Telefonu

Valdyti savo kasdienius finansus telefonu yra labai patogu, nes telefonas yra visuomet po ranka.

1 žingsnis
2 žingsnis
    Pasirinkę paslaugą „Mobilus bankas“ jūs galite:
  • pasitikrinti, kiek jūsų sąskaitoje ar indėlyje yra pinigų;
  • gauti sąskaitose įvykdytų operacijų ataskaitą;
  • gauti pranešimą, kai sąskaitos likutis sumažėja iki tam tikro dydžio;
  • sužinoti apie įvykusius ar neįvykusius paskolos ir tiesioginio debeto mokėjimus, kortelės galiojimo pabaigą.
  • sužinoti naujausius valiutų kursus.
3 žingsnis
    Pasirinkę paslaugą „Bankas telefonu“ jūs galite:
  • atlikti vietinius mokėjimo pavedimus;
  • sužinoti tikslų savo sąskaitos likutį;
  • konsultuotis dėl banko produktų ir paslaugų.
  • anuliuoti leidžiamus mokėjimo pavedimus bei patikslinti tarptautinius mokėjimo pavedimus;
  • užsisakyti/atsisakyti periodinių sąskaitos išrašų;
  • konvertuoti valiutą.
4 žingsnis
    Pasirinkę paslaugą „Sąskaitos likutis telefone“ sužinosi savo sąskaitos likutį.
5 žingsnis
    „Mobiliojo banko“ ir „Sąskaitos likutis telefone“ paslaugų sutartis galite sudaryti interneto banke. „Bankas telefonu“ ir kitų paslaugų sutartis sudarykite banko padalinyje.
parašykite mums

Interneto bankas privatiems

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui