Istorija po Ąžuolu prasideda

Nauja reklamos koncepcija

Kurdami žaismingą ir drąsią banko reklamos koncepciją, pavadintą „Gyvenimas po Ąžuolu“, norėjome paprastai ir šiltai papasakoti apie pagrindinį „Swedbank“ tikslą – padėti augti žmonėms, verslui ir visuomenei. Pasakodami smagias personifikuotų gyvūnėlių istorijas – iliustruodami kasdienes žmogiškas situacijas ir poreikius, perteikiame banko žinias, suprantamas kiekvienam klientui.

Kviečiame peržvelgti „Gyvenimo po Ąžuolu“ istorijas, susipažinti su skirtingais reklamos veikėjais, sužinoti įdomių kūrybinių detalių.

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui