„Swedbank“ Grupė

„Swedbank“ daugumai namų ūkių ir verslo įmonių yra pagrindinis bankas

Apie 7 mln. privačių ir daugiau nei 500 tūkst. verslo klientų turintis „Swedbank“ yra pagrindinis bankas daugybei namų ūkių ir verslų.

Norite daugiau sužinoti apie banką, mūsų istoriją, organizaciją, finansinę informaciją, skaityti pranešimus spaudai ir daugybę kitų dalykų?

Daugiau apie „Swedbank“ – swedbank.com

Šalys, kuriose dirbame

Mūsų namų rinkos yra Švedija, Estija, Latvija ir Lietuva. Su verslo klientais dirbame ir kitose Šiaurės šalyse.

Mūsų veikla

Mes siūlome visas finansines paslaugas paskolų, mokėjimų, taupymo, investavimo ir draudimo srityse. Aptarnaujame ir konsultuojame privačius bei verslo klientus, turinčius ir paprastų, ir sudėtingesnių poreikių.

Mūsų strategija

Mūsų strategija – būti prieinamu ir visą paslaugų spektrą teikiančiu banku, siūlančiu klientų poreikius atitinkančius produktus bei paslaugas, išlaikant efektyvų išlaidų valdymą ir mažą riziką. Ji pagrįsta mūsų vizija suteikti žmonėms, verslui ir visuomenei galimybę augti. Be to, skatiname daugumą namų ūkių ir verslų siekti tvirtos ir tvarios finansinės padėties.

Mūsų atsakomybė

Kaip vienas iš didžiųjų bankų, užimame reikšmingą finansų sistemos dalį ir atliekame svarbų vaidmenį vietos bendruomenėse, kuriose vykdome savo veiklą. Spręsdami aplinkosaugos ir socialines rizikas savo versle, prisidedame prie tvaresnių įmonių ir bendruomenių. Mūsų tvarumo strategija grindžiama tvarumo integravimu į pagrindinius banko procesus, skolinimo ir investavimo sprendimus, viešuosius pirkimus ir mokėjimų srautus.

Mūsų įsipareigojimas

Stiprus atsidavimas socialiniams reikalams kyla iš mūsų paveldo, kurio ištakos slypi Švedijos taupomuosiuose bankuose, tad dėmesį skiriame investicijoms į švietimo, verslumo ir inovacijų iniciatyvas.

Pranešimai apie pažeidimus (whistleblowing)

Jeigu „Swedbank“ pastebėjote galimą riziką ar įtariate kitus pažeidimus, galite apie tai pranešti naudodami žemiau pateiktą vidaus perspėjimų apie pažeidimus formą.

Kaip pranešti