.
  • Visada žinokite, kur yra Jūsų vardu išduota mokėjimo kortelė.
  • Mokėdami kortele niekada neleiskite Jus aptarnaujančiam asmeniui nusinešti Jūsų kortelės į pagalbines patalpas ar kitaip pasišalinti su Jūsų kortele iš Jūsų akiračio, kad nebūtų pavogti Jūsų kortelės duomenys.
  • Visada patikrinkite mokėjimo sumą, kurią apmokate kortele.
  • Atliktus mokėjimus kortele reguliariai tikrinkite interneto banke verslui arba išmaniojoje programėlėje. Jei bet kuris mokėjimas atrodo įtartinas, nedelsdami praneškite apie tai bankui.
  • Apsipirkinėjant nerekomenduojama siųsti kortelės numerį paštu ar atskleisti telefonu, kad kortelės duomenys nebūtų panaudoti melagingiems sandoriams. Jei neturite kitos galimybės, kortelės numerį atskleiskite tik būdami itin atsargūs.
  • Atsargiai ir dėmesingai naudokitės bankomatais ar kitais bankais. Kai kuriuose bankomatuose kortelė grąžinama prieš išduodant grynuosius. Prieš pasitraukdami nuo bankomato įsitikinkite, kad gavote tikslią grynųjų sumą ir tikrai pasiėmėte savo mokėjimo kortelę.
  • Gaudamas naują mokėjimo kortelę kortelės naudotojas atskirame voke gauna ir PIN kodą. Atnaujintoms kortelėms galioja senosios kortelės PIN kodas.
  • Savo PIN kodo niekam niekada neatskleiskite, net banko darbuotojams.
  • PIN kodą įsiminkite, neužsirašinėkite jo ant kortelės ar bet kur kitur, kur jį galėtų pamatyti bet kuris kitas asmuo.
  • Tvirtindami mokėjimus PIN kodą suveskite taip, kad jo niekas nepamatytų, nes Jūsų kortelę kažkas gali pavogti ir ja pasinaudoti. Jei vagišiai atsiskaito kortele, suvesdami PIN kodą, laikoma, kad tai yra kortelės savininko atsakomybė.

Jei įtariate, kad Jūsų PIN kodą galėjo kas nors sužinoti arba jeigu apie būtinybę pasikeisti PIN kodą Jus perspėjo bankas, privalote jį pasikeisti nedelsdami. Pasikeisti PIN kodą galite bet kuriame „Swedbank“ bankomate. Rinkdamiesi naują PIN kodą sugalvokite naujus skaičius, nesirinkite senojo kodo.

Skirtingoms kortelėms naudokite skirtingus PIN kodus, nesirinkite to paties, bandydami lengviau įsiminti PIN kodo skaičius.

Saugumui užtikrinti neteisingą PIN kodą galima įvesti tik du kartus. PIN kodą neteisingai įvedus tris kartus, jis automatiškai blokuojamas.

  • Jeigu užblokuojate savo PIN kodą prekybos vietoje, jį atblokuoti galite bankomate, pirmuoju bandymu įvedę teisingą PIN kodą.
  • Jeigu PIN kodą užblokuojate bankomate arba negalite kodo atsiminti, turėsite užsisakyti naują kortelę.
  • Jei kortelė buvo pavogta, privalote ją nedelsdami užblokuoti. Tai galite padaryti interneto banke arba paskambinę verslo klientų telefonu 1633, arba bet kuriuo metu telefonu (8 5) 268 4820. Skambinant iš užsienio: +370 5 268 4422 arba +370 5 268 4820.
  • Jei kortelė buvo pamesta ar pavogta užsienyje ir negalite su mumis susisiekti, kortelę galite užblokuoti paskambinę visą parą veikiančia „Mastercard“ kortelių pagalbos linija +1 636 722 7111 (mokamas skambutis) arba „VISA“ kortelių tarptautine pagalbos linija +1 410 581 9994 (mokamas skambutis).

Norintiems turėti daugiau atsiskaitymo kortele galimybių.

Kortelė, jūsų įmonei užtikrinanti papildomų lėšų atsiskaitymams ir saugias keliones.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Ačiū, kad naudojatės „Swedbank“ interneto banku!

Turite idėjų, kaip interneto banką padaryti dar patogesnį? Pasidalinkite jomis adresu verslas@swedbank.lt

Siekdami užtikrinti jūsų saugumą, prašome uždaryti naršyklės langą!

Kaip apsaugoti savo įmonės pinigus nuo sukčių?

  • Niekada neatskleiskite savo vartotojo naudotojo ID, PIN kodų ar mokėjimo kortelių duomenų.
  • Netvirtinkite pavedimų ar bandymų prisijungti prie interneto banko, jei patys jų neinicijavote.
Sužinokite daugiau