Visas čia nurodytas sumas litais galite perskaičiuoti į eurus (ir sumas eurais – į litus) naudodamiesi šia skaičiuokle. Oficialus kursas 1 Eur = 3,45280 Lt bus taikomas nuo 2015 m. sausio 1 dienos.

Klientų skundų nagrinėjimas

Mums svarbūs ilgalaikiai santykiai su klientais. Domimės jūsų poreikiais ir, atsižvelgdami į juos, kuriame tokius produktus bei paslaugas, kuriomis būtų paprasta naudotis ir kurios padėtų jums kurti finansinę gerovę.

Jūs tikitės greitų ir naudingų atsakymų į savo klausimus. Mes ne tik siūlome įvairias paslaugas, bet ir teikiame informaciją, objektyviai ir profesionaliai patariame atsižvelgdami į konkrečius kliento poreikius. Jūsų nuomonę apie produktus ir suteiktas paslaugas analizuojame nuolat. Atsižvelgdami į ją, tobuliname savo veiklą ir keičiamės, kad jūsų bendravimo su „Swedbank“ patirtis vis gerėtų.

Jeigu prireikia asmeninės informacijos – parašykite mums žinute savo interneto banke, ateikite į padalinį ar paskambinkite telefonu 1884 (privatiems klientams) ar 1633 (verslo klientams), ir, kai jus identifikuosime (su savimi turėkite vartotojo ID ir kodų kortelę/PIN generatorių), suteiksime reikiamą informaciją.

Jei norite pateikti savo nuomonę ar pretenziją:

  • pasikalbėkite su mūsų darbuotoju. Nesusipratimus stengiamės išspręsti susitikę su jumis bet kuriame mūsų padalinyje arba jums paskambinus į Kontaktų centrą privačių klientų telefonu 1884 (problema sprendžiama jus identifikavus) ar verslo klientų telefonu 1633.
  • atsiųskite pranešimą info@swedbank.lt ar susisiekite interneto banko žinute – pažadame, kad atsakymą gausite vėliausiai per 30 darbo dienų, nors didžioji dalis pretenzijų išsprendžiama gerokai greičiau.

Jei turite klausimų, aukščiau nurodytais būdais visuomet galite pasitikslinti kokia yra pretenzijos nagrinėjimo eiga.

Detalią informaciją apie skundų nagrinėjimą „Swedbank" ir antrinėse įmonėse, išskyrus „Swedbank Life Insurance SE" Lietuvos filialą bei „Swedbank P&C Insurance AS" Lietuvos filialą, rasite Klientų skundų nagrinėjimo „Swedbank", AB ir antrinėse įmonėse taisyklėse.

Išsamesnę informaciją apie skundų, susijusių su „Swedbank Life Insurance SE" Lietuvos filialu, pateikimą ir nagrinėjimą galite rasti čia, o informaciją apie skundų, susijusių su „Swedbank P&C Insurance AS" Lietuvos filialu pateikimą ir nagrinėjimą, rasite šiame interneto puslapyje. Jeigu manote, kad bankas „Swedbank" ar antrinės įmonės „Swedbank lizingas", „Swedbank draudimo brokeris", „Swedbank Life Insurance SE" Lietuvos filialas, „Swedbank P&C Insurance AS" Lietuvos filialas ar „Swedbank investicijų valdymas" pažeidė su paslaugų teikimu susijusias Jūsų teises ar teisėtus interesus, rekomenduojame vadovautis Lietuvos banko interneto svetainėje paskelbtais išsamiais patarimais vartotojams kaip elgtis siekiant, kad tarp jūsų ir „Swedbank" ar minėtų antrinių įmonių kilęs ginčas būtų išnagrinėtas sklandžiai ir efektyviai. Daugiau informacijos galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje.

Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal Lietuvos banko patvirtintas taisykles, visų pirma, turite kreiptis į banką „Swedbank" ar į atitinkamą antrinę įmonę, ir tik tuo atveju, jei gautas atsakymas netenkina arba Jums nebuvo atsakyta, įgyjate teisę per tris mėnesius dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į Lietuvos banką.

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui