Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Prieinamumas

Siekiame, kad mūsų paslaugomis galėtų naudotis visi, nepriklausomai nuo gebėjimų ar specialiųjų poreikių

Norime palengvinti naudojimąsi banko paslaugomis žmonėms, kurie patiria fizinių ar psichinių apribojimų arba kuriems reikia papildomos pagalbos.

Prieinamumas „Swedbank“

Mūsų tikslas yra ir visada buvo teikti kiekvienam prieinamas paslaugas. Žemiau išdėstytas mūsų požiūris ir siekiai.

„Swedbank“ yra įsipareigojęs užtikrinti savo interneto svetainės ir išmaniosios programėlės prieinamumą vadovaujantis Lietuvos Respublikos gaminių ir paslaugų prieinamumo reikalavimų įstatymu. Tai reiškia, kad siekiame, jog interneto svetainės ir išmaniosios programėlės turinys, kurį teikia „Swedbank“ ir jo grupės įmonės, kurių paslaugos siūlomos mūsų interneto svetainėje ir išmaniojoje programėlėje, būtų prieinamas.

Ši informacija apie prieinamumą taikoma www.swedbank.lt ir „Swedbank“ išmaniajai programėlei.

Nuolat tobuliname naudotojų patirtį ir taikome atitinkamus prieinamumo standartus. Norime, kad mūsų banko interneto svetaine ir išmaniąja programėle galėtų naudotis kuo daugiau žmonių.

Pavyzdžiui, tai reiškia, kad jūs galite:

  • keisti spalvas, kontrastą ir šriftus naudodami naršyklės ar įrenginio nustatymus;
  • priartinti vaizdą iki 400 %, jam neišeinant už ekrano ribų;
  • naršyti didžiąją svetainės turinio dalį naudodami klaviatūrą arba kalbos atpažinimo programinę įrangą;
  • klausytis didžiosios svetainės turinio dalies naudodami ekrano skaitytuvą (įskaitant naujausias JAWS, NVDA ir „VoiceOver“ versijas).

„Swedbank“ imasi šių priemonių prieinamumui užtikrinti:

  • įtraukiame prieinamumo principus į mūsų vidaus politiką ir procesus;
  • integruojame prieinamumo principus į mūsų viešųjų pirkimų praktiką;
  • nuolat organizuojame mokymus apie prieinamumą savo darbuotojams;
  • nustatome aiškius prieinamumo tikslus ir atsakomybę.

Taip pat pasirūpinome, kad mūsų interneto svetainės ir išmaniosios programėlės tekstai būtų kuo suprantamesni.

Teikiame savo paslaugų aprašymus ir paaiškinimus atitinkamuose mūsų interneto svetainės paslaugų puslapiuose, taip pat atitinkamų paslaugų teikimo sąlygose ir, jei taikoma, Bendrosiose sąlygose. Jei turite kokių nors klausimų apie naudojimąsi mūsų paslaugomis, nedvejodami kreipkitės į mus.

Atitikties būsena

Ši interneto svetainė ir išmanioji programėlė iš esmės atitinka Direktyvos (ES) 2019/882 I priedą.

Techninės specifikacijos

Kad „Swedbank“ skaitmeniniai sprendimai būtų prieinami, žemiau nurodytos technologijos turi veikti su konkrečiomis jūsų kompiuteryje įdiegtomis interneto naršyklėmis ir visomis pagalbinėmis technologijomis ar papildiniais: HTML; WAI-ARIA; CSS and JavaScript.

Šios technologijos naudojamos siekiant užtikrinti atitiktį taikomiems prieinamumo standartams.

Informacija parengta

Ši informacija buvo parengta 2025 m. birželio 26 d.

Rengiant šią informaciją buvo naudojami vidaus kokybės užtikrinimo procesai ir trečiųjų šalių auditas.

Pareiškimas paskutinį kartą peržiūrėtas 2025 m. birželio 26 d.

Pranešimo procedūra

Jei pranešėte mums apie problemą, dėl kurios negalite pasiekti mūsų svetainės turinio, bet manote, kad negavote patenkinamo atsakymo, galite kreiptis į:
Lietuvos Respublikos valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
A. Goštauto g. 12, Vilnius, 01108
https://vvtat.lrv.lt

Žmonėms su klausos negalia

Klientams, turintiems klausos ar kalbos sutrikimų, siūlome sprendimus, skirtus palengvinti naudojimąsi banko paslaugomis.

Sužinok daugiau

Žmonėms su regos negalia

Siūlome praktinius sprendimus, su kuriais banko paslaugos yra prieinamos neregiams ir silpnaregiams klientams.

Sužinok daugiau

Turintiems motorikos sutrikimų ir ribotas judėjimo galimybes

Pritaikome savo aplinką ir paslaugas taip, kad galėtumėte pasiekti mūsų padalinius ir naudotis banko paslaugomis.

Sužinok daugiau

Turintiems kognityvinių sutrikimų

Mums svarbus kiekvienas klientas. Todėl savo paslaugas teikiame taip, kad jos atitiktų jūsų poreikius ir gebėjimus. Savo komunikacijoje ir dokumentuose vartojame paprastą ir vartotojui patogią kalbą, dar vadinamą B2 lygio kalba.

Sužinok daugiau

Atsiliepimai ir kontaktinė informacija

Jeigu turite pasiūlymų dėl paslaugų prieinamumo ar negalite pasiekti turinio ar paslaugos, susisiekite su mumis Interneto banko žinute. Žinutėje bankui nurodykite šią informaciją:

  • savo naudojamą platformą;
  • naudojatės banko interneto svetaine ar išmaniąja programėle;
  • savo operacinę sistemą ir naršyklę (pvz., „Windows 11“ + „Chrome“ arba „iOS“ + „Safari“);
  • pagalbines technologijas, jei jas naudojate (pvz., ekrano skaitytuvas, didelio kontrasto nustatymai, valdymas balsu);
  • išsamiai aprašykite problemą.

Parašyti taip pat galite el. paštu info@swedbank.lt.
Atsakysime jums per 5 darbo dienas.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Kam vaikui kortelė?

Kortelė vaikui – saugiau ir patogiau nei grynieji! Kartu jūs lengvai stebėsite išlaidas ir pamažu auginsite finansines žinias.

Rekvizitai

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Klientų programos

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.