Kontaktai

Informacija ir konsultacijos

Turite klausimų ar norite pasikonsultuoti?

Privatiems klientams:

Tel. 1884

+370 5 268 4444 (taip pat ir skambinant iš užsienio)
I–V 8–20 val., VI 9–16 val.

Verslo klientams:

Tel. 1633

+370 5 268 4422 (taip pat ir skambinant iš užsienio)
I–V 8–18 val.

Užsiregistruokite į konsultaciją

Klientų aptarnavimo padaliniai

Savitarna 24/7

Bankomatai

Kitos išgryninimo vietos

Turite klausimų ar norite pasikonsultuoti? Susisiekite su mumis paskambinę:

  • Privatiems klientams:
  • Tel. 1884

  • +370 5 268 4444 (taip pat ir skambinant iš užsienio)
  • I–V 8–20 val., VI 9–16 val.
  • Verslo klientams:
  • Tel. 1633

  • +370 5 268 4422 (taip pat ir skambinant iš užsienio)
  • I–V 8–18 val.
  • Jei klausimas susijęs su Jūsų finansine informacija „Swedbank", paskambinus telefonais 1884 ir 1633 informaciją suteiksime nustatę Jūsų kaip banko kliento tapatybę. Naudodamiesi savo telefono aparatu, galėsite identifikuotis suvedę kodą iš kodų kortelės, PIN generatoriaus, m-parašo ar Smart ID.
  • Jeigu skambinate pasiteirauti bendrojo pobūdžio klausimais, su konsultantu galėsite pasikalbėti neįvesdami savo informacijos.

Mokėjimo kortelių ir prisijungimo prie elektroninių paslaugų blokavimas

Praradę savo mokėjimo kortelę ar slaptus prisijungimo duomenis, skambinkite mums bet kuriuo paros metu +370 5 268 4820 arba:

  • privatiems klientams: tel. 1884, tel. +370 5 268 4444 (taip pat ir skambinant iš užsienio)
  • verslo klientams: tel. 1633, tel. +370 5 268 4422 (taip pat ir skambinant iš užsienio)

Skambinant numeriais 1884 ir 1633, skambučio kaina:

  • „Tele2“ tinkle – 0,09 Eur/min. (tel. 1884), 0,11 Eur/min. (tel. 1633);
  • „Telia" namų/IT ir biuro paslaugų tinkle – 0,06 Eur/min., sujungimo mokestis 0,04 Eur;
  • „Bitės“ tinkle – 0,09 Eur/min. (tel. 1884), 0,11 Eur/min. (tel. 1633);
  • „Telia" mobiliojo ryšio paslaugų tinkle – 0,09 Eur/min. (tel. 1884); pagal turimą planą kaip skambutis į kitą tinklą (tel. 1633).

Skambinant numeriais +370 5 268 4444 ir +370 5 268 4422 skambučio kaina kaip skambinant į „Telia“ tinklą.

Siekiant gerinti paslaugų kokybę ir užtikrinti klientų bei „Swedbank“ interesus, pokalbius įrašome vadovaudamiesi “Swedbank” asmens duomenų tvarkymo principais.