„Swedbank“ mažina įmokų įkainius: atsiskaityti už 5 komunalines paslaugas kainuos mažiau nei 1 litą

2012-07-17 Atgal į sąrašą

Dauguma Lietuvos gyventojų renkasi, kur apmokėti kasmėnesines sąskaitas, įvertinę mokėjimų įkainius. Apie 78 proc. jų žino, kiek kainuoja atlikti tokius mokėjimus, o daugiau nei ketvirtadalis (28 proc.) gali tiksliai įvardyti, kiek kainuoja apmokėti sąskaitas skirtingose vietose – banke, pašto skyriuje ar kitur. Siekdamas savo klientams padėti sutaupyti, „Swedbank“ siūlo naują interneto banko įrankį – „Įmokų ir mokėjimų krepšelį“. Naudojantis šiuo įrankiu apmokėti 5 sąskaitas už komunalines paslaugas internetu kainuos tik 80 centų.

„Nors sąskaitas už komunalines ir kitas paslaugas dažniausiai apmokame tik kartą per mėnesį ir tokio mokėjimo kaina paprastai nesiekia 5 litų, žmonės nenumoja ranka į jos dydį. Tad natūralu, kad žmonės ieško, kaip sutaupyti. Savo klientams norime pasiūlyti galimybę mokėti mažiau“, – sako „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Bertašienė.

Naujasis „Swedbank“ Interneto banko įrankis „Įmokų ir mokėjimų krepšelis“ leis už 80 centų apmokėti net iki 5 sąskaitų už komunalines paslaugas. „Dauguma didmiesčių gyventojų už vienam butui teikiamas komunalines paslaugas paprastai moka 4-5 įmokas: už elektrą, šildymą, karštą ir šaltą vandenį, dujas ir bendrijų ar daugiabučių namų administravimą. Tokiam žmogui už mėnesio mokėjimus interneto banke anksčiau tekdavo sumokėti iki 4 litų, o nuo šiol – tik 80 ct. Tad nauda akivaizdi“, – teigia O. Bertašienė.

Taip pat krepšelį galima papildyti ir mokėjimais už nekomunalines paslaugas – mobiliojo ryšio, interneto, kabelinės televizijos ar kitų nekomunalinių paslaugų, kurių apmokėjimui naudojamas įmokos kodas. Už 3 tokias sąskaitas klientai taip pat mokės tik 80 centų – tiek, kiek anksčiau kainuodavo viena įmoka.

„Sąskaitų apmokėjimas daugeliui žmonių yra laikui imlus dalykas, todėl jam turime prisiruošti, rasti tinkamą momentą.. Mūsų duomenys rodo, kad daugiausiai mokėjimų įvykdoma paskutinėmis mėnesio dienomis. Pavyzdžiui, birželį per paskutinę mėnesio savaitę buvo atlikta daugiau nei 50 procentų visų mėnesio mokėjimų, o pats įkarštis buvo priešpaskutinę mėnesio dieną. Toks „paskutinės minutės“ sindromas iš dalies priklauso nuo finansinių srautų, bet čia aktualus ir laiko planavimo aspektas – dalis žmonių vis atidėlioja, o paskutinėmis dienomis tenka skubėti. „Mokėjimų krepšelis“ padės apmokėti mėnesio sąskaitas greitai ir patogiai – kartą susidėjus kasmėnesinius mokėjimus į savo „Mokėjimų krepšelį“, visas sąskaitas galima bus apmokėti vienu kartu. Taip klientai sutaupys ne tik pinigų, bet ir laiko“, - teigia O. Bertašienė.

Lietuvos gyventojai, mokėdami už komunalines ir kitas paslaugas, gali rinktis tinkamiausią iš rinkoje siūlomų alternatyvų – naudotis bankų siūlomais įrankiais, apmokėti sąskaitas pašto skyriuose, loterijų terminaluose, parduotuvių kasose, bankų ir kredito unijų padaliniuose ir specializuotose interneto svetainėse. Skirtingose vietose sąskaitų apmokėjimo įkainiai gali skirtis net iki 3 litų.

„Įmokų ir mokėjimų krepšeliu“ turi galimybę naudotis 1,5 mln. „Swedbank“ klientų – tiek šiuo metu yra registruotų interneto banko naudotojų. Elektroninės bankininkystės paslaugomis iš viso Lietuvoje aktyviai naudojasi 34 proc. gyventojų.

„Swedbank“ užsakymu Lietuvos gyventojų nuomonės apklausą dėl atsiskaitymo už komunalines paslaugas „Spinter tyrimai“ vykdė šių metų birželio 15-22 dienomis. Reprezentatyvaus tyrimo metu apklausti 1008 respondentai, kurių amžius – nuo 18 iki 75 metų amžiaus

Daugiau informacijos ir video gidas apie "Įmokų ir mokėjimų krepšelį": http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/interneto_bankas/krepselis  

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui