Visas čia nurodytas sumas litais galite perskaičiuoti į eurus (ir sumas eurais – į litus) naudodamiesi šia skaičiuokle (oficialus kursas 1 Eur = 3,45280 Lt).

„Swedbank“ klientai savo sąskaitos likutį gali išgirsti mobiliajame telefone

2012-02-01 Atgal į sąrašą

„Swedbank“ išplėtė galimybes privatiems klientams sužinoti savo banko sąskaitų likučius. Nuo šiol bet kuriuo paros metu mobiliuoju telefonu paskambinus trumpuoju numeriu 1884 galima išgirsti, kiek pasirinktoje sąskaitoje yra pinigų – sąskaitos likutį pasako automatinis atsakiklis.

Nuo įprastų būdų tikrinti savo sąskaitas mobiliuoju telefonu ar internetu nauja paslauga skiriasi tuo, kad apie pinigų likutį žmogui pranešama automatine balso sistema ir norint išgirsti šią informaciją nereikalingi identifikavimo kodai. Iki šiol „Swedbank“ klientai savo sąskaitas galėjo tikrinti interneto banke, bankomatuose, sužinoti likutį trumposiomis SMS žinutėmis, paskambinę į banko kontaktų centrą ar atvykę į banko padalinį. Nauja funkcija, kai sąskaitos likutį litais praneša banko sistema, yra dar operatyvesnė ir paprastesnė, ji padeda klientams taupyti laiką ir žinoti turimų lėšų likutį jiems esant bet kurioje vietoje.

„Diegdami dar vieną papildomą galimybę klientams tikrinti savo sąskaitas, siekėme, kad tai būtų ypač paprasta ir saugu. Ši paslauga bus patogi tiek dirbantiems žmonėms, tiek senjorams ar jaunimui – visiems, kuriems svarbu žinoti tikslią sąskaitoje esančią pinigų sumą. Tai ypač patogu kelionėse, kai nėra interneto ryšio, ar prieš sumokant už pirkinius ar paslaugas, kai reikia greitai sužinoti, kiek sąskaitoje yra pinigų. Paskambinus banko trumpuoju numeriu skambinantįjį atpažinusi sistema automatiškai praneš jo turimos sąskaitos likutį“, – sako „Swedbank“ mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Bertašienė.

Šią paslaugą gali užsisakyti visi „Swedbank“ klientai, prisijungę prie interneto banko arba atvykę į bet kurį banko padalinį ar paskambinę į banko kontaktų centrą, jei jie yra pasirašę elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Jiems reikės pateikti asmeninio mobiliojo telefono numerį, kuris bus susiejamas su pasirinkta banko sąskaita. Vienam klientui yra teikiama informacija apie vieną pasirinktą sąskaitą. Banko paslauga yra nemokama, o ja besinaudojantiems Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių ,,Bitė Lietuva“, ,,Omnitel“ ar ,,Tele2“ klientams tereikės sumokėti mobiliojo ryšio operatoriaus nustatytą mokestį už skambučius.

„Paslauga yra saugi, nes paskambinus sužinomas tik sąskaitos likutis, nėra galimybės atlikti jokių kitų operacijų, sužinoti kliento sąskaitos numerio nei prisijungimo duomenų. Taip pat saugumo sumetimais galima nustatyti skelbiamo sąskaitos likučio maksimalią pranešimo sumą – jei telefonu būtų naudojamasi be savininko žinios, nebūtų atskleidžiama tiksli suma sąskaitoje, o tik pateikiama informacija, kad sąskaitos likutis yra lygus ar viršija kliento nustatytą maksimalią pranešimo sumą. Praradę ar pakeitę telefoną žmonės turėtų apie tai pranešti mobiliojo ryšio operatoriui ir bankui, pateikdami prašymą nutraukti esamą sutartį ir nemokamai sudaryti naują“, – sako O. Bertašienė.

Norėdami sužinoti savo sąskaitos likutį klientai savo mobiliuoju telefonu turi skambinti trumpuoju numeriu1884 (iš užsienio numeriu + 370 5 268 4444).

Dalintis
15 s
Kasdienius finansus tvarkykite greitai ir patogiai tiesiog atsisiuntę išmaniąją „Swedbank“ programėlę.

Programėlė „Android“ telefonui Programėlė „iPhone“ telefonui